Gjest Sirkustjukk Skrevet 17. november 2017 #43501 Skrevet 17. november 2017 Enda mer ræl som skal selges til leserne, sikkert. Men pluss for at annonsemerkingen har blitt bedre (hvem hadde egentlig rett når det kom til stykket tro?🤔) slik at det verre å pakke inn i kosemoseinnlegg.
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. november 2017 #43502 Skrevet 17. november 2017 Hvis det er noe CBE er dyktig til, så er det å pynte seg med fremmede fjær. Hun glemte jo å nevne at den ene innsamlingsaksjonen ble iverksatt etter at hun fikk temmelig mye kritikk i kommentarfeltet. Og for den andre aksjonen, så var det vel bare 20 % av den innsamlede summen som gikk til formålet. En annen ting hun er dyktig til, så er det å bake inn selvskryt i "venninne"-preket sitt. Men det er en ting hun ikke er dyktig på: Å svare for seg selv - denne gangen illustrert i Mimir Kristjansons kommentarfelt på FB. Nok en gang er det LKE som er ute og raljerer med sine sløve lommekniver mot - jeg antar - intellektuelt sett sylskarpe samuraisverd. Det hele er så komisk at jeg er forundret over at ingen har laget en tekst á la Ray Parker Jr.s "Ghostbusters": "If someone's mean to you on your blog Who you gonna call? Knight LKE If they're dissing your game 'nd givin' you a hard time Who you gonna call? Knight LKE"(Og ja, jeg innrømmer at jeg ikke er noen stor forfatter av sangtekster)
SusieDerkins Skrevet 17. november 2017 #43503 Skrevet 17. november 2017 (endret) 25 minutter siden, lurker skrev: Blir bare spekulering, men det kan hende det rett og slett bare er fornyet avtale med United Influencers. Det var sånn jeg tolket det, men ser at mange tolker det som en ny avtale om å selge noe. Det viser bare hvor elendig de skriver - det er jo ikke mulig å forstå hva de prøver å formidle, uansett hvor enkelt det er. Tror de hadde hatt godt av å faktisk lese noen av bøkene de reklamerer for, istedet for bare å lytte. Jeg tror den skriftlige framstillingsevnen blir mye bedre når man leser mye. Endret 17. november 2017 av Amafalathiel 10
Miranda16 Skrevet 17. november 2017 #43504 Skrevet 17. november 2017 Leopard bluse, hvit jakke med frynser og øredobber med dusker for å dra på Meny... 18
tuttavims Skrevet 17. november 2017 #43505 Skrevet 17. november 2017 Oh, Lord- kommentarfeltet på Mimir Kristjanson sin FB side er jo utrolig bra! Må leses!! (Åpen profil) Jeg fatter ikke at hun ikke kan svare for seg sjøl, det er bare så pinlig med den sverddrageren hennes. 34
Gjest Skribent Skrevet 17. november 2017 #43506 Skrevet 17. november 2017 12 minutter siden, tuttavims skrev: Oh, Lord- kommentarfeltet på Mimir Kristjanson sin FB side er jo utrolig bra! Må leses!! (Åpen profil) Jeg fatter ikke at hun ikke kan svare for seg sjøl, det er bare så pinlig med den sverddrageren hennes. «...tror Cariline tar med seg tilbakemeldingene.» Virkelig? For i så fall hadde bloggen vært en ganske annen.
Keaton Skrevet 17. november 2017 #43507 Skrevet 17. november 2017 Ta med seg tilbakemeldinger? Ikke tar til seg tilbakemeldinger? Ok... 13
Gjest Snøsøta Skrevet 17. november 2017 #43508 Skrevet 17. november 2017 7 timer siden, formula skrev: Jeg tenker at CBE kunne fått et bra blogginnlegg ut av denne kvelden, uten å nærmest skrive en bokanmeldelse eller gi ubetalt reklame for noen(gud forby!) De burde selvfølgelig starte med å lese boka for å få noe som helst utbytte av dette, og litt av respekt for søsteren, som faktisk gir en gave her. Hun kunne formidlet sin opplevelse av stemningen, kvelden og samtalen. Og gjerne avsluttet med noen ord om pizza og vin med mannen. Eller hun kunne følge sin egen stil og fortalt om hvordan Hamilton fikk navnet sitt i -56 da Kim Kardashian valgte det ut?
