LilleSnupp Skrevet 12. april 2018 #54221 Skrevet 12. april 2018 Her er noen bilder vi tok før vi spiste lunsj i går.. .. skrev frua og oppdaget at klokka hadde stoppet kl. 06.00 tidligere på dagen. 5
Gjest Varma Skrevet 12. april 2018 #54222 Skrevet 12. april 2018 (endret) På 12.04.2018 den 20.31, Dark Star skrev: Utført! Måtte de gjøre jobben sin og gi bedriften den boten de fortjener. Har du gitt beskjed om bildet fra påskekosen ved hytteveggen også? Med rødvinsglass på åpen instagramprofil. Endret 15. april 2018 av Varma
Liver Skrevet 12. april 2018 #54223 Skrevet 12. april 2018 Blir mer og mer fascinert av kommentarfeltet til CBE. Ofte når noen ønsker refleksjon rundt et aktuelt tema (alkohol, skjerming av barn o.l) så svarer de ikke selv, men får noen som "har svaret" svare for seg. Og et par "KG troll er duster, CBE er best" for å virkelig selge argument at alt de gjør er rett. Dette forekommer så ofte at jeg spekulerer i at de selv har regien på disse type kommentarer, da det er som en mal. 14
Ultiva Skrevet 12. april 2018 Forfatter #54224 Skrevet 12. april 2018 (endret) 4 timer siden, Mädchen skrev: Så fint at hun vil dele fine biter av den fine ferien sammen med den fine familien sin på fine GC, med oss fine lesere. Det er så fint at finere blir det ikke. Finere enn finest! (Klarte ikke la være, sorry). Du er faktisk ikke langt unna. "Jentene har med seg flere fine kjoler, så nå var det på tide å bruke dem. Det er jo ikke noe poeng i å ta med finkjolene om de ikke skal brukes :-) Det er så utrolig fint å se hvor mye glede de har av hverandre nå! Det har de jo hatt helt fra starten, men nå leker de bedre sammen enn noen gang og har så fin kjemi som bare blir finere og finere for hver dag." https://imgur.com/sLnX4iG Anbefaler at noen sponser CBE med en synonymordbok snart. Men det finnes kanskje ikke i lydbokutgave Endret 12. april 2018 av Ultiva 38
Gjest Varma Skrevet 12. april 2018 #54225 Skrevet 12. april 2018 Kjenner at jeg faktisk ble misunnelig nå Skulle gjerne vært på Granka, selv om det er blodharry. Lurer forresten på om visse tilhengere også har ferie? Lenge siden sist foråsidetsånn.
Populært innlegg SusieDerkins Skrevet 12. april 2018 Populært innlegg #54226 Skrevet 12. april 2018 good grief, den siste reklamen til frua tar kaka. Reklame for en svanemerket kolleksjon hos Cubus, der slagordet (er det fruas eller cubus'? vet ikke) er "to be sustainable is not about changing who you are, but about making small changes in your choices for our planet" Altså, først - hvilken tulling er det som finner på at det passer å bruke fotballfrue av alle mennesker når de skal fremme en øko-kolleksjon!!??? og for det andre - hvis fotballfrue skal leve bærekraftig så er det en stor misforståelse at hun kan nøye seg med små endringer. Hun trenger en total livsstilstransplantasjon. 65
Gjest Varma Skrevet 12. april 2018 #54227 Skrevet 12. april 2018 2 minutter siden, MissLucy skrev: good grief, den siste reklamen til frua tar kaka. Reklame for en svanemerket kolleksjon hos Cubus, der slagordet (er det fruas eller cubus'? vet ikke) er "to be sustainable is not about changing who you are, but about making small changes in your choices for our planet" Altså, først - hvilken tulling er det som finner på at det passer å bruke fotballfrue av alle mennesker når de skal fremme en øko-kolleksjon!!??? og for det andre - hvis fotballfrue skal leve bærekraftig så er det en stor misforståelse at hun kan nøye seg med små endringer. Hun trenger en total livsstilstransplantasjon.
Gjest orfeus Skrevet 12. april 2018 #54230 Skrevet 12. april 2018 Der var det definitivt slutt på Cubusbesøk.
Gjest Varma Skrevet 12. april 2018 #54231 Skrevet 12. april 2018 23 minutter siden, Kollontaj skrev: Glad jeg boikotter Cubus fra før. 😳 Det gjør jeg også, Kappahl og Lindex er med på den listen.
