Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syntes bildet av Lasse var fint, jeg. Hals? Han har jo et digert skjerf på seg, og hvem er vel ikke bleik på denne tiden av året? 
Jeg syntes dessuten han kledde brillene. :tommelsmil: 
De andre bildene, med merkelige positurer, klær og barn scrollet jeg fort forbi. :forvirret: 

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, RompeRusk skrev:

Den dagen jeg må ta med samtalekort på date er dagen jeg finner meg en annen gubbe

Uff, ja! 
Har de det med seg på restaurant? :overrasket: 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Uff, ja! 
Har de det med seg på restaurant? :overrasket: 

Tror ikke sånn egentlig.. er nok mer kun for bildene og bloggen.

• Liker 14
Skrevet

Skal hun ha folk til å tro at de har med seg det idiotiske spillet på restaurant? 🤣 Unnskyld, CBE, dere er så festlige! At de ufattelig talentløse måtene å drive reklame på får folk til å gapskratte, er kanskje ikke meningen, men gådd; dette er virkelig, virkelig en enestående fremvisning av manglende tro på at følgerne deres har noe som helst mellom øra. 

• Liker 34
Skrevet (endret)

Litt dumt at FuelBox har valgt å sponse frua, for i utgangspunktet har dei eit bra produkt som eg har anbefalt til mange. Dei traff ei nisje i dagens samfunn, og brukt på rett måte er det eit nyttig verktøy til å ta seg ein time out med partneren i sofaen ein kveld (Valentinsdag og restaurant er ikkje heilt rett arena) og snakka om andre ting enn ungane eller den sure sjefen. Men sorry mac, når de lar fruene fronta så mistar de litt kred hjå meg. 

Endret av mordi
Tillegg i parantes
  • Liker 20
Skrevet
8 timer siden, Viking-girl skrev:

Vet ikke hva det skal forestille der hun tvinger Lassie til å kysse henne på Snap. 

:hoho::hoho::hoho:

• Liker 5
Gjest Skribent
Skrevet
3 timer siden, LilleSnupp skrev:

Tror ikke sånn egentlig.. er nok mer kun for bildene og bloggen.

Mener du sånn for at noen skal se det og få lyst til å prøve selv? Som i, vet ikke jeg, omtale av et produkt? Tilfeldigvis?

Skrevet
5 timer siden, Kleenex skrev:

Frua til frua prøver seg som "modell"? Litt mislykket, da det ser ut som han ikke har hals og de brillene var langt fra kledelig. Ser bleik og halvsjuk ut i tillegg. Litt farge i kinna hadde gjort seg i photoshop? Denne sida i magasinet var dørgende kjedelig.

Synes brillene var kule på ham, egentlig. Og jeg er IKKE Lasse-fan;)

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, mordi skrev:

Litt dumt at FuelBox har valgt å sponse frua, for i utgangspunktet har dei eit bra produkt som eg har anbefalt til mange. Dei traff ei nisje i dagens samfunn, og brukt på rett måte er det eit nyttig verktøy til å ta seg ein time out med partneren i sofaen ein kveld (Valentinsdag og restaurant er ikkje heilt rett arena) og snakka om andre ting enn ungane eller den sure sjefen. Men sorry mac, når de lar fruene fronta så mistar de litt kred hjå meg. 

Enig. 

Gjest CecilieX
Skrevet

@Skribent, det er mye som er kjedelig/travelt/stressende med å blogge, men det finnes en helt åpenbar grunn til at hun likevel elsker jobben sin. Hun får nesegrus beundring på daglig basis. Hun kan bruke timesvis på egenpleie, sminke og utseende hver dag og det med begrunnelsen om at det er det som gir familien inntekt. Hun får jobbe som modell hver dag. Hele arbeidsdagen er det hun som er i fokus, hva hun gjør, hva hun spiser, hvor mye hun trener, hvordan kaffekoppen hennes ser ut, hvordan hun innreder, hva hun leser, hva hun ser på TV, alt er definert som interessant. For noen personlighetstyper er dette toppen av lykke, og hun kommer til å fortsette å blogge i all evighet. 

Skrevet
33 minutter siden, Louiah skrev:

Hvis jeg hadde filmet meg selv i 30-årene med min bedre halvdel og meg som råkliner, skrevet «time for some privacy» og lagt ut på sosiale medier, hadde jeg virkelig ønsket at noen i min nære krets hadde sagt fra om hvor kleint det er. Å se storyen til CBE og LKE på Instagram fra i går er pinlig, men hun har jo allerede informert alle om sin favorittstilling i senga, så ingenting hører vel med til privaten. 

