Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Surikatt skrev:

«Ha en fin tirsdag, spreka». Er det seg selv hun snakker til??

Ja, det lurte jammen meg jeg på, og 😂 Neppe meg, men..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Newroz skrev:

• CBE: 57 047 personer følger dette
  • AB: 61 013 personer liker dette

I mine øyne er ikke akkurat bloggen til AB noe spennende heller, men det er klart at det i hvert fall er mye mer drama, og kanskje en del mennesker som har fulgt henne lenge på grunn av oppskriftene også? 

På Instagram er det imidlertid en veldig stor forskjell i antall følgere: 

• CBE: 336t følgere
  • AB: 52,8t følgere

Også rart egentlig, for på instagram har AB hovedsakelig kakebilder, og jeg vil tro at det kan føre til flere følgere, enn bilder av personer i ulike settinger. Samtidig: hva vet vel jeg om dette :P

AB har konkuranser på fb der folk kunne vinne kjøkkenting, hadde noen som delte bilde fra hennes side for å vinne. Samma med franciskas verden. Tror slike konkuranser gir mange følgere. Vet ikke om cbe driver med slikt på fb, men adri sett noen dele noe fra cbe.

Skrevet
11 minutter siden, Senil skrev:

AB har konkuranser på fb der folk kunne vinne kjøkkenting, hadde noen som delte bilde fra hennes side for å vinne. Samma med franciskas verden. Tror slike konkuranser gir mange følgere. Vet ikke om cbe driver med slikt på fb, men adri sett noen dele noe fra cbe.

Det er et godt poeng! Det gir helt sikkert mange følgere ja. 

Skrevet

De har mange følgere, men veldig lite likes på innleggene sine både på FB og IG? 

• Liker 4
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
3 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Tilbake fra en uke ferie, lunsj ute i går, fellestrening midt på dagen i dag. Lurer på når de skal få tid til litt etterlengtet kjærestetid igjen i dette hektiske hverdagslivet. 

Rolig nå, tenk hvordan kritikken føles for CBE. Gå i deg sjæl, asap:sarkasme:

Skrevet
53 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

De har mange følgere, men veldig lite likes på innleggene sine både på FB og IG? 

Blir ikke kritiske kommentarer moderert bort da?

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Rolig nå, tenk hvordan kritikken føles for CBE. Gå i deg sjæl, asap:sarkasme:

Jeg lurer veldig på hvordan de hadde taklet å jobbe utenfor hjemmet? Hva om de hadde jobbet turnus og virkelig fått kjenne på tidsklemma og det å være alene med barna når den ene er på jobb? Eller at den ene jobbet offshore og var borte i X antall uker?? Å lese at hun har det så travelt blir som å se en dårlig komedie.. 

• Liker 26
Gjest formula
Skrevet
17 minutter siden, Bakepulver skrev:

Jeg lurer veldig på hvordan de hadde taklet å jobbe utenfor hjemmet? Hva om de hadde jobbet turnus og virkelig fått kjenne på tidsklemma og det å være alene med barna når den ene er på jobb? Eller at den ene jobbet offshore og var borte i X antall uker?? Å lese at hun har det så travelt blir som å se en dårlig komedie.. 

Ja det blir unektelig komisk at de nærmest strever for å få til denne treningstimen sammen en gang i uka.

Skrevet
31 minutter siden, Bakepulver skrev:

Blir ikke kritiske kommentarer moderert bort da?

Jo, det gjør de. Men jeg vil jo tro at de ikke sletter likes (om det går an i det hele)?

• Liker 2
Skrevet (endret)

....

Endret av BlendaSensitive
feil
Gjest pelikanen
Skrevet
17 timer siden, Kollontaj skrev:

Bør bruke litt av tida si på moteprofiler? (Weworewhat har forresten en skipperlue på flere bilder ☺️) 

https://imgur.com/a/ojz5N 

For meg er dette veldig Harry...veldig østfoldharry

Skrevet
3 minutter siden, pelikanen skrev:

Hun bor vel i harryhovedstaden så hun blender seg inn. For 15 år siden manglet det bare en Volvo 240 med revehale, så hadde bildet vært i boks.

• Liker 12
Gjest ane_luise87
Skrevet
16 minutter siden, pelikanen skrev:

Så frekt! Er selv fra Fredrikstad. Ingenting harry ved det. Faktisk kåret til Norges mest attraktive by 2017. 

Skrevet
20 minutter siden, pelikanen skrev:

Det var ikke stort bedre i Telemark, vel. Hun har tilgang til flotte klær, men det betyr ikke at hun får teft for mote av den grunn. Færre plagg og flere bruksområder for hvert plagg, ville vært en positiv utvikling for bloggeren. Ingen trenger 4-5 like gensere til over 4000 pr stk, heller vise hvordan style en av dem (selv om en genser til 4000 er idioti). 

• Liker 16
Skrevet
56 minutter siden, formula skrev:

Ja det blir unektelig komisk at de nærmest strever for å få til denne treningstimen sammen en gang i uka.

De er sammen hele tiden... så ja, det er komisk.

• Liker 6
Skrevet
50 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jo, det gjør de. Men jeg vil jo tro at de ikke sletter likes (om det går an i det hele)?

De har gjerne blokkert mange profiler også? 😬 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

En liten sammenligning mellom CBE og SE på instagram: 

Som vist har SE mye mer engasjement på sin instagram konto, samtidig så legger hun ut ganske annerledes bilder av seg selv enn hva CBE gjør, men de bilde nummer 2 og 3 inneholder ikke noe mer kropp eller nakenhet enn bildene hos CBE. Generelt tror jeg bloggere som SE engasjerer mye mer enn feks SE, pluss at CBE kanskje moderer flere kommentarer enn SE. SE har også stengt for kommentarer på bloggen sin, så eneste muligheten til å nå ut til henne på er gjennom face, instagram eller snap. 

Gjest formula
Skrevet (endret)

Harry er harry, uansett hvor du kommer fra. Det kan vel egentlig kalles en egen stil, uavhengig av økonomi. "Problemet" er når noen er harry, men for enhver pris vil prøve å framstå som noe annet. DA blir det feil.

Endret av formula
Skrevet
57 minutter siden, pelikanen skrev:

:klaske: Så harry å si noe så teit.

• Liker 12
Skrevet

Kjære Best i klassen! Hvem er treningstøyet og pt-timen sponset av?

• Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...