BellaSwan Skrevet 27. august 2015 #16081 Skrevet 27. august 2015 Hva er grunnen til at getinspired (som hun er på photoshot med nå) fortsetter samarbeidet med Caroline etter alle avsløringene om redigering, løgn og bedrag? Må vel kunne gå an å finne seg en mer troverdig ambassadør enn henne. 7
Bootybuilder Skrevet 27. august 2015 #16082 Skrevet 27. august 2015 Hva er grunnen til at getinspired (som hun er på photoshot med nå) fortsetter samarbeidet med Caroline etter alle avsløringene om redigering, løgn og bedrag? Må vel kunne gå an å finne seg en mer troverdig ambassadør enn henne. Kan ikke akkurat si at GetInspired høster så mange nye kunder på det her... 3
Keaton Skrevet 27. august 2015 #16083 Skrevet 27. august 2015 (endret) Greit nok at GI fortsetter samarbeidet etter sakene i vinter, alle fortjener en ny sjans osv, men at de NÅ vil frontes av ei jente som som er stivere i ansiktet enn ei utstillingsdukke, synes jeg er merkverdig. De er vel mest opptatt av det fra hodet og ned i sine reklamer, men likevel. Endret 27. august 2015 av Francis 10
Cavatina Skrevet 27. august 2015 #16084 Skrevet 27. august 2015 (endret) Men de tjener nok fett på markedsføringen CBE bedriver for dem. Tenk hvor mange som har kjøpt treningstøy hos dem gjennom årene som følge av hennes reklamering? Det er nok med god grunn de pleier forholdet til CBE med stadige fotograferinger og råflotte hotellopphold. Jeg kjøpte litt tøy fra Getinspired tidligere, men sluttet tvert da dette samarbeidet gikk opp for meg. At de fortsetter samarbeidet med Treasures, sementerer bare at boikotten er tuftet på rett begrunnelse: Mangel på etikk og begjær etter inntekt. At jeg sluttet å handle hos dem, er nok som en dråpe i havet for getinspired. "Koz & klemz, skjønne spreka! Postmannen løper #althankan til deg, søta!" Eller no' sånt. Minner meg forresten påtagelig om en del ordlyd fra en viss blogg. Endret 27. august 2015 av Cornucopia 12
MiniMjau Skrevet 27. august 2015 #16085 Skrevet 27. august 2015 Get inspirert kunne med fordel valgt ei som ser bedre trent ut og ikke bare tynn. Strong is the new skinny og slikt! 8
Cavatina Skrevet 27. august 2015 #16086 Skrevet 27. august 2015 (endret) Get inspirert kunne med fordel valgt ei som ser bedre trent ut og ikke bare tynn. Strong is the new skinny og slikt! Vel er CBE tynn, men hun har fått på seg litt muskler i beina av all løpingen i hvert fall? Armene er spaghetti derimot, så for meg ser det rart ut med bannerannonser med CBE i plympisk markløft og leke-vektene på stanga. Som markedsføringsmodell er jo frua et helt ordinært valg for slike bedrifter: Tynn, og med lite som må redigeres bort. Men uansett, ja - get inspired kunne med fordel valgt ei sterk og veltrent jente med mer kjøtt på bena. De har jo noen, men de fronter ikke ofte. Getinspired selger fortsatt produktene sine til jenter som drømmer om størrelse xs. Edit: Har mest lyst til å slette hele innlegget mitt - jeg har ikke lyst til å diskutere noens utseende med mindre det er snakk om redigering. Endret 27. august 2015 av Cornucopia 5
skruf Skrevet 27. august 2015 #16087 Skrevet 27. august 2015 Jeg handlet endel treningstøy fra GI da de akkurat hadde startet opp. Var superfornøyd med kjapp service, og varene var i postkassen i løpet av 2 dager. Men, etterhvert så syntes jeg de ble mere og mere useriøse. Nå tenker jeg ikke bare på at de har FF som sin ambassadør, men heller ordlyden de velger å ta. Når jeg får en sukkersøt mail som sier "hei søte du, nå må du kjappe deg til postkassen, for nå har den elskverdige postmannen løpt for å tilfredstille deg du spreke jente" (for å overdrive litt) så blir jeg bare helt oppgitt. Jeg er ei dame på 38, jeg er hverken sukkersøt eller "vakre deg". Jeg vil ha klær til å trene i. Rask og effektiv service og jeg liker å handle fra proffesjonelle. Det at de velger å fortsette samarbeidet med FF etter alt dette som kom frem nå sist med redigering og uærlighet er bare spikeren i kista for mitt vedkommende. Så, Getinspired, jeg handler ikke mere fra dere. 17
