Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eh, hva?

Hæ?

.....

Ehh..

I så tilfelle er jeg målløs..

...

Eller egentlig ikke -for er vel et siste krampetrekk fra "bedriften"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er like trasig for tvillinger at de må dele gave som at barn som er født sent i desember får kombinert bursdags- og julegave, og det må det være greit å hinte om til folk som ikke tenker over det.

Det er bare tull å begynne å argumentere slik for så små barn. Hadde de vært større og skjønt hva som faktisk foregikk hadde det kanskje vært annerledes. Men hvis dette var en dåpsgave er barna så små at de ikke engang vet at det er noe som heter "mitt" og "ditt".

Skrevet

Hæ?

.....

Ehh..

I så tilfelle er jeg målløs..

...

Eller egentlig ikke -for er vel et siste krampetrekk fra "bedriften"..

Edit: var til snøsøta

Skrevet

Ja, to like presanger av billige småting som det stort sett ikke er like naturlig å dele på som f.eks. en gåbil.

Termos/drikkeflaske og kosebamse er jo noe som vil brukes hele tiden.

Bøker/puslespill/o.l. trenger de forresten heller ikke to av. Da er det jo bedre å kjøpe to forskjellige så barna har litt større variasjon.

Ganske frekt å skrive at gavebordet er av billige småting. Såvidt jeg kan se så ligger der også sølvbestikk og barneservice, og det er ikke billig skit akkurat. 

• Liker 6
Skrevet

Så det er reelt? Hvor ligger dette bildet?

Aner ikke?

Veldig lyst å se dette, merker jeg..

Og en del av meg håper det ikke stemmer?

Skrevet

Caroline på forsida av det seneste Det Nye - naken fra hofta og ned og med rumpa vendt mot kameraet.

Sjenert er hun ikke. :)

Noen som har sett det?

Kan du linke det?

Skrevet (endret)

Aner ikke?

Veldig lyst å se dette, merker jeg..

Og en del av meg håper det ikke stemmer?

Regner med at de refererer til ting lagt ut på Snapchat, det har blitt lagt ut tidligere i tråden. Hun viste seg ikke helt toppløs, men LKE la ut dette:

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22PfnWj4jc%2BmXoh4l5k2TGxc#.VebZ2GYzenM

Det andre så jeg aldri.

Endret av el-len
Skrevet

Ganske frekt å skrive at gavebordet er av billige småting. Såvidt jeg kan se så ligger der også sølvbestikk og barneservice, og det er ikke billig skit akkurat. 

Kosebamser, drikkeflasker/termoser og puslespill el.l.? Billige småting.

Skrevet (endret)

"Sånn blir du god til å le av deg selv"? Og det er CBE?

Endret av jabx
  • Liker 29
Skrevet

Haha. Dronninga av laidback og lite selvhøytidelig. Eller, vent nå litt.... Må være en kjøpt og betalt artikkel.

• Liker 16
Gjest Snøsøta
Skrevet

Eh, hva?

Beklager, my bad, dårlig formulert setning. LKE la ut en snap hvor det helt klart ser ut som CBE tisser i det fri, og en snap hvor hun blotter puppene. Men ikke helt ser jeg på det bildet noen faktisk har screenshota.

Skrevet

"Sånn blir du god til å le av deg sevl"? Og det er CBE?

Jeg tror det er "Viva Vagina" som refererer til CBE-artikkelen. 

• Liker 3
Gjest Snøsøta
Skrevet

Det er bare tull å begynne å argumentere slik for så små barn. Hadde de vært større og skjønt hva som faktisk foregikk hadde det kanskje vært annerledes. Men hvis dette var en dåpsgave er barna så små at de ikke engang vet at det er noe som heter "mitt" og "ditt".

Det var en generell kommentar om å gi felles gave til tvillinger, ikke en spesifikk kommentar til hva CBE velger å gi i gave til venner, det gir jeg ærlig talt fullstendig blaffen i. 

Skrevet

I love the Fotballfrues. Underholdningen tar ALDRI slutt 😂

• Liker 4
Skrevet (endret)

Her har hun i alle fall ikke fått anledning til å redigere seg selv tynnere, når hun først fikk anledning til å ta Det Nyes mer diskrete variant av Kim K's PaperMag cover.

(refererer til dette innlegget)

Endret av Cornucopia
  • Liker 4
Skrevet

Skal se om jeg får tatt et bilde av bladet, finner ikke forsiden på nett. :)

Her er det:

fd6dk2.jpg

Hun ser da mye mer naturlig ut i ansiktet (og hår) på det bildet der enn de som legges ut på bloggen? Her er hun kjempeflott :) 

Og så kommer det som kanskje er slemt å si: Virker rumpa hennes større enn det vi er vant til å se fra blogg og insta? Eller er det bare pga måten hun står på?  

(nei, jeg sier ikke hun har stor rumpe eller at den ikke er fin!)

• Liker 7
Gjest Bergensia
Skrevet

Jeg leste gjennom intervjuet med henne og det handler for en god del om det som skjedde i vinter, først redigeringsoppstyret, deretter da det ble avslørt at LK hadde skrevet kommentarer under falske alias i bloggen. Selvfølgelig er det fokus på at hun redigerte på grunn av alle de fæle kommentarene hun fikk. 

Så kommer det frem at hun skal lansere en veskekolleksjon til høsten. Kolleksjonen er for Adax og hun har designet tre vesker, en clutch og to hverdagsvesker i forskjellige størrelser.

Andre kuriøse ting som deles er at navnet til Nelia ble valgt fordi hun så det på den ene barneromsdøra i da de var på visning i huset de nå bor i og at hun faktisk hadde bind på seg på det famøse 'fire dager etter fødselen'-fotoet. Caroline korrigerer og sier at det ikke var mer enn tre dager etter fødselen og at hun bare skrev feil da hun postet fotoet. 

Ja, ja.

Link? Eller er bladet kommet i salg?

Skrevet

Så; FF viser ræven sin på forsiden av et magasin. Magasinet spiller på parets historie med tallrike flauser, det er jo FF som alltid blir tatt med buksene nede. Men er det slik hun vil fremstille seg i intervjuet? Neppe. Og så er den store greia et samarbeid med billigmerket Adax som helt sikkert får kvalitetsskinn fra Kina. Forundrer meg ikke om det er fra helt andre dyr enn matkyr

• Liker 8
Skrevet

Skal de virkelig ha det som forside? Ser mer ut som noe fra forsiden til FHM. Men hver sin smak.

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...