Ultiva Skrevet 18. november 2017 Forfatter #43621 Skrevet 18. november 2017 (endret) 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Måtte sjekke en gang til - og nå er alle raljeringene hans borte. Fant denne skjermdumpen på imgur: https://imgur.com/a/lCMoZ "For det første har vi bare (bare??) fått refs fra Helsedirektoratet to ganger". Vel Lars Kristian Eriksen; det er ren løgn: https://www.vg.no/rampelys/caroline-berg-eriksen/caroline-berg-eriksen-broet-alkoholreklameloven-igjen/a/24084970/ Sitat: "Bloggeren har for tredje gang fått refs av Helsedirektoratet for å fronte alkohol i sosiale medier." Forstår han ikke hvor enkelt det er å motbevise løgnene hans? Eller kanskje VG lever i en alternativ virkelighet, sammen med Forbrukerombudet og alle de andre kritikerne? Endret 18. november 2017 av Ultiva 33
Ultiva Skrevet 18. november 2017 Forfatter #43622 Skrevet 18. november 2017 (endret) 48 minutter siden, Gjesta skrev: Åå så irriterende at jeg ikke tok screenshot! Jeg satt oppe på jobb i hele natt og fikk med meg alt han skrev, helt til det plutselig forsvant. Og ja, han skrev at ingen trenger å blande seg i hvordan de eksponerer ungene. Han skrev også at vi TROR vi vet alt om barna, og at vi ikke skjønner hvor lite vi egentlig vet, eller noe i den duren. Ingen som har screenshot da? Han lirte ut av seg så utrolig mye dumt i den meldingen at jeg skjønner godt at han slettet den. Her er i så fall nok en person som lever "i en alternativ virkelighet" i følge Lars Kristian Eriksens resonnement; Aftenpostens kulturredaktør Sarah Sørheim: https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/Kommentar-Caroline-Berg-Eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-Det-er-kanskje-lov_-men-ikke-greit--Sarah-Sorheim Nok en gang har styreleder og deleier LKE inntatt rollen som mediaklovn. Skjønner godt at det ble oppvask og sletting når CBE kom hjem. Endret 18. november 2017 av Ultiva 18
Ultiva Skrevet 18. november 2017 Forfatter #43623 Skrevet 18. november 2017 (endret) 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Usch - nå kjenner jeg at nysgjerrigheten over hva LKE skrev begynner å vokse litt, altså. Uansett, mannen graver jo sin egen grav med dobbelt spade og arbeidsinnsats lik 110%. Og siden det ikke er noen heksekunst å ta en skjermdump og dokumentere tøvpreket hans til evig tid, så er det jo bare et tidsspørsmål før alle sprellene hans slår tilbake på han. Det har det allerede gjort til en viss grad. Ta denne artikkelen f eks, som latterliggjør hans refs av norsk lov ("loven er for vanskelig å skjønne og det er så urettferdig at de ble tatt"): https://www.vg.no/rampelys/caroline-berg-eriksen/lars-kristian-eriksen-tar-kona-i-forsvar/a/24086251/ Endret 18. november 2017 av Ultiva 9
Gjest formula Skrevet 18. november 2017 #43624 Skrevet 18. november 2017 Jeg hadde altså fått angst av å ha en sånn mann. Hadde rett og slett ikke turt å la ham være alene hjemme med pc tilgjengelig.
