LilleSnupp Skrevet 18. februar 2018 #50461 Skrevet 18. februar 2018 Hadde egentlig ikke tenkt å delta i siste døgns debatt, men når jeg ser den blir startet opp på nytt etter modereringen klarer jeg ikke å la være. CBE.no blir omtalt som en bedrift - noe det også er. Dog ser jeg at CBE.no sammenlignes med både Statoil, Norwegian, Ryan Air osv. Altså store nasjonale/internasjonale konsern med styre, world wide drift og driftsresultater i milliardklassen som det ville ta seg latterlig ut om styreleder la seg i fosterstilling. CBE.no er en liten familiebedrift (påpekt her inne flere ganger) med et management bak seg. Ikke akkurat i nærheten av Statoil, Norwegian og Ryan Air. Ser at flere skriver at de ikke er så opptatt at Caroline Berg Eriksen skal lese eller ta til seg kritikken, men at det er folkeopplysning som bedrives. @Tabris har i flere omganger beskyldt brukere her for å gjøre som cbe.no når det kommer til kritikk, det være seg i forhold til korrekt merking av reklame, brudd på div. lover - men også angående fraskriving av ansvar. Blir ikke dette litt det samme? Man fraskriver seg ansvaret for hvordan dette kan påvirke et annet menneske, men begrunnelsen at det er en bedrift med millionomsetning? For la oss være fair - en bedrift med millionomsetning er ingen stor bedrift, men en liten familiebedrift når den drives av 2 personer på fulltid. Frua er ikke den første og ei heller den siste småbedriftseier som reagerer som hun gjør når bedriften/eierne kritisereres. Har selv vært borti slike - og nekter å tro at jeg er den eneste. Det er dette jeg tror @Tabris vil frem til, at CBE.no er intet milliardkonsern, men en liten familiebedrift - og da vil kritikk gå inn på en personlig, selv hvor mye kritikkerne hevder at det ikke er privatpersonen de bedriver en heksejakt på. Så må man også se i sammeheng hvorfor ikke media deltar i denne heksejakta. De må følge Vær varsom-plakaten, i tillegg til at jeg tror de har Tore Tønne-saken friskt i minne. 17 dager på forsiden i riksmedia var det Tore Tønne maktet. Frua har stått i det i 365 dager i året i over 7 år. Det er dette jeg tror @Tabris vil ha litt refleksjon rundt. .. og før Whataboutismen (som er så populært å dra frem her inne) slår inn. Ja, jeg har deltatt i dette jeg også - men prøver å huske på at selv om Caroline Berg Eriksen driver familiebedriften med sin mann, så er hun også bare et menneske med to små barn hun skal ta seg av - på lik linje med Tore Tønne.. og jeg kommer sikkert til å feile mange ganger i fremtiden. Til sist, beklager at jeg avsporer tråden. Burde latt være å poste denne, ja jeg vet. 21
Mrs O'Donell Skrevet 18. februar 2018 #50462 Skrevet 18. februar 2018 3 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hadde egentlig ikke tenkt å delta i siste døgns debatt, men når jeg ser den blir startet opp på nytt etter modereringen klarer jeg ikke å la være. CBE.no blir omtalt som en bedrift - noe det også er. Dog ser jeg at CBE.no sammenlignes med både Statoil, Norwegian, Ryan Air osv. Altså store nasjonale/internasjonale konsern med styre, world wide drift og driftsresultater i milliardklassen som det ville ta seg latterlig ut om styreleder la seg i fosterstilling. CBE.no er en liten familiebedrift (påpekt her inne flere ganger) med et management bak seg. Ikke akkurat i nærheten av Statoil, Norwegian og Ryan Air. Ser at flere skriver at de ikke er så opptatt at Caroline Berg Eriksen skal lese eller ta til seg kritikken, men at det er folkeopplysning som bedrives. @Tabris har i flere omganger beskyldt brukere her for å gjøre som cbe.no når det kommer til kritikk, det være seg i forhold til korrekt merking av reklame, brudd på div. lover - men også angående fraskriving av ansvar. Blir ikke dette litt det samme? Man fraskriver