Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle ikke de to siste IG bildene vært merket som spons? :klo:

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
19 minutter siden, lillehammeren skrev:

Skulle ikke de to siste IG bildene vært merket som spons? :klo:

Skulle tro det....alt treningsutstyret er sponset.

*Best-i-klassen* 

Endret av skruf
  • Liker 12
Gjest formula
Skrevet
18 timer siden, Emilie112 skrev:

Er det virkelig et DIY prosjekt når man bare spraylakkerer?? 

Hvis man legger godviljen til, så...er mer forundret over at enkelte lesere er så utrolig lette å imponere og inspirere, og tilsynelatende nærmest uten evne til å tenke selv. 

Fra kommentarfeltet:

"Har samme brettet selv, men har ikke tatt det i bruk fordi det ikke er hvitt.. Så takk for tips på hvordan man enkelt kan gjøre det. Sprayet du en side om gangen?"

Skrevet
14 timer siden, Kollontaj skrev:

Håper inderlig at hun holder det hun lover om å oppdatere dersom hun får satt håndtak på brettet. 

#leverispenning

Ja, det er viktige oppdateringer vi venter på her! Er det mulig.... 

• Liker 7
Skrevet
12 timer siden, Nobile skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvordan de forklarer fotograferingen til barna, siden de virker til å posere med ryggen til. Gjør de det til en lek med de ? 

De forklarer dem nok ikke noe. Det er snikfotografering og massiv eksponering på nett av uvitende mennesker. De hadde aldri kunnet gjort dette mot en voksen men helt greit å gjøre det mot et barn som ikke har noen forutsetning til å skjønne hva som foregår. Jeg har ikke ord for hvor egoistisk dette er. Men likes, skryt og penger er viktigere.

• Liker 21
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg er ganske interiørintøeressert - og jeg blir altså helt GAL av den matchingen hennes. Nei, Caroline - det er ikke slik at bambus ikke passer på badet ditt. Det hadde blitt en super kontrast til alt det svarte og hvite og all marmoren og alt gullet.

Og nytt servise fordi det måtte matche kjøkkenet? Det gamle passet ikke?  

Det nye serviser er svart og hvitt, selvsagt.  Akkurat som alle de kjempefine tingene hu tipser om at man trenger for å få det fint på kjøkkenet. 

Her er et lite gratis tips fra meg til alle dere andre som leser denne tråden, og deg også CBE: Både når man setter sammen et antrekk eller styler et rom eller skaper et hjem - så er det veldig kult med litt kontrast. Fint med mormors gamle skatoll sammen med en moderne sofa - eller en fargeklatt av et krus  sammen med et svart/hvitt-fargeskjema på kjøkkenet. Har du lærhatt, behover du ikke fylle på med lærveske, skinnjakke og semskede støvletter.  

Og til sist. Ungene behøver virkelig ikke å matche. Ikke rommet sitt, ikke mammas antrekk, ikke møblene i huset eller fargen på hageredskapene. 

Så godt man har selvutnevnte interiøreksperter her som gir oss tips, helt gratis👍 Løfter tråden til nye høyder med ovenfra og ned holdning!

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Linda A skrev:

Så godt man har selvutnevnte interiøreksperter her som gir oss tips, helt gratis👍 Løfter tråden til nye høyder med ovenfra og ned holdning!

Hvor skrev hun at hun var ekspert? 

• Liker 24
Skrevet

Jeg er ganske interiørintøeressert - og jeg blir altså helt GAL av den matchingen hennes. Nei, Caroline - det er ikke slik at bambus ikke passer på badet ditt. Det hadde blitt en super kontrast til alt det svarte og hvite og all marmoren og alt gullet.

Det nye serviser er svart og hvitt, selvsagt.  Akkurat som alle de kjempefine tingene hu tipser om at man trenger for å få det fint på kjøkkenet. 

Her er et lite gratis tips fra meg til alle dere andre som leser denne tråden, og deg også CBE: Både når man setter sammen et antrekk eller styler et rom eller skaper et hjem - så er det veldig kult med litt kontrast. Fint med mormors gamle skatoll sammen med en moderne sofa - eller en fargeklatt av et krus  sammen med et svart/hvitt-fargeskjema på kjøkkenet. Har du lærhatt, behover du ikke fylle på med lærveske, skinnjakke og semskede støvletter.  

