spenol Skrevet 16. februar 2018 #50161 Skrevet 16. februar 2018 Vet ikke om LKE forsøker å «kaste bensin på bålet», være morsom, sarkastisk eller hva for noe. Men jeg tviler svært på at de tar seg nær av/blir provosert av klinedebatten her Sjekk statusen hans på FB. (Jeg vet ikke hvordan jeg legger til bilde her) 2
spenol Skrevet 16. februar 2018 #50162 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, spenol skrev: Vet ikke om LKE forsøker å «kaste bensin på bålet», være morsom, sarkastisk eller hva for noe. Men jeg tviler svært på at de tar seg nær av/blir provosert av klinedebatten her Sjekk statusen hans på FB. (Jeg vet ikke hvordan jeg legger til bilde her) Og når det er sagt. Jeg skulle likt å se en hvilken som helst annen bedrift skrive/reagere på samme måte som han gjorde der. 11
Gjest Newroz Skrevet 16. februar 2018 #50163 Skrevet 16. februar 2018 9 minutter siden, spenol skrev: Vet ikke om LKE forsøker å «kaste bensin på bålet», være morsom, sarkastisk eller hva for noe. Men jeg tviler svært på at de tar seg nær av/blir provosert av klinedebatten her Sjekk statusen hans på FB. (Jeg vet ikke hvordan jeg legger til bilde her) Tror bedriften her er de som ble krenka altså. Leserne/seerne syns bare det var for mye, og at det er greit å holde noe privat - selv om man blogger. Jaja, hvis de vil være krenket på grunn av det - for all del tenker jeg
Gjest formula Skrevet 16. februar 2018 #50164 Skrevet 16. februar 2018 6 minutter siden, spenol skrev: Vet ikke om LKE forsøker å «kaste bensin på bålet», være morsom, sarkastisk eller hva for noe. Men jeg tviler svært på at de tar seg nær av/blir provosert av klinedebatten her Sjekk statusen hans på FB. (Jeg vet ikke hvordan jeg legger til bilde her) Han innrømmer i hvertfall at han er på KG og leser, noe hans kone aldri gjør, ifølge henne selv. Og naturligvis, alle som ikke synes denne klinefilmen var morsom er: støtt, krenket og provosert. Det kleine aspektet ved at et voksent ektepar filmer seg selv mens de råkliner, har ikke ramlet ham inn. At folk flest faktisk synes det hører privatlivet til. Så forresten i siste episode av "Sophie Elises verden" at hun og kjæresten kysset hverandre på munnen, så hverandre inn i øynene etterpå og smilte. Et nydelig "kysseøyeblikk" var det, og så tydelig fylt av kjærlighet. Milevis unna den vulgære kliningen paret Eriksen viste fram.
Keaton Skrevet 16. februar 2018 #50165 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 17 minutter siden, spenol skrev: Vet ikke om LKE forsøker å «kaste bensin på bålet», være morsom, sarkastisk eller hva for noe. Men jeg tviler svært på at de tar seg nær av/blir provosert av klinedebatten her Sjekk statusen hans på FB. (Jeg vet ikke hvordan jeg legger til bilde her) Han er så søt, nett-trollet himself, når han omtaler andre som troll. Kilde: det er dokumentert her og bekreftet av både CBE og LKE at LKE har fabrikert kommentarer i eget og i fruas kommentarfelt. Endret 16. februar 2018 av Kollontaj 23
Gjest Snøsøta Skrevet 16. februar 2018 #50166 Skrevet 16. februar 2018 "Angående det siste du skriver, så er det mye mer jeg ikke deler av livet mitt, enn jeg faktisk deler." På tross av at vi har fått være med på fødestua, i kirka på gravferd, bryllup, konfirmasjoner, bursdager og dåp. Familiebesøk, vennebesøk, hyttetur, jentetur, sponsetur, suiter her og der. Julaften, morsdag, farsdag, innhold i julekalendre, jule- og bursdagsgaver til seg selv og andre. Hva de spiser, klesstørrelser og deres holdning til andres vekt så som hvor mye de mener superstjerner bør veie og at vekt burde ha betydning for hvilken jobb folk skal kunne ha. Hvilket undertøy frua skal ha på seg når mannen kommer hjem fra utenlandsopphold, favorittstillinger