Angeleye Skrevet 17. november 2017 #43461 Skrevet 17. november 2017 15 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Og der har LKE svart i Mimirs kommentarfelt: Jeg lo godt av siste avsnitt! De trodde jo ikke slikt skulle slå an hos leserne ifølge Caroline 12
Marimekkoen Skrevet 17. november 2017 #43462 Skrevet 17. november 2017 Dette blogginnlegget med kommentarfelt er så fantastisk fnisende gøy !! Og så topper Mimir det, dagen min er komplett 💕 18
neiognei Skrevet 17. november 2017 #43463 Skrevet 17. november 2017 (endret) Caroline tar sikkert med seg tilbakemeldingene, sier han. Caroline svarer som vanlig bedrevitersk og småfrekt, mener han nok. Endret 17. november 2017 av neiognei 19
Stjernekikkeren Skrevet 17. november 2017 #43464 Skrevet 17. november 2017 1 time siden, mikrobe skrev: Jeg må slutte å lese KG på jobb, det tar seg dårlig ut å le høyt mot skjermen. Kanskje folk tror du er ekstra fornøyd med egen arbeidsinnsats 9
Turkis Sau Skrevet 17. november 2017 #43465 Skrevet 17. november 2017 Å gud. Jeg har hentet pute og popcorn. 17
SusieDerkins Skrevet 17. november 2017 #43466 Skrevet 17. november 2017 hun vil ikke synke ned på nivået til de som kritiserer, altså de som ønsker å høre mer om bokbadet da, antar jeg? merkelig bruk av ordene "synke" og "ned" 15
Stjernekikkeren Skrevet 17. november 2017 #43467 Skrevet 17. november 2017 54 minutter siden, Tørst skrev: Dette skjedde. https://www.google.no/search?q=fotballfrue+cappelen+damm&oq=fotballfrue+cappe&aqs=chrome.1.69i57j0.5998j0j9&client=ms-android-om-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Kort fortalt. Frua ble ferska i å reklamere for ting uten å merke. Og. Hun sendte prisliste til forlagene for omtale av bøker på bloggen. Hun fikk pes fra flere hold, blant annet Kokkvold, som frua omtalte som Kokkevold i sitt sutreinnlegg Sutreinnlegget er her. Nb: fører til bloggen http://www.carolinebergeriksen.no/2010/11/22/a-blogge-er-ikke-journalistikk/ #samfunnsengasjert Håper det er lov å sitere litt fra blogg, "... Jeg er i utgangspunktet veldig sterkt, og tåler forferdelig mye, men nå er det stopp. Jeg har ligget på sengen i fosterstilling i flere timer nå. Jeg gråter, er sint og utrolig kvalm. I tillegg regner det. Makan til bryllupsreise." Hvis det å bli kritisert for hvordan en driver bloggen sin er det siste hun, som en som tåler forferdelig mye og er veldig sterk, tåler, så håper jeg for hennes del at den virkelige verden ikke hopper opp og smeller henne i trynet en dag. Også veldig interessant det stykket om at bloggere ikke har vær varsom plalat, for hun hadde jo ellers selvsagt skrevet under på den, men var det ikke snakk her for en stund siden om at det nettopp var CBE som ikke ville signere en slags vær varsom for bloggere? 23
Populært innlegg lurker Skrevet 17. november 2017 Populært innlegg #43468 Skrevet 17. november 2017 Det er tydelig at LKE ikke tørr å gå hardt ut mot Mímir, det er en ganske annen lyd i pipa enn når han svarer på kritikk fra kvinner. For en ynkelig type. 63
Populært innlegg xemiliex Skrevet 17. november 2017 Populært innlegg #43469 Skrevet 17. november 2017 Han har vel akkurat nok selvinnsikt til å forstå at Mimir knuser han retorisk alle dager i uken. 1 minutt siden, lurker skrev: Det er tydelig at LKE ikke tørr å gå hardt ut mot Mímir, det er en ganske annen lyd i pipa enn når han svarer på kritikk fra kvinner. For en ynkelig type. 60
Gjest formula Skrevet 17. november 2017 #43470 Skrevet 17. november 2017 Jeg tenker at CBE kunne fått et bra blogginnlegg ut av denne kvelden, uten å nærmest skrive en bokanmeldelse eller gi ubetalt reklame for noen(gud forby!) De burde selvfølgelig starte med å lese boka for å få noe som helst utbytte av dette, og litt av respekt for søsteren, som faktisk gir en gave her. Hun kunne formidlet sin opplevelse av stemningen, kvelden og samtalen. Og gjerne avsluttet med noen ord om pizza og vin med mannen.
