Emilie112 Skrevet 26. april 2018 #54621 Skrevet 26. april 2018 5 timer siden, formula skrev: Virker i hvert fall som det er fryktelig lite å skrive om for tiden. De gangene jeg har tittet innom i det siste, så har det vært lepperelaterte møterelaterte Osloturer, som hun ikke kan utdype hva dreier seg om, men som hun skriver: «den som venter på noe godt», og noe hun gleder seg til å dele. Så dette må være svære greier, da de har jobbet med det så lenge. Innlegg med noen få setninger, ellers plenty med bilder av det gode gamle slaget - henne i diverse antrekk, stort sett med de samme ansiktsuttrykkene, kaffekopp eller vinglass. LK - som sedvanlig dyster og mørk, mens han viser fram armbåndsuret sitt. (tør jeg gjette Daniel Wellington?) Bare kjedelig, kjedelig, kjedelig. Ikke bare at hun ikke kan skrive hva det er, det er konfidensielt faktisk.. 10
Rubella Skrevet 26. april 2018 #54622 Skrevet 26. april 2018 Med én gang det kommer noe annet enn idolisering og rosenrød hyllest, så kommer klørne fram. Hvorfor ønsker hun å framstå så ekstremt lite ydmyk? https://imgur.com/a/Zx8qtPU 26
Bestemorskogmus Skrevet 26. april 2018 #54623 Skrevet 26. april 2018 Ja, haha, konfidensielt Snart Cosmic Top Secret. Faktisk så hemmelig at vi aldri får vite noe som helst. Minner litt om når tenåringsjenter gjør seg interessante. "Hemmelig" slår alltid ann. Samme for meg. Innholdsløs og kjedelig blogg, ingen personlighet, kunstig og uttrykksløst ansikt og hvordan koke suppe på en spiker. Men LK er faktisk ganske flink til å ta bilder. Burde jobbe med noe mer levende modeller, for eksempel Kathrine Sørland, som muligens er forbildet til CBE. 8
cerruti Skrevet 26. april 2018 #54624 Skrevet 26. april 2018 3 timer siden, Alice123 skrev: Om det er noen stor nyhet i det hele tatt er det vel noe slikt. Hun Camilla Phil (?) har jo satt ansiktet sitt på en del hudpleieprodukter (eller husker jeg helt feil nå?). CBE pleier å gjøre som henne (bare et par år senere), så det er et naturlig neste steg. Skulle ønske det ikke var nødvendig å plumpe ansiktet så til de grader da... 9
Nobile Skrevet 26. april 2018 #54625 Skrevet 26. april 2018 Når fremmede og intetvitende personer (jeg må anta hun er det) blir tatt bilde av og lagt ut, skal da dette godkjennes av den blir tatt bilde av ? 3
Jobbermedbarn Skrevet 26. april 2018 #54626 Skrevet 26. april 2018 6 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: Ja, haha, konfidensielt Snart Cosmic Top Secret. Faktisk så hemmelig at vi aldri får vite noe som helst. Minner litt om når tenåringsjenter gjør seg interessante. "Hemmelig" slår alltid ann. Samme for meg. Innholdsløs og kjedelig blogg, ingen personlighet, kunstig og uttrykksløst ansikt og hvordan koke suppe på en spiker. Men LK er faktisk ganske flink til å ta bilder. Burde jobbe med noe mer levende modeller, for eksempel Kathrine Sørland, som muligens er forbildet til CBE. Eller komikerfrue/Marna👍 Hun er bare fantastisk vakker og kommer virkelig ut på bilder! Enig i at LKE på mange måter er en god fotograf, hadde vært spennende å se bilder med han og en modell som gir noe/kommer ut på bilder👍 6
Gjest formula Skrevet 26. april 2018 #54627 Skrevet 26. april 2018 6 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: Ja, haha, konfidensielt Snart Cosmic Top Secret. Faktisk så hemmelig at vi aldri får vite noe som helst. Minner litt om når tenåringsjenter gjør seg interessante. "Hemmelig" slår alltid ann. Samme for meg. Innholdsløs og kjedelig blogg, ingen personlighet, kunstig og uttrykksløst ansikt og hvordan koke suppe på en spiker. Men LK er faktisk ganske flink til å ta bilder. Burde jobbe med noe mer levende modeller, for eksempel Kathrine Sørland, som muligens er forbildet til CBE. Jeg synes også bildene hans er bra, men tenker også at det mørke og dramatiske han så ofte henfaller til, ikke passer særlig godt som bloggbilder. Han burde kanskje prøve seg som fotograf utenom bloggen, prøve seg på litt mer utfordrende oppgaver enn å knipse kona som sitter på café?
