Keaton Skrevet 8. februar 2018 #49781 Skrevet 8. februar 2018 27 minutter siden, virkelig skrev: Jeg skrev shopping er gøy, nevnte ikke at CBE hadde shoppet dette. Men det er nok ikke alt hun får sponset, selv om visse mener og tror det . Nevn gjerne noe i huset som du antar ikke er sponset/fått. 20
Populært innlegg skruf Skrevet 8. februar 2018 Populært innlegg #49782 Skrevet 8. februar 2018 (endret) Det meste er sponset... Stuene: tapeter, sofaer, bord, stoler, småmøbler, spisestue, spisestuestoler, gulvtepper, kakkelovn, messingliste til peis, lysekroner, bilder, lamper, pynt, gulv, oppussing Kjøkken: fliser, benkeplate, sittebenk, kjøkkeninnredning, komfyr, gulv, oppussing Gang og hall: fliser, trappeteppe, lysekrone, møbler, oppussing, gulv Foreldresoverom: seng, peis, smijernsvegger, garderobe, lamper, oppussing, gulv Barnerom: seng, stelleplass, småmøbler, leker, dukkehus, tapeter (der det skal byttes tapet pga det ikke matchet helt fargetoner på interiør), gulv, oppussing Kontor: skrivepulten, arbeidsstoler, bilder, gulv, pynt, oppussing baderom 1: badekar, sjenk med vask, fliser, småmøbler, oppussing. Baderom 2: smijernsdusjvegger, fliser, oppussing. Treningsrom: oppussing, speil, alt treningsutstyr Er ikke så mye som står igjen som ikke er sponset.. Edit; endrer innlegg da kjøkkeninnredning ikke er ny, my bad. Den er derimot tatt ned og malt om av Eiendom og hjem, sponset arbeid.. Endret 8. februar 2018 av skruf 51
virkelig Skrevet 8. februar 2018 #49783 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Nevn gjerne noe i huset som du antar ikke er sponset/fått. 1 minutt siden, skruf skrev: Det meste er sponset... Stuene: tapeter, sofaer, bord, stoler, småmøbler, spisestue, spisestuestoler, gulvtepper, kakkelovn, messingliste til peis, lysekroner, bilder, lamper, pynt, gulv, oppussing Kjøkken: fliser, benkeplate, sittebenk, kjøkkeninnredning, komfyr, gulv, oppussing Gang og hall: fliser, trappeteppe, lysekrone, møbler, oppussing, gulv Foreldresoverom: seng, peis, smijernsvegger, garderobe, lamper, oppussing, gulv Barnetom: seng, stelleplass, småmøbler, leker, dukkehus, tapeter (der det skal byttes tapet pga det ikke matchet helt fargetoner på interiør), gulv, oppussing Kontor: skrivepulten, arbeidsstoler, bilder, gulv, pynt, oppussing baderom 1: badekar, sjenk med vask, fliser, småmøbler, oppussing. Baderom 2: smijernsdusjvegger, fliser, oppussing. Treningsrom: oppussing, speil, alt treningsutstyr Er ikke så mye som står igjen som ikke er sponset.. Dette er bare noe du antar og spekulasjon, flere ting her du never hun har sagt er kjøpt selv, Peis, fliser , kjøkkeninnredningen skiftet de ikke, den malte dem, kakkelovn fikk de rabatt på , lysekroner står det ingenting om at er sponset , samme med lamper fra slettvoll, sofaen i TV stuen trappeteppe, fliser etc i hallen . Har du dokumehntasjon på at mye av dette er sponset? Det er bare en lang liste du har listet opp, her er det mye spekulasjon . Det å anta noe er ikke det samme som sannheten . Kom gjerne med dokunemtasjon på alle tingene du nevner 4
skruf Skrevet 8. februar 2018 #49784 Skrevet 8. februar 2018 (endret) 8 minutter siden, virkelig skrev: Dette er bare noe du antar og spekulasjon, flere ting her du never hun har sagt er kjøpt selv, Peis, fliser , kjøkkeninnredningen skiftet de ikke, den malte dem, kakkelovn fikk de rabatt på , lysekroner står det ingenting om at er sponset , samme med lamper fra slettvoll, sofaen i TV stuen trappeteppe, fliser etc i hallen . Har du dokumehntasjon på at mye av dette er sponset? Det er bare en lang liste du har listet opp, her er det mye spekulasjon . Det å anta noe er ikke det samme som sannheten . Kom gjerne med dokunemtasjon på alle tingene du nevner Tull. Alt som man får til rabattert pris mot at man reklamerer for firmaet som gir en god pris mot omtale går også under spons og reklame Peis fra ellos: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/10/continental-feeling-soverommet-vart/ Å lete opp linker til alt som er sponset der i huset er en dagsjobb, så det orker jeg ikke. Men det er bare til å lese bloggen hennes fra da de kjøpte huset. Men merk deg at det er ikke alltid at spons og reklame kommer frem, det er badekaret et godt eksempel på. Hun viste det frem i nesten ett år før reklamen kom. Les link lengre bak i tråden, Endret 8. februar 2018 av skruf 40
