Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tusen takk, @Nobile. :) Hvis du trykker på "5. februar" så får man direktelenke. Kunne du ha lagt den ut? Jeg får dessverre ikke opp dette. 

---

Tilføyelse: Får det opp nå på mobilen, men ikke via pc.  

Endret av Asti
Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet (endret)

Finner det bare påfallende at en møbelbutikk som tidligere har blitt rost såpass opp i skyene av CBE nå opplever at daglig leder konsekvent liker at andre kunder skriver mindre flatterende anmeldelser om vedrørende butikk. 

Jeg kan forstå at man kan være misfornøyd med servicen og/eller produktet - men å gå fra det til å gi tommel opp for hver eneste en-stjerners bedømmelse, gir inntrykk av at "noen" er vel hevnlysten.

Endret av Zeitgeist
Skrevet (endret)
19 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Finner det bare påfallende at en møbelbutikk som tidligere har blitt rost såpass opp i skyene av CBE nå opplever at daglig leder konsekvent liker at andre kunder skriver mindre flatterende anmeldelser om vedrørende butikk. 

Jeg kan forstå at man kan være misfornøyd med servicen og/eller produktet - men å gå fra det til å gi tommel opp for hver eneste en-stjerners bedømmelse, gir inntrykk av at "noen" er vel hevnlysten.

Enig, det er rart. 

Januar 2015 - https://www.vg.no/rampelys/i/Ovbbk/fotballfrue-sponsor-om-avsloeringene-leit"Møbelfirmaet TM Design er hyppig omtalt i Berg Eriksens blogg. Svært mange av møblene i hjemmet er nettopp fra selskapet, selv om de ikke er samarbeidspartnere. Daglig leder og eier Veronica Rambø er imidlertid bevisst på at «Fotballfrue» har blitt et slags ansikt utad for hennes bedrift og at mange assosierer de to med hverandre."

Og nå legger altså LKE igjen "1 stjerne" på FB-siden deres, samt trykker "liker" på noen av de andre som også gjør det..... 

Endret av Asti
Skrevet
25 minutter siden, Asti skrev:

Enig, det er rart. 

Januar 2015 - https://www.vg.no/rampelys/i/Ovbbk/fotballfrue-sponsor-om-avsloeringene-leit"Møbelfirmaet TM Design er hyppig omtalt i Berg Eriksens blogg. Svært mange av møblene i hjemmet er nettopp fra selskapet, selv om de ikke er samarbeidspartnere. Daglig leder og eier Veronica Rambø er imidlertid bevisst på at «Fotballfrue» har blitt et slags ansikt utad for hennes bedrift og at mange assosierer de to med hverandre."

Og nå legger altså LKE igjen "1 stjerne" på FB-siden deres, samt trykker "liker" på noen av de andre som også gjør det..... 

Et godt eksempel for oss som ikke ønsker at LKE skal kjenne navnene våre. Han går etter folk og bedrifter. (Og jeg synes selv at denne møbelsjappa er useriøs og driver i gråsoneland, så ikke noe forsvar for TM Design herfra.)

• Liker 24
Skrevet

OT, men Veronica har gitt selv 5 stjerner.. Haha. 

• Liker 5
Skrevet

Kan noen gi den mannen noe å drive med. 

• Liker 48
Skrevet

Ser LKE gav tommel opp til et negativt innlegg om TM-design 5 februar. Sammenfaller det ikke i tid med når alle TM-møblene brått forduftet fra Kulås? Møbler som få uker før var såååå fiiine og bare helt perfekte passet plutselig ikke inn lengre. Møbler som det ellers hadde vært elsk på i åresvis. Rart...

• Liker 27
Gjest CecilieX
Skrevet

Rollefordelingen har jo ikke endret seg. Som tidligere er det LK som står for nedrakkingen av noen som skulle være så uheldig å komme på kant med dem. Gud forby at CBE skulle gjøre noe som helst som slo et skår i imaget som søt og trivelig. 

For de uinnvidde så er dette en av grunnene til at han har fått tilnavnet ridder LK. Måten som han gjør det på er alltid ufin, preget av mangel på impulskontroll som CBE omtalte det. Han tåler virkelig ikke mye før det går i svart. 

Skrevet

Hva forteller man til barna sine når de spør hvorfor mamma har fått så gigantiske lepper etter Oslotur? #momgoals 

• Liker 25
Skrevet
4 timer siden, CecilieX skrev:

Rollefordelingen har jo ikke endret seg. Som tidligere er det LK som står for nedrakkingen av noen som skulle være så uheldig å komme på kant med dem. Gud forby at CBE skulle gjøre noe som helst som slo et skår i imaget som søt og trivelig. 

For de uinnvidde så er dette en av grunnene til at han har fått tilnavnet ridder LK. Måten som han gjør det på er alltid ufin, preget av mangel på impulskontroll som CBE omtalte det. Han tåler virkelig ikke mye før det går i svart. 

De burde kostet på seg en kommunikasjonsrådgiver, ettersom de aldri lærer å opptre profesjonelt. Skulle tro at etter mange år i gamet, så hadde bedriften plukket opp noen triks og tatt med seg gode råd på veien. At de er sin egen verste fiende sånn de holder på, ser det ut som de har tungt for å skjønne.

• Liker 25
Gjest formula
Skrevet
19 minutter siden, Mädchen skrev:

De burde kostet på seg en kommunikasjonsrådgiver, ettersom de aldri lærer å opptre profesjonelt. Skulle tro at etter mange år i gamet, så hadde bedriften plukket opp noen triks og tatt med seg gode råd på veien. At de er sin egen verste fiende sånn de holder på, ser det ut som de har tungt for å skjønne.