jabx Skrevet 27. august 2015 #16088 Skrevet 27. august 2015 Greit nok at GI fortsetter samarbeidet etter sakene i vinter, alle fortjener en ny sjans osv, Med alle løgnene så fikk hun altfor mange sjanser, etter min oppfatning. Da hun kom med forsvarsskrivene sine var det åpenbart at hun ikke aktet å snu om og bli ærlig og redelig. 10
Gjest Bergensia Skrevet 27. august 2015 #16089 Skrevet 27. august 2015 OT men på IG nå er det en av fruens fans som kjefter på en 12 år gammel jente som spør hvor N er mens fruen er i Trondheim og far spiller ball. Kanskje på tide å roe ned forsvaret?😉
lenebu Skrevet 27. august 2015 #16090 Skrevet 27. august 2015 Makan til merkelig businessmodell hos Get Inspired. Om du ønsker å få ditt firma til å fremstå seriøst, burde du begrense antall hjerte og smilefjes og bruken av ord som "søta" og "spreka" når du har kontakt med kunder. SNEAK PEAK!! OMG - Vi døøøør! Gjett hvilket merke??! COMING SOON! Joda. 15
Gjest Haaploes Skrevet 27. august 2015 #16091 Skrevet 27. august 2015 *blir du å - ja det var godt Norge! Poenget er at dama kan ikke å sminke seg, sjekk hvordan eyelineren er klint utover øyet blant annet. Synes det er rart at hun ikke kan mer når hun er så sponsa på sminke produkter som hun er Det blir litt som menn som nettopp har nådd midtlivskrisen - de har den nyeste sykkelen og det feteste utstyret, derfor blir de så INNMARI overrasket når de ikke klarer å gjennomføre Birken.
BellaSwan Skrevet 27. august 2015 #16092 Skrevet 27. august 2015 Summa sumarum; redigeringsgate (elsker uttrykket) og hjemmesnekrete kommentarer har ikke fått noen nevneverdige konsekvenser for ekteparet. IRL skjer ikke sånt, men i den rosabloggverdenen er det visst helt andre normer og regler. 8
Vitulina Skrevet 27. august 2015 #16093 Skrevet 27. august 2015 Summa sumarum; redigeringsgate (elsker uttrykket) og hjemmesnekrete kommentarer har ikke fått noen nevneverdige konsekvenser for ekteparet. IRL skjer ikke sånt, men i den rosabloggverdenen er det visst helt andre normer og regler. Lesertallet er halvert og mange samarbeidspartnere har droppet henne. Blant annet Ving, og aller størst effekt har det nok på fremtidige samarbeidspartnere 9
Speedmaster Skrevet 28. august 2015 #16095 Skrevet 28. august 2015 Det blir litt som menn som nettopp har nådd midtlivskrisen - de har den nyeste sykkelen og det feteste utstyret, derfor blir de så INNMARI overrasket når de ikke klarer å gjennomføre Birken. Au, den svei! 1
Tjukk Norris Skrevet 28. august 2015 #16096 Skrevet 28. august 2015 Den helsikes kaffekoppen! Hver bidige morgen. Ja vi vet at du drikker kaffe til frokost og det er det sannelig ingenting ekstraordinært Ved! 12
hippyskippy Skrevet 28. august 2015 #16097 Skrevet 28. august 2015 Det må være trasig å være snart 30 år og så lite selvstendig at man ikke kan gjøre noe som helst alene. En liten tur til Trondheim og søstra er med, som vanlig... 8
Gjest Atp Skrevet 28. august 2015 #16098 Skrevet 28. august 2015 Kan ikke akkurat si at GetInspired høster så mange nye kunder på det her...tror Getinspired tjener gode penger på dette.. Jo mere folk og media skriver om henne og bloggen,jo mere tjener de. At noen her inne på KG velger og boikotte GI,så tror jeg det er mange der ute som handler..
Gjest Atp Skrevet 28. august 2015 #16099 Skrevet 28. august 2015 Det må være trasig å være snart 30 år og så lite selvstendig at man ikke kan gjøre noe som helst alene. En liten tur til Trondheim og søstra er med, som vanlig...men i all verden... Folk må da få lov til å ha med seg familien rundt? Skjønner ikke hva som er galt med at hun er med på tur. Har da ikke noe med at FF ikke er selvstendig. Om de to ikke ses så ofte så er det jo kjempe koselig og kunne tilbringe to dager sammen.. Synes du virkelig dette er så galt? Ville ikke du hatt med deg din søster om du fikk dette?
MarianneE Skrevet 28. august 2015 #16100 Skrevet 28. august 2015 Makan til merkelig businessmodell hos Get Inspired. Om du ønsker å få ditt firma til å fremstå seriøst, burde du begrense antall hjerte og smilefjes og bruken av ord som "søta" og "spreka" når du har kontakt med kunder. Joda. Samarbeid med CBE eller ei, en slik tilbakemelding ville fått meg til å rygge unna med lett kvalme... 9
Fremhevede innlegg