virkelig Skrevet 8. februar 2018 #49785 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, skruf skrev: Tull. Alt som man får til rabattert pris mot at man reklamerer for firmaet som gir en god pris mot omtale går også under spons og reklame Ja, men du skrev sponset og det vet jeg hun nevnte med kakkelovnetn. Mye av de andre tingene du nevner er det bl.a spurt om på bloggen og hun har skrevet de har kjøpt selv. Så det at du kommer med en liste her nå blir løgn og spekulasjon . Uansette så ser jeg frem til listen hvor du dokumenterer alt du nevnte at det er sponset 1
Keaton Skrevet 8. februar 2018 #49786 Skrevet 8. februar 2018 9 minutter siden, virkelig skrev: Ja, men du skrev sponset og det vet jeg hun nevnte med kakkelovnetn. Mye av de andre tingene du nevner er det bl.a spurt om på bloggen og hun har skrevet de har kjøpt selv. Så det at du kommer med en liste her nå blir løgn og spekulasjon . Uansette så ser jeg frem til listen hvor du dokumenterer alt du nevnte at det er sponset Da dokumenterer du din påstand om det som ikke er sponset? 25
skruf Skrevet 8. februar 2018 #49787 Skrevet 8. februar 2018 Hun er virkelig god på merking altså, best i klassen.. Innlegg om nytt kjøkken, sponset arbeid er merket http://www.carolinebergeriksen.no/2017/03/17/kjokken-og-etter/ Her er plutselig komfyren sponset http://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/26/oppskrift-onsdag-sous-vide-med-electrolux/ 20
skruf Skrevet 8. februar 2018 #49788 Skrevet 8. februar 2018 13 minutter siden, virkelig skrev: Ja, men du skrev sponset og det vet jeg hun nevnte med kakkelovnetn. Mye av de andre tingene du nevner er det bl.a spurt om på bloggen og hun har skrevet de har kjøpt selv. Så det at du kommer med en liste her nå blir løgn og spekulasjon . Uansette så ser jeg frem til listen hvor du dokumenterer alt du nevnte at det er sponset En ting er faktisk sponset selv om man ikke får den helt gratis, så en kakkelovn til rabattert pris går også under spons, selv om man betaler en sum selv. Avslag i pris mot omtale er spons. 39
Miranda16 Skrevet 8. februar 2018 #49789 Skrevet 8. februar 2018 18 minutter siden, virkelig skrev: Dette er bare noe du antar og spekulasjon, flere ting her du never hun har sagt er kjøpt selv, Peis, fliser , kjøkkeninnredningen skiftet de ikke, den malte dem, kakkelovn fikk de rabatt på , lysekroner står det ingenting om at er sponset , samme med lamper fra slettvoll, sofaen i TV stuen trappeteppe, fliser etc i hallen . Har du dokumehntasjon på at mye av dette er sponset? Det er bare en lang liste du har listet opp, her er det mye spekulasjon . Det å anta noe er ikke det samme som sannheten . Kom gjerne med dokunemtasjon på alle tingene du nevner C har vel aldri sagt hun har kjøpt noe av dette selv. Som tidligere nevnt, det er utrolig hvor mye innside info du innehar. Bare folk som kjenner dama personlig kan bekrefte om hun har og hva hun evt har kjøpt selv. Hvorfor vil noen grave i sin egen lomme, når man kan få noe sponset? 17
virkelig Skrevet 8. februar 2018 #49790 Skrevet 8. februar 2018 14 minutter siden, skruf skrev: En ting er faktisk sponset selv om man ikke får den helt gratis, så en kakkelovn til rabattert pris går også under spons, selv om man betaler en sum selv. Avslag i pris mot omtale er spons. Det er alt det andre på listen som du ramset opp som du påstår er sponset, jeg nevnte en ting som jeg husker hun skrev de fikk rabatt på. Det er mye p listen din som du spekulerer i er sponset 3
Vitulina Skrevet 8. februar 2018 #49791 Skrevet 8. februar 2018 (endret) 12 minutter siden, Miranda16 skrev: C har vel aldri sagt hun har kjøpt noe av dette selv. Som tidligere nevnt, det er utrolig hvor mye innside info du innehar. Bare folk som kjenner dama personlig kan bekrefte om hun har og hva hun evt har kjøpt selv. Hvorfor vil noen grave i sin egen lomme, når man kan få noe sponset? Enkelte av oss har integritet og såpass med selvrespekt at slikt ikke faller naturlig. Hvorfor i all verden skulle jeg ville motta noe gratis eller mot rabatter, i bytte for å vise frem mitt hjem? Mitt og de fleste andre folks privatliv er ikke til salgs, derfor. Endret 8. februar 2018 av Vitulina 28
