Miranda16 Skrevet 14. april 2018 #54361 Skrevet 14. april 2018 I forhold til at bloggen skal ha så klasse så klarer de å legge ut bilder fra markedet av en haug dårlige kopier av CK boksere. Chalain Klain... 2
Mrs O'Donell Skrevet 14. april 2018 #54362 Skrevet 14. april 2018 12 minutter siden, Miranda16 skrev: I forhold til at bloggen skal ha så klasse så klarer de å legge ut bilder fra markedet av en haug dårlige kopier av CK boksere. Chalain Klain... Det var jo bare en morsom observasjon da. Hun skriver om det i selve bloggen. 6
Viking-girl Skrevet 14. april 2018 #54363 Skrevet 14. april 2018 De aller fleste innleggene fra Granca er jo reklame! Reklame, annonselinker osv osv. Skjønner jo at de er på tur for å tjene penger fra start til slutt. 7
Miranda16 Skrevet 14. april 2018 #54364 Skrevet 14. april 2018 36 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Det var jo bare en morsom observasjon da. Hun skriver om det i selve bloggen. Ah... Orker ikke alltid lese bloggen. Hun har så lite å melde og språkferdighetene er på et meget, meget lavt nivå 13
Mme Blavatsky Skrevet 14. april 2018 #54365 Skrevet 14. april 2018 (endret) Bildene ser så oppstilte, poserte og rett og slett ulogiske ut at øyet oppfatter dem som parodiske. På bildet der hun går og holder isen, som @Ultiva påpekte, ser det ut som om hun har et fremmedobjekt i hånden som hun aldri har holdt i før, og det ser absolutt ikke ut som om hun har vurdert å spise den engang. Det positive er at huden i det minste ser mindre redigert ut enn vanlig, som vi ser tydelig på bildet der hun har fingeren i munnen. Her ser det ut som ekte menneskehud med porer og linjer, for fotografen har utelatt den merkelig glossy, voksaktige redigeringseffekten som vanligvis bidrar til at objektet ser enda mer kunstig ut. Det er jo noe. 👍🏽 Endret 14. april 2018 av Ovnsbakt Paprika 17
BellaSwan Skrevet 14. april 2018 #54366 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Ultiva skrev: Alt ser så kunstig og oppstilt ut! Bare se hvordan CBE holder den urørte isen foran seg som en fane, kombinert med det anspente ansiktet og den anstrengte gangen. Etter 8 år så ser bloggens frontfigur mer ukomfortabel ut enn noensinne. Er det fotografen som er problemet? Han klarer hvert fall ikke å få modellen til å slappe av. https://imgur.com/OJs38Dc Den isen endte nok opp i nærmeste søppelspann etter photoseansen. 14
Gjest xx girl xx Skrevet 15. april 2018 #54367 Skrevet 15. april 2018 9 timer siden, Ultiva skrev: Alt ser så kunstig og oppstilt ut! Bare se hvordan CBE holder den urørte isen foran seg som en fane, kombinert med det anspente ansiktet og den anstrengte gangen. Etter 8 år så ser bloggens frontfigur mer ukomfortabel ut enn noensinne. Er det fotografen som er problemet? Han klarer hvert fall ikke å få modellen til å slappe av. https://imgur.com/OJs38Dc Jeg hadde ikke klart å slappe av, hvis mannen min retusjerte alle bilder av meg. Hun er bra nok som hun er. Trist de ikke ser det selv.
virkelig Skrevet 15. april 2018 #54368 Skrevet 15. april 2018 Her var det side opp og side ned med konstruktive kommentarer. Det er vår ute og solen skinner, anbefales med tid vekk fra tastatur og blogg vi skal snakke om deg CBE på en lite trivelig måte, måten du spiser is på og alt annet du gjør.. 5
Gjest Loffeliten Skrevet 15. april 2018 #54369 Skrevet 15. april 2018 8 minutter siden, virkelig skrev: Her var det side opp og side ned med konstruktive kommentarer. Det er vår ute og solen skinner, anbefales med tid vekk fra tastatur og blogg vi skal snakke om deg CBE på en lite trivelig måte, måten du spiser is på og alt annet du gjør.. Hun spiser ikke is (det blir bare spekulasjoner! Isen ser fullstendig uberørt ut!), hun POSERER med is for å legge ut bilder på cbe.no.
