Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym90059005 skrev:

Gleder meg til innlegget når de har fått fylt opp bokhyllene, hvor frua er avbildet bakfra, mens hun strekker en arm opp og stryker kjært over bøkene. 

Med brillene på. :strix: 

• Liker 32
Skrevet (endret)
12 timer siden, skjerpings skrev:

Det er jammen ikke mye ekte igjen her. At noen fortsatt lar seg lure av den bedriften der er helt vanvittig. Frua kjøper 10 julekjoler for å kunne legge ut bilder av seg selv i dem alle på bloggen med tunge øyevipper og trutmunn. Alt for leserne. Heldigvis er hun miljøbevisst, ja for ikke å si gavmild, så hun pælmer vel skiten i en Fretexcontainer 1. januar. 

Frua kjøpte rød barnekjole på Ali express. Dette var liksom årets julekjole til avkommet. Blir den i det hele tatt brukt?

Endret av Kleenex
Feilstavelse
  • Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Finnes den på lydbok?:fnise:

Jeg må slutte å lese KG på jobb, det tar seg dårlig ut å le høyt mot skjermen. :ler: 

• Liker 12
Skrevet

Gode Gud. Dette illustrerer veldig godt hvilket utenforskap Caroline Berg Eriksen lever i. 

• Liker 28
Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)

Eller skal man følge LKEs tankegang er Mimir tjukk og sjalu og Guillou burde være takknemlig for all gratis omtale på bloggen🙄

(Og link til denne tråden ligger nå i Mimirs kommentarfelt.

Hei på dere!👋🏻)

Endret av Sirkustjukk
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Gleder meg til innlegget når de har fått fylt opp bokhyllene, hvor frua er avbildet bakfra, mens hun strekker en arm opp og stryker kjært over bøkene. 

Og sikkert med nærbilde av lange, velstelte og nylakkerte negler i en farge som matcher bokryggene.( dvs samme farge som bokryggene)

Endret av formula
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Hva skjedde med Cappelen Damm?

Dette skjedde. https://www.google.no/search?q=fotballfrue+cappelen+damm&oq=fotballfrue+cappe&aqs=chrome.1.69i57j0.5998j0j9&client=ms-android-om-lge&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Kort fortalt. Frua ble ferska i å reklamere for ting uten å merke. Og. Hun sendte prisliste til forlagene for omtale av bøker på bloggen. Hun fikk pes fra flere hold, blant annet Kokkvold, som frua omtalte som Kokkevold i sitt sutreinnlegg :fnise:

Sutreinnlegget er her. Nb: fører til bloggen 

http://www.carolinebergeriksen.no/2010/11/22/a-blogge-er-ikke-journalistikk/

#samfunnsengasjert

Endret av Tørst
La til link
  • Liker 13
Gjest Zeitgeist
Skrevet
6 minutter siden, formula skrev:

Og sikkert med nærbilde av lange, velstelte og nylakkerte negler i en farge som matcher bokryggene.( dvs samme farge som bokryggene)

Neineinei, bokryggene må matche neglelakken, forstås ;):fnise: 

Skrevet
11 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Neineinei, bokryggene må matche neglelakken, forstås ;):fnise: 

Selvfølgelig. My bad:fnise:

Skrevet
3 timer siden, Frukthage skrev:

Nei, men ser ikke bort i fra at det blir en hyppig brukt terminologi fremover:fnise:

«Vi benytter anledning til å nyte litt avslappet eleganse»🙄

faen ass...vil ikke gi dette kreaturet noen ideer. 

• Liker 5
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Og der har LKE svart i Mimirs kommentarfelt:

Sitat

Lars-Kristian Eriksen
Lars-Kristian Eriksen Takk for hyggelig bokprek, Mímír! Til tross for at jeg store deler av den timen det varte satt med hodet til min snorkende sidemann (ikke fotballfrua) på skulderen, så koste jeg meg. Litteraturhuset kunne med fordel servert alkohol i samme etasje som preken, og ikke 2 etasjer under. For min del i hvert fall. For min sidemanns del så var kanskje det helt greit 1f609.png;) 

Det er ikke spesielt overraskende for oss at man får servert slike betraktninger i kommentarfeltet, bloggen har nok, kanskje overraskende for mange, et lesersegment bestående av relativt høyt kultiverte 1f609.png;) Tydeligvis flere fra din krets også!

Skrevet (endret)

Høh..?!?

Er vel ikke mer enn 2 dager siden slikt ikke interesserte leserne hennes, og nå er de plutselig høyt kultiverte?!?! Hva faen liksom?!?!

Endret av LilleSnupp
Autocorrect
  • Liker 38
Skrevet (endret)

Å, hahaha! 
Vittig innlegg fra Hr.Eriksen. 

Så kjedelig var det altså, at han nesten ikke klarte seg uten alkohol i en hel time, og sidemannen sovnet? 

:fnise: 

Endret av loffen
  • Liker 32
Skrevet
5 minutter siden, loffen skrev:

Å, hahaha! 
Vittig innlegg fra Hr.Eriksen. 

Så kjedelig var det altså, at han nesten ikke klarte seg uten alkohol i en hel time, og sidemannen sovnet? 

:fnise: 

Rett skal være rett, det er ikke akkurat det LKE formidler i sitt innlegg. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Høh..?!?

Er vel ikke mer enn 2 dager siden slikt ikke interesserte leserne hennes, og nå er de plutselig høyt kultiverte?!?! Hva faen liksom?!?!

At han ikke bare kan holde kjeft....

Skrevet
Akkurat nå, formula skrev:

At han ikke bare kan holde kjeft....

Høres nok bedre ut med høyt kultiverte litteraturelskere enn høyt utdannede spontanshoppere.

#klassereisen

• Liker 19
Skrevet

Han greier jo aldri la være å svare.. til stor underholdning for oss andre. 
:ler: 

• Liker 29
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...