seg ansvaret for hvordan dette kan påvirke et annet menneske, men begrunnelsen at det er en bedrift med millionomsetning? For la oss være fair - en bedrift med millionomsetning er ingen stor bedrift, men en liten familiebedrift når den drives av 2 personer på fulltid. Frua er ikke den første og ei heller den siste småbedriftseier som reagerer som hun gjør når bedriften/eierne kritisereres. Har selv vært borti slike - og nekter å tro at jeg er den eneste. Det er dette jeg tror @Tabris vil frem til, at CBE.no er intet milliardkonsern, men en liten familiebedrift - og da vil kritikk gå inn på en personlig, selv hvor mye kritikkerne hevder at det ikke er privatpersonen de bedriver en heksejakt på. Så må man også se i sammeheng hvorfor ikke media deltar i denne heksejakta. De må følge Vær varsom-plakaten, i tillegg til at jeg tror de har Tore Tønne-saken friskt i minne. 17 dager på forsiden i riksmedia var det Tore Tønne maktet. Frua har stått i det i 365 dager i året i over 7 år. Det er dette jeg tror @Tabris vil ha litt refleksjon rundt. .. og før Whataboutismen (som er så populært å dra frem her inne) slår inn. Ja, jeg har deltatt i dette jeg også - men prøver å huske på at selv om Caroline Berg Eriksen driver familiebedriften med sin mann, så er hun også bare et menneske med to små barn hun skal ta seg av - på lik linje med Tore Tønne.. og jeg kommer sikkert til å feile mange ganger i fremtiden. Til sist, beklager at jeg avsporer tråden. Burde latt være å poste denne, ja jeg vet. 👏👏👏👏👏 7
Gjest Skribent Skrevet 18. februar 2018 #50463 Skrevet 18. februar 2018 (endret) @LilleSnupp Hun har ikke «stått i det», som om det er en rikspolitisk storm, i åtte år. Hun har valgt å leve av en hobby som det er delte meninger om. Jeg synes Tønne-saken blir brukt noe utidig. Diskusjonen om hvordan man diskuterer er ikke uinteressant, men det spørsmålet som reises - påvirkningen på dem som får kritikk - er egentlig et eget spørsmål for en egen tråd, mener jeg. En tråd om debattskikk, påvirkning, mål og metode - for all del. Men et sånt ensidig angrep på alle brukerne i en tråd (bortsett fra Asti da) blir bare å skyte med hagle. La moderatorer gjøre jobben sin og la oss tenke over egne ytringer. Det er det vi kan gjøre. Bloggerne, må vi anta, er oppegående personer som tar noen valg og lever med dem. Endret 18. februar 2018 av Skribent
Bakepulver Skrevet 18. februar 2018 #50464 Skrevet 18. februar 2018 (endret) 1 time siden, LilleSnupp skrev: Hadde egentlig ikke tenkt å delta i siste døgns debatt, men når jeg ser den blir startet opp på nytt etter modereringen klarer jeg ikke å la være. CBE.no blir omtalt som en bedrift - noe det også er. Dog ser jeg at CBE.no sammenlignes med både Statoil, Norwegian, Ryan Air osv. Altså store nasjonale/internasjonale konsern med styre, world wide drift og driftsresultater i milliardklassen som det ville ta seg latterlig ut om styreleder la seg i fosterstilling. CBE.no er en liten familiebedrift (påpekt her inne flere ganger) med et management bak seg. Ikke akkurat i nærheten av Statoil, Norwegian og Ryan Air. Ser at flere skriver at de ikke er så opptatt at Caroline Berg Eriksen skal lese eller ta til seg kritikken, men at det er folkeopplysning som bedrives. @Tabris har i flere omganger beskyldt brukere her for å gjøre som cbe.no når det kommer til kritikk, det være seg i forhold til korrekt merking av reklame, brudd på div. lover - men også angående fraskriving av ansvar. Blir ikke dette litt det samme? Man fraskriver seg ansvaret for hvordan dette kan påvirke et annet menneske, men begrunnelsen at det er en bedrift med millionomsetning? For la oss være fair - en bedrift med millionomsetning er ingen stor bedrift, men en liten familiebedrift når den drives av 2 personer på