Gunvald Skrevet 20. april 2018 #54481 Skrevet 20. april 2018 Det handler vel kanskje også om at mange er litt metta på det. Brekkie, morning coffee, morning bliss, workout done, go big or go home, OOTD, yesterdays, todays, about last night, og så videre og videre. Det holder nå. 39
Alice123 Skrevet 20. april 2018 #54482 Skrevet 20. april 2018 39 minutter siden, Gunvald skrev: Det handler vel kanskje også om at mange er litt metta på det. Brekkie, morning coffee, morning bliss, workout done, go big or go home, OOTD, yesterdays, todays, about last night, og så videre og videre. Det holder nå. Der er litt rart å komme med slike "buzzwords" på engelsk, når resten av engelsken som publiseres er såppas dårlig som den er. 13
Sandin Skrevet 20. april 2018 #54483 Skrevet 20. april 2018 (endret) Hun kan godt finne et engelsk ord for "nammis", så hun har to ting å variere mellom mener jeg. Endret 20. april 2018 av Sandin 15
På besøk Skrevet 20. april 2018 #54484 Skrevet 20. april 2018 2 timer siden, Sandin skrev: Hun kan godt finne et engelsk ord for "nammis", så hun har to ting å variere mellom mener jeg. Yammies? Munchies? Goodies? 😂 4
Medici Skrevet 21. april 2018 #54485 Skrevet 21. april 2018 Oh, lord.. Fra kommentarfeltet om hånda som er brukket. Det er altså et brudd i langfingeren... 8
MarianneE Skrevet 21. april 2018 #54486 Skrevet 21. april 2018 4 timer siden, Medici skrev: Oh, lord.. Fra kommentarfeltet om hånda som er brukket. Det er altså et brudd i langfingeren... Altså, jeg tenkte å nevne -uten sammenligning forøvrig- at denne helgen skal mannen jobbe natt, ungen skal ha overnattingsbesøk og i morgen, søndag, kommer hele familien på bursdagsfeiring med middag og kake. Jeg har vært syk siden tirsdag og nå lurer bihulebetennelse rundt hjørnet. Men med planlegging og forenkling så får jeg det til på egen hånd. T.om å få handlet inn det siste jeg mangler skal jeg få til. Uten blogg. Uten sutring og uten at det står 30 mennesker å nesten griner fordi det liksom er synd på meg 31
Sol79 Skrevet 21. april 2018 #54487 Skrevet 21. april 2018 9 timer siden, Medici skrev: Oh, lord.. Fra kommentarfeltet om hånda som er brukket. Det er altså et brudd i langfingeren... Bra at hun er vant til å klare seg alene "etter årevis som fotballfrue langt unna familien sin". 😂 16
loffen Skrevet 21. april 2018 #54488 Skrevet 21. april 2018 Det siste innlegget på bloggen er jo omtrent helt meningsløst? Jeg har lest det flere ganger for å forstå hva hun mener. Fredagsbuketten og strupesang. (link til blogg) 9
Keaton Skrevet 21. april 2018 #54489 Skrevet 21. april 2018 24 minutter siden, loffen skrev: Det siste innlegget på bloggen er jo omtrent helt meningsløst? Jeg har lest det flere ganger for å forstå hva hun mener. Fredagsbuketten og strupesang. (link til blogg) Før-reklame for kåpa? Kan ikke være det hun har på beina, ingen som vil kjøpe dem, vil jeg håpe. Kan være for blomsterbutikken, navnet er jo med. 5
Lopploella Skrevet 21. april 2018 #54490 Skrevet 21. april 2018 Hun insisterer også på at de sitter PÅ kjøkkenøyen. 12
Gjest formula Skrevet 21. april 2018 #54491 Skrevet 21. april 2018 14 minutter siden, Lopploella skrev: Hun insisterer også på at de sitter PÅ kjøkkenøyen. Kjøkkenøyen, solen, stranden....det er vel ingen andre enn bergensere som uttrykker seg sånn? Eller snakker de sånn i Sarpsborg? Og når de sitter PÅ kjøkkenøyen, så får jeg et bilde av at de sitter opppå bordet.
pøbelsara Skrevet 21. april 2018 #54492 Skrevet 21. april 2018 Jeg er fra Oslo Vest og sier solen og stranden. Men ikke øyen. Jeg sier jenta og øya. OG hytta. 8
LilleSnupp Skrevet 21. april 2018 #54493 Skrevet 21. april 2018 Å uttrykke seg klart og presist har vel aldri vært hennes sterke side. Sitte på kjøkkenøyen, møtte rushen (når hun mener at de tok igjen rushtrafikken), blandingen av verbene ligge og legge (jf. har lagt i senga uten å få sove), eller småpirk som denne helgen har det meldt så deilig vær (setningen hadde vært bedre med er det meldt..), eller i innlegget hvor hun trengte fuktig og kaffe som ble ligget ut kl. 10.27 på formiddagen skriver at hun har fungert som en kombinert madrass og dyne i hele kveld. Hæ? Du mener kanskje at du i går kveld fungerte som kombinert madrass og dyne, Caroline Berg Eriksen? .. og slik kan man fortsette i evigheter, men er nok å ta av bare på fremsiden. 23
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. april 2018 #54494 Skrevet 21. april 2018 Stakkars CBE, møtet med hverdagen til enhver enslig mor må være brutalt ...
