Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest hulderjenta
Skrevet

Som jeg forstår mamsi, så har hun Ikkje lagt igjen kommentar hos CBE med link (hun presiserer jo at linken er for "de som leser hos meg"), men linket til CBE i et innlegg på sin egen blogg (som henvisning e.l. for temaet hun skriver om).

Jeg har WordPress-basert blogg selv, og får opp et varsel om noen linker til innlegg på min blogg.

Og det kan man jo også tolke som invitasjon om man vil. Men det skjer altså automatisk uansett at man får det varselet om linking.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han takker ja til å gå i debatt, bare under et annet navn.

er det en lov i Norge som sier at du ikke kan kommentere i en tråd uten å bruke ett annet navn?
  • Liker 1
Skrevet

Kjedelig å følge en debatt som i utgangspunktet er viktig, når det ender opp med så dårlig stemning, drittkasting og dårlig debatteknikk. Etter lang tid som "flue på veggen" hadde jeg i grunn lyst til å delta her selv, men det frister ikke sånn som det har utviklet seg her i helgen. Jeg har lagt merke til at det er gjerne dere som roper høyest om andre brukeres debatteknikker, som bør gå i seg selv.

Det er ikke første gang det er drittkasting i denne tråden på hele 472 sider
  • Liker 1
Skrevet

Ser ut som konstruerte kommentarer. Alle!

Bare for å prøve å stikke mamsi. Sorry, biter ikke på noe i det der kommertarfeltet :)

• Liker 12
Gjest Bergensia
Skrevet

Bare for å prøve å stikke mamsi. Sorry, biter ikke på noe i det der kommertarfeltet :)

Det kan naturligvis bare være tilfeldig. Men litt underlig at de få gangene kommentarer som dette kommer igjennom er det fra samme navn og andre som legger inn blir slettet.

Men, hey, om det er en som slipper til der som oppfordrer til en mer saklig omtale av Mamsi og KG så er jo det fint😉

Skrevet

Ot, men er hun gravid igjen, eller vil hun bare ha oss til å tro det?

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Ot, men er hun gravid igjen, eller vil hun bare ha oss til å tro det?

Hva mener du?

Gjest Rosemor
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her.

I det tidligste innlegget henviser Tina A til en kommentar fra "In" som har kommentert "Måten hun oppfører seg på håper jeg barna hennes aldri finner ut av. For et dårlig forbilde". Denne setningen har Tina A sitert i sitt eget innlegg, før hun legger inn sin egen kommentar.

Caroline sier seg enig i at man bør etterstrebe en saklig tone.

I det siste innlegget sier Tina A at hun håper Caroline og mamsi skværer opp, fordi hun har sansen for dem begge.

Tina A forsvarer altså mamsi i begge innleggene.

Hvorfor mener du Tina A er en konstruert kommentator?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg skjønner hvorfor de ikke ville ha kommentarer fra meg der etter hvert, altså - men det jeg reagerte på var at de blokkerte meg så innmari fort. At det skulle ikke noen ting til. Jeg var ikke frekk eller uvennlig, ikke i det hele tatt. Jeg reagerte på kommentarene til denne LN, som allerede etter noen få dager utpekte meg som "en av de verste" - jeg husker jeg ble så utrolig overasket, jeg skjønte det ikke. Og jeg ble enda mer paff da de ikke godkjente svaret mitt til LN. Hvorfor skulle de godkjenne en kommentar som rakket ned på meg uten at jeg kunne komme med tilsvar?

Det var på det tidspunktet jeg tenkte at det var noe som ikke helt stemte her. Og da ble jeg jo etter hvert veldig innbitt. Men jeg har prøvd å være rimelig saklig. Jeg skjønner at den outingen min kan ses på som fryktelig dum, men jeg skal prøve å begrunne det litt etterpå.

Edit: Jeg aner ikke om noen av de kommentarene er konstruerte, altså - jeg har bare forholdt meg som om de er reelle, jeg.

Endret av mamsi
  • Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er så inn i hampesletta ufint av dem å publisere "utvalgte" kommentarer, for mange vil det da se ut som det er kun disse som er kommet inn. Redigert "sannhet".

• Liker 20
Skrevet

Jammen, jeg trodde jo på CBE da hun sa de ikke sensurerer lenger?

• Liker 3
Skrevet

Man bør ikke tro på en lystløgner.( Før kommentaren min fjernes som spekulasjon så henviser jeg til alle tidligere hendelser i saken.)

• Liker 15
Skrevet

Det går ikke an å tro på noe som helst fra den kanten der..

• Liker 5
Skrevet

Klart de ikke publisererer 10 kommentarer som støtter mamsi eller inneholder saklige, kritiske spørsmål. Deres narrativ tåler ikke slikt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her.

I det tidligste innlegget henviser Tina A til en kommentar fra "In" som har kommentert "Måten hun oppfører seg på håper jeg barna hennes aldri finner ut av. For et dårlig forbilde". Denne setningen har Tina A sitert i sitt eget innlegg, før hun legger inn sin egen kommentar.

Caroline sier seg enig i at man bør etterstrebe en saklig tone.

I det siste innlegget sier Tina A at hun håper Caroline og mamsi skværer opp, fordi hun har sansen for dem begge.

Tina A forsvarer altså mamsi i begge innleggene.

Hvorfor mener du Tina A er en konstruert kommentator?

Fordi man aldri kan stole på kommentarene der inne. Hvor er så de andre kommentarene som støtter mamsi? Derfor er det konstruert et svar som virker pent og flott for kritikerne. Og særlig siden fotballfrua også svarer der.. for å virke så mye bedre selv.

Selv om jeg er snill og rettferdig irl kan jeg tenke kynisk ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner hvorfor de ikke ville ha kommentarer fra meg der etter hvert, altså - men det jeg reagerte på var at de blokkerte meg så innmari fort. At det skulle ikke noen ting til. Jeg var ikke frekk eller uvennlig, ikke i det hele tatt. Jeg reagerte på kommentarene til denne LN, som allerede etter noen få dager utpekte meg som "en av de verste" - jeg husker jeg ble så utrolig overasket, jeg skjønte det ikke. Og jeg ble enda mer paff da de ikke godkjente svaret mitt til LN. Hvorfor skulle de godkjenne en kommentar som rakket ned på meg uten at jeg kunne komme med tilsvar?

Det var på det tidspunktet jeg tenkte at det var noe som ikke helt stemte her. Og da ble jeg jo etter hvert veldig innbitt. Men jeg har prøvd å være rimelig saklig. Jeg skjønner at den outingen min kan ses på som fryktelig dum, men jeg skal prøve å begrunne det litt etterpå.

Edit: Jeg aner ikke om noen av de kommentarene er konstruerte, altså - jeg har bare forholdt meg som om de er reelle, jeg.

Jeg vet det, du har vært så nær Mor Teresa man kan komme fra dag en. Der er ikke denne bedriften for å si det sånn.. Og det vet de så inderlig godt.

Derfor hadde de ikke annet valg enn å aldri gi deg muligheten til å komme til orde.

Kynisme!

• Liker 4
Gjest Rosemor
Skrevet

Fordi man aldri kan stole på kommentarene der inne. Hvor er så de andre kommentarene som støtter mamsi? Derfor er det konstruert et svar som virker pent og flott for kritikerne. Og særlig siden fotballfrua også svarer der.. for å virke så mye bedre selv.

Selv om jeg er snill og rettferdig irl kan jeg tenke kynisk ;)

Ok, da skjønner jeg hva du mener.

Jeg er nok litt naiv, og tenker ikke så langt. :)

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...