Bestemorskogmus Skrevet 13. april 2018 #54232 Skrevet 13. april 2018 7 timer siden, Varma skrev: Kjenner at jeg faktisk ble misunnelig nå Skulle gjerne vært på Granka, selv om det er blodharry. Lurer forresten på om visse tilhengere også har ferie? Lenge siden sist foråsidetsånn. Hihi, ja, de har en tendens til å følge et mønster, de, gitt 😉😉 Men det skjønner jo ikke vi 😂 3
Emilie112 Skrevet 13. april 2018 #54233 Skrevet 13. april 2018 10 timer siden, LilleSnupp skrev: Her er noen bilder vi tok før vi spiste lunsj i går.. .. skrev frua og oppdaget at klokka hadde stoppet kl. 06.00 tidligere på dagen. Veldig gøy!! 1
Renate89 Skrevet 13. april 2018 #54234 Skrevet 13. april 2018 Jeg syns kvaliteten på bildene på bloggen til CBE er generelt på det øvre nivå når det kommer til foto på blogg i bloggnorge. Det skal de ha, CBE & Co. Men kan de ikke tone ned den overdrivne skin-retuchingen de holder på med? CBE ser jo nærmest ut som en voksdukke. Synd, for bildene har så mye potensial til å være helt toppers. 12
Bypass Skrevet 13. april 2018 #54235 Skrevet 13. april 2018 8 timer siden, MissLucy skrev: good grief, den siste reklamen til frua tar kaka. Reklame for en svanemerket kolleksjon hos Cubus, der slagordet (er det fruas eller cubus'? vet ikke) er "to be sustainable is not about changing who you are, but about making small changes in your choices for our planet" Altså, først - hvilken tulling er det som finner på at det passer å bruke fotballfrue av alle mennesker når de skal fremme en øko-kolleksjon!!??? og for det andre - hvis fotballfrue skal leve bærekraftig så er det en stor misforståelse at hun kan nøye seg med små endringer. Hun trenger en total livsstilstransplantasjon. Siden jeg støtt og stadig blir kritisert for å være ukritisk "tilhenger" av CBE henger jeg meg på denne! Total skivebom av Cubus. Selv lever jeg etter mantra at hvis vi er flere som endrer LITT (bruker mindre plast, spiser mindre kjøtt, kjøper litt mer brukt, osv) så utgjør det faktisk veldig stor forskjell, men jeg håper at Cubus har et bedre slagord for kolleksjonen sin enn det der.... 14
LilleSnupp Skrevet 13. april 2018 #54236 Skrevet 13. april 2018 24 minutter siden, Emilie112 skrev: Veldig gøy!! Det kommentarfeltet gir og gir! 5
SusieDerkins Skrevet 13. april 2018 #54237 Skrevet 13. april 2018 22 minutter siden, Bypass skrev: Siden jeg støtt og stadig blir kritisert for å være ukritisk "tilhenger" av CBE henger jeg meg på denne! Total skivebom av Cubus. Selv lever jeg etter mantra at hvis vi er flere som endrer LITT (bruker mindre plast, spiser mindre kjøtt, kjøper litt mer brukt, osv) så utgjør det faktisk veldig stor forskjell, men jeg håper at Cubus har et bedre slagord for kolleksjonen sin enn det der.... ja, jeg er enig med deg i det, selvfølgelig vil man oppnå noe hvis alle gjør litt. Det var helst kombinasjonen fast fashion-aktør og influencer/storforbruker som fikk hele Cubus' fremstøt til å fremstå som ekstremt lite troverdig, og ganske kynisk hvis det de egentlig prøver å si er at du kan kjøpe så mye fast fashion du vil så lenge du passer på å hive en øko-skjorte inn i miksen av og til. 21
Bypass Skrevet 13. april 2018 #54238 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, MissLucy skrev: ja, jeg er enig med deg i det, selvfølgelig vil man oppnå noe hvis alle gjør litt. Det var helst kombinasjonen fast fashion-aktør og influencer/storforbruker som fikk hele Cubus' fremstøt til å fremstå som ekstremt lite troverdig, og ganske kynisk hvis det de egentlig prøver å si er at du kan kjøpe så mye fast fashion du vil så lenge du passer på å hive en øko-skjorte inn i miksen av og til. Helt enig! Totalt skivebom av Cubus. 14
Corinne Skrevet 13. april 2018 #54239 Skrevet 13. april 2018 (endret) Er det noen spesifikk grunn til at bilder av fruemann konsekvent redigeres dystre, mørke og generelt har et livstrøtt, furet og værbitt uttrykk? Ser litt underlig ut med ørten pastell-lyse, shinyglossy, solfylte bilder av mor og barn og så plutselig et bilde av LK med østblokkfilter.... Endret 13. april 2018 av Corinne 41
Aricia Skrevet 13. april 2018 #54240 Skrevet 13. april 2018 (endret) 1 time siden, Bypass skrev: Siden jeg støtt og stadig blir kritisert for å være ukritisk "tilhenger" av CBE henger jeg meg på denne! Total skivebom av Cubus. Selv lever jeg etter mantra at hvis vi er flere som endrer LITT (bruker mindre plast, spiser mindre kjøtt, kjøper litt mer brukt, osv) så utgjør det faktisk veldig stor forskjell, men jeg håper at Cubus har et bedre slagord for kolleksjonen sin enn det der.... Men nå er jo ikke dette samarbeidet noe voldsomt brudd med foregående mønster heller. Som flere her har hevdet lenge: Skivebommene står i kø mht reklame som virker troverdig i CBEs øvrige narrativ, og reklame som retter seg inn mot en definert lesergruppe. Svært lite virker gjennomtenkt overhodet - det eneste annonsørene og CBE synes å ha felles er målet om raske og lettjente annonsekroner, uten å måtte tenke, jobbe eller kvalitetssikre noe særlig. Og hvordan det hele faktisk framstår for leseren gir alle beng i. Cubus-reklamen er et symptomatisk eksempel på den rent profittdrevne adhoc-stilen som kjennetegner denne bloggen. Hvis den skulle representere noe slags flaggskip for innholdsmarkedførere i Norge kan det ikke stå særlig bra til med kvalitetskriteriene i bransjen. Endret 13. april 2018 av Aricia 19
Fremhevede innlegg