Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun har aldri benyttet uttrykket på bloggen, så vidt jeg kan se. Men jeg beklager at jeg betvilte LilleSnupp, jeg leser tydeligvis ikke Seher.no like ofte og nøye som dere to. ;)

Googler du Caroline fansen kommer artikkelen opp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Googler du Caroline fansen kommer artikkelen opp.

Stemmer, jeg visste at hun hadde sagt det (omtalt her inne) og googlet ..

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men styrer de ikke selv hvordan de vil fremstilles ( selv om det kanskje ikke er rett ), og bestemmer ikke bloggere selv hva som viser i kommentarfeltet sitt og hvordan de vil svare.

Har dere et håp om at hun noen gang kommer til å bli slik dere vil ha henne, at en dag så finner dere ingenting dere kan sette fingeren på.

Hvor går grensen der dere blir fornøyd, for man kan jo ikke alltid forandre folk, uansett hvor mye man prøver. Nå snakker jeg ikke om feilmerking, men kritikken om hvordan de svarer på bloggen osv.

Jo selvsagt styrer hun dette selv, det er hennes blogg. Og jeg har stor forståelse for hvis hun reklamerer for et produkt og mange kommenterer fy så grønnjævelig dette plagget ser ut, så har jo hun ingen interesse av å slippe igjennom disse kommentarene, hun får jo betalt for å si det hun sier, det er ikke i hennes interesse. Samtidig som dette etterlater et stort tomrom for de som har lest noe, kommentert det de mener, men meningen deres kommer ikke frem. Da skjønner jeg godt at tråder som denne opprettes. På bloggen oppfordres du til å legge igjen en kommentar ( din personlige mening) men hvis din mening ikke passer inn så ser den aldri dagens lys. Dette i seg selv skaper jo en frustrasjon. Jeg skjønner egentlig begge sider. Jeg skjønner at hun sensurerer, og jeg skjønner hvorfor denne tråden har X antal sider... Endret av Zereta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimalla

Jo selvsagt styrer hun dette selv det er hennes blogg. Og jeg har stor forståelse for hvis hun reklamerer for et produkt og manne kommenterer fy så grønnjævelig dette plagget ser ut, så har jo hun ingen interesse av å slippe igjennom disse kommentarene, hun får jo betalt for å si det hun sier, det er ikke i hennes interesse. Samtidig som dette etterlater et stort tomrom for de som har lest noe, kommentert det de mener, men meningen deres kommer ikke frem. Da skjønner jeg godt at tråder som denne opprettes. På bloggen oppfordres du til å legge igjen en kommentar ( din personlige mening) men hvis din mening ikke passer inn så ser den aldri dagens lys. Dette i seg selv skaper jo en frustrasjon. Jeg skjønner egentlig begge sider. Jeg skjønner at hun sensurerer, og jeg skjønner hvorfor denne tråden har X antal sider...

Kanskje hun rett og slett ikke liker diskusjoner, at hun er konfliksky :rolleyes:

Setter pris på at du svarer ærlig, at du faktisk skjønner begge sider, da er vi to.

Krigen mellom CBE fans ( som motstandere av denne tråden blir kalt ) og de som holder denne tråden i gang ( som desverre også får kallenavn ) er litt utgått. Viktig å prøve se hverandres synspunkter, og være enig om å være uenig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hun? Jeg har aldri sett henne skrive eller si noe annet enn lesere. Men jeg antar du har kildehenvisninger i bakhånd.

Må kanskje si meg enig med deg i akkurat den. Ved å Google "fans" site:carolinebergeriksen.no og "fansen" site:carolinebergeriksen.no kommer det egentlig bare opp kommentarer hvor andre folk (dvs. ikke CBE/LKE) refererer til leserne som fansen. CBE referer til gruppen som lesere/følgere veldig konsekvent.

Fans/tilhengere/følgere/lesere blir vel brukt litt om hverandre her i tråden, men jeg er enig i at det blir feil å si at CBE selv kaller dem "fans". Men merker meg at media ofte omtaler dem som "fans", så det kan være der det kommer fra.

