Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)

Noen som er med på å vedde på hvor lang tid det tar før vagina-Åge dukker opp som ekspert og slår ned på de som hevder at man ikke skal bruke slike produkter da skjeden er selvrensende og om man har problemer med lukt (og gjerne kløe/utflod) kan det ha med overdreven bruk av intimprodukter og en pH-balanse som er på bærtur?? 

Men hva veit jeg🙄

Endret av Sirkustjukk
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Snøsøta skrev:

Jeg tror ikke innlegget er sponset. Jeg tror som sagt at denne nye skjønnhetsspalten er noe de tenker på som en ny reklameplattform på sikt, og at de fisker etter avtaler ved å vise eksempler på hvordan man kan få vist fram produktene sine på bloggen.

Eller så er det et forsøk på leirbålbygging og å vise at hun kan komme med tips uten å være kjøpt og betalt. Da må hun vise fram ting som hun ikke allerede har eller vil ha avtale på. Da må man jo lete litt i hyllene foråsidetsånn.. 

Takk for svar. :)   Jeg vet ikke hva jeg skal tro når det gjelder cbe.no. 

Gjest formula
Skrevet
4 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Noen som er med på å vedde på hvor lang tid det tar før vagina-Åge dukker opp som ekspert og slår ned på de som hevder at man ikke skal bruke slike produkter da skjeden er selvrensende og om man har problemer med lukt (og gjerne kløe/utflod) kan det ha med overdreven bruk av intimprodukter og en pH-balanse som er på bærtur?? 

Men hva veit jeg🙄

GynekolÅGE går nok god for produktet, som ellers kan virke en smule kontraproduktivt.

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
10 minutter siden, formula skrev:

GynekolÅGE går nok god for produktet, som ellers kan virke en smule kontraproduktivt.

Jeg siterer fritt etter Gloria Steinem; 

- en kvinne trenger en vagina-deodorant like mye som en fisk trenger en sykkel

Skrevet
17 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Jeg siterer fritt etter Gloria Steinem; 

- en kvinne trenger en vagina-deodorant like mye som en fisk trenger en sykkel

Det blir vel neste annonseinnlegg: Racersykkel til gullfisk..

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Senil skrev:

En del av min jobb består av stell, så vasker litt underliv hver dag og har aldri ( foruten hvis folk har hatt uhell) merket at den delen av kroppen trenger oppfriskende lukt. Selv ikke hos de som har passert 30 med 50 år.

Tenker at forbrukertilsynet nå har en stor jobb foran seg. Reklame for piller og dufter til intime deler er vel strengt tatt noe som  ikke burde være lov. Kan tenke meg faren for sopp og urinveisinnfeksjoner øker med en slik spray.( nå har jeg ikke lest innlegget, og regner med det ikke er meningen å sprayemtruse)

Et friskt underliv lukter virkelig ikke.. Helt latterlig å fronte et slikt produkt.

• Liker 17
Skrevet

Skulle jeg reklamert for noe slikt skulle jeg hatt betalt altså! 

Og er det som @Snøsøtaskriver ikke reklame, men et forsøk på å vise at denne spalten kan være en attraktiv reklameplass for annonsørene - hvorfor velge intimspray, og særlig en som veldig mange andre bloggere har fått betalt for å vise frem? Det finnes jo mange spennende produkter der ute som hverken andre har fått sponset, og som ikke er pinlige som dette. Rart valg! 

Skrevet
1 time siden, Akvarium85 skrev:

Bare grøsser ved tanken på hva dette gjør med bakteriebalansen.. Man skal ikke bruke såpe i underlivet, fordi det kan forstyrre bakteriefloraen, bare tenker på hvor mye sopp og bakteriell vaginose denne "parfymen" gir! :O

Blir sikkert fest i heimen når duften går fra kokos til råtten fisk.. 

Enig. Den eneste grunnen til at noen vil «trenge» et slikt produkt må jo være at de allerede HAR bakteriell vaginose... Og kjøper det i et desperat forsøk på å maskere lukten...

Ingen friske underliv med normal hygiene trenger et slikt produkt. Og har de ikke ubalanse i underlivet før de kjøper det, vil de garantert få det. 

• Liker 19
Gjest Snøsøta
Skrevet
1 minutt siden, Newroz skrev:

Og er det som @Snøsøtaskriver ikke reklame, men et forsøk på å vise at denne spalten kan være en attraktiv reklameplass for annonsørene - hvorfor velge intimspray, og særlig en som veldig mange andre bloggere har fått betalt for å vise frem? Det finnes jo mange spennende produkter der ute som hverken andre har fått sponset, og som ikke er pinlige som dette. Rart valg! 

Tilbøyelig til å være enig, skrev akkurat en kommentar om det samme. Men det fungerer som åte mot annonsørene. Tiden vil vise hva hun egentlig driver på med, det er ikke mange som skjønner det akkurat nå i alle fall.

