Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var spesielt den lineren jeg hang meg opp i. Er det meningen at det skal være et mellomrom mellom den og vipperøttene liksom?

Det er annet enn lineren som bekymrer meg i dette bildet  :sjokkert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er annet enn lineren som bekymrer meg i dette bildet  :sjokkert:

Hva da?

Skrevet

Jeg synes det ser ut som hun er helt på gråten jeg. Og ihjelsminket. Får ikke lyst til å kjøpe noen av produktene hun reklamerer for av dette bildet iallfall.

Ja, hva skjer med ansiktsuttrykket på det bildet? Ser ut som om hun har fått øye på en diger hundebæsj, eller noe.

• Liker 8
Skrevet

Er lesertallenen fra blogglisten.no riktige? Har hun mistet så mange lesere ?

• Liker 9
Skrevet

Oi, det så ut som taustumper.

Hjelp! 😧 skal det være så klumpete?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Oi, det så ut som taustumper.

Hjelp! skal det være så klumpete?

Nei.

De der har sittet på øyet mye mer enn en dag, og det ser for meg ut som det sitter gammel sminke der.

Dette er direkte uhygienisk. Enkleste veien til øyebetennelse, spesielt som linsebruker.

I et innlegg fra ifjor hvor hun viser hvordan hun påfører dem, kan man se vippene helt ny-påsatte. Da så de ikke i nærheten slik ut.

Direktelink til det innlegget her, ren bildelenke her

Edit: Lagt til en ekstra lenke.

Endret av Cornucopia
  • Liker 6
Skrevet

Det er ørten forskjellige måter å legge kajal på, kan legges bredt/smalt, med vinge eller ikke osv osv. Jeg synes CBE er flink til å sminke seg. Man kan kritisere redigeringen, men ærlig talt, sminke seg pent kan hun.

Slik hun legger kajalen er ikke pent nei. Resten er ok.

Skrevet

Hun har slike "sagge" bryn. Genetisk. Kajalen blir smurt opp fra øyelokket og mot brynet. Ikke så mye å gjøre med foruten enten å holde seg unna kajal på øvre øyelokk,konstant se ned( :D ), konstant tørke vekk kajal eller ta øyelokkoperasjon om en god del år(for lite til operasjon nå såklart).

Botox eller sminkekurs er vel neppe noe alternativ her.

Nå snakker jeg om endenpå kajalen, den skal ikke peke nedover ei heller være så bred. Google wingliner...

Skrevet

Hva skjer med hele fjeset?  :klo:

Hun er jo til forveksling helt lik Camilla Phil?

• Liker 3
Skrevet

Hva skjer med hele fjeset?  :klo:

Hun er jo til forveksling helt lik Camilla Phil?

Er ikke det liksom "sjefen" hennes også da?

Skrevet

hehe, i det siste innlegget som handler  om at hun har levd i koffert i sommer, passer hun på å presisere at livet i koffert har vært et et liv i rosa Bjørn Borgkoffert  :laugh: Jeg forstår at hun tar troverdigheten på det største alvor nå!

• Liker 19
Skrevet

Nei.

De der har sittet på øyet mye mer enn en dag, og det ser for meg ut som det sitter gammel sminke der.

Dette er direkte uhygienisk. Enkleste veien til øyebetennelse, spesielt som linsebruker.

I et innlegg fra ifjor hvor hun viser hvordan hun påfører dem, kan man se vippene helt ny-påsatte. Da så de ikke i nærheten slik ut.

Direktelink til det innlegget her, ren bildelenke her

Edit: Lagt til en ekstra lenke.

Drev ikke Hr. og Fru og la ut masse snaper tidligere i sommer som viste at Fotballfrue hadde øyebetennelse og gikk med solbriller inne i flere dager?

Ikke så rart at hun fikk det, hvis det er slik tilstanden er på vippefronten. Det bildet var ekkelt.

Rart at hun fortsetter med slike vipper hvis hun har fått en infeksjon. 

• Liker 13
Skrevet

Ikke bare haken, hele hun er totalt ugjenkjennelig synes jeg.

Hun ligner bare på seg selv. På de andre bildene derimot...

Men det bildet var iallfall lite flatterende. Underleppa hadde en utrolig rar form. Restylane gone bad?

• Liker 5
Gjest Lalalala59
Skrevet (endret)
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...