fulltid. Frua er ikke den første og ei heller den siste småbedriftseier som reagerer som hun gjør når bedriften/eierne kritisereres. Har selv vært borti slike - og nekter å tro at jeg er den eneste. Det er dette jeg tror @Tabris vil frem til, at CBE.no er intet milliardkonsern, men en liten familiebedrift - og da vil kritikk gå inn på en personlig, selv hvor mye kritikkerne hevder at det ikke er privatpersonen de bedriver en heksejakt på. Så må man også se i sammeheng hvorfor ikke media deltar i denne heksejakta. De må følge Vær varsom-plakaten, i tillegg til at jeg tror de har Tore Tønne-saken friskt i minne. 17 dager på forsiden i riksmedia var det Tore Tønne maktet. Frua har stått i det i 365 dager i året i over 7 år. Det er dette jeg tror @Tabris vil ha litt refleksjon rundt. .. og før Whataboutismen (som er så populært å dra frem her inne) slår inn. Ja, jeg har deltatt i dette jeg også - men prøver å huske på at selv om Caroline Berg Eriksen driver familiebedriften med sin mann, så er hun også bare et menneske med to små barn hun skal ta seg av - på lik linje med Tore Tønne.. og jeg kommer sikkert til å feile mange ganger i fremtiden. Til sist, beklager at jeg avsporer tråden. Burde latt være å poste denne, ja jeg vet. Hun blir sammenlignet med for eksempel Statoil da dette er et selskap som alle kjenner til. På lik linje som Statoil har familebedritften, CBE som du kaller den for et lovverk å forholde seg til. Noe som denne bedriften ikke evner å gjøre. De operer i gråsoner og unnlater til tider å merke produkter som reklame. Alkoholloven bryr de seg ikke om og kommer med useriøse ytringer når bla forbrukerombudet påpeker lovbrudd. Hva er det egentlig hun står i? Brudd på lovverket har de valgt selv. Eksponering av barna sine har hun også valgt selv! Som blogger har hun mye makt og er med å påvirker unge sinn med et enormt forbruk av klær, møbler, sminke og andre skjønnhetsbehandlinger og produkter. Barbieverdenen som hun presenterer er ikke et godt forbilde for unge. Hun er ingen god rollemodell og tar ikke kritikken om lovbrudd eller eksponering av barna sine seriøst! Skal de drive butikk må de forholde seg til lovverket! Jeg håper at det kommer strengere restriksjoner på kommersiell blogging så snart som mulig! Endret 18. februar 2018 av Bakepulver 29
mikrobe Skrevet 18. februar 2018 #50466 Skrevet 18. februar 2018 4 minutter siden, Lopploella skrev: Tore Tønne? Seriøst? Han trekkes stadig frem når folk vil stanse berettiget kritikk. Ikke bare på KG. 21
Linda A Skrevet 18. februar 2018 #50467 Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, LilleSnupp skrev: Hadde egentlig ikke tenkt å delta i siste døgns debatt, men når jeg ser den blir startet opp på nytt etter modereringen klarer jeg ikke å la være. CBE.no blir omtalt som en bedrift - noe det også er. Dog ser jeg at CBE.no sammenlignes med både Statoil, Norwegian, Ryan Air osv. Altså store nasjonale/internasjonale konsern med styre, world wide drift og driftsresultater i milliardklassen som det ville ta seg latterlig ut om styreleder la seg i fosterstilling. CBE.no er en liten familiebedrift (påpekt her inne flere ganger) med et management bak seg. Ikke akkurat i nærheten av Statoil, Norwegian og Ryan Air. Ser at flere skriver at de ikke er så opptatt at Caroline Berg Eriksen skal lese eller ta til seg kritikken, men at det er folkeopplysning som bedrives. @Tabris har i flere omganger beskyldt brukere her for å gjøre som cbe.no når det kommer til kritikk, det være seg i forhold til korrekt merking av reklame, brudd på div. lover - men også angående fraskriving av ansvar. Blir ikke dette litt det samme? Man fraskriver seg ansvaret for hvordan dette kan påvirke et annet menneske, men begrunnelsen at det er en bedrift med