Gjest orfeus Skrevet 8. april 2018 #54021 Skrevet 8. april 2018 Det er full forvirring hos følgerne, noe jeg kan forstå når de nå engang har latt seg lure. De ser på bloggeren som en venninne og blir dypt såret hvis noen kommenterer bloggens form og innhold. Det er synd. Jeg tror det hadde vært sunt for bloggleserne om de ikke var så forelsket i bloggvenninne sine.
Gjest Leoor Skrevet 8. april 2018 #54022 Skrevet 8. april 2018 Vet dere.. Jeg håper tiden med «et glanset magasin» snart er forbi. At bloggere forstår hvor uoppnåelig det perfekte liv er, og hvor skadelig det potensielt kan være - både for leserne, og bloggeren selv. Tenk om bloggerne kunne tatt mer ansvar for hva som formidles og hvordan, og heller fremstå som mer menneskelige. Men fallhøyden kan oppleves for stor når hesten er så himla høy.
Gjest Asti Skrevet 8. april 2018 #54023 Skrevet 8. april 2018 (endret) 1 time siden, virkelig skrev: Du ser det DU selv vil se. Men om du ser på leser tall på de fleste blogger så går de nedover, de som har karret seg opp nå er bl.a med på bloggerne eller drar click på andre måter via f.eks nettavisen. det betales vel for sidevisninger og ikke kun unike lesere ? Og når en ser på sidevisniger så ligger hun ofte best an. Tror huset blir bra til slutt, men de har nok vært både uerfarne og hjatt noe uflaks, det kan skje alle. Og at bloggen er helt annerledes enn 2009 sier seg vel selv , men igjen så tjener de tydeligvis penger som aldri før så noe riktig gjør de. Og de har nok ikke så dårlig rykte der ute som folk her inne ønsker og tror. Da hadde de ikke hatt den inntjeningen de har Fra https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/slik-svarer-influencer-nettverkene/: "UI-sjefen bekrefter at de opererer med brukere fremfor rekkevidde som valuta..... Vi mener at kraften i influencer marketing ligger i relasjonen mellom profil og publikum, ikke i hvor mange ganger budskapet har blitt sett. " (Fra https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/slar-blogg-alarm/: "Rådgiverne i OMD peker på flere utfordringer ved å inngå kommersielle samarbeid med influencere. ....... mange influencere har utenlandske følgere og at det sjeldent informeres om dette. Dette er det viktig å ta med i prisberegningen, men dette er ikke noe nettverkene har gjort hittil." Nå vil influencer-nettverkene rydde opp, og UI tar initiativ til en felles bransjestandard., jfr. https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/slik-svarer-influencer-nettverkene/) Endret 8. april 2018 av Asti La til tekst.
Linda A Skrevet 8. april 2018 #54024 Skrevet 8. april 2018 21 minutter siden, orfeus skrev: Det er full forvirring hos følgerne, noe jeg kan forstå når de nå engang har latt seg lure. De ser på bloggeren som en venninne og blir dypt såret hvis noen kommenterer bloggens form og innhold. Det er synd. Jeg tror det hadde vært sunt for bloggleserne om de ikke var så forelsket i bloggvenninne sine. Du synes ikke du overdriver en liten smule nå? Herlighet...... 3
Ella Grisella Skrevet 8. april 2018 #54025 Skrevet 8. april 2018 (endret) Vi fikk bare se fødselsplakaten til eldste. Målene på den yngste har de aldri nevnt, og heller ikke svart på spørsmål om. Lurer på hvorfor.. Endret 8. april 2018 av Ella Grisella 4
Gjest orfeus Skrevet 8. april 2018 #54026 Skrevet 8. april 2018 11 minutter siden, Linda A skrev: Du synes ikke du overdriver en liten smule nå? Herlighet...... Nja. Er ikke så sikker på det.
Gjest Asti Skrevet 8. april 2018 #54027 Skrevet 8. april 2018 (endret) Minner om regelverket. Endret 8. april 2018 av Asti
Keaton Skrevet 8. april 2018 #54028 Skrevet 8. april 2018 @Ella Grisella Ta gjerne bort navnene. Fødselsplakatene henger på veggen i et nylig reklameinnlegg. Her selges privat info om ungene, tradisjonen tro. 14
Oppland Skrevet 8. april 2018 #54029 Skrevet 8. april 2018 (endret) Jeg forstår rett og slett ingen ting! Hvordan kan en mamma reklamere for privat info vedr. sine barn? Ikke rart en blir rystet over enkelte bloggere. Endret 8. april 2018 av Oppland 16
Ella Grisella Skrevet 8. april 2018 #54030 Skrevet 8. april 2018 4 minutter siden, Kollontaj skrev: @Ella Grisella Ta gjerne bort navnene. Fødselsplakatene henger på veggen i et nylig reklameinnlegg. Her selges privat info om ungene, tradisjonen tro. Endret!:) Synes bare det er rart at bare det ene barnets fødselsvekt er «hemmelig». Hun var jo veldig aktiv, spiste sunt og lite og la vel knapt på seg i graviditeten. Men kan man få store barn allikevel? Vet lite om det... 3
Keaton Skrevet 8. april 2018 #54031 Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, Ella Grisella skrev: Endret!:) Synes bare det er rart at bare det ene barnets fødselsvekt er «hemmelig». Hun var jo veldig aktiv, spiste sunt og lite og la vel knapt på seg i graviditeten. Men kan man få store barn allikevel? Vet lite om det... Vel, begge ungene burde sluppet å få spredd slik info om seg selv. Nå er det jo ikke hemmelig lengre, da. Jeg synes ikke vi bør diskutere saken videre med utgangspunkt i spesifikke barn. Vi får skjerme dem bedre enn foreldrene. 18
Ella Grisella Skrevet 8. april 2018 #54032 Skrevet 8. april 2018 7 minutter siden, Kollontaj skrev: Vel, begge ungene burde sluppet å få spredd slik info om seg selv. Nå er det jo ikke hemmelig lengre, da. Jeg synes ikke vi bør diskutere saken videre med utgangspunkt i spesifikke barn. Vi får skjerme dem bedre enn foreldrene. Enig i det. Får frysninger av all eksponeringen... 4
Gjest nicecar Skrevet 8. april 2018 #54033 Skrevet 8. april 2018 (endret) Slettet. Endret 8. april 2018 av nicecar
Jobbermedbarn Skrevet 8. april 2018 #54034 Skrevet 8. april 2018 (endret) slettet Endret 9. april 2018 av Jobbermedbarn Slettet det jeg siterte 3
Mrs O'Donell Skrevet 8. april 2018 #54035 Skrevet 8. april 2018 (endret) Slettet Endret 9. april 2018 av Mrs O'Donell 2
Gjest nicecar Skrevet 8. april 2018 #54037 Skrevet 8. april 2018 11 minutter siden, Kollontaj skrev: @nicecar Du burde slette. Det er slettet.
Jobbermedbarn Skrevet 8. april 2018 #54038 Skrevet 8. april 2018 (endret) Slettet Endret 9. april 2018 av Jobbermedbarn 2
På besøk Skrevet 9. april 2018 #54039 Skrevet 9. april 2018 Noen som har tenkt på at den store økningen i omsetning fra 2017 kan være pga.oppussing? Det er jo ganske store summer de er blitt sponset? Bare kjøkkenet har sikkert kostet nærmere 300 000. Noe sted en kan finne ut slikt? 7
Lopploella Skrevet 9. april 2018 #54040 Skrevet 9. april 2018 Lengde og fødselsvekt er synlig på begge plakatene.
Fremhevede innlegg