virkelig Skrevet 9. april 2018 #54101 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev: Men nå var det ikke det jeg spurte om. Jeg ber deg - nok en gang - å forklare hva du anser som "ekstrem utlevering". ekstrem utlevering er sånn som MTM, Mammasom 16(jheter den det ?), villapaprika etc.holder på, med informasjon om stort sett alt og ukritisk deling av bilder, gjerne informasjon om vekt og størrelser (tenker ikke på fødselsvekt som CBE delte på nummer 1 og ikke andremann), bilder av snørrete barn, gjerne i bleie, Når CBE nå engang deler noe av barna så har hun funnet en fin balanse på bilde deling og det lille av informasjon, hun svarer veldig sjelden på noe om barna, hverken hvilke ord de sier , når de sluttet med bleie , når de begynte ta sine første skritt , trass alder etc. ( dette er min mening), Hun kunne valgt ikke ta med noe av dette som har med barna å gjøre, men siden det er en hverdags blogg så har de valgt å gjøre dette. 1
virkelig Skrevet 9. april 2018 #54102 Skrevet 9. april 2018 12 minutter siden, nicecar skrev: Men så fort hun får penger for det, så er det noe helt annet.. Hva den dama ikke gjør for å selge alt som kan selges, selv private opplysninger om barna.. Hun delte vel informasjon om lenge og vekt på første, men ikke på andremann ?
Liver Skrevet 9. april 2018 #54103 Skrevet 9. april 2018 10 minutter siden, virkelig skrev: Hun delte vel informasjon om lenge og vekt på første, men ikke på andremann ? Men, nå kan alle som vil lese den informasjonen. Så for penger så deler de det meste, slik jeg oppfatter det. 11
virkelig Skrevet 9. april 2018 #54104 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, Liver skrev: Men, nå kan alle som vil lese den informasjonen. Så for penger så deler de det meste, slik jeg oppfatter det. Det er 2 fødselsplakater , og noe skal man da tjene pengene sine på
Mrs O'Donell Skrevet 9. april 2018 #54105 Skrevet 9. april 2018 Men NÅ er jeg grønn av misunnelse på familen Eriksen! De er tydeligvis på en plass med varme og sol! Sommer! Bare ben! Frokost på terassen! Vil ha! 4
Ella Grisella Skrevet 9. april 2018 #54106 Skrevet 9. april 2018 16 minutter siden, Liver skrev: Men, nå kan alle som vil lese den informasjonen. Så for penger så deler de det meste, slik jeg oppfatter det. Jeg ser bare den ene. Den andre er ute av fokus.
lillesky Skrevet 9. april 2018 #54107 Skrevet 9. april 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger, samt svar til dette. /lillesky (mod) 1
Emilie112 Skrevet 9. april 2018 #54108 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, virkelig skrev: Det er 2 fødselsplakater , og noe skal man da tjene pengene sine på Det kan du si. Viste bare ikke at det var lov å selge barna sine, men så lenge du synes det er greit så 😀 14
Gjest formula Skrevet 9. april 2018 #54109 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Men NÅ er jeg grønn av misunnelse på familen Eriksen! De er tydeligvis på en plass med varme og sol! Sommer! Bare ben! Frokost på terassen! Vil ha! Sikkert godt med en ferie etter påskeferien.
*Emma* Skrevet 9. april 2018 #54110 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, Ella Grisella skrev: Jeg ser bare den ene. Den andre er ute av fokus. Ikke noe problem å se hva det står på begge 7
Gjest Varma Skrevet 9. april 2018 #54111 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, virkelig skrev: Det er 2 fødselsplakater , og noe skal man da tjene pengene sine på Kan ikke skjønne at de trenger å tjene penger overhodet? I følge deg så har de så mye penger at folk bør være misunnelige på de. Å selge inn ungenes privatliv tyder på noe annet.
Mrs O'Donell Skrevet 9. april 2018 #54112 Skrevet 9. april 2018 28 minutter siden, formula skrev: Sikkert godt med en ferie etter påskeferien. #hektiskliv#jobb24/7 12
Bypass Skrevet 9. april 2018 #54113 Skrevet 9. april 2018 7 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: #hektiskliv#jobb24/7 Hva med å holde dere til å kritisere rent faktiske forhold som denne bedriften gjør feil?! - feilmerking - lover og regler - eksponering av barn Hadde du slengt med leppa om naboen dro på ferie? 7
Gjest Varma Skrevet 9. april 2018 #54114 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, Bypass skrev: Hva med å holde dere til å kritisere rent faktiske forhold som denne bedriften gjør feil?! - feilmerking - lover og regler - eksponering av barn Hadde du slengt med leppa om naboen dro på ferie? Disse punktene du lister opp her er faktisk med på å finansiere denne ferien? Hvis ferien i tillegg innebærer eksponering av barn, så er vel å slenge med leppa innafor?
