Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Gillians skrev:

Må flire av at hun faktisk tror leserne syns det er mer interessant at hun har fått en ny samarbeidsavtale enn å høre noen setninger om hva Guillou sa.
MEN, jeg er venn av Mimir på Facebook og så innlegget. Men hvordan fikk LKE det med seg så raskt? De kan da umulig være venner. Skjønner det er global innstilling, men LKE driver vel ikke til vanlig og sjekker en Klassekampen-journalists fb-poster? Kan han få et varsel hver gang noen så mye som nevner frua hans i SOME? Han er virkelig all over the place.

Han følger med på denne tråden, selvfølgelig!

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Gillians skrev:

Må flire av at hun faktisk tror leserne syns det er mer interessant at hun har fått en ny samarbeidsavtale enn å høre noen setninger om hva Guillou sa.
MEN, jeg er venn av Mimir på Facebook og så innlegget. Men hvordan fikk LKE det med seg så raskt? De kan da umulig være venner. Skjønner det er global innstilling, men LKE driver vel ikke til vanlig og sjekker en Klassekampen-journalists fb-poster? Kan han få et varsel hver gang noen så mye som nevner frua hans i SOME? Han er virkelig all over the place.

Det spørs om det stressende livet de lever (sånn i motsetning til oss andre😉) inneholder mye søking etter eget navn og virke i SoMe. Og jeg tror ikke et sekund på at de ikke følger med her inne...

• Liker 14
Gjest Gillians
Skrevet
5 minutter siden, el-len skrev:

Han følger med på denne tråden, selvfølgelig!

Ahh... nå var jeg treg! Så hans kommentarer kom etter at det ble nevnt her? Of course... 

Skrevet (endret)

Fra  http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/17/min-storste-samarbeidsavtale-noensinne/#comments:

"... Jeg får tilbakemeldinger hver eneste dag både her og ikke minst på snap chat, om hvor inspirert mange av dere blir bare fordi jeg er meg og bare fordi jeg lager denne bloggen. At jeg inspirerer noen ved å dele en positiv energi, dagens antrekk, ukens middag og dagens treningsøkt, tips, triks og mye mer. Og akkurat det – det gir meg så mye! Å dele og å inspirere! ....". 

Videre

" Husker dere at vi i 2015 samlet inn over 115.000,- kroner ......   Og dette gjorde vi SAMMEN! Er ikke det samfunnsengasjement som er helt eventyrlig bra? Jeg er dødsstolt! ".

Hvorfor dette behovet for å skryte slik? Flaut i mine øyne. Hvis folk ikke ser det uten at man selv må skryte, da er det bedre å la være. 

Endret av Asti
Skrevet

CBE.no har vel behov for å informere om alt det gode og veldedige de gjør før desember begynner og reklameinnleggene blir enda mer fremtredende (om det er mulig). 

• Liker 27
Skrevet (endret)
42 minutter siden, Kollontaj skrev:

CBE.no har vel behov for å informere om alt det gode og veldedige de gjør før desember begynner og reklameinnleggene blir enda mer fremtredende (om det er mulig). 

Ja, og så fikk hun fortalt hvor "samfunnsengasjert " hun egentlig er. Bare så dere vet det. :opplyser:

Endret av Asti
Skrevet
Akkurat nå, Aricia skrev:

"Hvor inspirert mange av dere blir bare fordi jeg er meg".

Denne kjenner jeg at jeg trenger noen dager på å fordøye. Jeg ble litt svimmel.

Ligner på noe en 12-årig Musically-stjerne kunne tenkt - muligens ikke turt å skrive. 

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Aricia skrev:

Da er vi to👍 Wow! Det er faktisk en del likheter her med mine tenåringer her hjemme som lever i den typiske bobla, selvopptattheten er fremtredende både her og der😳

• Liker 22
Skrevet
7 minutter siden, Aricia skrev:

Skrev hun det!!?? :hakeslepp:

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Asti skrev:

Fortjener egen imgur den: https://imgur.com/a/TjUHa  ;) 

Hvordan er nå dette KG-regelverket? Er det lov å diskutere mental helse??

• Liker 16
Skrevet (endret)

«Lager denne bloggen» (imgur over, Asti).

Nei, nå tar du feil, dette er det du driver med:

Bloggvirksomhet for salg av annonseplass til bedriftskunder og annet
som naturlig faller sammen med dette.

Du driver en annonseblogg.

Endret av Kollontaj
  • Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Fortjener egen imgur den: https://imgur.com/a/TjUHa  ;) 

Usj, den var litt kvalm :O

" Bare fordi jeg er meg", etterfulgt av at hun er inspirerende, gir positiv energi og mye mer.

Hun kan jo like gjerne skrive det hun mener, rett ut på bloggen: Jeg er fantastisk. 

Skrevet (endret)
38 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Hvordan er nå dette KG-regelverket? Er det lov å diskutere mental helse??

Det er lov så lenge bloggeren har skrevet noe om det selv, slik jeg forstod det. 

Bloggeren har altså klart å uttale at hun inspirerer andre "bare fordi jeg er meg", og i tillegg lagt ut endel om sin egen "fortreffelighet" og hva hun dermed har oppnådd.... (Tilføyelse: Og det til sine ca. 30.000 lesere).

Det er nærliggende å se nærmere på  https://snl.no/narsissisme, " I dagligtale brukes narsissisme nærmest synonymt med selvopptatthet". 

Tilføyelse: Fra https://snl.no/narsissisme:   Narsissismebegrepet slik det brukes i psykiatri og psykologi har imidlertid en viktig tilleggsdimensjon, nemlig at personen ikke bare er opptatt av seg selv, men også nyter seg selv, sine egenskaper, evner, suksess og ytelser (produkter). 

Så kan hver og enkelt vurdere om det CBE har ut av seg er sykelig eller ikke... 

Endret av Asti
Skrevet

Gurimalla så irriterende hu er å høre på på de siste snappene. God.fredag.fra.tidenes.mest.forkjøla.person. Pliiiis Caroline. 

• Liker 10
Gjest Skribent
Skrevet
22 minutter siden, Aricia skrev:

Konstant vertigo :fnise: 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, formula skrev:

Usj, den var litt kvalm :O

" Bare fordi jeg er meg", etterfulgt av at hun er inspirerende, gir positiv energi og mye mer.

Hun kan jo like gjerne skrive det hun mener, rett ut på bloggen: Jeg er fantastisk. 

du mener vel: Jeg er mest fantastisk i landet her

Endret av Amafalathiel
  • Liker 7
Skrevet

Si hva dere vil, folkens. I dag har frua vært på jobb. Varer levert. 

Man ser det igjen og igjen. Når CBE mister regi, faller hun igjennom og blir avkledd som en ren posør.

• Liker 15
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun må kjøpe (!) og vise frem 10 julekjoler når hun mener at folk inspireres av «bare fordi jeg er meg». Helt unødvendig konstnad. 🤣

• Liker 24
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...