Bestemorskogmus Skrevet 26. april 2018 #54628 Skrevet 26. april 2018 8 minutter siden, formula skrev: Jeg synes også bildene hans er bra, men tenker også at det mørke og dramatiske han så ofte henfaller til, ikke passer særlig godt som bloggbilder. Han burde kanskje prøve seg som fotograf utenom bloggen, prøve seg på litt mer utfordrende oppgaver enn å knipse kona som sitter på café? Absolutt 👍 Får håpe han snapper opp tips herfra 😉 4
Miranda16 Skrevet 26. april 2018 #54629 Skrevet 26. april 2018 (endret) Det er like mye fotografens jobb å ta gode bilder av objektet. Nå har aldri CBE vært noen god modell, men det er hans oppgave å instruere, få modellen til å slappe opp, fange personligheten og øyeblikket. Å se bilder av CBE er som å se en utstillingsdokke. 0 utstråling eller dynamikk. Så lenge som han har fotografert så burde nivået vært høyere Virker som de har mistet fullstendig gnisten. Endret 26. april 2018 av Miranda16 17
skruf Skrevet 26. april 2018 #54630 Skrevet 26. april 2018 Hvis modellen ikke er fotogen så vil ikke bildet av modellen bli bra og uttrykksfullt uansett hvor flink fotografen er. 6
Keaton Skrevet 26. april 2018 #54631 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, Rubella skrev: Med én gang det kommer noe annet enn idolisering og rosenrød hyllest, så kommer klørne fram. Hvorfor ønsker hun å framstå så ekstremt lite ydmyk? https://imgur.com/a/Zx8qtPU Alltid leserens feil. Må være kjipt å ha så liten evne til å ta kritikk. 20
Jenki Skrevet 26. april 2018 #54632 Skrevet 26. april 2018 19 minutter siden, skruf skrev: Hvis modellen ikke er fotogen så vil ikke bildet av modellen bli bra og uttrykksfullt uansett hvor flink fotografen er. Jeg synes jeg har sett veldig mange bra bilder av Caroline fra fotoshoot`s hvor hun ikke har kunnet bestemme hvilke bilder som skulle brukes. Jeg er rimelig sikker på at det er hun som bestemmer hvilke bilder som skal postes på bloggen og hvordan hun skal se ut på dem, tror ikke LK har mye han skulle sagt der 5
Medici Skrevet 26. april 2018 #54633 Skrevet 26. april 2018 Alltid det samme hvis noen klager. Da kan man visst ikke lese bloggen særlig godt. Alvorlig talt, hva forventer hun? Det er hinsides overfladisk blogg, med hovedvekt på bilder og reklame slik jeg ser det. Ikke akkurat noe litterært mesterverk man trenger tid på å fordøye. 26
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 26. april 2018 Populært innlegg #54634 Skrevet 26. april 2018 (endret) cbe: kan kanskje være kjedelig å høre om.. leser: jeg er enig med deg.. cbe: da kan du ikke lese bloggen særlig godt.. Sånn ca hva man sitter igjen med. Endret 26. april 2018 av LilleSnupp 50
LilleSnupp Skrevet 26. april 2018 #54635 Skrevet 26. april 2018 Akkurat nå, Medici skrev: Alltid det samme hvis noen klager. Da kan man visst ikke lese bloggen særlig godt. Alvorlig talt, hva forventer hun? Det er hinsides overfladisk blogg, med hovedvekt på bilder og reklame slik jeg ser det. Ikke akkurat noe litterært mesterverk man trenger tid på å fordøye. Enten leser man bloggen for godt kun for å finne feil, eller så leser man den ikke godt nok og derfor tar feil. 19
Medici Skrevet 26. april 2018 #54636 Skrevet 26. april 2018 Ja, merkelig det der. Samme hva så er det i hvert fall leseren sin skyld. Imponerende mangel på ydmykhet og evne til å svare ut tilbakemeldinger uten å være frekk. 18
Gjest formula Skrevet 26. april 2018 #54637 Skrevet 26. april 2018 2 minutter siden, LilleSnupp skrev: cbe: kan kanskje være kjedelig å høre om.. leser: jeg er enig med deg.. cbe: da kan du ikke lese bloggen særlig godt.. Sånn ca hva man sitter igjen med. Det er da ikke meningen at leseren skal være enig! Her er det riktige svaret fra leseren: Nei, det er spennende å lese om blablabla Oslo! Og så nydelig du var på håret her <3 Overbevist om at når hun skriver kan kanskje være kjedelig å høre om...så tror hun ikke leseren virkelig synes det er kjedelig. Virker mer som et forsøk på å være kokett.
Jobbermedbarn Skrevet 26. april 2018 #54638 Skrevet 26. april 2018 6 minutter siden, LilleSnupp skrev: cbe: kan kanskje være kjedelig å høre om.. leser: jeg er enig med deg.. cbe: da kan du ikke lese bloggen særlig godt.. Sånn ca hva man sitter igjen med. Enig med deg. De kan komme med noen kritiske refleksjoner selv (sjelden, men...), men med en gang noen andre skriver konstruktiv kritikk (og den kommentaren her var konstruktiv kritikk), er det total mangel på refleksjon, kun et slik jeg ser det, ufint tilsvar. De hadde tjent utrolig mye på å dra ned disse ampre forsvarsverkene sine littegrann, og reflektere litt over at mange synes bloggen er et laaaangt gjesp nå! Det er jo ingen utvikling i å ikke lytte til konstruktiv kritikk, i tillegg til at det gir et lite sympatisk bilde av bloggeierne. 8
Miranda16 Skrevet 26. april 2018 #54639 Skrevet 26. april 2018 (endret) 48 minutter siden, skruf skrev: Hvis modellen ikke er fotogen så vil ikke bildet av modellen bli bra og uttrykksfullt uansett hvor flink fotografen er. Joa, men ser man på eldre bilder så virket hun mer avslappa ut. Gode fotografer kan lirke frem utstråling på de fleste. Skulle tro at hennes egen mann skulle klare dette med årevis erfaring med å fotografere henne Endret 26. april 2018 av Miranda16 6
Gunvald Skrevet 26. april 2018 #54640 Skrevet 26. april 2018 Går det ikke an å bare sitte vanlig, hånda må til og med opp i håret da LK tar bilde av dem i speilet? 5
Fremhevede innlegg