Endret av lenebu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men styrer de ikke selv hvordan de vil fremstilles ( selv om det kanskje ikke er rett ), og bestemmer ikke bloggere selv hva som viser i kommentarfeltet sitt og hvordan de vil svare.

Har dere et håp om at hun noen gang kommer til å bli slik dere vil ha henne, at en dag så finner dere ingenting dere kan sette fingeren på.

Hvor går grensen der dere blir fornøyd, for man kan jo ikke alltid forandre folk, uansett hvor mye man prøver. Nå snakker jeg ikke om feilmerking, men kritikken om hvordan de svarer på bloggen osv.

Selvsagt styrer hun selv hva hun vil publisere eller ikke av kommentarer, og jeg forstår veldig godt at hun ikke vil publisere kommentarer som er usaklige (dvs. som går på utseende, datteren, osv.) Det har jeg ingen problemer med.

Det jeg derimot reagerer på er at hun i innlegget om Madcon-låten spesifikt ber om at kritikerne skal gi henne beviser på at hun har feilmerket innlegg, men når folk gjør det blir ikke disse kommentarene publisert. Dette maler et bilde av at hun har utfordret fansen til å finne beviser på at hun har feilmerket, og at fansen ikke har klart å oppdrive et eneste innlegg hvor hun har feilmerket i løpet av de siste seks månedene, når sannheten er en ganske annen. Det er en slags hersketeknikk som sikrer at hun kommer vinnende ut av enhver diskusjon på bloggen, og som noen påpekte er dette kjernen i hvorfor denne tråden eksisterer. Kritikk kan ikke diskuteres på hennes blogg, så kritikken er flyttet til et annet forum.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette at hun stenger for kommentarer på utvalgte kommenrartråder, sånn at hun eller en forsvarer får siste ordet...

Jeg mangler ord for hvor trist oppførsel det er!

Ser jo også at en sier at denne slutningen ville de aaaaaaldri dratt... Sånn liksom for å understreke at det er helt fjernt av folk å påstå noe sånt.

Vel.. No shit?? Det er jo akkurat det som et poenget med kritikken av denne skjulte manipuleringen.

Endret av neiognei
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt styrer hun selv hva hun vil publisere eller ikke av kommentarer, og jeg forstår veldig godt at hun ikke vil publisere kommentarer som er usaklige (dvs. som går på utseende, datteren, osv.) Det har jeg ingen problemer med.

Det jeg derimot reagerer på er at hun i innlegget om Madcon-låten spesifikt ber om at kritikerne skal gi henne beviser på at hun har feilmerket innlegg, men når folk gjør det blir ikke disse kommentarene publisert. Dette maler et bilde av at hun har utfordret fansen til å finne beviser på at hun har feilmerket, og at fansen ikke har klart å oppdrive et eneste innlegg hvor hun har feilmerket i løpet av de siste seks månedene, når sannheten er en ganske annen. Det er en slags hersketeknikk som sikrer at hun kommer vinnende ut av enhver diskusjon på bloggen, og som noen påpekte er dette kjernen i hvorfor denne tråden eksisterer. Kritikk kan ikke diskuteres på hennes blogg, så kritikken er flyttet til et annet forum.

Enig. :)

De står fritt til å publisere det de selv vil, da det er deres blogg, men jeg håper de tenker gjennom konsekvensene. Dvs. velger de vekk saklige svar som belyser flere sider vil de miste troverdigheten, siden leserne da ikke kan stole på "virkeligheten" der inne. Vil de det?

Når det gjelder kommentarfeltet vedr. Madcon-låten:

Det som ble veldig feil for min del, var at jeg opplyste om at Forbrukerombudet har gitt tilbakemelding om blogginnlegg som mangler merking. Likevel svarer de etter på at Forbrukerombudet ikke har hatt noe å utsette på merkingen. Slik jeg ser det kan man da stille spørsmål om CBE løy i sitt svar i dag?

Jeg blir stadig vekk overrasket over hvordan CBE & Co. håndterer ulike situasjoner. Hvorfor benytter de seg ikke av Superteamet sitt? Eller er det de som gir dem dårlige råd?

