Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine 5 must haves før jeg skal på fest

Her skriver hun : Jeg foretrekker glatte legger, glødende bein.

Glødende bein?

Noen som vet hva hun mener? Synes nesten det høres litt vondt ut, eller som om om føttene er veldig varme. 

Gjest Hold the door
Skrevet

Betyr ikke det hun skrev at det var andre som hadde sagt at de ble inspirert bare fordi hun var hun, ikke at CBE skrev det om seg selv? 

:fred:

Skrevet
16 minutter siden, formula skrev:

Glødende bein?

Noen som vet hva hun mener? Synes nesten det høres litt vondt ut, eller som om om føttene er veldig varme. 

Det er vel sånn de blir etter noen timer i louboutins, tenker jeg :sprettoy:

• Liker 24
Skrevet (endret)
23 minutter siden, visningsnamn skrev:

Betyr ikke det hun skrev at det var andre som hadde sagt at de ble inspirert bare fordi hun var hun, ikke at CBE skrev det om seg selv? 

Jo. :)

Hun skriver -  https://imgur.com/a/TjUHa  /  http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/17/min-storste-samarbeidsavtale-noensinne/:   " Jeg får tilbakemeldinger hver eneste dag både her og ikke minst på snap chat, om hvor inspirert mange av dere blir bare fordi jeg er meg og bare fordi jeg lager denne bloggen. At jeg inspirerer noen ved å dele en positiv energi, dagens antrekk, ukens middag og dagens treningsøkt, tips, triks og mye mer. Og akkurat det – det gir meg så mye! Å dele og å inspirere! ". 

Hun kan nok ha fått slike tilbakemeldinger, men å gjengi slikt om seg selv blir selvskryt. dvs. hun fremhever ovenfor sine 30.000 lesere at folk faktisk mener at "bare fordi jeg er meg", så inspirerer jeg...  

Endret av Asti
Skrevet
20 minutter siden, formula skrev:

Glødende bein?

:fnise::fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)
21 minutter siden, visningsnamn skrev:

Hun skriver:

" hvor inspirert mange av dere blir bare fordi jeg er meg", så det er jo tydeligvis mange som uttrykker dette. Men når hun forteller det på bloggen til 30.000 lesere, samt at hun informerer om at hun er inspirerende, gir positiv energi og mye mer, så kommer vi ikke unna at det er snakk om en god slump selvskryt her.

@Asti du var litt før meg ser jeg :)

Endret av formula
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Om beina gløder etter å ha brukt den Effi-greia har man ikke brukt den rett tror jeg

:fnise: :sinna:

Skrevet
19 minutter siden, formula skrev:

Glødende bein?

Kanskje hun mente blødende....?Dårlig høveleeklame dog.Men nå har hun jo stukket blomster ned mellom høvelbladene og da...

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Om beina gløder etter å ha brukt den Effi-greia har man ikke brukt den rett tror jeg

:fnise: :sinna:

Glødende bein er greitt det, etter noen timer på dansegolvet. Men ikke noe jeg foretrekker å ha før jeg går på fest. Men nå er ikke jeg så veldig inspirerende heller da. 

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
Akkurat nå, formula skrev:

Glødende bein er greitt det, etter noen timer på dansegolvet. Men ikke noe jeg foretrekker å ha før jeg går på fest. Men nå er ikke jeg så veldig inspirerende heller da. 

Ikke nok å være deg'gitt🙄

Skrevet
13 minutter siden, Isola2 skrev:

Kanskje hun mente blødende....?Dårlig høveleeklame dog.Men nå har hun jo stukket blomster ned mellom høvelbladene og da...

Det kan være forklaringen:fnise:

Skrevet
7 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Ikke nok å være deg'gitt🙄

Usikker på det med den positive energien også faktisk 🙄

Skrevet
48 minutter siden, formula skrev:

Glødende bein?

Som vanlig viser CBE.no hvor elendig de er til å formulere seg. Hun mener nok "glowing legs", som hun har lest om overalt. Direkte sitert på den eminente norwenglishen deres. Eventuelt holder jeg også en finger på den teorien om at det skal være blødende.. Autokorrekt, ass:fnise:

• Liker 16
Skrevet

Har glødende bein jeg også.....etter ei 7,5 timers vakt på sykehuset :biggrin:

• Liker 26
Skrevet (endret)
1 time siden, Asti skrev:

Fortjener egen imgur den: https://imgur.com/a/TjUHa  ;) 

Kjenner inspirasjonen til å skrive noe velformulert forlot meg totalt etter å ha lest denne selvforherligelsen. 

Og da rett etter at bokpraten med Guillou og Kristjansson om det store århundret falt på stengrunn til fordel for posering i butikkbelysning iført etellerannet rutemønstret med heler, og matchende volanger på bryst og hår. Umerket. Fordi leserne (ifølge cbe) har de samme interessene som hovedpersonen i cbe.no: cbe selv.:sminkedokke:

Whiskey sour fremstår plutselig djevelsk surt, så tar whiskey'n on the rocks. :nigo:

Endret av Cavatina
  • Liker 32
Skrevet (endret)

Men er ikke målgruppa (og leserne) til CBE høyt utdannet? Mener å ha lest at leserne er høyt utdannet, og samtidig eeelsker å shoppe. 

Høyt utdannete folk leser (ofte) bøker. Og da mener jeg bøker, og ikke Calender Girl og Fifty Shades, 

Men CBE mente at boktreffet nok ikke ville interessere hennes lesere? 

Noe skurrer her. 

Endret av Dolce
  • Liker 35
Skrevet (endret)

LKE blir påminnet sin egen oppførsel over flere år (i kommentarfeltet - https://imgur.com/a/SiWho) - dvs. han var med på å "sette tonen" i bloggens kommentarfelt:  https://www.facebook.com/mimir.kristjansson/posts/10155690477680498?comment_id=10155691079470498&reply_comment_id=10155692416295498&comment_tracking={"tn"%3A"R9"}

Tilføyelse:

Og så måtte LKE skrive litt til om oss på KG :ler: 

"At «bedriften CBE» (1f602.png😂) lider under svært liten troverdighet har jeg ikke merket noe til? Tvert imot opplever jeg det motsatte, men du er vel kanskje en smule farget av KG-miljøet du tydeligvis vanker i.. "

Endret av Asti
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...