Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet

En indignert leser på bloggen i dag. Hun synes synd på CBE som må tåle så mye fra damene på KG og viser til debatten her. CBE sier at de ikke følger med på det som skjer her lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På bloggen skriver de at de har bedt Fruktdrikkfirmaet om å slette bildene og at de har sendt alle flaskene tilbake.

• Liker 6
Gjest Bergensia
Skrevet

En indignert leser på bloggen i dag. Hun synes synd på CBE som må tåle så mye fra damene på KG og viser til debatten her. CBE sier at de ikke følger med på det som skjer her lenger....

Neida, de trenger jo ikke det når de har lesere som følger med og forteller.
Skrevet

På bloggen skriver de at de har bedt Fruktdrikkfirmaet om å slette bildene og at de har sendt alle flaskene tilbake.

Hvis Froosh har tatt seg frihetentil å stjele cbe sine bilder, og postet dem på instagram uten godkjenning, er det noen som burde revurdere sin stilling i Froosh. Uhørt.

Men likevel forklarer ikke det hvorfor fotballfrue "reklamerer gratis" (plasserer produktet i blogginnlegg) Når de ikke gir bort gratis reklame. Det ser ikke helt rent ut, om man tenker på den økonomiske vinningen et firma får av å bli nevnt på bloggen.

• Liker 11
Skrevet

Er det noen som har et screenshot av instagrambildet hvor Froosh har flaske med CBE på? Linken sier at bildet er slettet fra instagram :(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det med artikkelen kan de vel strengt tatt ikke lastes for. De velger jo selv hvem de lar seg intervjue av, men det redaktørens ansvar p sørge for at forbindelser som kan influere hvordan ting fremstilles i en artikkel, opplyses om. Og for meg er bilderedigering noe jeg nesten forventer at folk gjør, hvis de ikke sier at de aldri gjør det, selvsagt. Da forventer jeg at de ikke gjør det og ikke lyver om det. Kommentarjukset er bare dritflaut.

All den skjulte og ulovlige produktplasseingeb og reklamen, er uetisk og useriøst. Ikke så nøye med regler når man får godt nok betalt.

Endret av pøbelsara
  • Liker 6
Skrevet

Er regnskapet til slike firmaer (Treasures) offentlige?

Skrevet

Mannen tar alle bilder?

• Liker 1
Gjest Bergensia
Skrevet

http://tinypic.com/view.php?pic=rclcae&s=8#.VQx0QYa5SnMmitt svar til hun som på siste innlegg på bloggen skriver om KG. Ikke godkjent. Så merksnodig! ☺️

Alle kommentarer som forsøker å forklare KG's agenda eller stille fansen noen kritiske spørsmål blir luket bort.

Når folk ikke klarer å se forskjell på privatpersonen CBE og bloggen CBE kan man ikke forvente at de har noen konkrete meninger om Forbrukerombudets rettningslinjer.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner virkelig ikke at de (CBE og LKE) kan være så arrogante. De Vet jo helt garantertat det ikke er lov med snikreklame og umerket produktplasseing, Men gjør det likevel. Og skuler seg bak misunnelig-kjerring-beskyldningene som fansen stadig står for. Fint for bloggen og de bak, så slipper de å si det sjæl. Det er ganske kjent i medieverden at mange ervillge til å betale mye for umerket reklame. Jeg tror de store bloggene har sluppet unna så lenge fordi det er så mange som har blåst av rosablogging som fjærvektsaktig uvesentligheter samtidig som de store bloggerne har ledd hele veien til banken. Men jeg tror faktisk at all medieoppmerksomheten rundt blogging og CBE kommer til å medføre en endring nå.

Endret av pøbelsara
  • Liker 9
Gjest Maxiomo
Skrevet (endret)

jeg har sagt flere ganger at det må være FO sin jobb og sørge for at lovene bir fulgt.. Ikke en masse folk her inne somm saumfarer blogg,ig og Facebook hver dag for å finne feil... Om FO mener at dette de gjør er forbudt så burde de ha klart å stoppet bloggerne for lenge siden.. Jeg bryr meg ikke om hva det står i innleggene. Om de har fått ett klesplagg og ikke skrevet sponset eller alt dette mange skriver om.. Mange av dere har vel snart sendt 1000 email til FO om dette. Å enda holder de på. Er vel ikke så nøye for FO heller

Endret av Bond
Skrevet (endret)

jeg har sagt flere ganger at det må være FO sin jobb og sørge for at lovene bir fulgt.. Ikke en masse folk her inne somm saumfarer blogg,ig og Facebook hver dag for å finne feil... Om FO mener at dette de gjør er forbudt så burde de ha klart å stoppet bloggerne for lenge siden.. Jeg bryr meg ikke om hva det står i innleggene. Om de har fått ett klesplagg og ikke skrevet sponset eller alt dette mange skriver om.. Mange av dere har vel snart sendt 1000 email til FO om dette. Å enda holder de på. Er vel ikke så nøye for FO heller

Så om jeg forstår deg rett: Så lenge de ikke blir tatt av FO så er det bare å ture frem?

Moralen er altså at alt er greit så lenge man ikke blir tatt for det?

Endret av Bond
  • Liker 20
Skrevet (endret)

Har sluttet å lese blogg og synes det er fantastisk å lese at det er flere enn meg som har latt merke til dette.
Jeg la en kommentar under perioden de slapp alle kommentarer, men min ble aldri godkjent! hvorfor ikke?! jo fordi jeg skrev noe om at bloggen er ikke carolines dagbok, men en levende reklame magasin....

Endret av Bond
  • Liker 14
Gjest Maxiomo
Skrevet (endret)

Så om jeg forstår deg rett: Så lenge de ikke blir tatt av FO så er det bare å ture frem?

Moralen er altså at alt er greit så lenge man ikke blir tatt for det?

men hjelper det at dere skriver side opp og side ned,finner masse masse ny feil hvert minutt hele døgnet rundt. Det må da gå Ann og få stoppet denne bloggerne om alt det hun gjør er så feil.. Ifølge dere er jo dette verdens undergang,men enda så gjør ikke FO noen ting.

Endret av Bond
Skrevet

men hjelper det at dere skriver side opp og side ned,finner masse masse ny feil hvert minutt hele døgnet rundt. Det må da gå Ann og få stoppet denne bloggerne om alt det hun gjør er så feil.. Ifølge dere er jo dette verdens undergang,men enda så gjør ikke FO noen ting.

Hva med å svare på det jeg faktisk spurte om?

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...