Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste deler av "den store Fotballfruetråden" forleden. Hvis noen syns denne tråden er ille, burde de lese den.

Forøvrig like latterlig hver gang hun skal tipse folk om f. Eks. hvordan få mer energi i hverdagen, og blir muggen så fort noen hinter om at det kanskje ikke passer så lett for en med en åtte til fire-jobb. Det er nemlig ingen som vet hvordan det er å være blogger. Poenget er vel heller at hun selv ikke aner hva det vil si å ha en vanlig jobb. Tenk å måtte gå en dag uten å krølle det parykklignende håret og legge all den sminka. Jesus.

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke la være å undres over at absolutt alt bedriften på Siljan foretar seg skal bagatelliseres ift all mulig tenkelig kritikk.

Det går i alle andre-, viktigere ting å bry seg med-, kun en rosablogg-, hun har ikke ansvaret alene- og gudene vet hva slags forsvar som kan oppdrives der og da.

:klo:

Men hva er egentlig problemet slik du ser det? Hva er et så stort problem med akkurat CBE i forhold til andre - slik at det kan forsvare en flere hundre sider lang tråd - i rekken av en haug med tidligere tråder?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men hva er egentlig problemet slik du ser det? Hva er et så stort problem med akkurat CBE i forhold til andre - slik at det kan forsvare en flere hundre sider lang tråd - i rekken av en haug med tidligere tråder?

Vet du..?

Jeg har til dags dato ikke sett deg i en tråd og forsvart andre bloggere enn CBE.

I dette ligger svaret.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 15
Skrevet

Vet du..?

Jeg har til dags dato ikke sett deg i en tråd og forsvart andre bloggere enn CBE.

I dette ligger svaret.

Ja, det var jo et konstruktivt svar og en god beskrivelse på hvor intetsigende denne tråden er.

• Liker 5
Gjest Bergensia
Skrevet

Leste deler av "den store Fotballfruetråden" forleden. Hvis noen syns denne tråden er ille, burde de lese den.

Forøvrig like latterlig hver gang hun skal tipse folk om f. Eks. hvordan få mer energi i hverdagen, og blir muggen så fort noen hinter om at det kanskje ikke passer så lett for en med en åtte til fire-jobb. Det er nemlig ingen som vet hvordan det er å være blogger. Poenget er vel heller at hun selv ikke aner hva det vil si å ha en vanlig jobb. Tenk å måtte gå en dag uten å krølle det parykklignende håret og legge all den sminka. Jesus.

Og hvordan resten av kommentarene hudfletter den som ikke rosemaler rådene hennes.
Gjest nicecar
Skrevet

Hun leverer haugevis av klær til Fretex noe som er et utrolig bra miljøtiltak.

Det er noe hun sier, men hva vet vi om det faktisk er sant ?

Skrevet

Nei, det er sikkert bare løgn.

• Liker 2
Skrevet

Hun sier jo hun gjør det, gjentatte ganger. Merkelig om det skulle vært løgn, da det kun går utvoer henne selv og er lett å avsløre. Tror ikke hun hadde tatt den risken :P

Skrevet (endret)

Ja, det var jo et konstruktivt svar og en god beskrivelse på hvor intetsigende denne tråden er.

Svaret er både konstruktivt og godt.

Bare si fra så skal jeg forklare for deg igjen.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 6
Skrevet

Hvorfor vil du bruke noe tid her da?

• Liker 11
Skrevet

Noen som følger de på snapchat her?

Jeg følger begge to (nysgjerrig på de og har ikke vært innom bloggen siden avsløringene i jan/feb)..

Men de virker som at de konstant er på telefonen! Når de er på kafe osv, når de er ute å går osv.. så draes mobilen frem og alt skal deles.

(Jeg personlig er veldig opptatt å ha mobilen i vesken/lommen når jeg er ute på kafe, går tur med samboer/venner.)

