Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaså, så etterlyser konkrete eksempler på at hun har feilmerket, men hun vil ikke godkjenne innlegg som gir henne konkrete eksempler på innlegg hun har feilmerket. Og på den måten ser det ut som om hun "vinner" diskusjonen, ved at ingen klarer å oppdrive noen innlegg som hun har feilmerket. Makan...

Jeg synes det er så fascinerende at replay alltid forsvinner etter at enten LKE/CBE eller fansen (som CBE omtaler de som) har lagt igjen svar..

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaså, så hun etterlyser konkrete eksempler på at hun har feilmerket, men hun vil ikke godkjenne innlegg som gir henne konkrete eksempler på innlegg hun har feilmerket. Og på den måten ser det ut som om hun "vinner" diskusjonen, ved at ingen klarer å oppdrive noen innlegg som hun har feilmerket. Makan...

Samtidig som de "krangler" om at de er troverdige... ;)

Skrevet (endret)

Først.. ja, det er en helt unødvendig kommentar fra Silje om at hun ikke ser sykelig tynn ut mer, og er helt enig med C om at få liker å høre at de har gått opp i vekt.

Samtidig.. sykelig tynn referansen går vel til tiden hun photoshopet bort halve ryggen m.m., og ja, da så det jo bortimot sykelig ut, og diggit sin kommentar om at hun ser ut som alltid vet vi jo ikke stemmer.

Sier som alltid - det er i kommentarfeltet man finner det som er verdt å lese på den bloggen!

Tilføyelse: .. og før noen iler til å skal kritisere innlegget. Jeg går ut fra at det ikke er LKE/CBE som har skrevet de kommentarene, så da er det vel kun at de har publisert kommentarene som kan kritiseres.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 3
Skrevet

Nå er jo kjernen i tråden om CBE noe helt annet enn det som beskrives i denne tråden. Det har vørt stor fokus på hennes forretningsmetoder, og usaklig kritikk blir rapportert, også av oss som er kritiske til måten hun blander privatliv og business på. Veldig mye av det som er slettet i den tråden, er forresten personangrep og usakligheter levert av de som er kritiske til kritikktråden. Sånn bare for å nyansere litt. Fokus for veldig mange innlegg i tråden er jo debatt av hvordan blogging av privatliv iblandet umerket produktomtale/reklame skaper uoversiktlig og uangripelig landskap.

Og jeg lurer også på hvilke familiemedlemmer som blir kritisert i tråden.

Jeg har ikke sett kritikk av familien fra noen her på KG, men lurer på om det de kan tenke på er bildet hun la ut av sine foreldre som hun hadde redigert - gjort foreldrene tynnere.

Jeg syns det er helt riktig og viktig, og kritisere og peke på manglende merking. Jeg syns også det er riktig at det blir rettet fokus mot for eksempel redigering - når det påstås at det ikke skjer, eller at noen utgir seg for å være andre enn de er i kommentarfeltet til bloggere. Ellers syns jeg det er greit at man kan diskutere en så stor blogg; hvordan er dette firmaet og hvordan opptrer firmaet, og hvor er grenselinjene mellom person og firma.

Men det er en del innimellom som jeg syns ikke burde vært med, og det blir fort en god del gjentagelser, men gjentagelser er det vel umulig å komme unna når det er en såpass stor tråd og mange som stiller spørsmål som har blitt besvart tidligere.

Gjest Gurimalla
Skrevet (endret)

Jeg syns tråden her inne Bloggere og manglende merking av reklame er et mye bedre tiltak om de vil dette livs og rydde opp.

For selv om CBE har den største og tjener mest, så blir det feil for meg at en annen blogger som kanskje tjener 50 000-100 000 mindre skal slippe unna.

Hva med disse bloggerne som figurerer på tv i hytt og pine, hvor mye penger tjener ikke de, det er jo pga av at de har blogg de får slike oppdrag.

