Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, FantasDick skrev:

Synes hun var sååå fin da hun var på senkveld - håret, antrekket, sminken og bare hele looken, kjempefin! Altså de bildene med beige topp og mørkt hår. 

Helt enig. Med et varmt smil, og i en naturlig setting.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En ting er at frua alltid skal være kledd som en fotoshoot, men jeg syns alltid de små også er dressa opp med "voksenklær". Skal ikke små barn hoppe, løpe, rulle og leke i sand, gress, gjørme og hva det måtte være? Syns nesten aldri de er kledd som barn, det vil si en halvskitten parkdress, regnbukse, stilongs osv. 

Virker som de og er dresset opp til en hver anledning.

Endret av Anonym90059005
  • Liker 21
Skrevet
2 timer siden, Kollontaj skrev:

Kunne vært i slekt. 

https://imgur.com/a/O8MxUi1

kilde: carolinebergeriksen.no tv2.no

Så flott når hun er seg selv og uredigert! 

• Liker 14
Skrevet
4 timer siden, Viking-girl skrev:

Så flott når hun er seg selv og uredigert! 

Helt enig! Synd de ikke ser det selv

• Liker 11
Skrevet
På 22.4.2018 den 23.40, Alice123 skrev:

Jeg kan ikke mye om stil og slikt (ei heller er jeg "kul nok" til å være edgy). Men horestøvletter og homsehatt er IKKE klassisk stil :P

Enig med deg i dette ja. Tenkte det samme... 😂🤣😆

• Liker 4
Skrevet

Nå har hun laget et lite serveringsbrett til badekaret.. er dette jobb for dem eller fritid? 

Jeg har hvertfall ikke tid til diverse DIY prosjekter i arbeidstiden 🤔

• Liker 7
Skrevet

Er det virkelig et DIY prosjekt når man bare spraylakkerer?? 

• Liker 19
Skrevet
43 minutter siden, Emilie112 skrev:

Det er vel på linje med å kjøpe en bukett i butikken og knyte en sløyfe runde - voila, DIY Fotballfrue style 👏👏👏

• Liker 21
Skrevet
4 timer siden, Emilie112 skrev:

det er bare en unnskyldning for å vise frem et umerket reklameinnlegg for badekaret igjen :fart2:

• Liker 14
Skrevet

Håper inderlig at hun holder det hun lover om å oppdatere dersom hun får satt håndtak på brettet. 

#leverispenning

• Liker 24
Skrevet
5 timer siden, Irja skrev:

Nå har hun laget et lite serveringsbrett til badekaret.. er dette jobb for dem eller fritid? 

Jeg har hvertfall ikke tid til diverse DIY prosjekter i arbeidstiden 🤔

Det er uansett for mye fritid...

• Liker 5
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvordan de forklarer fotograferingen til barna, siden de virker til å posere med ryggen til. Gjør de det til en lek med de ? 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Nobile skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvordan de forklarer fotograferingen til barna, siden de virker til å posere med ryggen til. Gjør de det til en lek med de ? 

Det er creepy. Føles ubehagelig å se på. 

• Liker 26
Skrevet

Dette er ikke en nyttig kommentar, men heller litt god gammeldags klaging..

Jeg reagerer på enkelte setninger i kveldens innlegg, det henger jo ikke på greip? 

«i dag blir det litt interiørprat! I disse dager er vi nemlig endelig i gang med stuen i midten igjen, men det kan vi snakke mer om senere – i kveld handler det om fine ting til kjøkkenet».

Med en gang hun bruker ordet «nemlig» legger hun til rette for at dette skal vi snakke mer om (stuen), men neida.. vet ikke med dere, men mener bare det er utrolig rart skrevet.

« Det er noen ting som er et absolutt must på et kjøkken, som for eksempel blender, kjøkkenmaskin og det meste av utstyret du trenger for å lage god mat»

Hva var mustet sa du? Alt på kjøkkenet? Eller kun det du trenger for å lage GOD mat? 🤔🤔🤔

Dagens hjertesukk fra meg😅😅

• Liker 42
Gjest Sobril
Skrevet
20 minutter siden, Lamoramp skrev:

Dette er ikke en nyttig kommentar, men heller litt god gammeldags klaging..

Jeg reagerer på enkelte setninger i kveldens innlegg, det henger jo ikke på greip? 

«i dag blir det litt interiørprat! I disse dager er vi nemlig endelig i gang med stuen i midten igjen, men det kan vi snakke mer om senere – i kveld handler det om fine ting til kjøkkenet».

Med en gang hun bruker ordet «nemlig» legger hun til rette for at dette skal vi snakke mer om (stuen), men neida.. vet ikke med dere, men mener bare det er utrolig rart skrevet.

« Det er noen ting som er et absolutt must på et kjøkken, som for eksempel blender, kjøkkenmaskin og det meste av utstyret du trenger for å lage god mat»

Hva var mustet sa du? Alt på kjøkkenet? Eller kun det du trenger for å lage GOD mat? 🤔🤔🤔

Dagens hjertesukk fra meg😅😅

Enig. Blir lettere forvirret. For et elendig språk! 

Skrevet

@Lamoramp! :ler:

Jeg er så enig! Jeg synes alle innleggene hennes har blitt slik. Jeg leser om og om igjen, og det betyr liksom ingenting! :huh: Hva pokker er det hun prøver å si?

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, loffen skrev:

@Lamoramp! :ler:

Jeg er så enig! Jeg synes alle innleggene hennes har blitt slik. Jeg leser om og om igjen, og det betyr liksom ingenting! :huh: Hva pokker er det hun prøver å si?

Minner meg om då eg studerte og skulle få nok ord til ei oppgåve og brukte så mange fine, flotte omgrep som fekk sjølv møkk til å sjå interessant ut. 

• Liker 18
Skrevet

Fin, fin, fin 😖

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, Kollontaj skrev:

Fin, fin, fin 😖

Hygge, hygge, hygge! Det er såååå fint med hyggelig hygge på den fiiiine kjøkkenøyen. HYGGE!

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...