siebaeo Skrevet 21. april 2015 #12501 Skrevet 21. april 2015 Jøsses hun har jo perfekte ben. Helt plettfri hud. Ikke en eneste føflekk en gang. Tror kanskje du trenger briller.. Det er jo både fødlekker og blodårer og struktur på bildene. Bare å zoome om man ikke tror på det. 1
siebaeo Skrevet 21. april 2015 #12502 Skrevet 21. april 2015 Det er jo bare et "filter" som er lagt over ... Det berømte "Fjerne alt mulig rart"-filteret. Tror det leveres med Photoshop. Har du sett på bildene..?
Gjest Gjesp Skrevet 21. april 2015 #12503 Skrevet 21. april 2015 (endret) Har du sett på bildene..? Nei, det er ikke så hytt med det - så lenge man får produsert nok et nedlatende innlegg. Endret 21. april 2015 av Gjesp 2
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. april 2015 #12504 Skrevet 21. april 2015 Har du sett på bildene..? Har sett de, men ikke studert de som sådan. Og på en mobiltelefonskjerm. Ved første øyekast ser beina/hudstrukturen/hudfargen vel glatt og slett ut.
minimymlen Skrevet 21. april 2015 #12505 Skrevet 21. april 2015 Nei, det er ikke så hytt med det - så lenge man får produsert nok et nedlatende innlegg. Du mener at hun må bevise at hun har sett bildene? Skulle ikke du forlate diskusjonen, forresten? 5
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. april 2015 #12506 Skrevet 21. april 2015 Du mener at hun må bevise at hun har sett bildene? Skulle ikke du forlate diskusjonen, forresten? Det har man jo lest før fra den kanten ...
siebaeo Skrevet 21. april 2015 #12507 Skrevet 21. april 2015 Har sett de, men ikke studert de som sådan. Og på en mobiltelefonskjerm. Ved første øyekast ser beina/hudstrukturen/hudfargen vel glatt og slett ut. Man kan zoome på mobilskjerm også. På vanlig dataskjerm ser man den vanlige marmoreringa i huden, føflekker, blodårer, "rynker" ved kneet osv. 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. april 2015 #12508 Skrevet 21. april 2015 Man kan zoome på mobilskjerm også. På vanlig dataskjerm ser man den vanlige marmoreringa i huden, føflekker, blodårer, "rynker" ved kneet osv. Joda, det har du helt rett i. Måtte sjekke det etter kommentaren din.
Gjest Gjesp Skrevet 21. april 2015 #12509 Skrevet 21. april 2015 Du mener at hun må bevise at hun har sett bildene? Skulle ikke du forlate diskusjonen, forresten? Forlater den rett som det er, jeg. 1
LilleSnupp Skrevet 21. april 2015 #12510 Skrevet 21. april 2015 Helt feilt tråd å spørre om dette, men vet som sagt ikke og ble veldig forvirret av meg selv her - selv om enkelte sikkert vil tillegge meg andre intensjoner, og spør her siden CBE har benyttet dette i overskriften sin. Heter det My latest buys eller My latest purchase? Ble veldig usikker siden buy refererer til verbet. På norsk er jo kjøp et substantiv, så er buy det på engelsk også? I mitt hodet blir det feil, men er mer enn usikker her siden engelsk ikke er mitt felt. Ikke fant jeg buys heller når jeg googlet, så her må noen fortelle meg om det er en bøyning eller hva? 1
Gjest Gurimalla Skrevet 21. april 2015 #12511 Skrevet 21. april 2015 (endret) 12 par er kanskje litt mange, ja. Jeg har minst ti par, men takk og pris, jeg er ikke CBE. Så andre fremmende mennesker kan sitte på nett og diskutere antall sko jeg eier.. Usmaklig, usakelig og ingenting med bediften å gjøre. Grow up!! Endret 22. april 2015 av Gurimalla 1
siebaeo Skrevet 21. april 2015 #12512 Skrevet 21. april 2015 (endret) Du mener at hun må bevise at hun har sett bildene? Skulle ikke du forlate diskusjonen, forresten?Jeg kan skjønne hvor denne kommentaren kom fra siden jeg reagerte selv. Det virket som det ble hoppet på muligheten for å "ta" Caroline i redigering, denne gangen basert på noe som ikke stemte. Altså at det er litt enkelt å bare hive seg med på en kritikk uten at den nødvendigvis stemmer. Men det hadde jo ikke behøvd å ta av sånn som det har gjort. Og feilen har jo faktisk blitt innrømt. Endret 21. april 2015 av siebaeo 2
LilleSnupp Skrevet 21. april 2015 #12513 Skrevet 21. april 2015 S-ending når det er snakk om flertall, altså flere kjøp. Blir en avsporing, men dette vil jeg gjerne lære - og kan godt være på bærtur her. Flertall har man når man snakker om substantiv ja, men verb? Er ikke buy et verb da?