i senga, og klinings på vei til senga. At hun går på do. Hvilken prevensjon hun bruker, at hun lider av migrene, bilsyke, flyskrekk, stive skuldre etter amming. Hva barna liker, hva kosedyrene heter, hvor de går i barnehage, at de er syke, hvordan rommene deres ser ut. At hun trener, trener, trener, trener for å forbedre seg selv hver dag, hele året. At de mener at fattige folk er lykkeligere enn rike. At de står i luksussuite og ser ned på narkomane. At de gir sekkevis med klær til Fretex, omvendt julenisse. Hvilke klær de har på seg dag etter dag. At hun har grått når hun sluttet å amme datteren, når hun har fått kritikk for å selge omtaler, for å redigere bilder, for å forfalske kommentarer. Hvilke serier hun ser, når hun drikker vin, og hva hun spiser når hun har løpt langt nok til å fortjene det. Hvert rom eneste rom hun har bodd i. At hun har vaskehjelp og er veldig opptatt av symmetri. For å nevne noe. Så skal jeg for en gangs skyld skal jeg gi CBE rett. Det er ikke alt hun deler. Så hva er det CBE ikke deler eller har delt? Gjennomsiktighet i økonomien til virksomheten Den fulle sannheten om hva som egentlig er reklame og sponset på blogg, insta og snap. Hva skjedde med utdanningene til CBE og LKE? Hvordan ser hun egentlig ut fra den andre siden? ..kommer ikke på noe mer. Flere forslag?
penny_ Skrevet 16. februar 2018 #50167 Skrevet 16. februar 2018 4 minutter siden, formula skrev: Han innrømmer i hvertfall at han er på KG og leser, noe hans kone aldri gjør, ifølge henne selv. Og naturligvis, alle som ikke synes denne klinefilmen var morsom er: støtt, krenket og provosert. Det kleine aspektet ved at et voksent ektepar filmer seg selv mens de råkliner, har ikke ramlet ham inn. At folk flest faktisk synes det hører privatlivet til. Så forresten i siste episode av "Sophie Elises verden" at hun og kjæresten kysset hverandre på munnen, så hverandre inn i øynene etterpå og smilte. Et nydelig "kysseøyeblikk" var det, og så tydelig fylt av kjærlighet. Milevis unna den vulgære kliningen paret Eriksen viste fram. Nei, nå er du bare en prippen KG-kjerring. 5
Gjest formula Skrevet 16. februar 2018 #50168 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, penny_ skrev: Nei, nå er du bare en prippen KG-kjerring. Mulig jeg er prippenmen, ja jeg synes det var både harry og vulgært.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 16. februar 2018 #50169 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 13 minutter siden, Snøsøta skrev: "Angående det siste du skriver, så er det mye mer jeg ikke deler av livet mitt, enn jeg faktisk deler." På tross av at vi har fått være med på fødestua, i kirka på gravferd, bryllup, konfirmasjoner, bursdager og dåp. Familiebesøk, vennebesøk, hyttetur, jentetur, sponsetur, suiter her og der. Julaften, morsdag, farsdag, innhold i julekalendre, jule- og bursdagsgaver til seg selv og andre. Hva de spiser, klesstørrelser og deres holdning til andres vekt så som hvor mye de mener superstjerner bør veie og at vekt burde ha betydning for hvilken jobb folk skal kunne ha. Hvilket undertøy frua skal ha på seg når mannen kommer hjem fra utenlandsopphold, favorittstillinger i senga, og klinings på vei til senga. At hun går på do. Hvilken prevensjon hun bruker, at hun lider av migrene, bilsyke, flyskrekk, stive skuldre etter amming. Hva barna liker, hva kosedyrene heter, hvor de går i barnehage, at de er syke, hvordan rommene deres ser ut. At hun trener, trener, trener, trener for å forbedre seg selv hver dag, hele året klipp klipp... Så hva er det CBE ikke deler eller har delt? Gjennomsiktighet i økonomien til virksomheten Den fulle sannheten om hva som egentlig er reklame og sponset på blogg, insta og snap. Hva skjedde med utdanningene til CBE og LKE? Hvordan ser hun egentlig ut fra den andre siden? ..kommer ikke på noe mer. Flere forslag? Hva skjedde egentlig med den forsvunnede luka i julekalenderen?😂 Endret 16. februar 2018 av Sirkustjukk