xemiliex Skrevet 17. november 2017 #43471 Skrevet 17. november 2017 (endret) Neste gang foreslår jeg at hun heller bare stikker på Pizzabakeren. Hånd og hanske osv. Endret 17. november 2017 av xemiliex 44
Gulleplutt Skrevet 17. november 2017 #43472 Skrevet 17. november 2017 27 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Håper det er lov å sitere litt fra blogg, "... Jeg er i utgangspunktet veldig sterkt, og tåler forferdelig mye, men nå er det stopp. Jeg har ligget på sengen i fosterstilling i flere timer nå. Jeg gråter, er sint og utrolig kvalm. I tillegg regner det. Makan til bryllupsreise." Hvis det å bli kritisert for hvordan en driver bloggen sin er det siste hun, som en som tåler forferdelig mye og er veldig sterk, tåler, så håper jeg for hennes del at den virkelige verden ikke hopper opp og smeller henne i trynet en dag. Også veldig interessant det stykket om at bloggere ikke har vær varsom plalat, for hun hadde jo ellers selvsagt skrevet under på den, men var det ikke snakk her for en stund siden om at det nettopp var CBE som ikke ville signere en slags vær varsom for bloggere? Kommentaren om at det i tillegg til alt annet regner er simpelthen ubetalelig. 27
Gjest Topptur Skrevet 17. november 2017 #43473 Skrevet 17. november 2017 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Og der har LKE svart i Mimirs kommentarfelt: 🙈 å dustoremitid! *lersåjeggrineremoij*
Tørst Skrevet 17. november 2017 #43474 Skrevet 17. november 2017 23 minutter siden, formula skrev: Jeg tenker at CBE kunne fått et bra blogginnlegg ut av denne kvelden, uten å nærmest skrive en bokanmeldelse eller gi ubetalt reklame for noen(gud forby!) De burde selvfølgelig starte med å lese boka for å få noe som helst utbytte av dette, og litt av respekt for søsteren, som faktisk gir en gave her. Hun kunne formidlet sin opplevelse av stemningen, kvelden og samtalen. Og gjerne avsluttet med noen ord om pizza og vin med mannen. Til hennes forsvar, hun sier selv at de fikk billettene kvelden før. Det også skurrer jo kanskje litt, de færreste tenker at småbarnsforeldre kan stille opp på så kort varsel, men la gå. Jeg skal ikke spekulere noe mer på det. Hun kunne jo droppet denne overpyntingen og brukt tiden litt annerledes likevel. Satt seg inn i bøkene og diskusjonene. Gjort litt research. Skrevet et ordentlig innlegg i etterkant hvor hun MENER noe, annet enn vås og fjas. Jeg er faktisk interessert i hva hun egentlig mener om noe som helst, eller om hun mener noe om noe. Det virker jo ikke sånn? Alle tips er liksom... Uinteressante. Eller bedre tipset om andre steder. 21
Tørst Skrevet 17. november 2017 #43475 Skrevet 17. november 2017 Hoi, det kom som bestilt, gitt! Nytt innlegg om samarbeidsavtale i 2018, hvor hun får spisset inn litt svar på kritikk om at hun er rosa og overfladisk. 9
Turkis Sau Skrevet 17. november 2017 #43476 Skrevet 17. november 2017 1 minutt siden, Tørst skrev: Hoi, det kom som bestilt, gitt! Nytt innlegg om samarbeidsavtale i 2018, hvor hun får spisset inn litt svar på kritikk om at hun er rosa og overfladisk. Imgur? 3
Tørst Skrevet 17. november 2017 #43477 Skrevet 17. november 2017 4 minutter siden, Turkis Sau skrev: Imgur? Får ikke til, noen andre som kan? Det var ikke veldig interessant. Eneste jeg fikk ut av innlegget var at hun ikke blir borte i 2018 heller. 1
Sols Skrevet 17. november 2017 #43478 Skrevet 17. november 2017 Og lagt ut et bilde av en samarbeidsavtale med et ugyldig organisasjonsnummer?! 9
Turkis Sau Skrevet 17. november 2017 #43479 Skrevet 17. november 2017 13 minutter siden, Tørst skrev: Får ikke til, noen andre som kan? Det var ikke veldig interessant. Eneste jeg fikk ut av innlegget var at hun ikke blir borte i 2018 heller. Jaokei. Tenkte kanskje det var en mer spesifikk samarbeidsavtale, med tja....Litteraturhuset eller Landsforeningen for Bokprek og Ullkåper. For å motbevise rosaoverfladisk-kritikken. Hadde ikke forundret meg 7
monstergospel Skrevet 17. november 2017 #43480 Skrevet 17. november 2017 Og nå har LK lagt til en setning i innlegget sitt😂 7
Fremhevede innlegg