FantasDick Skrevet 15. februar 2018 #50081 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, Ultiva skrev: Liker kommentaren til Biographics under 😂 Er dette virkelig noe å poste på firmakontoen, ved siden av bilder av mindreårige og reklameinnlegg? Hahaha, ja den var fin! 😂 4
På besøk Skrevet 15. februar 2018 #50082 Skrevet 15. februar 2018 Hvor ser dere denne kommentaren? Forøvrig det pinligste jeg har sett på lenge... 5
Gjest Asti Skrevet 15. februar 2018 #50083 Skrevet 15. februar 2018 (endret) LKE: https://imgur.com/a/UbqCC Endret 17. februar 2018 av Asti
Oppland Skrevet 15. februar 2018 #50085 Skrevet 15. februar 2018 Privat? De legger det ut til alle som ønsker. Herlig fred! 8
Surikatt Skrevet 15. februar 2018 #50086 Skrevet 15. februar 2018 Hvorfor bor de på hotell når de er på besøk hos svigers??? Uhøflig, synes jeg. Og så kleint med mobilen i hånda. Enig i det som er sagt over. De som må bevise sin lykke på sosiale medier er de som har størst problemer. 22
Populært innlegg SusieDerkins Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #50087 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Surikatt skrev: Hvorfor bor de på hotell når de er på besøk hos svigers??? Uhøflig, synes jeg. Og så kleint med mobilen i hånda. Enig i det som er sagt over. De som må bevise sin lykke på sosiale medier er de som har størst problemer. det jeg tenker når jeg ser de to der stå og kline mens de tar bilde av seg selv, er at de er litt fattigmannskjendiser som drømmer om å bli forfulgt av paparazzier, men dessverre må de jage seg selv, for de er beklageligvis ikke så interessante for det brede publikum som det de drømmer om. DIY-paparazzi liksom. Endret 15. februar 2018 av MissLucy 55
Gjest Loffeliten Skrevet 15. februar 2018 #50089 Skrevet 15. februar 2018 Jeg klarer ikke å forstå hvorfor de mener vi trenger å se dette.
Aricia Skrevet 15. februar 2018 #50090 Skrevet 15. februar 2018 6 minutter siden, Loffeliten skrev: Jeg klarer ikke å forstå hvorfor de mener vi trenger å se dette. Jeg har ikke akkurat inntrykk av at leserperspektivet er noe hovedfokus for dem. 19
Gjest Touchy Skrevet 15. februar 2018 #50091 Skrevet 15. februar 2018 At de kliner i heisen synes ikke jeg er det minste grovt, men å dele det med «hele verden» forstår jeg ikke at de har behov for,
Gjest CecilieX Skrevet 15. februar 2018 #50092 Skrevet 15. februar 2018 Jeg tenker at det er på tide å ta et steg tilbake og spørre seg selv hva man egentlig holder på med, når man også må dele et slikt øyeblikk. Beklager, men det at man føler behov for å filme seg selv OG legge det ut, det er faktisk helt skrudd. Da handler der ikke om å vise kjærlighet til sin partner, men behovet for å vise den frem til andre. Bra de er to som deler ønsket om oppmerksomhet. Jeg lurer på hva som går gjennom hodet på dem i det de kommer på at dette det bør filmes og legges ut, på BEGGES kontoer. Hvor er fokuset ditt da? Ikke på partneren din i alle fall.
Gjest formula Skrevet 15. februar 2018 #50093 Skrevet 15. februar 2018 Veldig spesielt at et par i 30-årene legger ut sånt. Et slags forsøk på å provosere? Oppmerksomhet og klikk kanskje? Kan ikke tenke meg at særlig mange finner dette søtt og sjarmerende. Det er som om de roper ut hvor kåte de er, noe som vil føles litt kleint for de fleste følgerne vil jeg tro.
Mrs O'Donell Skrevet 15. februar 2018 #50094 Skrevet 15. februar 2018 Å kline i heisen er både sunt og viktig, men om mannen min hadde komt frem med telefonen hadde det blitt siste kysset den kvelden 🙈 Og det kan da ikke være for å provosere? Det er da ingen som reagerer på at et ektepar kysser? Jeg synes jeg ser dem, først så kysser vi maaaassssse, og så er det å logge på IG og få dokumentert det asap. Snakk om mood killer 😂 Det er jo nesten som man venter på en sex-video som uheldigvis kommer på avveie. 30
Guffen Skrevet 15. februar 2018 #50095 Skrevet 15. februar 2018 http://gjest.blogg.no/1510753421_nr_mamma_fikser_kroppen.html "Dersom du som mor «fikser» på egen kropp viser du barna at du ikke er god nok som du er. En svensk studie av Gattario og Frisén ved Gøteborgs Universitet fulgte 1000 svenske ungdommer i elleve år. De fant at de som var fornøyde med kroppen sin, kom fra hjem hvor det var lite snakk om kropp og utseende. Som voksne rollemodeller må vi bidra til at hjemmet blir en «frisone» hvor kroppspress ikke eksisterer." 31
lillesky Skrevet 15. februar 2018 #50096 Skrevet 15. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og bilder med opphavsrett. /lillesky (mod)
Bakepulver Skrevet 15. februar 2018 #50098 Skrevet 15. februar 2018 3 timer siden, CecilieX skrev: Jeg tenker at det er på tide å ta et steg tilbake og spørre seg selv hva man egentlig holder på med, når man også må dele et slikt øyeblikk. Beklager, men det at man føler behov for å filme seg selv OG legge det ut, det er faktisk helt skrudd. Da handler der ikke om å vise kjærlighet til sin partner, men behovet for å vise den frem til andre. Bra de er to som deler ønsket om oppmerksomhet. Jeg lurer på hva som går gjennom hodet på dem i det de kommer på at dette det bør filmes og legges ut, på BEGGES kontoer. Hvor er fokuset ditt da? Ikke på partneren din i alle fall. Kanskje de syntes at det var dobbelt så morsomt? Dårlig humor? 3
Keaton Skrevet 15. februar 2018 #50099 Skrevet 15. februar 2018 De prøver vel å stå frem som mindre stive og formelle enn de sedvanlig oppstyltede bildene. Jeg hisser meg ikke nevneverdig opp, dette er i kategorien «rare påfunn fra bloggere som vil ha oppmerksomhet». 13
På besøk Skrevet 15. februar 2018 #50100 Skrevet 15. februar 2018 Nå ble reaksjonene herfra hovedfokus i ny bloggpost. Er ikke det ultratrist,at på alenekveld uten barn så er det kvinneguiden de tenker på? At de skal 'faen meg provosere de kjerringene.' Nå føler de sikkert at de ler sist... 25
Fremhevede innlegg