LilleSnupp Skrevet 14. april 2018 #54321 Skrevet 14. april 2018 8 timer siden, Asti skrev: Eller da hun skrev at bloggen ikke er en bedrift: https://imgur.com/a/vWqSn Er det noen som har sett at CBE svarer "Beklager, jeg har misforstått xxx"? Får håpe det har skjedd (iallefall noen ganger)... Joda, er ikke så mange dager siden i kommentarfeltet noe lignende ble skrevet. Hun vridde på ord til noen i kommentarfeltet og ble korrigert på det. 1
Emilie112 Skrevet 14. april 2018 #54322 Skrevet 14. april 2018 8 timer siden, Asti skrev: Eller da hun skrev at bloggen ikke er en bedrift: https://imgur.com/a/vWqSn Er det noen som har sett at CBE svarer "Beklager, jeg har misforstått xxx"? Får håpe det har skjedd (iallefall noen ganger)... Det positive for cbe er jo at hun da har helt ferie nå når de er borte. Siden hun ikke oppfatter annonselenker som reklame oppdaterer hun kun dagboken sin og koser seg med familien. Vi får se hvor lenge det holder.. plutselig har cbe aldri fri, hun jobber tross alt i ferier også. * jeg-blir-så-forvirra* 🤣 16
Gjest formula Skrevet 14. april 2018 #54323 Skrevet 14. april 2018 13 timer siden, pøbelsara skrev: Ja, Når folk faktisk spør om hvor frokosten kommer fra den gangen de helt tilfeldig hadde bestilt storfrokost fra MOrgenlevering, kan man virkelig begynne å lure. Jeg synes forresten hun er mer sur og uspiselig enn noen gang i kommentarfeltet. Kommentarfeltet er virkelig en studie verdt, og har like stor betydning for CBE som selve bloggen. Her får hun anledning til å forklare, utdype og informere, både om innholdet i selve blogginnlegget, og ikke minst varer og tjenester. Hun velger å godkjenne kommentarer som gir dårlig stemning, kan svare eller la være. Eller hun kan selv være den som spør hvor varen er kjøpt. Husker jeg feil, eller drev LKE å kranglet med seg selv på sin egen lille blogg en gang i tiden? Mener at det også kom fram under avsløringene om kommentarjuks. Synd de tok bort muligheten til å sjekke dette, og med det la kommentarfeltet ha noe suspekt over seg for all framtid. De gangene jeg leser kommentarfeltet sitter jeg hele tiden med en følelse av at de skriver der selv.
pøbelsara Skrevet 14. april 2018 #54324 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, formula skrev: Kommentarfeltet er virkelig en studie verdt, og har like stor betydning for CBE som selve bloggen. Her får hun anledning til å forklare, utdype og informere, både om innholdet i selve blogginnlegget, og ikke minst varer og tjenester. Hun velger å godkjenne kommentarer som gir dårlig stemning, kan svare eller la være. Eller hun kan selv være den som spør hvor varen er kjøpt. Husker jeg feil, eller drev LKE å kranglet med seg selv på sin egen lille blogg en gang i tiden? Mener at det også kom fram under avsløringene om kommentarjuks. Synd de tok bort muligheten til å sjekke dette, og med det la kommentarfeltet ha noe suspekt over seg for all framtid. De gangene jeg leser kommentarfeltet sitter jeg hele tiden med en følelse av at de skriver der selv. Det der må de nok slite med lenge. Hun sier ofte at det er lenge siden og at de har bedt om unnskyldning og alt det der. Men jeg tenker at selv etter å ha bot om unnskyldning og lagt seg flate og alt, så vil folk huske det - og alltid lure på om de har latt seg friste til å gjøre det igjen. 19
Aricia Skrevet 14. april 2018 #54325 Skrevet 14. april 2018 De ville vært så mye mer tjent med å åpne for muligheten å se kildekode (?) til dem som poster i kommentarfeltet igjen. Da kunne de jo feid all tvil av banen, såvidt jeg har forstått, mens nå vil det være teknisk mulig at de stadig poster der selv inntil det motsatte er bevist. Jeg kan ikke skjønne hva fordelen skal være med å ikke spille med åpne kort. Forutsatt at de faktisk har sluttet med egenproduserte kommentarer under falske identiteter, da. 36
Keaton Skrevet 14. april 2018 #54326 Skrevet 14. april 2018 31 minutter siden, formula skrev: Kommentarfeltet er virkelig en studie verdt, og har like stor betydning for CBE som selve bloggen. Her får hun anledning til å forklare, utdype og informere, både om innholdet i selve blogginnlegget, og ikke minst varer og tjenester. Hun velger å godkjenne kommentarer som gir dårlig stemning, kan svare eller la være. Eller hun kan selv være den som spør hvor varen er kjøpt. Husker jeg feil, eller drev LKE å kranglet med seg selv på sin egen lille blogg en gang i tiden? Mener at det også kom fram under avsløringene om kommentarjuks. Synd de tok bort muligheten til å sjekke dette, og med det la kommentarfeltet ha noe suspekt over seg for all framtid. De gangene jeg leser kommentarfeltet sitter jeg hele tiden med en følelse av at de skriver der selv. At ikke de som alltid forsvarer henne i kommentarfeltet og angriper alle som er kritiske, ikke fatter at CBE selv velger hvilke kommentarer som skal publiseres, er helt uforståelig. LKE skrev falskt i eget kommentarfelt også, ja. 19
Gjest formula Skrevet 14. april 2018 #54327 Skrevet 14. april 2018 4 minutter siden, Kollontaj skrev: At ikke de som alltid forsvarer henne i kommentarfeltet og angriper alle som er kritiske, ikke fatter at CBE selv velger hvilke kommentarer som skal publiseres, er helt uforståelig. LKE skrev falskt i eget kommentarfelt også, ja. Tipper de har en slags forestilling om at alle kommentarer godkjennes - hvorfor skulle hun ellers få så mange kritiske og negative? Det virker nesten som om folk ikke har fått med seg måten hun driver dette på. At hun selv både velger hvilke kommentarer som skal stå, og i tillegg faktisk redigerer dem, virker som har gått hus forbi hos mange lesere. Og tanken på at de selv kanskje skriver "hatkommentarer", hvor utrolig vakker hun er, eller spør om hvor skjørtet er kjøpt tror jeg ikke streifer trofaste lesere. Og slik vil det fortsette, om det ikke skulle komme en ny avsløring av dette kommentarfeltet. Man kan bare håpe at enda flere finner veien inn hit, og kan lese litt om hvordan ting henger sammen.
