Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er bra at de viser folk hva folk får seg til å skrive i kommentarfeltet deres. Og et er selvsagt ikke alltid han er tilstede og kan "sile" kommentarfeltet. Som eliteseriespiller medfølger masse reising og i de tilfellene er jeg sikker på at de er CBE selv som tar seg av det hele.

Men det henger vel ikke helt på greip med historien deres i forbindelse med avsløringen av alle de falske kommentarene, at han leste kommentarer, silte dem før hun fikk lese, og at hun ikke visste noenting?

For mye reising har han da hatt i mange år. Hm.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke direkte kritikk, kun en observasjon: tror hun går mer og mer mot en mammablogg, kanskje ikke så rart mht alder og livssituasjon.

• Liker 3
Skrevet

Men det henger vel ikke helt på greip med historien deres i forbindelse med avsløringen av alle de falske kommentarene, at han leste kommentarer, silte dem før hun fikk lese, og at hun ikke visste noenting?

For mye reising har han da hatt i mange år. Hm.

Spekulasjonene vil ingen ende ta, ser jeg ...

Jeg har sagt det jeg vil si om saken så denne typen spekulasjoner får du ta med dine meningsfeller.

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det spiller noen rolle om hun faktisk hadde lagt på seg eller ikke. Dersom hun selv ikke sa noe om det, så vet da alle med litt sosial intelligens at man ikke kommenterer at en kvinne har gått opp i vekt. Spesielt ikke en som hsr uttalt at hun har hatt et vanskelig forhold til mat, og har en blogg som stort sett handler om trening og sunn mat.

Intensjonen bak kommentaren spiller en rolle. Man kommenterer ikke en dames vekt. Det er upassende. Spesielt når det dreier seg om en med spiseforstyrrelse. Å kommenterer for å være slem/ond er mye mye værre.

• Liker 2
Skrevet

Spekulasjonene vil ingen ende ta, ser jeg ...

Jeg har sagt det jeg vil si om saken så denne typen spekulasjoner får du ta med dine meningsfeller.

Det er ikke nødvendig å spekulere. Historien om at han leste alt av kommentarer og silte alt og at hun ikke har visst noenting henger ikke på greip med omfanget av reisingen hans. Som du også påpekte.

• Liker 15
Skrevet

Så noen ble utfordret til å skrive noe positivt om CBE/LKE, så jeg tar den...

Mtp vaksiner som er en het debatt for tiden vil jeg gi kred til dem

for å fronte vaksiner! Siden jeg ikke leser blogg/face el lenger vet

jeg ikke om de har skrevet noe om det i det siste, men det jeg leste

før var veldig bra! Tommel opp!

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar.

Dere vet godt at spekulasjoner rundt slike temaer ikke er tillatt, så vennligst stopp og diskuter det!

- Magnifique, moderator!

• Liker 3
Skrevet

Næmen.. en Camilla Pihl annonse på bloggen!

• Liker 4
Skrevet

Denne gang er det i det minste merket som reklame. Helt utrolig dersom de slipper unna all den tidligere utmerkede reklamen som har vært, blandt annet for skoene fra den tidligere kolleksjonen. Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå at de skoene ikke er kjøpt og betalt fullpris for, hos Bianco. Uansett hva noen måtte prøve å påstå.

• Liker 9
Skrevet

Denne gang er det i det minste merket som reklame. Helt utrolig dersom de slipper unna all den tidligere utmerkede reklamen som har vært, blandt annet for skoene fra den tidligere kolleksjonen. Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå at de skoene ikke er kjøpt og betalt fullpris for, hos Bianco. Uansett hva noen måtte prøve å påstå.

Tror nok de slipper unna med det!

Vil bli mektig imponert om skatteetaten holder kontroll på hva som er vist frem på bloggen umerket og ikke skattet for uten at kvittering for kjøp kan fremvises.

• Liker 4
Skrevet

Næmen.. en Camilla Pihl annonse på bloggen!

Ja, en annonse? Som er merket riktig? Hva er rart med det?

• Liker 1
Skrevet (endret)

At en Camilla Pihl sko-innlegg er merket som annonse.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 6
Skrevet

Fordi hun heeelt glemte å merke alle de utallige innleggene der hun viste frem CP-skoene. Og mente hun hadde kjøpt alle skoene i kolleksjonen for egne penger.

Derfor blir vI overrasket nå

• Liker 17
Skrevet

Så fram til nå har altså Camilla Pihl vært Verdens Kjipeste Venninne, og fått Fotballfrue til å kjøpe selv alle de seks (?) parene hun har vist fram utallige ganger på bloggen, samtidig som hun har gitt Pihl gratisreklame verdt store summer. Særlig. Dårlig deal for Fotballfrue, da...

Men nå er det plutselig et betalt samarbeid, liksom?

• Liker 21
Skrevet

Så fram til nå har altså Camilla Pihl vært Verdens Kjipeste Venninne, og fått Fotballfrue til å kjøpe selv alle de seks (?) parene hun har vist fram utallige ganger på bloggen, samtidig som hun har gitt Pihl gratisreklame verdt store summer. Særlig. Dårlig deal for Fotballfrue, da...

Men nå er det plutselig et betalt samarbeid, liksom?

Ja, selvsagt. Når de sier det, er det jo slik. Selvsagt. Trodde du noen bløffet før? Er vel ikke så unormalt å kjøpe 8 par sko fra samme merke for deretter å drive gratis reklame i månedsvis? Nå må du ikke drive å spekulere, altså.

• Liker 18
Skrevet

Ja, selvsagt. Når de sier det, er det jo slik. Selvsagt. Trodde du noen bløffet før? Er vel ikke så unormalt å kjøpe 8 par sko fra samme merke for deretter å drive gratis reklame i månedsvis? Nå må du ikke drive å spekulere, altså.

Ynsjjyll... :(

Camilla Pihl= kynisk og slem, Fotballfrue= snill og raus.

• Liker 10
Gjest Vampen
Skrevet

Så, kort oppsummert, når hun ikke merker reklame skal hun kritiseres, og når hun faktisk merker reklame skal hun... latterliggjøres?

• Liker 5
Skrevet

Så, kort oppsummert, når hun ikke merker reklame skal hun kritiseres, og når hun faktisk merker reklame skal hun... latterliggjøres?

Det er vel heller det at den samme reklamen ikke merkes i lengre tid, for så å plutselig merkes skikkelig når de som er interesserte allerede har kjøpt de aktuelle produktene.

• Liker 17
Skrevet

Kjempe flott at hun har merket dagens annonse, og tror ingen kritiserer det.

For meg støtter det bare opp under påstanden at de tidligere innleggene om nevnte sko ikke er merket som de skal.

• Liker 10
Skrevet

Du klarer å finne noe å sutte på uansett du. Nei, hun burde innrømmet det alle skjønte sist: det var et betalt samarbeid. Ok? Og hun må faktisk tåle litt pes for det, hun er en stor blogger, ikke en fjortis på Røa. Flott at hun merker NÅ, men litt sent mht troverdigheten.

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...