Liver Skrevet 9. april 2018 #54121 Skrevet 9. april 2018 Må faktisk innrømme at jeg ganske nysgjerrig på hva det "stor, hemmelig" prosjektet er. Må virkelig være noe tidkrevende som hever CBE til nye høyder mtp hvor dårlig kvalitet det er på innleggene om dagen. 9
Gjest Gillians Skrevet 9. april 2018 #54122 Skrevet 9. april 2018 19 minutter siden, Liver skrev: Må faktisk innrømme at jeg ganske nysgjerrig på hva det "stor, hemmelig" prosjektet er. Må virkelig være noe tidkrevende som hever CBE til nye høyder mtp hvor dårlig kvalitet det er på innleggene om dagen. Bloggerne?
Liver Skrevet 9. april 2018 #54123 Skrevet 9. april 2018 Akkurat nå, Gillians skrev: Bloggerne? Skal jeg spekulere, så tror jeg hun har vært med å "designet" noe treningstøy, som hun skal vise frem gjennom en mengde med fotoshoots. 8
Miranda16 Skrevet 9. april 2018 #54124 Skrevet 9. april 2018 Synes det er kjedelig at når disse bloggerne ikke tar med leserne inn i samarbeidsprosesser. Tror mange hadde synes det hadde vært mer interessant å se den kreative siden ved å utvikle et produkt, enn disse halvhjerta innleggene om hvordan dagen har vært som vi har hørt 10 351 ganger. Greit nok at de kanskje ikke kan dele så mye der og da, men det er jo god PR både for produktet og ville generere klikk tror jeg. 21
Liver Skrevet 9. april 2018 #54125 Skrevet 9. april 2018 6 minutter siden, Miranda16 skrev: Synes det er kjedelig at når disse bloggerne ikke tar med leserne inn i samarbeidsprosesser. Tror mange hadde synes det hadde vært mer interessant å se den kreative siden ved å utvikle et produkt, enn disse halvhjerta innleggene om hvordan dagen har vært som vi har hørt 10 351 ganger. Greit nok at de kanskje ikke kan dele så mye der og da, men det er jo god PR både for produktet og ville generere klikk tror jeg. Enig. Av og til føler jeg at CBE, og andre bloggere, glemmer at leserne er voksne folk som ønkser å lære nye ting. Tror de hadde vunnet mye på å inkludere leserne i denne prosessen, og holdt interessen oppe. Her sier CBE A veldig lenge før hun sier hva B er. 10
Gjest formula Skrevet 9. april 2018 #54126 Skrevet 9. april 2018 13 minutter siden, Miranda16 skrev: Synes det er kjedelig at når disse bloggerne ikke tar med leserne inn i samarbeidsprosesser. Tror mange hadde synes det hadde vært mer interessant å se den kreative siden ved å utvikle et produkt, enn disse halvhjerta innleggene om hvordan dagen har vært som vi har hørt 10 351 ganger. Greit nok at de kanskje ikke kan dele så mye der og da, men det er jo god PR både for produktet og ville generere klikk tror jeg. Enig i det. Kunne vært spennende å se den delen av prosessen CBE er involvert i (om det dreier seg om noe sånt). Nå har hun vel både sko og vesker i "eget design" uten at leserne har fått tatt del i noe annet enn lanseringen. Spørsmålet er vel heller om hun i det hele tatt har bidratt med mer enn navnet sitt. Om det er tilfelle er det jo heller ikke noe å vise eller skrive om.