millionomsetning? For la oss være fair - en bedrift med millionomsetning er ingen stor bedrift, men en liten familiebedrift når den drives av 2 personer på fulltid. Frua er ikke den første og ei heller den siste småbedriftseier som reagerer som hun gjør når bedriften/eierne kritisereres. Har selv vært borti slike - og nekter å tro at jeg er den eneste. Det er dette jeg tror @Tabris vil frem til, at CBE.no er intet milliardkonsern, men en liten familiebedrift - og da vil kritikk gå inn på en personlig, selv hvor mye kritikkerne hevder at det ikke er privatpersonen de bedriver en heksejakt på. Så må man også se i sammeheng hvorfor ikke media deltar i denne heksejakta. De må følge Vær varsom-plakaten, i tillegg til at jeg tror de har Tore Tønne-saken friskt i minne. 17 dager på forsiden i riksmedia var det Tore Tønne maktet. Frua har stått i det i 365 dager i året i over 7 år. Det er dette jeg tror @Tabris vil ha litt refleksjon rundt. .. og før Whataboutismen (som er så populært å dra frem her inne) slår inn. Ja, jeg har deltatt i dette jeg også - men prøver å huske på at selv om Caroline Berg Eriksen driver familiebedriften med sin mann, så er hun også bare et menneske med to små barn hun skal ta seg av - på lik linje med Tore Tønne.. og jeg kommer sikkert til å feile mange ganger i fremtiden. Til sist, beklager at jeg avsporer tråden. Burde latt være å poste denne, ja jeg vet. Synes dette var et veldig bra og reflektert innlegg🙂 Godt å se at noen kan se ting fra flere synsvinkler. 9
Bakepulver Skrevet 18. februar 2018 #50468 Skrevet 18. februar 2018 2 minutter siden, mikrobe skrev: Han trekkes stadig frem når folk vil stanse berettiget kritikk. Ikke bare på KG. Det er useriøst å sammenligne en rosabloggers gjentagende lovbrudd med Tønne. 24
pøbelsara Skrevet 18. februar 2018 #50469 Skrevet 18. februar 2018 (endret) Jeg blir litt sur når man automatisk blir inkludert i en mobb som driver heksejakt når man kommer med kritikk i denne tråden. Det er faktisk mange av oss som er saklige og ALDRI går på person. Å bli angrepet som et kollektivt «dere» gang på gang på gang, er ikke greit i det hele tatt. Jeg tenker at hvis cbe av og til hadde deltatt i debatten rund SoMe og innholdsmarkedsføring og bruk av barn i salgsnarrativet, hadde hun unngått den massive kritikken også. Hun/de/bliggbedriften svarer aldri på kritikk annet enn å karakterisere folk i lite hyggelige ordelag i eget kommentarfelt. Hun har feks enda ikke svart Aftenpostens kulturredaktør. Jeg tenker at hun/de/bedriften ville blitt tatt seriøst av et mye bredere publikum hvis de hadde deltatt i debatten om en bransje der de er ledende. Endret 18. februar 2018 av pøbelsara 43
mikrobe Skrevet 18. februar 2018 #50470 Skrevet 18. februar 2018 7 minutter siden, Bakepulver skrev: Det er useriøst å sammenligne en rosabloggers gjentagende lovbrudd med Tønne. Det er jeg enig i. Formulerte meg sikkert dårlig, jeg forsøkte å påpeke hvor latterlig det er å komme trekkende med den shit stormen han opplevde hver gang noen ettergår kritikkverdige forhold hos lett-krenkelige individer. 10
distracted Skrevet 18. februar 2018 #50471 Skrevet 18. februar 2018 Hun står i kritikken hun får, uansett hva hun gjør. Hun får ikke bare kritikk for å bryte loven og eksponere barna, hun får kritikk for alt hun sier og gjør. Legger hun seg flat og innrømmer feil får hun kritikk for det også. Mener dere at å kalle håret hennes for taustump, kommentere utvekster i ansiktet, og utseende forøvrig, klær, posering, interiørstil osv. er konstruktiv og saklig kritikk? Det er jo like mange sånne innlegg her. 9