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. april 2015 #12514 Skrevet 21. april 2015 Helt feilt tråd å spørre om dette, men vet som sagt ikke og ble veldig forvirret av meg selv her - selv om enkelte sikkert vil tillegge meg andre intensjoner, og spør her siden CBE har benyttet dette i overskriften sin. Heter det My latest buys eller My latest purchase? Ble veldig usikker siden buy refererer til verbet. På norsk er jo kjøp et substantiv, så er buy det på engelsk også? I mitt hodet blir det feil, men er mer enn usikker her siden engelsk ikke er mitt felt. Ikke fant jeg buys heller når jeg googlet, så her må noen fortelle meg om det er en bøyning eller hva? Jamfør Oxford Dictionary er "buy" brukt som substantiv en uformell form for "kjøp". I Random House College Dictionary finnes ikke substantivformen av "buy", kun verbformen. Nb! Jeg snakker her om hva som står i bøkene, ikke oppslagsverkene på nettet.
LilleSnupp Skrevet 21. april 2015 #12515 Skrevet 21. april 2015 Jeg kan skjønne hvor denne kommentaren kom fra siden jeg reagerte selv. Det virket som det ble hoppet på muligheten for å "ta" Caroline i redigering, denne gangen basert på noe som ikke stemte. Altså at det er litt enkelt å bare hive seg med på en kritikk uten at den nødvendigvis stemmer. Men det hadde jo ikke behøvd å ta av sånn som det har gjort. Og feilen har jo faktisk blitt innrømt. Tror ikke hun har brukt filter eller noe på de beina. Der synes både blodårer, strekkmerker og rynker.
LilleSnupp Skrevet 21. april 2015 #12516 Skrevet 21. april 2015 Jamfør Oxford Dictionary er "buy" brukt som substantiv en uformell form for "kjøp". I Random House College Dictionary finnes ikke substantivformen av "buy", kun verbformen. Nb! Jeg snakker her om hva som står i bøkene, ikke oppslagsverkene på nettet. Takker! Da må jeg spørre videre. Bruker man sufikset -ys da?
LilleSnupp Skrevet 21. april 2015 #12517 Skrevet 21. april 2015 Både purchases og buys når det er snakk om flertall. Buys er flertallsformen av buy når buy brukes som substantiv. Ordet buy kan være både verb og substantiv. a buy - substantiv to buy - verb Så buy er mer muntlig, mens purchase mer skriftlig? Hva er skoleengelsk å bruke? Ok.. siste engelsktime dette.
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. april 2015 #12518 Skrevet 21. april 2015 Takker! Da må jeg spørre videre. Bruker man sufikset -ys da? Ja, -y endelsen blir til -ies når y-en kommer etter en konsonant (sky - skies, pony - ponies). Språkmessig synes jeg "My latest buys" høres ut som femte klasse-engelsk, men så jobber jeg også med engelsk på et helt annet nivå enn CBE.
LilleSnupp Skrevet 21. april 2015 #12519 Skrevet 21. april 2015 (endret) Ja, -y endelsen blir til -ies når y-en kommer etter en konsonant (sky - skies, pony - ponies). Språkmessig synes jeg "My latest buys" høres ut som femte klasse-engelsk, men så jobber jeg også med engelsk på et helt annet nivå enn CBE. Ja? Blir det ikke nei, -y endelsen til til -ies utfra eksemplene dine? Endret 21. april 2015 av LilleSnupp
LilleSnupp Skrevet 21. april 2015 #12520 Skrevet 21. april 2015 (endret) Det heter buys i flertall. Ingen ies-ending. Jeg gir opp! For slik jeg leser dere hevder dere det motsatte. Tydeligvis altfor sent for grammatikk for dette hue.. Tilføyelse: Ahh.. misset konsonant opplysningen. Endret 21. april 2015 av LilleSnupp
Fremhevede innlegg