Ultiva Skrevet 14. april 2018 Forfatter #54328 Skrevet 14. april 2018 47 minutter siden, pøbelsara skrev: Det der må de nok slite med lenge. Hun sier ofte at det er lenge siden og at de har bedt om unnskyldning og alt det der. Men jeg tenker at selv etter å ha bot om unnskyldning og lagt seg flate og alt, så vil folk huske det - og alltid lure på om de har latt seg friste til å gjøre det igjen. I og med at bloggeierne gjorde dette systematisk i fem lange år, både på CBEs blogg og på LKEs, så avslører det at paret syntes dette var helt greit å gjøre. Det var ingen følelsesmessig glipp i ny og ne. Skylden ble i tillegg i sin helhet lagt på leserne. Da er det ikke rart at mange tviler på om de har klart å kvitte seg med "uvanen". 35
Gjest Varma Skrevet 14. april 2018 #54329 Skrevet 14. april 2018 Å skylde på leseren for dårlig utført jobb (blogging), er jo helt vanlig i bloggnorge.
halvehimmelen Skrevet 14. april 2018 #54330 Skrevet 14. april 2018 De hadde tjent så himla mye ved å spille med åpne kort. Med mindre de ikke er så ærlige som de sier de er, da... 🙄 Ang kildekoden i kommentarfeltet kunne de fint «løst» det med å bruke VPN dersom de så absolutt ville fortsette med kommentarjukset, samtidig som det ville fremstått som om de var åpne og ærlige. Nå som alt av data fra nettsiden og all metadata fra bildene er fjernet, fremstår det som om de har mye å skjule. 19
Emilie112 Skrevet 14. april 2018 #54331 Skrevet 14. april 2018 Kan bare se en grunn til at man kan se kildekoden..
Liver Skrevet 14. april 2018 #54332 Skrevet 14. april 2018 (endret) Nå kommer dette til å høres veldig ut som jeg er en snurpen, gammel kone, men det "slikk isen" bilde ble bare pute kleint. Om det er ment som alvor eller morsomt, så ble det bare feil. Pirk, ja, men er så mange andre måter å slikke isen på, både morsomme og alvorlige. Endret 14. april 2018 av Liver 22
BellaSwan Skrevet 14. april 2018 #54333 Skrevet 14. april 2018 (endret) 19 minutter siden, Liver skrev: Nå kommer dette til å høres veldig ut som jeg er en snurpen, gammel kone, men det "slikk isen" bilde ble bare pute kleint. Om det er ment som alvor eller morsomt, så ble det bare feil. Pirk, ja, men er så mange andre måter å slikke isen på, både morsomme og alvorlige. Må si meg helt enig. Var like kleint det bildet med en finger i munnen der hun ser på fotografen med forførende blikk. Ble flau på deres vegne. Lite flatterende bilder. Endret 14. april 2018 av Mädchen 19
Liver Skrevet 14. april 2018 #54334 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Mädchen skrev: Må si meg helt enig. Var like kleint det bildet med en finger i munnen der hun ser på fotografen med forførende blikk. Ble flau på deres vegne. Lite flatterende bilder. For meg virker det som om de valgte dette bilde for å lage liv i kommentarfeltet, for et slik bilde kommer til å få reaksjoner. 9
BellaSwan Skrevet 14. april 2018 #54335 Skrevet 14. april 2018 Litt synkende lesertall igjen nå, så da er det på tide med nye "sprell". 10
Gjest formula Skrevet 14. april 2018 #54336 Skrevet 14. april 2018 14 minutter siden, Liver skrev: For meg virker det som om de valgte dette bilde for å lage liv i kommentarfeltet, for et slik bilde kommer til å få reaksjoner. Og kommer det ingen reaksjon, kan jo "Anne"/CBE skrive f.eks: " Ærlig talt, det bildet kunne du ha spart deg for" eller noe lignende - et voilà! Krangelen er i gang, som ønsket.
Undreguri Skrevet 14. april 2018 #54337 Skrevet 14. april 2018 Gapesmil,blunking,trutmunn, og den isspisingen..... Tenker man at det er fint for fremmede å se på?? 12
Miranda16 Skrevet 14. april 2018 #54339 Skrevet 14. april 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor den profesjonelle fotografen ikke skjønner hvor lite dynamikk det er i bildene når hvert eneste en er posering. Forferdelig flatt. Gjesp 17
Undreguri Skrevet 14. april 2018 #54340 Skrevet 14. april 2018 Blogging fører til avhengighet, og for noen sykdom, , tror jeg... Tenk å være SÅ avhengig av likes og skryt fra vilt fremmede mennesker! Behov for anerkjennelse er viktig, men dette er ut av proposjoner! Å vise seg i bikini på bloggen sin, mens man suger inn magen alt man kan, når man er 30 og lykkelig gift og attpåtil mor... Utrolig rare greier! Skjønner hun ikke det selv?? 30
Fremhevede innlegg