Det kommer aldri til å skje. Det ville jo vært det samme som å innrømme at de trenger RÅD, og tonen CBE bruker i kommentarfeltet, og måten LKE kverulerer der det kveruleres kan, er gjennomsyret av det faktum at de vet best. Uansett. Og dette tror jeg de er så hellig overbevist om, at ingen i hele verden kan rokke ved det. De innrømmer ikke feil, om så bloggen går under pga dette. 

Tenker det beste for bloggen hadde vært om LK trakk seg helt ut, og fant seg noe annet å gjøre. Siste rest av sjarm og illusjon om at de lever et "vanlig" liv forsvant i det han la opp som fotballspiller, og ble heltidsansatt hos CBE.

Skrevet

Vet det er ganske urealistisk at så vil skje. De er jo selvutnevnte eksperter på de fleste områder. Men, nå er jo bedriften en del av UI-familien. Det finnes vel folk der som kan rettlede dem, eller på en eller annen måte prøve å nå inn til dem. Både UI og CBE er jo interessert i å tjene mest mulig penger. Stadig synkende lesertall må vel på et eller annet tidspunkt få dem til å reagere og aksjonere. 

• Liker 11
Gjest formula
Skrevet

Virker i hvert fall som det er fryktelig lite å skrive om for tiden. De gangene jeg har tittet innom i det siste, så har det vært lepperelaterte  møterelaterte Osloturer, som hun ikke kan utdype hva dreier seg om, men som hun skriver: «den som venter på noe godt», og noe hun gleder seg til å dele. Så dette må være svære greier, da de har jobbet med det så lenge. Innlegg med noen få setninger, ellers plenty med bilder av det gode gamle slaget - henne i diverse antrekk, stort sett med de samme ansiktsuttrykkene, kaffekopp eller vinglass. LK - som sedvanlig dyster og mørk, mens han viser fram armbåndsuret sitt. (tør jeg gjette Daniel Wellington?)

Bare kjedelig, kjedelig, kjedelig.

Skrevet

Skal jeg spekulere i hva bedriften bruker tiden sin på, er det nok et samarbeid mellom Jan Thomas og bloggens ansikt utad. Et par produkter som de har vært med å "utvikle". Jeg bare håper disse produktene er 100% ikke testet på dyr.

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, Liver skrev:

Skal jeg spekulere i hva bedriften bruker tiden sin på, er det nok et samarbeid mellom Jan Thomas og bloggens ansikt utad. Et par produkter som de har vært med å "utvikle". Jeg bare håper disse produktene er 100% ikke testet på dyr.

Om det er noen stor nyhet i det hele tatt er det vel noe slikt. Hun Camilla Phil (?) har jo satt ansiktet sitt på en del hudpleieprodukter (eller husker jeg helt feil nå?). CBE pleier å gjøre som henne (bare et par år senere), så det er et naturlig neste steg.

• Liker 17
Gjest formula
Skrevet
1 time siden, Liver skrev:

Om det er tilfellet vet jeg hvordan CBE kommer til å se ut når Jan Thomas er "ferdig med henne". Synes han styler alle likedan, litt sånn Hollywood stil. Og alle blir seende litt eldre ut enn det de er.

Skrevet

Jeg ser at CBE og jeg har forskjellige tanker om hva travelt er. På min travle dager rekker jeg ikke innom to forskjellige restauranter og ta en drøss med bilder. 

• Liker 26
Skrevet
10 minutter siden, Nobile skrev:

Jeg ser at CBE og jeg har forskjellige tanker om hva travelt er. På min travle dager rekker jeg ikke innom to forskjellige restauranter og ta en drøss med bilder. 

Å ta bilder er jo faktisk en stor del av jobben hennes. Og det kan nok føles som stress når det skal gjøres i tillegg til andre avtaler. 

Ellers er jeg enig i at hennes travle dager ikke helt ligner på mange andres, men akkurat det med å skulle dokumentere alt HELE tiden kan jeg tenke meg er stress. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Skrevet
34 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Å ta bilder er jo faktisk en stor del av jobben hennes. Og det kan nok føles som stress når det skal gjøres i tillegg til andre avtaler. 

Ellers er jeg enig i at hennes travle dager ikke helt ligner på mange andres, men akkurat det med å skulle dokumentere alt HELE tiden kan jeg tenke meg er stress. 

Riktignok jobben hennes å ta bilder, men jeg tror ikke jeg er helt på jordet når jeg sier at det kanskje kunne vært litt mer givende for lesere å ta del i selve jobbingen. Bilder av hva som skjer her og der. Det var det mer av før. At mannen hennes plutselig skulle være fotografen hennes på heltid, og alle bilder plutselig skulle være fotoshoot-preget tror jeg ikke har noe som helst med hva hennes lesere ønsket å gjøre. Jeg vet de får endel skryt for fine bilder og god kvalitet, men det virker som om dette er noe de tror de må levere. Eller lar folk tro de må levere, for å forsvare den stressende hverdagen. At de må ta flere hundre bilder som passer bedre inn i motemagasiner er egentlig noe de har startet med selv. Variasjon er det lite av, og det har det vært lenge. En god miks av hverdag, antrekk, mat ute og hjemme, interiør, samt bilder av hva hun faktisk driver med tror jeg hadde løftet den bloggen der noen hakk. Ingen lesere som har bedt om flere bilder av CBE sett gjennom et cafévindu med drømmende blikk, eller at hun ler ut i luften mens hun samler gammelt løv i hagen. Ingen hadde blitt sjokkerte av et par mobilbilder en gang i blant. Jeg kan selvsagt ta feil, og siden alt er så hemmelig hele tiden så blir det vel heller aldri noen bilder i forbindelse med alle møtene og jobbingen i Oslo. 

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...