RompeRusk Skrevet 18. november 2017 #43625 Skrevet 18. november 2017 hadde min mann oppført seg slik hadde jeg altså vært SÅ flau. Ingen kontakt med virkeligheten. Tenk å sitte oppe i luftslottet sitt i sarpsborg, ser ned på alle høns som kritiserer "Bedriften CBE 😂" (vet ikke LKE at de driver bedrift? Isåfall kan jeg skjønne forvirrelsen og dobbeltkommunikasjon rundt reklamemerking og samfunnsansvar) , og ikke skjønner hva de utsetter seg selv, familien sin, bedriftem, LEVEBRØDET og omdømmet sitt for. Daglig utsetter de barn for en hinsides eksponering, legger seg på hoggestabben for kritikk, legger OPP TIL kritikk og drittslenging, angriper og henger ut alle som skulle tenke seg å komme med et snev av kritikk Så, litt projisering: Jeg vet ikke om jeg vil anse dem som psykisk svake eller sterke: sterke fordi de klarer å legge seg med god samvittighet om natta, svake fordi de aldri kan ta opp diskusjon på de viktige temaene som har betydning, men heller velger å gå til strupen på de de kan "ta". Jeg vet ihvertfall at om jeg var en av disse to menneskene MÅTTE jeg nok hatt en konstant tilgang på whiskey sour for å takle hverdagen 34
Gjest eksiltronder Skrevet 18. november 2017 #43626 Skrevet 18. november 2017 58 minutter siden, Gjesta skrev: Åå så irriterende at jeg ikke tok screenshot! Jeg satt oppe på jobb i hele natt og fikk med meg alt han skrev, helt til det plutselig forsvant. Og ja, han skrev at ingen trenger å blande seg i hvordan de eksponerer ungene. Han skrev også at vi TROR vi vet alt om barna, og at vi ikke skjønner hvor lite vi egentlig vet, eller noe i den duren. Ingen som har screenshot da? Han lirte ut av seg så utrolig mye dumt i den meldingen at jeg skjønner godt at han slettet den. Ja, jeg satt oppe med våken unge og fikk med meg det samme. Idet jeg skulle gå tilbake og screenshotte var kommentaren borte, derav min redigering på mitt innlegg i natt.
Prague Skrevet 18. november 2017 #43627 Skrevet 18. november 2017 Han er bare ikke sann han der... Flaut! 15
Gjest Topptur Skrevet 18. november 2017 #43628 Skrevet 18. november 2017 Kan man altså slette kommentarer man skriver på andres vegg? Tenker at Mimir er passe sjokkert over reaksjonen han fikk fra herr Forballfrue. Jeg regner ikke med at han er følger av bloggen og har sikkert ikke fått med seg at herr CBE tenner i bånn når noen våger seg på noe annet enn uforbeholden beundring for utstillingsdukken hans.
Populært innlegg Piggi Skrevet 18. november 2017 Populært innlegg #43629 Skrevet 18. november 2017 Vi lurer jo titt og ofte her inne på hvordan de klarer å være med hverandre 24/7 uten å bli sprø. Det viser seg jo at de MÅ være med hverandre hele tiden, ellers går LKE løs på nettet som en 5 åringen ved første anledning han får. Må være fryktelig slitsomt for CBE, en sann fornøyelse for meg😄🤣😂 54
Gjest Sirkustjukk Skrevet 18. november 2017 #43631 Skrevet 18. november 2017 (endret) Det er i alle fall nok en gang bevist at LKE ikke evner å få skarpe tilbakemeldinger fra kvinnelige meddebattanter uten gå helt amokk. Med halve respekterte medie-Norge som tilskuere i tråden. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Endret 18. november 2017 av Sirkustjukk
Gjest formula Skrevet 18. november 2017 #43632 Skrevet 18. november 2017 4 minutter siden, Piggi skrev: Vi lurer jo titt og ofte her inne på hvordan de klarer å være med hverandre 24/7 uten å bli sprø. Det viser seg jo at de MÅ være med hverandre hele tiden, ellers går LKE løs på nettet som en 5 åringen ved første anledning han får. Må være fryktelig slitsomt for CBE, en sann fornøyelse for meg😄🤣😂 Synes det viser tydelig hvor usunn en sånn tosomhet på jobben er. Her går to voksne mennesker "oppå" hverandre døgnet rundt, med fokus på hvordan hun skal ta seg best mulig ut, hvordan rumpen hennes skal komme til sin rett, vise fram hjem og barn til alle som vil se. Hele dette miljøet er jo egnet til å gi folk mentale problemer. Han har jo vist over flere år at han er en løs kanon ift media, og viser jo her at han rett og slett ikke tåler det særlig godt. For å si det mildt.
