Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, foreveralone skrev:

Største thigh gapet jeg har sett 

Som buer oppover og ikke nedover..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Newroz
Skrevet (endret)
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Ja, det er venstre side. Ser ut som et dobbeltlår. Er ikke til å ta feil av at dette er redigering gone wrong

Jeg syns hennes venstre, og vår høyre (? - ikke lett med høyre og venstre), ser veldig, veldig redigert ut. En del av låret er duset ut ser det ut som. 

Endret av Newroz
Skrevet

Hun sitter på kne og det er leggen vi ser bak låret. Trur eg. 

Gjest Newroz
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Ja, hvis hun løfter beina opp bak seg? For hvis hun hadde hatt leggene i sanden ville vi vel sett føtter og legger bakover :vetikke:

Gjest eksiltronder
Skrevet

Jeg trodde det var vår venstre, hennes høyre, som var blitt forstørret for illusjonen om mer kurver? For det er unektelig størrelsesforskjell på beina, og sterk er jo det nye tynn nå...

Skrevet

Ved første øyekast ser det rart ut, men er nok bare skyggen fra knytingen.

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Kollontaj skrev:

Da er jeg isåfall bekymret for forskjellen på lårene 🙈😂

• Liker 4
Skrevet

At hun ikke har tatt silikon er ikke noen bragd, når alt annet er fake

• Liker 13
Skrevet

La oss heller diskutere den nyeste samarbeidspartneren.. (jf IG).

Rema1000

😳😳

• Liker 5
Gjest orfeus
Skrevet

Det er bare en skygge fra sløyfen. 

Det er verre med Rema1000. Og AB + KIWI. 

Er Coop fri for bloggparasitter?

Gjest formula
Skrevet
25 minutter siden, LilleSnupp skrev:

La oss heller diskutere den nyeste samarbeidspartneren.. (jf IG).

Rema1000

😳😳

" I løpet av en måned har de rundt åtte reklameinnlegg."

"– Vi kunne hatt ti innlegg i uken, men jeg vil ikke det. Jeg vil ha få samarbeidspartnere og holde det eksklusivt."

https://www.dn.no/talent/2013/10/18/blogget-for-28-millioner-i-fjor

Her har det skjedd litt. Men selvfølgelig - hva som er eksklusivt er relativt.

Skrevet
39 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hva mener du det er da?

Leggen? Ikke skygge iallfall. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hva annet mener du det er?

Skrevet (endret)
17 timer siden, Mädchen skrev:

Kan være du har rett, men for meg ser det redigert ut.

Jeg har prøvd å risse opp hva det er man kan se. Det er to varianter:

Tilføyelse: Jeg tror at CBE står på bildet, og det blir kastet skygge på låret.

Endret av Asti
Skrevet
8 timer siden, Kollontaj skrev:

Det er nok nettopp det det er. Om du ser på tskjorten like over bikinitrusen på hennes venstre side, ser du at solen lyser opp og lager skygger under foldene på tskjorten. Bare basert på dette kan man se at solen er høyt på himmelen, og er bak Caroline på hennes venstre side. Da ville den høye solen laget en lang skygge av knytingen.

Det er også helt i tråd med hvordan vi fotografer lyssetter portretter. Ansiktet er åpenbart lyst opp med en softboks høyt og til høyre for Caroline, og da er det vanlig å ha hårlys (i dette tilfellet sola) bak modellen men på motsatt side av hovedlyset. 

LKE skal ikke ha særlig med skryt for retusjeringsferdighetene sine, men dette er ikke redigering gone wrong, bare sola som spiller et puss.

• Liker 11
Skrevet (endret)
54 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Det er nok nettopp det det er. Om du ser på tskjorten like over bikinitrusen på hennes venstre side, ser du at solen lyser opp og lager skygger under foldene på tskjorten. Bare basert på dette kan man se at solen er høyt på himmelen, og er bak Caroline på hennes venstre side. Da ville den høye solen laget en lang skygge av knytingen.

Det er også helt i tråd med hvordan vi fotografer lyssetter portretter. Ansiktet er åpenbart lyst opp med en softboks høyt og til høyre for Caroline, og da er det vanlig å ha hårlys (i dette tilfellet sola) bak modellen men på motsatt side av hovedlyset. 

LKE skal ikke ha særlig med skryt for retusjeringsferdighetene sine, men dette er ikke redigering gone wrong, bare sola som spiller et puss.

Enig. Det er da også helt naturlig at høyre og venstre lår er like store. Her er bare hennes venstre lår delvis skyggelagt, og jamfør tidligere slankeredigering så ble jo deler av kroppsdeler fjernet, ikke bare skyggelagt. Men klart at den optiske illusjonen er påfallende jamfør parets tidligere bildetukling.

Det kan imidlertid også være en mulighet for at LKE lar denne forvirrende skyggen være der nettopp for å skape litt blest, nå som bloggen har falt ut av topp 3-listen og sjelden tipper 30 000 norske lesere. De har selv valgt et helglanset og idyllisk bloggformat og vet hvor lite som skal til for å engasjere. Den svært overdrevne isslikkingen likeså. Men bølgene som lages er små og de bør heller gå for spennende innhold fremfor å lage disse små provokasjonene som kun er med på å trekke helhetsinntrykket ned. Ikke at jeg frykter lange fyllesnapper à la Camilla Øvestad eller "se jeg er fremdeles fruktbar"-snapper à la Anne Brith Davidsen, men linjen begynner å bli hårfin. Bilder av nakne rumper på forsiden av Det Nye, isslikking med absolutt hele tunga ute og nærbilder av bikiniskritt har hvert fall ingenting med verdighet å gjøre.

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Skrevet
3 timer siden, Asti skrev:

Jeg har prøvd å risse opp hva det er man kan se. Det er to varianter:

Tilføyelse: Jeg tror at CBE står på bildet, og det blir kastet skygge på låret.

Etter å ha sett på dette bildet igjen, både en, to og tre ganger ser jeg også at det mest sannsynlig er skygge. Men ved første øyekast er det lett å bli lurt og tenke at her er det noe som ikke stemmer. Og som @Ultiva nevner over her så kan man ikke se bort fra at det er gjort med overlegg, for å øke antall lesere. 

For ordens skyld, jeg refererte til hennes høyre lår på bildet :) 

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...