For meg blir engasjemanget litt suspekt, når de lar andre få holde på, mens CBE må de ta.

Så helt enig at dette er noe som bør gjøres med, men syns kanskje dette korstoget mot en blogg blir litt i overkant, selv om CBE bør som andre opptre riktig.

Skulle også gjerne sett mindre skadefro og synsing også i FK tråden c",)

Endret av Gurimalla
  • Liker 1
Skrevet

Først.. ja, det er en helt unødvendig kommentar fra Silje om at hun ikke ser sykelig tynn ut mer, og er helt enig med C om at få liker å høre at de har gått opp i vekt.

Samtidig.. sykelig tynn referansen går vel til tiden hun photoshopet bort halve ryggen m.m., og ja, da så det jo bortimot sykelig ut, og diggit sin kommentar om at hun ser ut som alltid vet vi jo ikke stemmer.

Sier som alltid - det er i kommentarfeltet man finner det som er verdt å lese på den bloggen!

Tilføyelse: .. og før noen iler til å skal kritisere innlegget. Jeg går ut fra at det ikke er LKE/CBE som har skrevet de kommentarene, så da er det vel kun at de har publisert kommentarene som kan kritiseres.

Dette skjønte jeg rett og slett ikke :klo:

Hvem er det du mener skal kritiseres nå?

• Liker 4
Skrevet

Et slikt innlegg vil vanligvis samle troppene med skyts ala alt Caroline Berg Eriksen/Lars-Kristian Eriksne skal vris og vendes på, nilesing o.l.

Poengterte at det tross alt ikke var noe som de to forannevnte hadde skrevet jeg kommenterte - kun kommentarer på bloggen som de to har publisert.

Skrevet

Godt spørsmål :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Godt spørsmål :fnise:

Må jeg forklare for deg igjen?

:rulle:

.. som man roper i skogen får man svar.

• Liker 1
Gjest Gurimalla
Skrevet

Må jeg forklare for deg igjen?

:rulle:

.. som man roper i skogen får man svar.

Jeg skjønte hva du mente, og syns det er FLOTT at du ikke kastet deg på de spekulasjonene over, ang kommentarene og at du ikke vil være en del av de. Ha en flotters dag!!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønte hva du mente, og syns det er FLOTT at du ikke kastet deg på de spekulasjonene over, ang kommentarene og at du ikke vil være en del av de. Ha en flotters dag!!!

Synes ikke kommentarene (om jeg forstår deg rett) er spekulasjoner.

Det er troverdighet som diskuteres i kommentarfeltet og en leser skriver at hun føler (eller noe slikt) at Caroline har mindre troverdighet nå enn før. Dette sier Caroline seg uenig i - altså hva personen føler.

Det trakk jeg ut av de innleggene.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 4
Gjest Gurimalla
Skrevet (endret)

Synes ikke kommentarene (om jeg forstår deg rett) er spekulasjoner.

Det er troverdighet som diskuteres i kommentarfeltet og en leser skriver at hun føler (eller noe slikt) at Caroline har mindre troverdighet nå enn før. Dette sier Caroline seg uenig i - altså hva personen føler.

Det trakk jeg ut av de innleggene.

Tenkte mere på spekulasjoenen om at paret selv snek i kommentarfelte, noe du ikke gjorde.

tenkte på denne.

Det syns jeg var fint.

Endret av Gurimalla
  • Liker 1
Skrevet

Et slikt innlegg vil vanligvis samle troppene med skyts ala alt Caroline Berg Eriksen/Lars-Kristian Eriksne skal vris og vendes på, nilesing o.l.

Poengterte at det tross alt ikke var noe som de to forannevnte hadde skrevet jeg kommenterte - kun kommentarer på bloggen som de to har publisert.

Mulig du egentlig refererer til to forskjellige kommentarfelt siden du refererer til 'Silje's kommentar om at hun ikke ser sykelig tynn ut, og etterpå referer til diskusjonen om troverdighet (som er i kommentarfeltet til et annet innlegg). (?)

