Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Trodde de ikke brydde seg om hva som ble skrevet her jeg🙄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, På besøk skrev:

Nå ble reaksjonene herfra hovedfokus i ny bloggpost. Er ikke det ultratrist,at på alenekveld uten barn så er det kvinneguiden de tenker på? At de skal 'faen meg provosere de kjerringene.' Nå føler de sikkert at de ler sist... 

Kanskje de kortene ikke var så dumme. 

• Liker 15
Skrevet
13 minutter siden, mikrobe skrev:

Kanskje de kortene ikke var så dumme. 

Men de hjalp tydeligvis ikke så mye siden de ikke hopper til sengs, men går til Instagram og KG. ;)

• Liker 18
Gjest formula
Skrevet

Det er vel neppe noen som blir provosert av å se at to mennesker er glad i hverandre, selv om CBE gjerne vinkler det sånn. Det er vel mer sånn at det er unødvendig og litt påtrengende. Mulig det er fint å vise kjærlighet offentlig, men for hvor mange tusen? Og en klem eller et kyss er en ting, men et voksent ektepar som direkte råkliner mens de filmer seg selv?:roll:

"det er vel ikke tabu å vise at vi elsker hverandre?"

Neida, og det har vi fått med oss nå, både i tekst og bilder. Og nei, jeg blir ikke provosert. Kjenner bare en svak kvalme. Men det går over.

Skrevet

Må være rart å ha et så stort behov for å dele alt mulig med tusenvis av fremmede mennesker.

• Liker 16
Skrevet

Siste blogginnlegg er rene brannsslokkningen; tenker at de begge våknet kleine i dag...

• Liker 9
Skrevet
4 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Det er jo nesten som man venter på en sex-video som uheldigvis kommer på avveie. 

Ikke gi dem noen ideer nå da!

• Liker 11
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
5 minutter siden, MarianneE skrev:

Ikke gi dem noen ideer nå da!

Blir for slitsomt å rigge opp alle softboxene og kun filme fra høyre🙄

Gjest ane_luise87
Skrevet

Jeg forstår ikke helt. CBE hevder at hun ikke blogger fordi hun har et behov for å dele, men fordi det er jobben hennes (?).. og det var heller ikke derfor hun begynte. Hvorfor blogger man? Er det ikke fordi man har et behov for å dele, for å skryte, vise hvor flink man ev er?? Det er i hver fall sånn jeg opplever de fleste bloggere. De har et helt enormt behov for oppmerksomhet. 

Skrevet
5 minutter siden, ane_luise87 skrev:

Jeg forstår ikke helt. CBE hevder at hun ikke blogger fordi hun har et behov for å dele, men fordi det er jobben hennes (?).. og det var heller ikke derfor hun begynte. Hvorfor blogger man? Er det ikke fordi man har et behov for å dele, for å skryte, vise hvor flink man ev er?? Det er i hver fall sånn jeg opplever de fleste bloggere. De har et helt enormt behov for oppmerksomhet. 

Haha. Hæ???

Alle blogger starter vel med et behov for å dele og formidle et eller annet. Det var jo ikke jobben hennes i begynnelsen. Ja, det er inntektskilden hennes nå, men det er jo ingen som tvinger henne til å blogge liksom 😂 

• Liker 12
Skrevet

Og den trutmunnen og blunking. Flaut. 

• Liker 10
Skrevet

OMG. Hun mangler helt fullstendig grenser. Ikke rart de ungene eksponeres slik de gjør. Hun skjønner virkelig ikke at det ikke handler om at folk er pripne, men at folk faktisk har litt følelse for hva som er privat og rett og slett kan holdes privat. Gud, så flaut - for henne. Hun har virkelig ikke peiling, (jeg har akkurat lest kommentarfeltet hennes.)