Jeg "heier på" at CBE & Co vil begynne å merke reklamen rett, samt slutte å lyge når det er helt unødvendig. De er jo flinke ellers i jobben med bloggen, men nå opplever jeg at de "graver sin egen grav", jfr. synkende lesertall og manglende troverdighet. :)

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt styrer hun selv hva hun vil publisere eller ikke av kommentarer, og jeg forstår veldig godt at hun ikke vil publisere kommentarer som er usaklige (dvs. som går på utseende, datteren, osv.) Det har jeg ingen problemer med.

Det jeg derimot reagerer på er at hun i innlegget om Madcon-låten spesifikt ber om at kritikerne skal gi henne beviser på at hun har feilmerket innlegg, men når folk gjør det blir ikke disse kommentarene publisert. Dette maler et bilde av at hun har utfordret fansen til å finne beviser på at hun har feilmerket, og at fansen ikke har klart å oppdrive et eneste innlegg hvor hun har feilmerket i løpet av de siste seks månedene, når sannheten er en ganske annen. Det er en slags hersketeknikk som sikrer at hun kommer vinnende ut av enhver diskusjon på bloggen, og som noen påpekte er dette kjernen i hvorfor denne tråden eksisterer. Kritikk kan ikke diskuteres på hennes blogg, så kritikken er flyttet til et annet forum.

Dette!

Det hun/ de har gjort ved å be om bevis og så nekte å publisere kommentarene som faktisk legger fram disse bevisene, det er så komplett uredelig.

Og så synes jeg det er rart at de tør, de har vel fått med seg at det er temmelig mange journalister som følger denne tråden?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :)

De står fritt til å publisere det de selv vil, da det er deres blogg, men jeg håper de tenker gjennom konsekvensene. Dvs. velger de vekk saklige svar som belyser flere sider vil de miste troverdigheten, siden leserne da ikke kan stole på "virkeligheten" der inne. Vil de det?

Når det gjelder kommentarfeltet vedr. Madcon-låten:

Det som ble veldig feil for min del, var at jeg opplyste om at Forbrukerombudet har gitt tilbakemelding om blogginnlegg som mangler merking. Likevel svarer de etter på at Forbrukerombudet ikke har hatt noe å utsette på merkingen. Slik jeg ser det kan man da stille spørsmål om CBE løy i sitt svar i dag?

Jeg blir stadig vekk overrasket over hvordan CBE & Co. håndterer ulike situasjoner. Hvorfor benytter de seg ikke av Superteamet sitt? Eller er det de som gir dem dårlige råd?

Jeg "heier på" at CBE & Co vil begynne å merke reklamen rett, samt slutte å lyge når det er helt unødvendig. De er jo flinke ellers i jobben med bloggen, men nå opplever jeg at de "graver sin egen grav", jfr. synkende lesertall og manglende troverdighet. :)

Det jeg synes er mest trist, er at flertallet av leserne sannsynligvis tror på at dette er sannheten, nemlig at CBE virkelig "tok dem på fersken" når hun ba kritikerne om å fremlegge beviser. Sannheten er jo at massevis av beviser ble fremlagt, de ble bare ikke publisert for offentligheten. De ukritiske leserne stoler da på at saken er tapt, og at CBE merker alle innlegg riktig. Og så fortsetter de å bli påvirket uten å vite det selv, ettersom reklame sjeldent merkes som reklame, men heller promoteres som "venninnetips" fra en venn hvis eneste agenda er å tipse om dagens trend/beste produkter på markedet (når den egentlige agendaen er å tjene opptil 30.000 for tipsene, om ikke mer).

Jeg håper virkelig at Forbrukerombudet setter igang en skikkelig aksjon snart, med realistiske bøter. Å gi en bot på 50.000 for et innlegg som tjente deg 200.000 er ingenting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest trist, er at flertallet av leserne sannsynligvis tror på at dette er sannheten, nemlig at CBE virkelig "tok dem på fersken" når hun ba kritikerne om å fremlegge beviser. Sannheten er jo at massevis av beviser ble fremlagt, de ble bare ikke publisert for offentligheten. De ukritiske leserne stoler da på at saken er tapt, og at CBE merker alle innlegg riktig. Og så fortsetter de å bli påvirket uten å vite det selv, ettersom reklame sjeldent merkes som reklame, men heller promoteres som "venninnetips" fra en venn hvis eneste agenda er å tipse om dagens trend/beste produkter på markedet (når den egentlige agendaen er å tjene opptil 30.000 for tipsene, om ikke mer).