distracted Skrevet 18. februar 2018 #50472 Skrevet 18. februar 2018 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Hadde egentlig ikke tenkt å delta i siste døgns debatt, men når jeg ser den blir startet opp på nytt etter modereringen klarer jeg ikke å la være. CBE.no blir omtalt som en bedrift - noe det også er. Dog ser jeg at CBE.no sammenlignes med både Statoil, Norwegian, Ryan Air osv. Altså store nasjonale/internasjonale konsern med styre, world wide drift og driftsresultater i milliardklassen som det ville ta seg latterlig ut om styreleder la seg i fosterstilling. CBE.no er en liten familiebedrift (påpekt her inne flere ganger) med et management bak seg. Ikke akkurat i nærheten av Statoil, Norwegian og Ryan Air. Ser at flere skriver at de ikke er så opptatt at Caroline Berg Eriksen skal lese eller ta til seg kritikken, men at det er folkeopplysning som bedrives. @Tabris har i flere omganger beskyldt brukere her for å gjøre som cbe.no når det kommer til kritikk, det være seg i forhold til korrekt merking av reklame, brudd på div. lover - men også angående fraskriving av ansvar. Blir ikke dette litt det samme? Man fraskriver seg ansvaret for hvordan dette kan påvirke et annet menneske, men begrunnelsen at det er en bedrift med millionomsetning? For la oss være fair - en bedrift med millionomsetning er ingen stor bedrift, men en liten familiebedrift når den drives av 2 personer på fulltid. Frua er ikke den første og ei heller den siste småbedriftseier som reagerer som hun gjør når bedriften/eierne kritisereres. Har selv vært borti slike - og nekter å tro at jeg er den eneste. Det er dette jeg tror @Tabris vil frem til, at CBE.no er intet milliardkonsern, men en liten familiebedrift - og da vil kritikk gå inn på en personlig, selv hvor mye kritikkerne hevder at det ikke er privatpersonen de bedriver en heksejakt på. Så må man også se i sammeheng hvorfor ikke media deltar i denne heksejakta. De må følge Vær varsom-plakaten, i tillegg til at jeg tror de har Tore Tønne-saken friskt i minne. 17 dager på forsiden i riksmedia var det Tore Tønne maktet. Frua har stått i det i 365 dager i året i over 7 år. Det er dette jeg tror @Tabris vil ha litt refleksjon rundt. .. og før Whataboutismen (som er så populært å dra frem her inne) slår inn. Ja, jeg har deltatt i dette jeg også - men prøver å huske på at selv om Caroline Berg Eriksen driver familiebedriften med sin mann, så er hun også bare et menneske med to små barn hun skal ta seg av - på lik linje med Tore Tønne.. og jeg kommer sikkert til å feile mange ganger i fremtiden. Til sist, beklager at jeg avsporer tråden. Burde latt være å poste denne, ja jeg vet. Bra skrevet 7
mikrobe Skrevet 18. februar 2018 #50473 Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, distracted skrev: (...) Mener dere at å kalle håret hennes for taustump, kommentere utvekster i ansiktet, og utseende forøvrig, klær, posering, interiørstil osv. er konstruktiv og saklig kritikk? Det er jo like mange sånne innlegg her. DET er løgn. 24
Gjest Skribent Skrevet 18. februar 2018 #50474 Skrevet 18. februar 2018 13 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg blir litt sur når man automatisk blir inkludert i en mobb som driver heksejakt når man kommer med kritikk i denne tråden. Det er faktisk mange av oss som er saklige og ALDRI går på person. Å bli angrepet som et kollektivt «dere» gang på gang på gang, er ikke greit i det hele tatt. Jeg tenker at hvis cbe av og til hadde deltatt i debatten rund SoMe og innholdsmarkedsføring og bruk av barn i salgsnarrativet, hadde hun unngått den massive kritikken også. Hun/de/bliggbedriften svarer aldri på kritikk annet enn å karakterisere folk i lite hyggelige ordelag i eget kommentarfelt. Hun har feks enda ikke svart Aftenpostens kulturredaktør. Jeg tenker at hun/de/bedriften ville blitt tatt seriøst av et mye bredere publikum hvis de hadde deltatt i debatten om en bransje der de er ledende. Dette!