Bypass Skrevet 9. april 2018 #54115 Skrevet 9. april 2018 13 minutter siden, Varma skrev: Disse punktene du lister opp her er faktisk med på å finansiere denne ferien? Hvis ferien i tillegg innebærer eksponering av barn, så er vel å slenge med leppa innafor? Nei 5
Mrs O'Donell Skrevet 9. april 2018 #54116 Skrevet 9. april 2018 50 minutter siden, Bypass skrev: Hva med å holde dere til å kritisere rent faktiske forhold som denne bedriften gjør feil?! - feilmerking - lover og regler - eksponering av barn Hadde du slengt med leppa om naboen dro på ferie? Jeg slenger ikke med leppa? Jeg misunner de sydenturen. Syns du det er greit med persondebatt? 5
Wesla Skrevet 9. april 2018 #54117 Skrevet 9. april 2018 3 timer siden, virkelig skrev: ekstrem utlevering er sånn som MTM, Mammasom 16(jheter den det ?), villapaprika etc.holder på, med informasjon om stort sett alt og ukritisk deling av bilder, gjerne informasjon om vekt og størrelser (tenker ikke på fødselsvekt som CBE delte på nummer 1 og ikke andremann), bilder av snørrete barn, gjerne i bleie, Når CBE nå engang deler noe av barna så har hun funnet en fin balanse på bilde deling og det lille av informasjon, hun svarer veldig sjelden på noe om barna, hverken hvilke ord de sier , når de sluttet med bleie , når de begynte ta sine første skritt , trass alder etc. ( dette er min mening), Hun kunne valgt ikke ta med noe av dette som har med barna å gjøre, men siden det er en hverdags blogg så har de valgt å gjøre dette. Noe av det jeg har reagert absolutt mest på er de innleggene hun har skrevet rett fra hjertet og til sine barn etter fødsler og rundt bursdager. Dette synes jeg er skikkelig utleverende. Jeg hadde satt ekstremt lite pris om min mor hadde delt sine innerste følelser om meg på en reklameplattform. Visse ting burde ikke være til salgs. 33
Gunvald Skrevet 9. april 2018 #54118 Skrevet 9. april 2018 Jeg synes det virker som om hverdagen er så hektisk og travel at bloggingen nesten er noe hun gjør på si. Det virker som det har blitt en greie blant flere bloggere å gi et inntrykk av at de jobber så enormt mye utenom bloggen? Dermed går det utover kvaliteten, tekstene er dårlige og innholdet er platt. En skulle faktisk tro at innleggene bar preg av "lange dager og mye jobb", men i stedet virker det som om det omtrent snart ikke er tid til å "titte innom". Og det er vel mye på grunn av stadig mer reklame, spons og møter med de stadig nye samarbeidspartnerne. Det blir heller ikke så mye å skrive om, når du må legge ut videoer og bilder gjennom hele dagen på Instagram og Snapchat. Poenget er at jeg synes det er litt komisk når så mange plutselig ble så travle med "hemmelige" jobber, når de lever av blogg. Såvidt de rekker å skrive innlegg, så travelt som det er. Uten at man merker så mye til det på selve bloggen. 22
Gjest formula Skrevet 9. april 2018 #54119 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, Gunvald skrev: Jeg synes det virker som om hverdagen er så hektisk og travel at bloggingen nesten er noe hun gjør på si. Det virker som det har blitt en greie blant flere bloggere å gi et inntrykk av at de jobber så enormt mye utenom bloggen? Dermed går det utover kvaliteten, tekstene er dårlige og innholdet er platt. En skulle faktisk tro at innleggene bar preg av "lange dager og mye jobb", men i stedet virker det som om det omtrent snart ikke er tid til å "titte innom". Og det er vel mye på grunn av stadig mer reklame, spons og møter med de stadig nye samarbeidspartnerne. Det blir heller ikke så mye å skrive om, når du må legge ut videoer og bilder gjennom hele dagen på Instagram og Snapchat. Poenget er at jeg synes det er litt komisk når så mange plutselig ble så travle med "hemmelige" jobber, når de lever av blogg. Såvidt de rekker å skrive innlegg, så travelt som det er. Uten at man merker så mye til det på selve bloggen. Ja det er jo helt vanlig at de har hatt det så travelt at de knapt rekker å blogge. Og når innlegget endelig kommer ser det ut som det er skrevet i all hast. Godt det blir tid til en liten ferie i ny og ne. I CBEs tilfelle er det ingen tvil om at hun skrev mye bedre før, språklig, men også med en "touch" jeg likte. Synd den ble borte.
Gunvald Skrevet 9. april 2018 #54120 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, formula skrev: Ja det er jo helt vanlig at de har hatt det så travelt at de knapt rekker å blogge. Og når innlegget endelig kommer ser det ut som det er skrevet i all hast. Godt det blir tid til en liten ferie i ny og ne. I CBEs tilfelle er det ingen tvil om at hun skrev mye bedre før, språklig, men også med en "touch" jeg likte. Synd den ble borte. Helt enig. Synes også det er spesielt å bare overse kommentarer, og la fansen ta seg av det. Og da mener jeg ikke bare de negative. 5
Fremhevede innlegg