Jeg håper virkelig at Forbrukerombudet setter igang en skikkelig aksjon snart, med realistiske bøter. Å gi en bot på 50.000 for et innlegg som tjente deg 200.000 er ingenting.

Dessverre har du nok rett. Samtidig har de mistet lesere, og det handler bl.a om manglende troverdighet.

Enig vedr FO og tiltak derfra. :)

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimalla

Forstå meg rett, jeg prøver å forstå.

Det virker som at dere vil at hennes lesere skal se at de blir lurt, at hun er uredelig, løyner, manipulering i sitt eget komentarfelt, mangel på merking osv. har jeg forstått det rett?

Det dere kan oppnå med det, er enten at hun forandrer seg, eller at leserne svikter henne, som igjen gir henne en usikker bloggjobb fremover.

Men hvor mange av bloggleserne hennes bryr seg opp i slikt, kanskje de ikke har et så personlig forhold til henne som dere tror. Kanskje de egentlig gir litt blaffen i hele CBE, men at de finner insperasjon eller ser på det som tidsdrøye. Eller at de velger bort slike ting, forde de liker bloggen for godt til å la dette stoppe dem, at slike moralske og etiske spørrsmål ikke er så viktig for alle?

Jeg prøver se det fra deres side nå, at dere faktisk vil opplyse unge lesere om hvordan ting egentlig hører sammen. Men som sakt før, hun fremstiller seg jo selv, som hun selv vil. Selv om det er negativt.

Kan man forlange noe mer av henne, en at hun følger regler ang merking/reklame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :)

De står fritt til å publisere det de selv vil, da det er deres blogg, men jeg håper de tenker gjennom konsekvensene. Dvs. velger de vekk saklige svar som belyser flere sider vil de miste troverdigheten, siden leserne da ikke kan stole på "virkeligheten" der inne. Vil de det?

Når det gjelder kommentarfeltet vedr. Madcon-låten:

Det som ble veldig feil for min del, var at jeg opplyste om at Forbrukerombudet har gitt tilbakemelding om blogginnlegg som mangler merking. Likevel svarer de etter på at Forbrukerombudet ikke har hatt noe å utsette på merkingen. Slik jeg ser det kan man da stille spørsmål om CBE løy i sitt svar i dag?

Jeg blir stadig vekk overrasket over hvordan CBE & Co. håndterer ulike situasjoner. Hvorfor benytter de seg ikke av Superteamet sitt? Eller er det de som gir dem dårlige råd?

Jeg "heier på" at CBE & Co vil begynne å merke reklamen rett, samt slutte å lyge når det er helt unødvendig. De er jo flinke ellers i jobben med bloggen, men nå opplever jeg at de "graver sin egen grav", jfr. synkende lesertall og manglende troverdighet. :)

Ble det ikke nevnt her inne for en tid siden at de drev å ettermerket? Plutselig var det rett merket flere mnd tilbake? Noen som har sjekket litt rundt dette?

Mener det er noe FO burde ta en titt på. Det er i hovedsak første døgnet eller to lesermassen er der, ikke i ettertid. Så merkingen skal være riktig fra første sekund!

Endret av prettybetty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstå meg rett, jeg prøver å forstå.

Det virker som at dere vil at hennes lesere skal se at de blir lurt, at hun er uredelig, løyner, manipulering i sitt eget komentarfelt, mangel på merking osv. har jeg forstått det rett?

Det dere kan oppnå med det, er enten at hun forandrer seg, eller at leserne svikter henne, som igjen gir henne en usikker bloggjobb fremover.

