Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Holititten
Skrevet

Kanskje det bør opprettes en egen tråd om GetInspired? Fordi sist jeg sjekket handlet denne om Fotballfrue. Å diskutere deres samarbeid er selvsagt innafor, men ren GI-klaging? Kom igjen a, jeg vil ha sladder på frua!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Get inspired sine mailer er koselige jeg. Ser jeg er i kraftig mindretall her :P

• Liker 1
Gjest Kariannne
Skrevet

Ny vogn! Skal ikke si I told you so, men..

Og litt voldsom melking av barn da, men det er vel også normalt.

Hva skal et barn med 4! Forskjellige vogner? Håper hun gir bort de hun ikke bruker mere, så noen andre som ikke har så god råd kan arve de. De er jo tross alt sponset alle sammen.

Skrevet

Synes Get inspired sine mailer er koselige jeg. Ser jeg er i kraftig mindretall her :P

synes jeg også... Men det er farlig og ha en annen mening på dette nettstedet.
Gjest hulderjenta
Skrevet

synes jeg også... Men det er farlig og ha en annen mening på dette nettstedet.

Det er det absolutt ikke. Men du drar dette "offer-argumentet" hyppig, har jeg merket meg.

Skrevet

Dette var tragisk. Det her ser ut som om de har ansatt en 12-åring til å skrive produktbeskrivelsene.

Det som er enda mer tragisk er folk som faktisk kjøper fra GI. Hvem er disse folkene egentlig?? Jeg hadde ikke bestilt noe derfra om jeg så fikk det gratis.

Selv om det er tragisk at de behandler kundene som idioter, så er det kanskje fordi kundene ER idioter?

det er jo bare for folk og kjøpe klærne fra det nettstedet som er best?. Hopp lett over GI. Er ikke vanskelig det
Skrevet

Det er det absolutt ikke. Men du drar dette "offer-argumentet" hyppig, har jeg merket meg.

offer argument? Forklar meg
Skrevet

Kan ikke si at jeg liker det barnslige språket til GI. Samtidig hadde jeg ikke hatt noen problemer med å bestille. De har gode skussmål når det gjelder rask levering og kundeservice. Alt jeg trenger fra en nettbutikk. Men hele denne GI-diskusjonen hører vel kanskje ikke hjemme i denne tråden nå?

Skrevet

Lag en ny tråd om alle klagene på GI sin måte og levere ting på... Det har null med FF og gjøre.

Skrevet (endret)

Lag en ny tråd om alle klagene på GI sin måte og levere ting på... Det har null med FF og gjøre.

Som du selv skriver til andre her i tråden: Bare hopp over det du ikke liker....

Tillegg: Caroline Berg Eriksen er ambassadør for GI, så man kan ikke si at det har "null med FF...". 

Endret av Asti
Skrevet

Så fint at du er opptatt av å hindre at tråden avsporer! Det har ikke vært et hovedmål for deg hittil, har jeg hatt inntrykk av.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Makan til merkelig businessmodell hos Get Inspired. Om du ønsker å få ditt firma til å fremstå seriøst, burde du begrense antall hjerte og smilefjes og bruken av ord som "søta" og "spreka" når du har kontakt med kunder.

11828617_10155883422955371_4576024349252

Joda.

De spiller vel videre på den falske "bloggeren-er-din-venn"-greia. Enkelte føler et nært forhold til bloggeren, og når bloggeren reklamerer for GI så prøver de å gjenskape et nært forhold.

Edit: De treffer nok sin målgruppe bra. At mange her ikke liker stilen betyr ikke at de ikke treffer målgruppen de retter seg mot.

Endret av jabx
  • Liker 3
Skrevet

Ok, takk :blomst:

Så lenge hun ikke har tilkjennegitt hvilket merke vogna er, så er det vel innenfor regelverket. 

Den har vært vist nok til at jeg ihvertfall enkelt identifiserte vognmerket, 

men det er kanskje et av disse gråsonetilfellene Hr. Fotballfrue har vært så opptatt av.

Akkurat som at de sniker seg til å merke så lite som mulig, av typen kun skrive #ad selv når det reklameres for et norsk firma som kun sender innenlands, fordi de hevder at "Caroline henvender seg primært til et internasjonalt publikum på Instagram". Snikete.

• Liker 6
Skrevet

Noen som følger Caroline på snap? Helt vannvittig hvor mye hun drikker altså.. :( 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

- Pavilion, mod

Skrevet

Noen som følger Caroline på snap? Helt vannvittig hvor mye hun drikker altså.. :(

Lurer på hvordan hun klarer å holde seg så tynn, mtp. at alkohol er noe av det mest kaloritette du kan få i deg. Føler at jeg legger på meg fem kilo hver helg jeg drikker. 

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Roadrunner
  • Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Får følelsen av 40 åringer som prøver å snakke ungdomsspråk, kleint! (Angående de annonsene).

Endret av Keikolina
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...