virkelig Skrevet 8. februar 2018 #49792 Skrevet 8. februar 2018 9 minutter siden, Miranda16 skrev: C har vel aldri sagt hun har kjøpt noe av dette selv. Som tidligere nevnt, det er utrolig hvor mye innside info du innehar. Bare folk som kjenner dama personlig kan bekrefte om hun har og hva hun evt har kjøpt selv. Hvorfor vil noen grave i sin egen lomme, når man kan få noe sponset? Hun har skrevet på bloggen når folk har spurt om f.eks sofaen i Tv stuen som er fra Slettvoll, den har de betalt selv, samme med fliser, teppe i trappene etc. Jeg har ikke mer info enn andre som leser bloggen, men jeg leser den ikke med lupe for å finne noe å ta bloggeren på da. Ikke "tenker" jeg det verste i alt jeg leser heller eller spekulerer i hva som er sponset eller skjult reklame. Jeg leser bloggen for hva den er ment å være, enkel , grei underholdnong. Jeg er ihvertfall ikke opptatt av hverken å spekulere eller drive skitkastning på CBE eller andre bloggere, det er jeg for voksen til. 4
Kleenex Skrevet 8. februar 2018 #49793 Skrevet 8. februar 2018 2 timer siden, FruRosa skrev: https://www.instagram.com/p/BRiTWTdhVm3/ Her kan dere se oppussingen av baderomsskjenken. Så du hvem som var arkitekten? Frua til frua... 7
virkelig Skrevet 8. februar 2018 #49794 Skrevet 8. februar 2018 2 minutter siden, Vitulina skrev: Enkelte av oss har integritet og såpass med selvrespekt at slikt ikke faller naturlig. Hvorfor i all verden skulle jeg ville motta noe gratis eller mot rabatter, i bytte for å vise frem mitt hjem? Mitt og de fleste andre folks privatliv er ikke til salgs, derfor. Nå driver hun nå engang en blogg da, så at hun tar imot sponsede ting ser ikke jeg på som en katastrofe, så lenge det merkes og hun skatter faktisk av det. Og hva andre gjør er vel likegyldig, det er ikke du som er bloggeren her. Det er klart det er verdi for de forskjellige firmaene å kunne drive reklame via blogger, det sier seg selv. Jeg betaler også selv for alt av varer og tjenester jeg måtte trenge . Men det flotte med bloggere og folk med IG kontoer, det er helt frivillig å lese og følge. Men det er utrolig enkelt å få ting sponset som du er f.eks stor på IG, jeg får til stadighet henvendelser selv om gratis ting mot reklame, se bare på de store IG kontoene, reklame reklame. Men igjen, frivillig å oppsøke så slipper du at noen deler av deg og selger "sjela si" 3
Gjest formula Skrevet 8. februar 2018 #49795 Skrevet 8. februar 2018 2 minutter siden, Kleenex skrev: Så du hvem som var arkitekten? Frua til frua...
Korsihalsen Skrevet 8. februar 2018 #49796 Skrevet 8. februar 2018 59 minutter siden, Kollontaj skrev: Nevn gjerne noe i huset som du antar ikke er sponset/fått. Ungene. Eneste som er sikkert. 15
Korsihalsen Skrevet 8. februar 2018 #49797 Skrevet 8. februar 2018 34 minutter siden, skruf skrev: Hun er virkelig god på merking altså, best i klassen.. Innlegg om nytt kjøkken, sponset arbeid er merket http://www.carolinebergeriksen.no/2017/03/17/kjokken-og-etter/ Her er plutselig komfyren sponset http://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/26/oppskrift-onsdag-sous-vide-med-electrolux/ Kjøkkenet var finere før, de flisene!! My eyes. 7
Gjest formula Skrevet 8. februar 2018 #49798 Skrevet 8. februar 2018 Har CBE begynt å gi opp kosemose-innleggene til fordel for ren reklameblogg? Ser ut som det stort sett er reklame det går i for tiden. Like greit, og sikkert litt enklere å ha kontroll på merking på denne måten.
Gjest nicecar Skrevet 8. februar 2018 #49799 Skrevet 8. februar 2018 17 minutter siden, Korsihalsen skrev: Kjøkkenet var finere før, de flisene!! My eyes. Helt enig. Kjøkkenet hadde en nydelig varme over seg tidligere, nå blir jeg svimmel bare jeg ser på flisene. Og apropos fliser, det der er forøvrig marokkansk-inspirerte fliser (som også har fått navn etter en marokkansk landsby; Nador) som man vanligvis bruker på gulvet, ikke på veggen..
Gjest nicecar Skrevet 8. februar 2018 #49800 Skrevet 8. februar 2018 3 minutter siden, formula skrev: Har CBE begynt å gi opp kosemose-innleggene til fordel for ren reklameblogg? Ser ut som det stort sett er reklame det går i for tiden. Like greit, og sikkert litt enklere å ha kontroll på merking på denne måten. Nå som hun har driti på draget og uansett må merke all reklame med tydelige tykke sorte bokstaver så ser vi mer til den nå enn før, sikkert derfor bloggen ser mer og mer ut som en katalog. Bare dette i seg selv gjør at hun mister fler og fler følgere, folk vil lese om hennes hverdag, ikke oppskrifter hun har stjålet fra andre bloggere eller om hvilke anbefalte topper hun bruker til treningen.
Fremhevede innlegg