Men hvor mange av bloggleserne hennes bryr seg opp i slikt, kanskje de ikke har et så personlig forhold til henne som dere tror. Kanskje de egentlig gir litt blaffen i hele CBE, men at de finner insperasjon eller ser på det som tidsdrøye. Eller at de velger bort slike ting, forde de liker bloggen for godt til å la dette stoppe dem, at slike moralske og etiske spørrsmål ikke er så viktig for alle?

Jeg prøver se det fra deres side nå, at dere faktisk vil opplyse unge lesere om hvordan ting egentlig hører sammen. Men som sakt før, hun fremstiller seg jo selv, som hun selv vil. Selv om det er negativt.

Kan man forlange noe mer av henne, en at hun følger regler ang merking/reklame.

Det jeg først og fremst ønsker (også for deres del) er at de kan opptre som en redelig bedrift som følger regelverk og er ærlige mot leserne sine.

Jeg vet at språket de bl.a. kjenner er penger, som de tjener gjennom sin troverdighet. Derfor prøver jeg å nå inn (hvis de leser her) gjennom at slik de holder på så skader de forretningen sin.

Og når ikke det inn, så håper jeg at bot fra Markedsrådet og negativ medieomtale kan få de på bedre tanker.

Samtidig mener jeg at lesere har rett til å vite. Uavhengig av om de bryr seg eller ikke. Bare de vet, slik de kan handle ut fra det, og ikke et feil bilde av virkeligheten.

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke nevnt her inne for en tid siden at de drev å ettermerket? Plutselig var det rett merket flere mnd tilbake? Noen som har sjekket litt rundt dette?

Mener det er noe FO burde ta en titt på. Det er i hovedsak første døgnet eller to lesermassen er der, ikke i ettertid. Så merkingen skal være riktig fra første sekund!

Jeg har ikke sett det, men kanskje andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå meg rett, jeg prøver å forstå.

Det virker som at dere vil at hennes lesere skal se at de blir lurt, at hun er uredelig, løyner, manipulering i sitt eget komentarfelt, mangel på merking osv. har jeg forstått det rett?

Det dere kan oppnå med det, er enten at hun forandrer seg, eller at leserne svikter henne, som igjen gir henne en usikker bloggjobb fremover.

Men hvor mange av bloggleserne hennes bryr seg opp i slikt, kanskje de ikke har et så personlig forhold til henne som dere tror. Kanskje de egentlig gir litt blaffen i hele CBE, men at de finner insperasjon eller ser på det som tidsdrøye. Eller at de velger bort slike ting, forde de liker bloggen for godt til å la dette stoppe dem, at slike moralske og etiske spørrsmål ikke er så viktig for alle?

Jeg prøver se det fra deres side nå, at dere faktisk vil opplyse unge lesere om hvordan ting egentlig hører sammen. Men som sakt før, hun fremstiller seg jo selv, som hun selv vil. Selv om det er negativt.

Kan man forlange noe mer av henne, en at hun følger regler ang merking/reklame.

Nå er det jo slik at vi har lover om reklame og markedsføring fordi folk lar seg påvirke og fordi det er redelig å la folk få vite at de utsettes for reklame. Å skulle gjøre det opp til den enkelte å velge om de vil utsettes for umerket reklame eller ikke, blir litt merkelig, synes jeg. Folk kan jo velge å lese en blogg eller ikke, men det bør jo være slik at alle er forpliktet til å følge regler.

Nå er det jo ofte slik at når en bransje er ny, så blir det litt gullrusj den første tiden - og bloggingen er en helt typisk sånn greie. Den ble et fenomen som tok helt av, og mange av aktørene var unge og uerfarne og veien ble til mens den gikk for mange. CBE er jo en av dem som har ridd på denne bølgen og tjent seg ganske rik på den. Når det viser seg at blogger er effektive markedsføringsfora, er det klart at produsenter hiver seg på, og klart at bloggerne tar imot de pengene de kan få for skrivingen sin. Men det er nå engang slik at selv om mediet er nytt, så må de allikevel følge reglene som er.