Mrs O'Donell Skrevet 16. februar 2018 #50170 Skrevet 16. februar 2018 For et merkelig liv de lever. Jeg skjønner veldig godt at mange velger annerledes enn meg og trives med det, men å faktisk leve av (og for) at andre skal mene noe om hva man gjør, hvordan man ser ut, hvor man bor og hvordan familien har det er bare veldig merkelig. Man ser tydelig av kommentarene til dette 'vise følelser' innlegget at det skorter veldig på evnen til å ta i mot kritikk. Måten hun går rett i strupen på de som ikke hyller henne og bevisst går inn for å misforstå og vri på kommentarene så fremstår hun faktisk mindre smart og ganske slitsom. 24
Gjest Asti Skrevet 16. februar 2018 #50171 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 2 timer siden, spenol skrev: Vet ikke om LKE forsøker å «kaste bensin på bålet», være morsom, sarkastisk eller hva for noe. Men jeg tviler svært på at de tar seg nær av/blir provosert av klinedebatten her Sjekk statusen hans på FB. (Jeg vet ikke hvordan jeg legger til bilde her) Laget imgur av den: https://imgur.com/a/XNwUg Jeg tror ikke CBE eller LKE skjønner at det folk reagerer på er behovet for å legge ut "klinevideoer". Det virker bare så fjernt ut for mange å dra frem kamera i slike øyeblikk. Når man gjør det, så handler det om helt annet enn å vise følelser ovenfor partneren sin. Da handler det om å vise "seg frem". I CBE sitt tlifelle handlet det om å gjøre jobben sin, som hun selv skriver i kommentarfeltet, jfr. https://imgur.com/a/XNwUg . Og det er nettopp det folk reagerer på. Det er nok et fåtall som blir støtt, krenket eller provosert. Og for å engasjere troll, så trenger han bare å sjekke i speilet, jfr. https://imgur.com/a/ZFKMr . Og engasjementet var de en del av selv, da de brukte tid på det i går, jfr. CBE som skrev om det i blogginnlegg, samt var innom kommentarfeltet flere ganger i løpet av kvelden i går. Tilføyelse: Legger forøvrig merke til at LKE viser til at det var "tullekyssing", mens CBE i blogginnlegget gjør et poeng av at det handler om å vise følelser: https://imgur.com/a/XNwUg ...... Det er ikke noe rart cbe.no mister lesere/følgere, når de har havnet på dette nivået. Endret 16. februar 2018 av Asti
Bringebærkrem Skrevet 16. februar 2018 #50172 Skrevet 16. februar 2018 Som den bedriften CBE.no er burde hun/de spart seg for å legge ut klinevideo på Snap. For det første er det uprofesjonelt av en bedrift, og for det andre er det vanvittig putekleint. Tenk om ELLE Norge hadde lagt ut to kollegaer som råkliner på sin Snapstory (bruker de som sammenlikning siden de er under UI og også er et magasin). Det hadde blitt oppfattet som uprofesjonelt av alle? Eller? Da burde det vært samme oppfatning med CBEs Snapstory vel.. 13
swiftyness Skrevet 16. februar 2018 #50173 Skrevet 16. februar 2018 Er så sykt glad for at foreldrene mine ikke har lagt ut om sånne ting på sosiale medier. Herregud det hadde vært så flaut. 19
Gjest Asti Skrevet 16. februar 2018 #50174 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, Snøsøta skrev: "Igjen – dette har ingenting med å ville ha oppmerksomhet å gjøre, det er mye annet jeg i så fall kunne delt og gjort." -Som for eksempel å publisere mer enn 192 bilder av seg selv i løpet av bare 1,5 mnd på bloggen, i tillegg til det som legges ut på instagram og snap. Nei, men nå vet vi at motivet for å legge ut så mange bilder av seg selv, handler egentlig om at CBE ønsker en plass å skrive på, jfr. https://imgur.com/a/1lXlL . Hvordan kunne vi tro noe annet?