LilleSnupp Skrevet 15. april 2018 #54370 Skrevet 15. april 2018 (endret) 11 minutter siden, virkelig skrev: Her var det side opp og side ned med konstruktive kommentarer. Det er vår ute og solen skinner, anbefales med tid vekk fra tastatur og blogg vi skal snakke om deg CBE på en lite trivelig måte, måten du spiser is på og alt annet du gjør.. Så flott at du også kommer og deltar med konstruktive kommentarer Endret 15. april 2018 av LilleSnupp 27
Fantastica Skrevet 16. april 2018 #54371 Skrevet 16. april 2018 20 timer siden, Loffeliten skrev: Hun spiser ikke is (det blir bare spekulasjoner! Isen ser fullstendig uberørt ut!), hun POSERER med is for å legge ut bilder på cbe.no. I anstendighetens navn må jeg bare få kommentere at isskjeen i hennes høyre hånd har is på seg, og de gangene jeg spiser sånn is med skje så tar jeg fra den delen som er nærmest meg og som ikke ville ha vært synlig hvis noen tok bilde av meg. 1
Emilie112 Skrevet 16. april 2018 #54372 Skrevet 16. april 2018 1 time siden, Fantastica skrev: I anstendighetens navn må jeg bare få kommentere at isskjeen i hennes høyre hånd har is på seg, og de gangene jeg spiser sånn is med skje så tar jeg fra den delen som er nærmest meg og som ikke ville ha vært synlig hvis noen tok bilde av meg. Ser ikke noe is på den skjeen, men hvorfor skal hun lage et «kom å ta meg-blikk og se hvor uskikkelig jeg er som spiser is-blikk» mens hun SLIKKER på isen når hun spise den med skje..? Samme for meg om hun spiser med skje eller hvordan cbe liker å se ut når hun spiser den.. det er dette med historien hun ønsker å fremstille som blir så utrolig dumt og tullete. 17
pøbelsara Skrevet 16. april 2018 #54373 Skrevet 16. april 2018 (endret) Det kan jo være at fordi hun blir fotografert hver eneste dag hele året rundt, så er det lett å gå tom for gode ideer. for nei, jeg synes ikke den bildeserien var innertier. Ikke fordi jeg er prippen - men fordi det rett og slett er en ikke-så-god-ide, og bildene ikke er særlig gode. Og - hallo - tungen langt ut på ett bilde, og fingeren inne i munnen på det andre? Endret 16. april 2018 av pøbelsara 14
Gjest formula Skrevet 16. april 2018 #54374 Skrevet 16. april 2018 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Det kan jo være at fordi hun blir fotografert hver eneste dag hele året rundt, så er det lett å gå tom for gode ideer. for nei, jeg synes ikke den bildeserien var innertier. Ikke fordi jeg er prippen - men fordi det rett og slett er en ikke-så-god-ide, og bildene ikke er særlig gode. Og - hallo - tungen langt ut på ett bilde, og fingeren inne i munnen på det andre? Det virker som det av og til melder seg et behov for å ta trutmunnen et steg videre, være liiitt frekkere, sånn at leserne kan kose seg med tanken på at CBE egentlig gjør noe helt annet enn å spise is. Og hvor ser man ellers en voksen kvinne se inn i kamera mens hun har fingeren i munnen? (joda, det finnes filmer og bilder) Spørsmålet melder seg bare, igjen: HVEM er disse "sexy" bildene for? Er ikke så å si alle leserne av bloggen kvinner? Hva vil hun si til disse kvinnene med denne typen bilder? Og hva vil hun at leseren skal tenke? At : "jammen er CBE en sexy kvinne!" eller: "så morsom CBE er som slikker på isen som om den skulle være en...." Ikke vet jeg. Synes det ser hinsides tåpelig ut, både med tanke på målgruppen og generelt.
Gjest CecilieX Skrevet 16. april 2018 #54375 Skrevet 16. april 2018 Jeg fikk ingen vibber om sexy eller å slikke uanstendig på noe (kan være det sier mer om meg) Min umiddelbare tanke var at objekt og fotograf vil illudere isspising, og at dette var det nærmeste de kom. Som vanlig en (vel)regissert og iscenesatt fotosession, der resultatet ikke inneholder et gram av naturlighet. Flatt, livløst og helt uten apell. Du skal være noe av en ekshibisjonist for dag ut og dag inn stille deg opp og la deg avfotografere på denne måten og samtidig tenke at dette, det har andre interesse av.
BellaSwan Skrevet 16. april 2018 #54376 Skrevet 16. april 2018 (endret) For de som trodde at bilderedigeringen var et tilbakelagt kapittel. Klippet fra bloggomtoppbloggere. https://bloggomtoppbloggere.com/2018/04/16/ukas-sett-og-hort-uke-15/ Sjekk høyre lår. Endret 16. april 2018 av Mädchen 4
Miranda16 Skrevet 16. april 2018 #54377 Skrevet 16. april 2018 6 minutter siden, Mädchen skrev: For de som trodde at bilderedigeringen var et tilbakelagt kapittel. https://bloggomtoppbloggere.com/2018/04/16/ukas-sett-og-hort-uke-15/ Jeg ser det ikke som noen skygge fra noen bikini som noen kommenterer på denne bloggen. Det gikk vel litt fort i svingene for retusjøren. 1
Gjest Asti Skrevet 16. april 2018 #54378 Skrevet 16. april 2018 For min del ser det bare ut som en skygge.
BellaSwan Skrevet 16. april 2018 #54379 Skrevet 16. april 2018 5 minutter siden, Asti skrev: For min del ser det bare ut som en skygge. Kan være du har rett, men for meg ser det redigert ut. 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. april 2018 #54380 Skrevet 16. april 2018 28 minutter siden, Asti skrev: For min del ser det bare ut som en skygge. For meg også. Tvilen skal jo som kjent komme tiltalte til gode. Men hva er det som er bak låret? Leggen?
Fremhevede innlegg