Og til sist. Ungene behøver virkelig ikke å matche. Ikke rommet sitt, ikke mammas antrekk, ikke møblene i huset eller fargen på hageredskapene. 

Jeg skrev et helt fint og høflig innlegg om at ikke alt trengte å matche helt og at det sikkert hadde vært fint mer noe som brøt. Ble jammen ikke godkjent 🙈jeg glemte jo å skrive søte, vakre, flinke deg da. Da er det jo en tapt sak. 

Det blir litt kjedelig den dagen hun blir litt lei av svart/hvit villaen sin. 

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, Mrs O'Donell skrev:

Noe jeg tror kan skje rimelig kjapt. Ikke bare fordi det er henne, men generelt. 

• Liker 7
Skrevet

Nettopp. 👍🏼👏🏼

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg skrev et helt fint og høflig innlegg om at ikke alt trengte å matche helt og at det sikkert hadde vært fint mer noe som brøt. Ble jammen ikke godkjent 🙈jeg glemte jo å skrive søte, vakre, flinke deg da. Da er det jo en tapt sak. 

Au contraire! CBEs yrke er å reklamere for klærne hun går i, sminken hun bruker, klærne til sine mindreårige og ikke minst interiøret i huset hun bor i. Det er faktisk helt nødvendig å bytte ut det meste med jevne mellomrom og å påvirke sine lesere til å gjøre det samme. 

Gud forby at det skal være igjen en eneste grønn flekk på jorda til den oppvoksende generasjon :opplyser:

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Linda A skrev:

Nå er du smålig. Det var faktisk veldig godt og fornuftig skrevet av @pøbelsara.

• Liker 19
Skrevet
5 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Apropos interiør: Hva har skjedd mellom CBE og TM Design? Ser på TM Designs FB-side at LKE har gitt tommel opp til samtlige en-stjerners anmeldelser. 

https://www.facebook.com/pages/Tm-Design-Showroom/281412872029725?hc_ref=ARQ4-1fzBHroavobpHDnmjxIC7IqW1e_DtFdIK50uQ8G7QdoHwA1fUJ0BMK0tJN6lDM

Han har gitt en 1-er selv også. Mange som på rad og rekke har gitt 5 uten kommentarer. Troverdig...

• Liker 7
Skrevet
25 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Apropos interiør: Hva har skjedd mellom CBE og TM Design? Ser på TM Designs FB-side at LKE har gitt tommel opp til samtlige en-stjerners anmeldelser. 

https://www.facebook.com/pages/Tm-Design-Showroom/281412872029725?hc_ref=ARQ4-1fzBHroavobpHDnmjxIC7IqW1e_DtFdIK50uQ8G7QdoHwA1fUJ0BMK0tJN6lDM

Var det ikke de som forsynte Villa Vulgær med første sett møbler? 

Er ikke all spons god spons likevel?

• Liker 12
Skrevet (endret)
17 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Caroline Berg Eriksen har vist frem møbler og interiørvarer fra TM Design i flere år på bloggen, men de har ikke merket med sponset (med unntak av http://www.carolinebergeriksen.no/2014/11/17/details-interior/ ). Daglig leder og eier av TM Design uttalte i januar 2015 at de kan ha gitt Berg Eriksen rabatt. I følge Forbrukertilsynet regnes det i tilfelle som reklame - https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some.  

Det er mange som har lurt på om ikke det har vært samarbeid mellom cbe.no og TM Design. Mye har tydet på det. 

I tilfelle ser dette merkelig ut:

Dokumentasjon: https://imgur.com/a/h4IoSLy

Og så ser jeg at cbe.no har fjernet noen innlegg, der TM Design ble omtalt. Eksempelvis:

Endret av Asti
Skrevet
40 minutter siden, Kollontaj skrev:

Han har gitt en 1-er selv også. Mange som på rad og rekke har gitt 5 uten kommentarer. Troverdig...

Den fikk jeg ikke med meg. Har du direktelenke? 

Skrevet
2 minutter siden, Asti skrev:

Den fikk jeg ikke med meg. Har du direktelenke? 

D7287319-B0FD-48D9-BD41-D109FC4C6B82.png

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...