Miranda16 Skrevet 9. april 2018 #54127 Skrevet 9. april 2018 3 minutter siden, formula skrev: Spørsmålet er vel heller om hun i det hele tatt har bidratt med mer enn navnet sitt. Om det er tilfelle er det jo heller ikke noe å vise eller skrive om. Ja nettopp, man kan jo begynne å lure..... 10
Kleenex Skrevet 9. april 2018 #54128 Skrevet 9. april 2018 9 timer siden, Crash skrev: Greia er at hun IKKE la ut disse opplysningene da barna ble født, fordi det var "for privat". Men å selge dette går bra... 11
Liver Skrevet 9. april 2018 #54129 Skrevet 9. april 2018 Får mer og mer assosiasjoner til Amerika slik som influenserna holder på, iallefall CBE. Annonsører ol bruker kjente fjes som Oprah og dr.Phil for å selge produktene sine. De har lite eller ingenting med å utarbeide disse varene, men klarer å hinte frempå at de har tatt en del i prosessen. Her går de nok etter dem de ser på som kan selge produktet på best mulig måte. Om de alltid klarer å velge rett kan diskuteres. 3
SKE87 Skrevet 9. april 2018 #54130 Skrevet 9. april 2018 Hun spør hvor «vi» tror dem er på ferie nå... Jeg tipper de er på Kreta - de reiser jo kun dit.....🤷🏼♀️ 1
LilleSnupp Skrevet 9. april 2018 #54131 Skrevet 9. april 2018 Nå skal jeg tenke litt høyt her.. Tenker familien er på GC.. fordi de filmer til Bloggerne. Noe mer enn kaffekopper og joggesko i full speed må de snekre i hop for å være relevant. Innleggene den siste tiden har som nevnt vært få - noe må vel spares til filmingen. Tror rett og slett de føler presset på å holde seg relevant, og da går som tidligere prinsipper over bord. 13
Gjest Varma Skrevet 9. april 2018 #54132 Skrevet 9. april 2018 43 minutter siden, LilleSnupp skrev: Nå skal jeg tenke litt høyt her.. Tenker familien er på GC.. fordi de filmer til Bloggerne. Noe mer enn kaffekopper og joggesko i full speed må de snekre i hop for å være relevant. Innleggene den siste tiden har som nevnt vært få - noe må vel spares til filmingen. Tror rett og slett de føler presset på å holde seg relevant, og da går som tidligere prinsipper over bord. Jeg tror du er inne på noe, hvis man ser det i sammenheng med ny eksponering av barn (forfra) så henger kanskje det sammen?
Medici Skrevet 9. april 2018 #54133 Skrevet 9. april 2018 Hvis det skulle stemme så er jeg spent på vinklingen av forsvarstalen! 6
MissLucy Skrevet 9. april 2018 #54134 Skrevet 9. april 2018 18 minutter siden, Medici skrev: Hvis det skulle stemme så er jeg spent på vinklingen av forsvarstalen! det er bare en vinkel: Skyld på leserne 22
Medici Skrevet 9. april 2018 #54135 Skrevet 9. april 2018 Haha, ja! Buhu, de slemme leserne tvinga oss til å bli med på Bloggerne. Etter at det ble så satans mye reklamemerking og dalende engasjement rundt bloggen måtte vi rett og slett gå for en all time high eksponering av barna for økte lesertall. 9
Gjest nicecar Skrevet 9. april 2018 #54136 Skrevet 9. april 2018 Han sa jo selv at hun aldri skulle bli med på Bloggerne?
Viking-girl Skrevet 9. april 2018 #54137 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, nicecar skrev: Han sa jo selv at hun aldri skulle bli med på Bloggerne? De skulle heller ikke eksponere førstefødte... 21
*Emma* Skrevet 10. april 2018 #54138 Skrevet 10. april 2018 8 timer siden, SKE87 skrev: Hun spør hvor «vi» tror dem er på ferie nå... Jeg tipper de er på Kreta - de reiser jo kun dit.....🤷🏼♀️ Ser ut som det er på Ocean Beach Club på Gran Canaria. Hun har nevnt det før at de ville dit. Og utsikten fra vinduene matcher. (Jeg har vært der så jeg syns det var kjent- selvom det er lite man kan se.) 5
Inocybe Skrevet 10. april 2018 #54139 Skrevet 10. april 2018 (endret) 24 minutter siden, *Emma* skrev: Ser ut som det er på Ocean Beach Club på Gran Canaria. Hun har nevnt det før at de ville dit. Og utsikten fra vinduene matcher. (Jeg har vært der så jeg syns det var kjent- selvom det er lite man kan se.) Tror også det er GC. Virker kjent. Men det kan sikkert ligne på flere steder. Edit. Etter et titt på et feriebilde er jeg ikke i tvil. Endret 10. april 2018 av Inocybe 3
Kleenex Skrevet 10. april 2018 #54140 Skrevet 10. april 2018 1 time siden, *Emma* skrev: Ser ut som det er på Ocean Beach Club på Gran Canaria. Hun har nevnt det før at de ville dit. Og utsikten fra vinduene matcher. (Jeg har vært der så jeg syns det var kjent- selvom det er lite man kan se.) Men kaffekoppen er med uansett hvor de er... 3
Fremhevede innlegg