distracted Skrevet 18. februar 2018 #50475 Skrevet 18. februar 2018 4 minutter siden, mikrobe skrev: DET er løgn. Jeg har ikke kommentert noe tidligere, men har vært innom og leste mye av det som blir skrevet. Hver eneste gang ser jeg sånne kommentarer. 7
pøbelsara Skrevet 18. februar 2018 #50476 Skrevet 18. februar 2018 9 minutter siden, distracted skrev: Hun står i kritikken hun får, uansett hva hun gjør. Hun får ikke bare kritikk for å bryte loven og eksponere barna, hun får kritikk for alt hun sier og gjør. Legger hun seg flat og innrømmer feil får hun kritikk for det også. Mener dere at å kalle håret hennes for taustump, kommentere utvekster i ansiktet, og utseende forøvrig, klær, posering, interiørstil osv. er konstruktiv og saklig kritikk? Det er jo like mange sånne innlegg her. Jeg rapporterer alltid slik innlegg. 17
Gjest Newroz Skrevet 18. februar 2018 #50477 Skrevet 18. februar 2018 9 minutter siden, distracted skrev: Jeg har ikke kommentert noe tidligere, men har vært innom og leste mye av det som blir skrevet. Hver eneste gang ser jeg sånne kommentarer. Jeg ser ikke ofte slike innlegg, men de forekommer og syns absolutt ikke det er greit. Det ødelegger for tråden, og bør rapporteres. Selv om du ikke skriver her inne så kan du rapportere innlegg, så anbefaler deg å gjøre det om når du ser det
Konvall Skrevet 18. februar 2018 #50478 Skrevet 18. februar 2018 20 minutter siden, distracted skrev: Hun står i kritikken hun får, uansett hva hun gjør. Hun får ikke bare kritikk for å bryte loven og eksponere barna, hun får kritikk for alt hun sier og gjør. Legger hun seg flat og innrømmer feil får hun kritikk for det også. Mener dere at å kalle håret hennes for taustump, kommentere utvekster i ansiktet, og utseende forøvrig, klær, posering, interiørstil osv. er konstruktiv og saklig kritikk? Det er jo like mange sånne innlegg her. 🤔synes ikke at jeg opplevd at hun legger seg flat og innrømmer feil jeg? Hun kommer som regel med bortforklaringer. Når hun har extensions i håret sitt, så ser det ut som taustumper. Extensions er reklame. Interiørstilen hennes er reklame. Klærne er reklame. Sminken er reklame. You name it..alt som er reklame har vi lov til å mene noe om. 27
Gjest eksiltronder Skrevet 18. februar 2018 #50479 Skrevet 18. februar 2018 19 minutter siden, distracted skrev: Hun står i kritikken hun får, uansett hva hun gjør. Hun får ikke bare kritikk for å bryte loven og eksponere barna, hun får kritikk for alt hun sier og gjør. Legger hun seg flat og innrømmer feil får hun kritikk for det også. Mener dere at å kalle håret hennes for taustump, kommentere utvekster i ansiktet, og utseende forøvrig, klær, posering, interiørstil osv. er konstruktiv og saklig kritikk? Det er jo like mange sånne innlegg her. Jeg har enda til gode å se en representant for CBE.no legge seg flat eller ta til seg noe som helst av kritikk fra noe hold. Det kommer ofte bortforklaringer eller unnskyldninger, men det har, så vidt meg bekjent, aldri vært bedriftens feil når noe har skjedd. "They made me do it" er en velkjent retorikk, eventuelt LKEs fine "loven er strengere for oss enn for andre, buhu".
Sandin Skrevet 18. februar 2018 #50480 Skrevet 18. februar 2018 CBE hadde ikke hatt vanskeligheter med å få kritikerne til å stilne litt, men det er åpenbart ikke i deres interesse. Hvorfor det ikke er det kan man jo spørre seg om. Nærliggende er det jo å tenke at hun rett og slett gir f..., men samtidig har jo kritikerne fått skylden for retusjering tidligere, så det høres lite sannsynlig ut at hun ikke bryr seg. Da er det rett og slett bare vektskålen med kritikk på den ene siden, og gevinst på den andre, og da er gevinsten større enn kritikken. En kort liste over ting hun kunne kuttet ut/endret på dagen, som ville roet kritikerne stort: 1) ALDRI avbild barna i bloggen, fra ene eller andre siden. 2) Ikke gi ut informasjon om barna som er unødvendig (ok å si at de er med på tur, unødvendig å si at de har spysjuka). 3) Vær T Y D E L I G på hva som er reklame og hva som ikke er det. 4) Svelg en kamel og innse at forbruket er for stort, og GJØR noe for miljøet. Det er ikke nok å kjøre Tesla. 5) Vær ærlig når man for eksempel lager julekjoleinspirasjonsinnlegg. Si at det er reklame for Nelly, og vær ærlig på at de har mottatt mange kjoler de kun har for innleggets skyld, og si at man har valgt ut en eller to som man viser frem i senere innlegg. 6) Ro ned på selvdiggingen. Kom ned fra den høye hesten. 7) Skriv som CBE og LKE i kommentarfeltet, ikke lat som om alle svar er fra CBE. 8) Besvar kritikk på en konstruktiv måte. Det vil fremdeles ikke være en blogg jeg vil elske, men dersom børen er så tung å bære, så vil det bli lettere om disse tingene endres. 47
Fremhevede innlegg