Emilie112 Skrevet 21. april 2018 #54495 Skrevet 21. april 2018 2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Stakkars CBE, møtet med hverdagen til enhver enslig mor må være brutalt ... Bortsett fra et en enslig mor ikke har en mann.. 😀 hjelper ikke om ham har et brudd i hånden, at det blir sammenlignet med å være enslig er et hån mot de enslige. 13
Gjest Gillians Skrevet 21. april 2018 #54496 Skrevet 21. april 2018 4 timer siden, formula skrev: Kjøkkenøyen, solen, stranden....det er vel ingen andre enn bergensere som uttrykker seg sånn? Eller snakker de sånn i Sarpsborg? Og når de sitter PÅ kjøkkenøyen, så får jeg et bilde av at de sitter opppå bordet. Østfoldinger snakker jo naturlig veldig bredt, CBEs språk er sånn typisk forsøk på å snakke som om hun er fra vestkanten (noe jeg har merket meg at mange bloggere holder på med, f.eks. Camilla Phil!) Og da får det ofte noen veldig rare utslag, som "kjøkkenøyen", jeg er ikke fra Oslo vest, men kjenner mange derfra og ingen av dem sier "øyen", selv om de helt sikkert finnes, altså. Det blir bare så komisk, men engelsken hennes er jo også under en hver kritikk så sånn sett passer det inn. Til å ha skrevet offentlig "dagbok" i så mange år er det helt imponerende hvor elendig hun er til å skrive. Jeg skjønner ikke at man ikke forsøker å forbedre seg litt, i hvert fall. Men det er klart at det er bildene som teller.
Gjest formula Skrevet 21. april 2018 #54497 Skrevet 21. april 2018 30 minutter siden, Emilie112 skrev: Bortsett fra et en enslig mor ikke har en mann.. 😀 hjelper ikke om ham har et brudd i hånden, at det blir sammenlignet med å være enslig er et hån mot de enslige. Enig i det. Og når hun "har så vondt av ham" tenker jeg bare - vent til du begynner å irritere deg over alt han ikke får til, og til han begynner å bli ordentlig lei og det går utover humøret! Det tar gjerne litt tid. (snakker av erfaring!)Men mulig disse to er så tålmodige og godlynte at de slipper unna den fasen.
Gjest xx girl xx Skrevet 21. april 2018 #54498 Skrevet 21. april 2018 1 time siden, formula skrev: Enig i det. Og når hun "har så vondt av ham" tenker jeg bare - vent til du begynner å irritere deg over alt han ikke får til, og til han begynner å bli ordentlig lei og det går utover humøret! Det tar gjerne litt tid. (snakker av erfaring!)Men mulig disse to er så tålmodige og godlynte at de slipper unna den fasen. Tror ikke kommentarfeltet er enig i at de er tålmodige og godlynte... 🙈
pøbelsara Skrevet 21. april 2018 #54499 Skrevet 21. april 2018 Haha, morsomt kommentarfelt. Sitter hun på kjøkkenøyen? ved? Oppå? under - går det? Og selvsagt en som mener hun må få skrive hva hun vil. Det er jeg enig i. Jeg synes hun kan skrive under - inni - bak - og foran. Antakelig vil kommentarfeltet fylles opp av folk som forsvarer hennes rett til å skrive akkurat hva hun vil og til å sitte hvor hun vil - det er hennes blogg og hennes kjøkkenøy. Og sånnn går nu dagan. 11
Gjest formula Skrevet 21. april 2018 #54500 Skrevet 21. april 2018 (endret) 19 minutter siden, pøbelsara skrev: Haha, morsomt kommentarfelt. Sitter hun på kjøkkenøyen? ved? Oppå? under - går det? Og selvsagt en som mener hun må få skrive hva hun vil. Det er jeg enig i. Jeg synes hun kan skrive under - inni - bak - og foran. Antakelig vil kommentarfeltet fylles opp av folk som forsvarer hennes rett til å skrive akkurat hva hun vil og til å sitte hvor hun vil - det er hennes blogg og hennes kjøkkenøy. Og sånnn går nu dagan. Vi som synes det er rart at de sitter på kjøkkenøyen, snakker ikke språket humor (?)ifølge CBE: "Humor er et språk ikke alle snakker ;)" Endret 21. april 2018 av formula
Fremhevede innlegg