Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)

@Asti var kjappere☺️

Ridder LKE slår til igjen i tråden til Mimir, men ikke noe annet å forvente når det er en kvinne som kommenterer🙄

Endret av Sirkustjukk
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, Antoinette skrev:

Kan ikke frua poste ett ENESTE avslappet normalt innlegg for en gangs skyld som faktisk er interessant å lese. Er så lei av disse oppstilte overstylede innleggene.

Hørt om avslappet eleganse??

Og hva med å smile litt på bildene? Frua ser faktisk bedre ut med et smil, men synd hun ikke vet det selv. Det kan selvfølgelig være fotballfruefotografen som dirigerer frua, hvem vet. 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Angeleye skrev:

I kommentarfeltet skriver hun: "Mitt generelle inntrykk er at de aller fleste leser min blogg fordi de deler mine interesser, og da er det naturlig at det er disse interessene jeg formidler". Så det betyr vel strengt tatt at hun ikke er interessert i Jan Guillou og arrangementet hun deltok på (eller litteratur generelt?).

Det er iallefall totalt selvmotsigende mtp at de profilerer at kjerneleserne og målgruppen er godt voksne, høyt utdannede kvinner.  

• Liker 15
Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)

Åh, å se LKE svinge med slurva og vise sitt sanne jeg foran mange av morges fremste og oppegående innen media🙌🏻

Endret av Sirkustjukk
Skrevet
2 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Det er iallefall totalt selvmotsigende mtp at de profilerer at kjerneleserne og målgruppen er godt voksne, høyt utdannede kvinner.  

Akkurat der ligger problemet. Hvordan kan de forsvare at "kjerneleserne" er voksne, høyt utdannede kvinner - som samtidig elsker å shoppe høyst unødvendige ting&tang? Og disse høyt utdannede kvinnene er samtidig helt uinteressert i samfunnsliv og litteratur. 

Dette tror jeg ikke på. Ferdig snakka. 

• Liker 23
Skrevet
14 minutter siden, Asti skrev:

LKE blir påminnet sin egen oppførsel over flere år (i kommentarfeltet - https://imgur.com/a/SiWho) - dvs. han var med på å "sette tonen" i bloggens kommentarfelt:  https://www.facebook.com/mimir.kristjansson/posts/10155690477680498?comment_id=10155691079470498&reply_comment_id=10155692416295498&comment_tracking={"tn"%3A"R9"}

Tilføyelse:

Og så måtte LKE skrive litt til om oss på KG :ler: 

"At «bedriften CBE» (1f602.png😂) lider under svært liten troverdighet har jeg ikke merket noe til? Tvert imot opplever jeg det motsatte, men du er vel kanskje en smule farget av KG-miljøet du tydeligvis vanker i.. "

LKE elsker visst oss på kg siden han nevner oss så ofte.. Og blir man farget av et kg miljø egentlig, han må jo vanke her selv siden han tydeligvis vet det?

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, Asti skrev:

Fra  https://www.facebook.com/mimir.kristjansson/posts/10155690477680498?comment_id=10155691079470498&reply_comment_id=10155692447850498&comment_tracking={"tn"%3A"R9"}

"For øvrig har vi bare fått refs fra Helsedirektoratet 2 ganger, ikke 3 som du skriver.". 

Er ikke dette 3 ganger?  https://imgur.com/a/kqXDY : 2010, 2014 og 2017?

Det er nok bare Lassebasse som ikke kan telle til tre.

• Liker 17
Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)

...

Endret av Sirkustjukk
Skrevet (endret)

Fra https://www.facebook.com/mimir.kristjansson/posts/10155690477680498?comment_id=10155691079470498&reply_comment_id=10155692460505498&comment_tracking={"tn"%3A"R9"}

"For noen uker siden ble en leser av Caroline sporet opp av brukere på kvinneguiden og kraftig hengt ut der, basert på informasjon som var tilgjengelig i kommentarfeltet... Synes du det er greit?"

Rettelse LKE:  Noen brukere.  Det var flere som sa i fra om at det ikke var greit. Det ble etterpå slettet av moderatorene. 

Rettelse LKE: ... basert på detaljert informasjon personen la ut om seg selv.  Lett søkbart for hvem som helst...  

Endret av Asti
Gjest CecilieX
Skrevet

Mangelen på impulskontroll er fortsatt tilstede i stort monn.

Han dummer seg så til grader ut i kommentarfeltet til MK, og igjen blir talsmann LKE en byrde for bloggen.  

Lærer han aldri?

Skrevet
22 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

@Asti var kjappere☺️

Ridder LKE slår til igjen i tråden til Mimir, men ikke noe annet å forvente når det er en kvinne som kommenterer🙄

Dette blir et train wreck, som frua selv ville sagt. Jeg går og lager popcorn :popcorn: 

• Liker 17
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Jeg tror når man først slipper seg løs er det vanskelig å la seg fange inn igjen😂

Skrevet (endret)

Ser at ei "Hilde" har kommentert under innlegget til Mímir, også har LKE svart ikke mindre enn 5 (!!) ganger på en halvtime før hun har svart på noen av hans kommentarer? Hjelpes

Endret av tuppa
  • Liker 30
Skrevet (endret)
3 timer siden, Sirkustjukk skrev:

Jaja, de trenger jo ikke å lese her når disiplene stadig rapporterter inn🙄

Det er ganske åpenbart at de leser her, det hadde hvertfall jeg gjort om jeg var dem. Men hvorfor de ikke bruker oss feite, misunnelige, bittre kjerringer her i tråden som gratis rådgivere forstår jeg ingenting av. Lesertall og det som er igjen av kredibilitet synker som en stein, og denne tråden ramser opp alt de gjør feil (hører du, Lasse??). Denne tråden er bedre enn noen markedsføringskonsulenter UI er villig til å betale for dem.

Hadde de seriøst bare tatt trådens innhold til seg hadde de kanskje klart å redde et synkende skip. Bloggen er jo levevrødet deres. Hva skal de drive med når den går dukken? De KAN ingenting (som kan brukes utenfor Blogglandia), og har irritert på seg overaskende store deler av norges kulturpersonligheter.

(Vi kan nok være trygge på at ingenting skrevet i denne tråden vil bli brukt til å bedre bloggen. Jeg er trygg på at de har hodene så langt oppe i sin egen stump at de ikke hadde sett en gyllen redningsstrategi om den så ble servert på tinnfat med fuskepels og velour)

Endret av Alice123
  • Liker 32
Skrevet

Tenk om han bare kunne latt det fare? Ikke gitt det mer oppmerksomhet så hadde det forsvunnet av seg selv. 

Han er jo så utrolig pinlig den mannen! Ser han virkelig ikke at han blåser opp noe som var en spydig, ja, men humørfylt kommentar. 

Skrevet
2 timer siden, Bambi1995 skrev:

Gurimalla så irriterende hu er å høre på på de siste snappene. God.fredag.fra.tidenes.mest.forkjøla.person. Pliiiis Caroline. 

Tidenes mest forkjøla person starter ikke dagen med 5 mil på mølla...... Jeg blir så matt😑

• Liker 41
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

LKE alene hjemme, frua er på bursdag i Oslo (jfr. Snap)😂

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...