• Liker 45
Skrevet

Det som er morsomt (tilfeldig at jeg skriver her, kunne vært i hvilken som helst bloggertråd!) er at hun insisterer på at hun overhodet ikke bryr seg om hva som skrives på kg, når mange blogginnlegg er direkte svar på ting som blir skrevet her, nå sist dette innlegget om hvor fint og naturlig det er med klining i sosiale medier...

• Liker 20
Skrevet

Å. Hun har bloggen for å få utløp for skrivekløe. 

😳

• Liker 14
Skrevet

En ting er å vise følelser offentlig. Der du sitter, akkurat nå. Foran hvem enn som befinner seg rundt deg. Tommel opp! Men å filme seg selv vise følelser og smileblunke skjevt inn i kamera og poste det på nett? For hvem? For din egen del? For alle fansa? «Se så flinke vi er til å være kjærester» liksom. Herregud. Ja. Sku trudd de var 14. 

• Liker 30
Skrevet
4 minutter siden, pøbelsara skrev:

OMG. Hun mangler helt fullstendig grenser. Ikke rart de ungene eksponeres slik de gjør. Hun skjønner virkelig ikke at det ikke handler om at folk er pripne, men at folk faktisk har litt følelse for hva som er privat og rett og slett kan holdes privat. Gud, så flaut - for henne. Hun har virkelig ikke peiling, (jeg har akkurat lest kommentarfeltet hennes.)

det blir enda verre når hun får spørsmål om ikke hun tenker på hvordan det vil bli for barna "å finne hele livet deres på nett" når de blir litt eldre, og lærer seg å google. Her kunne hun jo valgt å tolke spørsmålet slik det er åpenbart er ment,dvs vise at utrykket "hele livet deres" er enkjapp uttrykksmåte som ikke skal tas 100 prosent bokstavelig. Men her velger hun selvfølgelig den vanlige strategien med å tolke spørsmålet 100% bokstavelig, og da kan hun sannferdig svare at der finnes ting i livet som hun ikke blogger om. Ja, det er jo riktig det. Vi har for eksempel aldri sett bildet av henne når hun går på do. Men det at de ikek deler absolutt alt, betyr jo ikke at de ikke deler alt for mye likevel

Det kunne jo vært interessant å høre en refleksjon om hvordan det vil bli for barna å måtte forholde seg til at foreldrene har sprengt de fleste normale grenser for hva som er vanlig å dele av private ting. Som hun selv sier i det samme kommentarfeltet, og jeg siterer

Men jeg lever av å vise frem deler av livet mitt, og min terskel for hva jeg deler er nok litt annerledes enn for «mannen i gata».

• Liker 25
Gjest formula
Skrevet

Ser hun gjentar og gjentar i kommentarfeltet hvor mye de lo og hvor morsomt dette egentlig er. Skal innrømme at jeg ikke helt ser humoren. Å se ekteparet Eriksen råkline og klare til å hoppe i bingen kaller ikke på min latter. Men mulig det sitter flere tusen følgere og humrer og koser seg med disse filmsnuttene, hva vet jeg.

Gjest Max Potente
Skrevet (endret)

I kommentarfeltet svarer hun "Thea" som spør om hvorfor de la ut det ellers private øyeblikket at "Jobben min er å dele ting fra livet mitt/vårt."

Hun forsvarer altså stuntet med å si at jobben hennes bl.a. er å kline på nett og hinte om sex. Seriøst? Seriøst!? Nå begynner hun i likhet med gubben sin å male seg inn i et temmelig uheldig hjørne hun også, om man fortsetter den argumentasjonslinja der helt ut. :klappe:

Endret av Max Potente
Gjest nicecar
Skrevet

Fruen er i fyr og flamme i kveld! Har aldri sett henne glefse så mye og så til MANGE på kommentarfeltet som hun gjør i dag!:sjokkbla:  På tide å hente frem popcornet :sjokkbla::sjokkbla::sjokkbla:

Skrevet

Hahaha, det kommentarfeltet bare gir og gir! :ler: 

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...