• Liker 11
Gjest Whatevz
Skrevet

Angående buys og purchase så søkte jeg på Google og fant kun norske bloggere som skrev "my latest buys". Søkte jeg på my latest purchases kom det uendelig lange lister med internasjonale nettsider. Så vil nok tro det siste er mest vanlig å bruke. Jeg synes buys høres veldig rart ut og ikke noe jeg ville skrevet. Men mulig det ikke er direkte feil å bruke det. Ikke vet jeg :)

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Hun sier jo hun gjør det, gjentatte ganger. Merkelig om det skulle vært løgn, da det kun går utvoer henne selv og er lett å avsløre. Tror ikke hun hadde tatt den risken :P

Hvordan skulle det avsløres? Er det ikke bare å putte klær i en kles container?
Skrevet

Hvordan skulle det avsløres? Er det ikke bare å putte klær i en kles container?

Nemlig.

Og å putte klær i en container er jo en kjempeinnsats for miljøet. :ler:

• Liker 3
Skrevet

Hun leverer haugevis av klær til Fretex noe som er et utrolig bra miljøtiltak.

Nei vet du hva, det er det IKKE!!

Å unnlate å skaffe seg haugevis med klær i utgangspunktet, DET ville vært et utrolig bra miljøtiltak. Jeg synes ærlig talt det er en skam å kaste bort den påvirkningskraften hun (dessverre) har på å promovere uhemmet forbruk, istedet for å gjøre det motsatte, nemlig å fokusere på etisk forbruk.

Problemet med å levere haugevis av klær til Fretex er for det første at det lett blir en sovepute, og gir en god samvittighet som det overhodet ikke er grunnlag for, så lenge man ikke gjør noe for å redusere forbruket sitt.

Videre er det rapportert at en stor del av brukte klær som leveres til steder type fretex og uff i vestlige land, blir solgt videre til profesjonelle aktører, som videreselger det i Afrika, og ødelegger den lokale klesindustrien (kortversjonen)

http://www.businessoffashion.com/articles/opinion/op-ed-the-trouble-with-second-hand-clotheshttp://www.businesso...nd-clothes.html

• Liker 9
Gjest Vampen
Skrevet

Om folk i denne tråden er så opptatt av høyt forbruk, så burde dere ta dere deltidsjobb i noen av shoppetrådene her inne. Eller er det CBEs høye forbruk man er opptatt av?

• Liker 2
Gjest Gurimalla
Skrevet (endret)

Noen som følger de på snapchat her?

Jeg følger begge to (nysgjerrig på de og har ikke vært innom bloggen siden avsløringene i jan/feb)..

Men de virker som at de konstant er på telefonen! Når de er på kafe osv, når de er ute å går osv.. så draes mobilen frem og alt skal deles.

(Jeg personlig er veldig opptatt å ha mobilen i vesken/lommen når jeg er ute på kafe, går tur med samboer/venner.)

Er dette konstruktivt kritikk på bedriften CBE? For meg bekjent, så er dette en privat sak og et personlig valg disse menneskene tar, om hvor mye de vil dele.

Endret av Gurimalla
  • Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Hvordan var dette igjen med å bruke Pinterest som kilde for bilder? Siden Mamsi fikk så mye kritikk rundt bruk av bilder på bloggen, så er jo det eneste rettferdige at CBE-bloggen også vies samme kritikk ...

Skrevet

Hvordan var dette igjen med å bruke Pinterest som kilde for bilder? Siden Mamsi fikk så mye kritikk rundt bruk av bilder på bloggen, så er jo det eneste rettferdige at CBE-bloggen også vies samme kritikk ...

Haha! Regner med at Vampen, Bloggleseren og Gjesp sier ifra om det, altså!! ;-)
  • Liker 10
Skrevet

Er dette konstruktivt kritikk på bedriften CBE? For meg bekjent, så er dette en privat sak og et personlig valg disse menneskene tar, om hvor mye de vil dele.

Nei, akkurat dette var nok ikke konstruktiv kritikk mot bedriften CBE nei.

Privat sak? De DELER jo til alle i hele verden som ønsker å følge de på snapchat, folk på jo få lov til å skrive sin mening.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...