Piggi Skrevet 18. november 2017 #43633 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, formula skrev: Synes det viser tydelig hvor usunn en sånn tosomhet på jobben er. Her går to voksne mennesker "oppå" hverandre døgnet rundt, med fokus på hvordan hun skal ta seg best mulig ut, hvordan rumpen hennes skal komme til sin rett, vise fram hjem og barn til alle som vil se. Hele dette miljøet er jo egnet til å gi folk mentale problemer. Han har jo vist over flere år at han er en løs kanon ift media, og viser jo her at han rett og slett ikke tåler det særlig godt. For å si det mildt. Det er ikke sunt en plass. Og å tro at all kritikk kommer fra misunnelige feite uføre kjerringer på KG som må `få ett liv` sier ganske mye om boblen de lever i. Det evner ikke å ta kritikk overhode og det irriterer meg noe grenseløst. Elsker at han driter seg ut offentlig, la ha holde på. Håper hun skal på mange ting i helgene fremover så han får fritt spillerom. Lavmål, jada, men er såååååå lei av disse to. La boblen sprekke så det holder. Dere er så flinke å dokumentere her inne at jeg blir varm om hjerte. Spesielt du Asti❤️ Håper noen store aviser tar tak i det og viser at det bare er toppen av isfjellet som har kommet frem. Elsker også bloggomtoppbloggere, vi trenger sånne som dere!! Stå på damer😄😘 27
Gjest formula Skrevet 18. november 2017 #43634 Skrevet 18. november 2017 Jeg får litt vondt av henne faktisk. Sikkert ikke mye koselig å komme hjem til dette, hadde vært så vanvittig forbannet om det var min mann!
elisaday Skrevet 18. november 2017 #43635 Skrevet 18. november 2017 21 minutter siden, formula skrev: Jeg får litt vondt av henne faktisk. Sikkert ikke mye koselig å komme hjem til dette, hadde vært så vanvittig forbannet om det var min mann! De er av samme ulla begge to, så tror ikke du trenger å ha vondt av henne. 36
BlendaSensitive Skrevet 18. november 2017 #43636 Skrevet 18. november 2017 22 minutter siden, formula skrev: Jeg får litt vondt av henne faktisk. Sikkert ikke mye koselig å komme hjem til dette, hadde vært så vanvittig forbannet om det var min mann! Er vel en grunn til at det ble slettet så kjapt. Men interessant at den ene han velger å gå inn i debatt med, er en kvinne. Øvrige menn i kommentarfeltet som er minst like skarpe, får være i fred. Er jo dog LKE's modus operandi. 44
Fantastica Skrevet 18. november 2017 #43637 Skrevet 18. november 2017 Jeg tror the Eriksens bør gjøre som tenåringsforeldre over hele landet, å skru av nettet på natta. 34
Gjest formula Skrevet 18. november 2017 #43638 Skrevet 18. november 2017 CBE er jo selverklært kontrollfreak, vel - det er en ting hun ikke har kontroll på ihvertfall, og det er mannen. Tenker at sånt som dette føles rimelig katastrofalt for henne. Her viser jo virkelig hvem han er, driter seg så grundig ut. Og så i DET kommentarfeltet da. Så utrolig flaut!
Jacques Skrevet 18. november 2017 #43639 Skrevet 18. november 2017 Mímír synes nok LKE var et eksotisk innslag. 38
Anonym90059005 Skrevet 18. november 2017 #43640 Skrevet 18. november 2017 Ingen Snap av lørdagskos på morningen i dag nei... 11
Fremhevede innlegg