Gjest Sirkustjukk Skrevet 16. februar 2018 #50175 Skrevet 16. februar 2018 Okei, Lasse, vi kan flippe det om; Oppskrift på hvordan skrive et muggent blogginnlegg og påfølgende passivaggressive svar på titalls kommentarer: Bli superfurten over en direkte negativ reaksjon på en instastory av at du tullekysser din ektefelle 😘
BlendaSensitive Skrevet 16. februar 2018 #50176 Skrevet 16. februar 2018 29 minutter siden, Asti skrev: (....) Tilføyelse: Legger forøvrig merke til at LKE viser til at det var "tullekyssing", mens CBE i blogginnlegget gjør et poeng av at det handler om å vise følelser: https://imgur.com/a/XNwUg ...... Det er ikke noe rart cbe.no mister lesere/følgere, når de har havnet på dette nivået. Så carro synes det var et fint og intimt øyeblikk som bare MÅTTE deles med hele verden, mens mannen mener det var bare tull og tøys. Gir jo mening hvorfor begge to postet det på samme tid, den ene tulla den ene kjente seg forført. Lurer på hvordan diskusjonen går der idag da. Husk, carro deler jo i egenskap av å være inspirerende og givende bare ved å vise seg selv frem. Uansett. Fansen ser henført på, og paret håver inn og ler hele veien til banken. Vi lever ikke i samme verden foråsidetsånn. 26
Gjest Snøsøta Skrevet 16. februar 2018 #50177 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 8 minutter siden, Asti skrev: Nei, men nå vet vi at motivet for å legge ut så mange bilder av seg selv, handler egentlig om at CBE ønsker en plass å skrive på, jfr. https://imgur.com/a/1lXlL . Hvordan kunne vi tro noe annet? 207 and counting.. Var visst et annet behov som overskygget den skrivekløa ja. Endret 16. februar 2018 av Snøsøta
Gjest Asti Skrevet 16. februar 2018 #50178 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 26 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Så carro synes det var et fint og intimt øyeblikk som bare MÅTTE deles med hele verden, mens mannen mener det var bare tull og tøys. Gir jo mening hvorfor begge to postet det på samme tid, den ene tulla den ene kjente seg forført. Lurer på hvordan diskusjonen går der idag da. ..... Det ser ut til at begge i dag mener det var tullekyssing, jfr. https://imgur.com/a/XNwUg (se nederst), men i blogginnlegget og kommentarene i går, så handlet det vel mest om å vise følelser, og at folk ikke tålte det. Tilføyelse: Nå er det "tullekyssinga" folk liksom ikke tåler. CBE og LKE har enda ikke skjønt det... Endret 16. februar 2018 av Asti
Stjernekikkeren Skrevet 16. februar 2018 #50180 Skrevet 16. februar 2018 Dere, er ikke dette bare helt vanlig oppførsel for dem? Først så gjør de et eller eller annet og viser det på bloggen, men hvis det ikke skulle bli mottatt slik de ser for seg, så hoster de veldig fort opp en ny forklaring og ny synsvinkel på det, og det før de har snakket sammen. Ua sett hva som skjer så fortsetter det bare i det uendelige med forandringer, forklaringer, forsvarstaler osv. De kunne bare innrømt at de færreste vil se de kline, det var ikke gjennomtenkt, de trodde det skulle bli kult, men ble kleint, men det vil de aldri gjøre og ser ikke at det er jævlig mye flauere å skifte forklaring og forsvare seg enn å bare innrømme at alle driter seg ut nå og da, de også. 33
Fremhevede innlegg