I de siste månedene har det jo kommet frem mye som tilsier at det er et stort marked for umerket reklame der uten fordi de unge bloggleserne ikke tolker tips og anbefalinger som reklame, emn som vennlige tips fra hyggelige bloggere de leser daglig og kommuniserer med i kommentarfeltet. For noen sider tilbake ble det postet lenker som iste at det er vanskelig for unge å se hva som er reklame når den ikke er merket. dagens Næringsliv (tror jeg det var) skrev jo også i fjor høst om at produsenter var villige til å betale gode penger for umerket reklame - og det må jo være fordi det faktisk virker - og folk handler. Det er ikke lenge siden en av leserne til CBE klaget over at det var blitt så mye reklame på bloggen til CBE i det siste. CBE sa (selvsagt) "Nei - det er ikke mer enn vanlig." Men det kan godt hende at det var mer merket reklame enn vanlig - fordi hun i hvert fall i en periode faktisk merket reklameinnlegg øverst.

Når det gjelder CBE så tenker jeg at hun får ekstra søkelys på seg fordi det har vært flere store saker om bloggen hennes som har blitt taklet utrolig dårlig. Det i seg selv gjør vel at folk blir mer kritiske og dermed reagerer raskere på nye ting som oppstår. Slik som den idiotiske diskusjonen i kommentarfeltet hennes om Madcon. Hun kan da faktisk ikke bestemme seg for å være uenig i at en leser sier at Caroline har mistet troverdigheten sin for henne. Det blir litt som om jeg sier til kjæresten min at jeg ikke elsker ham lenger og han svarer at "det er jeg uenig i".

Og så tenker jeg at veldig mye av kritikken og oppmerksomheten kunne vært unngått hvis CBE hadde vært bittelittegran ydmyk og mindre bråkjekk. Og hvis hun hadde sluttet å lyve, selvsagt.

Endret av pøbelsara
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble det ikke nevnt her inne for en tid siden at de drev å ettermerket? Plutselig var det rett merket flere mnd tilbake? Noen som har sjekket litt rundt dette?

Mener det er noe FO burde ta en titt på. Det er i hovedsak første døgnet eller to lesermassen er der, ikke i ettertid. Så merkingen skal være riktig fra første sekund!

Mange har vært flinke til å sende inn skjermdumper, så da kommer det frem at det ikke var merket på de gitte datoene. Så tror ikke de kommer så langt med det. Ser kanskje "pent ut", men tror FO kan gjennomskue det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimalla

Vil bare takke og berømme de som har tatt seg tid til å belyse en trådskeptiker som meg her inne, dette gjør ikke at jeg er enig i alt som foregår her, men jeg forstår veldig mye mer. Har prøv før å fått svar på saklige spørsmål eller vært uenig, men har da regelrettet blitt hudflettet eller fått beskjed om at er jeg uenig så har man ingenting på denne tråden å gjøre. Men dette har snudd, og det gjør meg glad. Tror dette er viktig, for at man skal kunne forstå begge sider. Så takk igjen👍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimalla

Vil bare takke og berømme de som har tatt seg tid til å belyse en trådskeptiker som meg her inne, dette gjør ikke at jeg er enig i alt som foregår her, men jeg forstår veldig mye mer. Har prøv før å fått svar på saklige spørsmål eller vært uenig, men har da regelrettet blitt hudflettet eller fått beskjed om at er jeg uenig så har man ingenting på denne tråden å gjøre. Men dette har snudd, og det gjør meg glad. Tror dette er viktig, for at man skal kunne forstå begge sider. Så takk igjen👍

BEKLAGER DOBBELTINNLEGG, safari som hengte seg opp!

Endret av Gurimalla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke nevnt her inne for en tid siden at de drev å ettermerket? Plutselig var det rett merket flere mnd tilbake? Noen som har sjekket litt rundt dette?

Mener det er noe FO burde ta en titt på. Det er i hovedsak første døgnet eller to lesermassen er der, ikke i ettertid. Så merkingen skal være riktig fra første sekund!

Det var jeg som nevnte det for en stund tilbake at innlegg var blitt merket i ettertid. Husker ikke i hvilken sammenheng.

Tilføyelse: En vennlig sjel sendte meg link til innlegget jeg omtalte som var blitt merket i ettertid.

Takker!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...