Skjønte ikke hva som var kritikkverdig med publisering av tynn/tykk-diskusjonen.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Får helt mark av CP sin snap ihvertfall. Og Madcon fronting der igså, umerket

Skrevet

Jaså, så hun etterlyser konkrete eksempler på at hun har feilmerket, men hun vil ikke godkjenne innlegg som gir henne konkrete eksempler på innlegg hun har feilmerket. Og på den måten ser det ut som om hun "vinner" diskusjonen, ved at ingen klarer å oppdrive noen innlegg som hun har feilmerket. Makan...

Og derfor vil aldri denne tråden dø ut. Jeg forståelse for at hun ikke ønsker grove og sterkt sjikanerende kommentarer om seg selv på bloggen sin. Altså folk er jo gale, så hun får sikkert sånne uprovoserte "du er en hore" kommentarer, siden bloggen hennes er så stor. Men ved å sensurere bort absolutt alle kritiske kommentarer eller bare kommentarer som ikke passer inn i hennes vinkling av saken så vil mange av leserne hennes ha et behov for et utløp et setd. Et sted hvor de kan påpeke at "hey ikke alle er enige i dette." Derfor elsker jeg litt dennne tråden, selv om den noen ganger flyter litt ut og noen blir litt revet med, så er det forfriskende.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Og derfor vil aldri denne tråden dø ut. Jeg forståelse for at hun ikke ønsker grove og sterkt sjikanerende kommentarer om seg selv på bloggen sin. Altså folk er jo gale, så hun får sikkert sånne uprovoserte "du er en hore" kommentarer, siden bloggen hennes er så stor. Men ved å sensurere bort absolutt alle kritiske kommentarer eller bare kommentarer som ikke passer inn i hennes vinkling av saken så vil mange av leserne hennes ha et behov for et utløp et setd. Et sted hvor de kan påpeke at "hey ikke alle er enige i dette." Derfor elsker jeg litt dennne tråden, selv om den noen ganger flyter litt ut og noen blir litt revet med, så er det forfriskende.

Nemlig. Jeg tenker at den spektakulært dårlige taklingen av alt som kan tolkes som ørlite kritisk, er den direkte årsaken til at denne tråden lever. Folk gjør feil. De fleste lærer sv feilene sine og mange opplever faktisk å utvikle seg som mennesker ved å leve og lære og utvikle seg. Team CBE er ikke akkurat spesielt gode til det. I så stor grad at noen av oss er helt himmelfalne over at det i det hele tatt gå an. :daane:

Endret av pøbelsara
  • Liker 7
Skrevet

Leste det kommentarfeltet nå om Madcom osv. Helt surrealistiske svar av LKE, regner med at det er han.

• Liker 2
Skrevet

men hva er så rart at familien tar seg ett glass vin når de er på ferie? Hvorfor må folk snakke om hvor barnevakten er.? Vi andre har da ikke med oss egen barnevakt til syden om vi tar ett glass vin?

Spør du meg om hva andre mener? Vanskelig å svare på, gitt.

• Liker 1
Skrevet

Veldig godt poeng.

Og det er noe med at selve strukturen i blogger, med kommetarfelt under hvert innlegg, gir en forventning om en demokratisk meningsutveksling. Men når denne forventningen viser seg å være en ren illusjon, og man ved hjelp av denne tråden ser hvor gjennomført om omfattende sensuren er, da er det ikke rart at folk reagerer. Ei heller at de fortsetter med det så lenge sensurpraksisen forblir uendret.

Jeg tenker naturligvis ikke da på at direkte krenkende og hetsende kommentarer fra genuine haters slettes, det har ingen problemer med å skjønne og støtte. Men på saklige kritiske innspill eller spørsmål, og på lesere som blokkeres fra å kommentere tilsynelatende uten grunn.

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk svar nr 10 000! ☺️

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...