Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Liver skrev:

Jeg syns det er flott at leserne stiller spørsmålstegn med dette, og det får slippe frem i kommentarfeltet. Dette beviser jo at de med IP-adresse/ mailadresse som er innafor for bedriften faktisk er kritiske. Super utvikling i riktig retning!

Nå vet vi jo ikke om kommentarene hos Carolinebergeriksen.no er endret på.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kommentarfelttilhengerskaren mener folk har krenkefest. Jeg ser ingen som Er krenket, men desto fler som synes det er utrolig dumt med

kokosglufse. 

• Liker 30
Skrevet

Kjenner jeg får fnatt av de som kommenterer hos CBE og hevder at andre er både krenka og hårsåre bare fordi de ikke er enig i reklamen for denne intimsprayen. Nei, de er ikke krenka - de er uenig at dette er nødvendig/bra for unge kvinner/de syns det er teit. Samme skjedde med dette klinebildet. En del syns det var teit og hørte privatlivet til. De som mente det var åpenbart krenka. 

Ser mer og mer av dette med å kalle noen som reagerer negativt på noe for krenka. Ikke noe som er mer provoserende enn det. Men jeg er vel bare en sånn en som blir krenka fordi noen kaller meg krenka.... 

Skrevet (endret)
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Haha, kommentarfelttilhengerskaren mener folk har krenkefest. Jeg ser ingen som Er krenket, men desto fler som synes det er utrolig dumt med

kokosglufse. 

Haha, tvillinghjerner! Vi publiserte innlegg med samme tema samtidig :)

Endret av Newroz
Skrevet
2 minutter siden, Newroz skrev:

Haha, tvillinghjerner! Vi publiserte innlegg med samme tema samtidig :)

:5::Knegg: 

• Liker 1
Skrevet

Enten er det misunnelse eller så er det krenkefest....

Hvem vil vel ikke lukte svett kokosnøtt, liksom! :hoppendeglad:

• Liker 19
Gjest formula
Skrevet
4 minutter siden, Sophia_08 skrev:

Enten er det misunnelse eller så er det krenkefest....

Hvem vil vel ikke lukte svett kokosnøtt, liksom! :hoppendeglad:

Vi må vel heller sette pris på at noen vil fronte dette problemet, være et ansikt utad så å si:fnise:

Skrevet

Svisker og intimspray. :Knegg: 

• Liker 14
Gjest Skribent
Skrevet

Krenket må jo være siste års mest misbrukte ord. Med økt fokus på det som faktisk er et samfunnsproblem mtp maktmisbruk, overgrep, trakassering og andre krenkelser skal alltid noen hyle krenkefest i totalt feil sammenheng. Forutsigbare greier.

Det bekrefter hvor liten selvinnsikten er. Først ble folk «krenket» av fylleklining på Snap, nå er folk altså «krenket» av det som helt enkelt bare er nok en PR-messig skivebom i en lang rekke av dem.

Hør her, Eriksens. Dere mangler elementær mediekunnskap, i tillegg til å mangle vanlige antenner. Den sponsen eksisterer vel ikke (?) som kan gjøre opp for å drite seg loddrett ut og demonstrere sin manglende kunnskap gang på gang på gang... på gang. I den grad at deres ettermæle er en studie i mangel på skamvett og normal folkeskikk.

Skrevet

Ikke noe krenket her, men falt for fristelsen og kjøpte kokos-skyr, selv om det kanskje ikke var hensikten med reklamen. 

• Liker 10
Gjest Zeitgeist
Skrevet
2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Svisker og intimspray. :Knegg: 

Jeg må ærlig innrømme at dette kom helt fra "the leftfield". Hvem i sin villeste fantasi kunne ha ant at CBE skulle bli talsperson for de med forstoppelse og vaginale duftproblemer. Kanskje hun har fått sponset lydbøker av "Sjarmen med tarmen" og "Gleden med skjeden"?

Skrevet
2 minutter siden, Skribent skrev:

Krenket må jo være siste års mest misbrukte ord. Med økt fokus på det som faktisk er et samfunnsproblem mtp maktmisbruk, overgrep, trakassering og andre krenkelser skal alltid noen hyle krenkefest i totalt feil sammenheng. Forutsigbare greier.

Helt enig. Vil si at det å forsøke og kneble de som er uenige/retter fokus mot noe negativt ved å kalle dem krenka er et samfunnsproblem.

Ikke at det er så himla farlig i kommentarfeltet hos CBE altså, men man ser det generelt i samfunnsdebatten at akkurat samme taktikk brukes. 

Skrevet
2 timer siden, Alice123 skrev:

Åja! Den perfekte målgruppen for fitteparfyme (beklager) med kokkosduft.

Fitteparfyme 😂

• Liker 11
Skrevet

De som reklamerer for alt mulig rart i utgangspunktet; Ville de ha reklamert for intimspray uten å fått noe igjen for det?
Spør selvfølgelig helt hypotetisk.... ;) 

• Liker 15
Skrevet
39 minutter siden, pøbelsara skrev:

kokosglufse. 

Kokosglufse 😂😂😂 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Isola2 skrev:

Kokosbolle fikk en ny dimensjon :laugh:

:hoho:

• Liker 6
Gjest Skribent
Skrevet

Apropos «krenkefest» kan vi antagelig vente oss nye tjue sider med hjernelammende brukerdebatt hvis kommentarene sitter noe løsere nå...

Skrevet

Ting jeg vet om CBE; jeg vet hvor hun bor, navn og utseende på mann+barn+hunder+søster og foreldre, jeg har sett bilde av rumpa hennes (Det nye forsiden), jeg vet hvilken diett hun går på, hvor hun handler, frisør hun går til, hvilken sexstilling hun liker best( avslørt i intervju) og at dåsa hennes lukter kokos. Fascinerende hva folk gjør for penger🙈

Kanskje freia kan lage en spray av den nye melkesjokoladen med kokos, slik at hun kan tjene penger på det også?!

• Liker 37
Skrevet

Litt skryt til CBE, for oppskriften hun la ut i dag ser skikkelig god ut. Her har jeg hentet inspirasjon flere ganger, og denne skal jeg prøve. Noe knotete tekst som vanlig, men hun er ingen matblogg så den er tilgitt. 

• Liker 11
Skrevet
9 minutter siden, Liver skrev:

Litt skryt til CBE, for oppskriften hun la ut i dag ser skikkelig god ut. Her har jeg hentet inspirasjon flere ganger, og denne skal jeg prøve. Noe knotete tekst som vanlig, men hun er ingen matblogg så den er tilgitt. 

Enig der👍 Så godt ut👍

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...