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Snøsøta skrev:

Tilbøyelig til å være enig, skrev akkurat en kommentar om det samme. Men det fungerer som åte mot annonsørene. Tiden vil vise hva hun egentlig driver på med, det er ikke mange som skjønner det akkurat nå i alle fall.

Nei, det er i hvert fall sikkert! :ler:

Endret av Newroz
Skrevet
4 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Enig. Den eneste grunnen til at noen vil «trenge» et slikt produkt må jo være at de allerede HAR bakteriell vaginose... Og kjøper det i et desperat forsøk på å maskere lukten...

Ingen friske underliv med normal hygiene trenger et slikt produkt. Og har de ikke ubalanse i underlivet før de kjøper det, vil de garantert få det. 

Nemlig! Skulle gjerne likt å vite hva feks gynekologer sier om dette produktet! 

• Liker 9
Gjest CecilieX
Skrevet

Den beste vitsen jeg har hørt handler om intimparfyme:

Det var en gang en dame som skulle til gynekologen. Som alle vet er det noe som ikke akkurat er et høydepunkt så hun tenkte å gjøre det beste ut av det. Hun dusjet lenge og pyntet seg litt ekstra slik at hun skulle føle seg vel. Så kom hun på at datteren hadde kjøpt seg intimspray og hun tok turen inn på badet for å låne en dæsj. Vel fremme hos gynekologen var det ikke annet å gjøre enn å legge seg tilbake i stolen og la gynekologen ta en titt. Han tittet både vel og lenge og sa så til hennes glede at "jeg ser du har pyntet deg i dag". Dama syntes det var hyggelig at han hadde lagt merke til det.

På vei hjem ringte datteren og moren fortalte at hun hadde vært hos gynekologen. Hun fortalte også at hun hadde lånt intimsprayen hennes. Datteren ble først litt forvirret, før hun skjønte hva moren mente. "Det gikk helt fint at du lånte den, men det var ikke intimspray, det var glitterspray...."

Skrevet
1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Men hva veit jeg🙄

GynekolÅgen?

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, Newroz skrev:

21 minutter siden, Snøsøta skrev:

Enig med dere. 

Skrevet
6 minutter siden, CecilieX skrev:

Den beste vitsen jeg har hørt handler om intimparfyme:

Det var en gang en dame som skulle til gynekologen. Som alle vet er det noe som ikke akkurat er et høydepunkt så hun tenkte å gjøre det beste ut av det. Hun dusjet lenge og pyntet seg litt ekstra slik at hun skulle føle seg vel. Så kom hun på at datteren hadde kjøpt seg intimspray og hun tok turen inn på badet for å låne en dæsj. Vel fremme hos gynekologen var det ikke annet å gjøre enn å legge seg tilbake i stolen og la gynekologen ta en titt. Han tittet både vel og lenge og sa så til hennes glede at "jeg ser du har pyntet deg i dag". Dama syntes det var hyggelig at han hadde lagt merke til det.

På vei hjem ringte datteren og moren fortalte at hun hadde vært hos gynekologen. Hun fortalte også at hun hadde lånt intimsprayen hennes. Datteren ble først litt forvirret, før hun skjønte hva moren mente. "Det gikk helt fint at du lånte den, men det var ikke intimspray, det var glitterspray...."

Hehe, jeg ser i kommentarfeltet at noen har dratt den om glittersptay.

Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Åh, det kommentarfeltet bare gir og gir! Muggen stemmning allerede:fnise:

Skrevet
3 timer siden, virkelig skrev:

Tror ikke en skal bekymre seg veldig for at unge jenter leser denne bloggen. Hvor unge mener du de er som vi skal bekymre oss for  ? Jeg har tenårings jenter og de leser ikke bloggen, og det gjør ingen som de kjenner heller . Den appelerer nok ikke så veldig til unge jenter, en gift tobarns mamma på 31 år ? Tror ikke det, er nok andre bloggere som jeg virkelig ville bekymret meg for at mine døtre leste ihvertfall, med operasjoner, fest og fyll. Så tror ikke det er det som provoserer, beklager. Har vanskelig for å tro at ei jente på 15-17 leser denne bloggen og tenker at dette var spennende eller noe. De tenker at hun er "gammel" og lite interessant

Hvem tenker du er målgruppen da? "Majoriteten har utdannelse fra universitet 
Jobber som regel i høye stillinger
Bor ofte i urbane områder
Høy sosial status" ?

• Liker 11
Skrevet

Hun virker jo helt kunnskapsløs. :daane:

Kjører på og markedsfører en hel masse skit som folk ikke har bruk for og som i verste fall kan være skadelig. Prevensjonsmidlet hun reklamerte for bare noen få mndr før hun ble gravid med yngste, er jo klaget inn til legemiddelverket i Sverige, på grunn av 37 uønskede graviditeter. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/EowJ2G/preventivmedelsapp-anmals--37-kvinnor-blev-gravida 

Hvis hun ikke vet noe som helst om underliv, prevensjon og kvinnehelse, så kan hun la være å skrive om det.

• Liker 37
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...