Ialledager? Har hun gjort dette?

Håper dette var i fylla på Snapchat eller noe.

• Liker 7
Skrevet

Lar meg igjen forbause over mangelen på forhåndsproduserte innlegg når de har ferie. Normalt sett så tar man i et tak ekstra før ferien, slik at ferien skal forløpe uten at kundene merker noe særlig av det. Sier mye om hvor behagelige dager de to der faktisk har.

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, Liver skrev:

Ialledager? Har hun gjort dette?

Håper dette var i fylla på Snapchat eller noe.

Dét sto i Vanessa Rudjord’s Stylebook i 2016, om Mote & Sex, intervju med CBE: 

Foto: Lars-Kristian Eriksen

Hva er favorittstillingen din?

– Jeg elsker nærheten vi får i misjonær, men jeg er også veldig glad i å være øverst

• Liker 16
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Viking-girl skrev:

– Jeg elsker nærheten vi får i misjonær, men jeg er også veldig glad i å være øverst

Endret av Liver
Slettet kommentar da det gikk for mye på person, ikke bedriften.
  • Liker 4
Gjest formula
Skrevet
43 minutter siden, Viking-girl skrev:

Er det mulig?:overrasket:

Skrevet

1000 sider med (for det aller meste) veldokumentert informasjon og nyttige innspill! 😍 

Jeg har lest hele tråden det siste året, og vil si tusen takk til @asti og alle dere andre som dokumenterer regelbrudd og idioti fra dette togkræsjet av en bedrift. 😍 Takket være dere holder jeg meg oppdatert uten å trenge å lese bloggen, den har jeg ikke vært innom på sikkert fem år.

Satser på at 2018 blir året der media og forbrukertilsynet endelig tar tak i denne suppa for alvor, og der barneeksponering, alkoholreklame, forbruksbonansa, kroppshysteri og kommentarjuks blir straffet der det svir mest, nemlig på pungen.

Burde vel egentlig sprette sjampanjen nå? ;)

• Liker 31
Skrevet

Har egentlig ikke lyst å skrive mer her da det går i mot poenget mitt forrige innlegg. Som ventet fikk jeg en del respons da. Skal si litt til:

- Jeg har aldri gitt uttrykk for å like CBE-bloggen, jeg skrev at jeg ikke er fan.

- Jeg synes også at eksponeringen av privatlivet(barna spesielt) er smakløs. Dere kan jo levere en bekymringsmelding til barnevernet hvis dere er så engasjerte i disse barnas velferd - dere har åpenbart tid nok til å skrive. Dere kan f.eks. ta utskrift av egne innlegg.

- Jeg er fullt klar over at det har gått tråder om CBE tidligere, noe som bare understreker hvor opphengte folk her er i henne. Det finnes langt verre mennesker i det offentlige rom, men ikke søren om det finnes titusenvis av innlegg om dem på KG.

- Jeg tror virkelig at hvis flere bare ga blaffen i hele greia, boikottet så og si, ville mye av suksessgrunnlaget forsvinne helt av seg selv. I stedet følger dere en blogg dere avskyr og gir den masse klikk og oppmerksomhet, og bidrar til å holde den gående. Ser dere virkelig ikke paradokset i det å forsterke det dere hater? Men det er tydeligvis også hensikten, sånn at dere har noe å drive med.

- Jeg regner med at flere kommer til å svare på dette også, men spar dere, vær så snill. Selv om det føles umulig! Jeg gidder virkelig ikke å bruke mer tid på dette enn jeg har allerede gjort.

Tuddeluuu! :vinke: 

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, Akvarium85 skrev:

1000 sider med (for det aller meste) veldokumentert informasjon og nyttige innspill! 😍 

Jeg har lest hele tråden det siste året, og vil si tusen takk til @asti og alle dere andre som dokumenterer regelbrudd og idioti fra dette togkræsjet av en bedrift. 😍 Takket være dere holder jeg meg oppdatert uten å trenge å lese bloggen, den har jeg ikke vært innom på sikkert fem år.

Satser på at 2018 blir året der media og forbrukertilsynet endelig tar tak i denne suppa for alvor, og der barneeksponering, alkoholreklame, forbruksbonansa, kroppshysteri og kommentarjuks blir straffet der det svir mest, nemlig på pungen.

Burde vel egentlig sprette sjampanjen nå? ;)

:takke: 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...