pøbelsara Skrevet 17. november 2017 #43509 Skrevet 17. november 2017 (endret) Nå snakker de om oss i kommentarfeltet til fruen igjen. De er selvsagt ikke medlem her og frua er aldri her og leser. Men fruen sier at vi bare får holde på. Så da gjør vi vel det. Endret 17. november 2017 av pøbelsara 33
Cavatina Skrevet 17. november 2017 #43510 Skrevet 17. november 2017 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Nå snakker de om oss i kommentarfeltet til fruen igjen. De er selvsagt ikke medlem her og frua er aldri her og leser. Men fruen sier at vi bare får holde på. Så da gjør vi vel det. Ja, det gjør vi! La oss for all del gi dem valuta for innsatsen 8
Gjest Sirkustjukk Skrevet 17. november 2017 #43511 Skrevet 17. november 2017 Jaja, de trenger jo ikke å lese her når disiplene stadig rapporterter inn🙄
pøbelsara Skrevet 17. november 2017 #43512 Skrevet 17. november 2017 Alle - og da mener jeg ALLE (dvs medie-Norge, feks) vet jo at alt jukset hennes ble avslørt her først. Så det blir litt patetisk at hun liksom hater KG fordi vi/de/kjerringene her er så slemme. Så hvis fruen og de ca 29 som skriver tilbedende innlegg i kommentarfeltet hennes vil disse meg/oss/dere/kjerringene her inne, så bryr jeg meg ikke, egentlig. Det faller litt på sin egen urimelighet. Det blir litt som når morderen i en Agatha Christie-historie blir furten på Poirot fordi han finner sannheten. Uten sammenlikning forøvrig - nei jeg sier IKKE at CBE er en morder. Bare at hun har et ganske fremskredent anfall av whataboutism. 45
Keaton Skrevet 17. november 2017 #43513 Skrevet 17. november 2017 Synd for henne, hun kunne jo lært noe om hun leste her. Om reklamemerking feks. 23
Gjest Sirkustjukk Skrevet 17. november 2017 #43514 Skrevet 17. november 2017 9 minutter siden, Kollontaj skrev: Synd for henne, hun kunne jo lært noe om hun leste her. Om reklamemerking feks. Ja, for det er jo ikke slik at Kåge-beistene har hatt rett angående hvordan merkingen bør være, for ellers ville jo Forbrukerombudet gitt beskj......nei hvordan var det igjen tro?🙄
Gjest formula Skrevet 17. november 2017 #43515 Skrevet 17. november 2017 Klart hun følger med her inne. Det har vel skjedd mer enn en gang at hun har blitt inspirert av ting her, og brukt det i blogginnlegg og i kommentarfeltet for å "rette opp" og stille seg selv i bedre lys.
pøbelsara Skrevet 17. november 2017 #43516 Skrevet 17. november 2017 Jepp. Litt trist at denne tråden er alt for opptatt av å være tjukk og misunnelig til å diskutere reklamemerking, barneeksponering, juks i kommentarfelt, løgn om bilderedigering og sånn. 35
Gjest Gillians Skrevet 17. november 2017 #43517 Skrevet 17. november 2017 4 timer siden, formula skrev: -min største samarbeidsavtale noensinne- Jaha? Hvorfor ikke skrive hva den avtalen går ut på? Bare en masse skryt av hvor inspirerende og samfunnsengasjert hun er. Et forsøk på clickbait? Eller ble hun så rørt av alt dette at hun glemte å komme til poenget? Må flire av at hun faktisk tror leserne syns det er mer interessant at hun har fått en ny samarbeidsavtale enn å høre noen setninger om hva Guillou sa. MEN, jeg er venn av Mimir på Facebook og så innlegget. Men hvordan fikk LKE det med seg så raskt? De kan da umulig være venner. Skjønner det er global innstilling, men LKE driver vel ikke til vanlig og sjekker en Klassekampen-journalists fb-poster? Kan han få et varsel hver gang noen så mye som nevner frua hans i SOME? Han er virkelig all over the place.
Turkis Sau Skrevet 17. november 2017 #43518 Skrevet 17. november 2017 4 minutter siden, Gillians skrev: Må flire av at hun faktisk tror leserne syns det er mer interessant at hun har fått en ny samarbeidsavtale enn å høre noen setninger om hva Guillou sa. MEN, jeg er venn av Mimir på Facebook og så innlegget. Men hvordan fikk LKE det med seg så raskt? De kan da umulig være venner. Skjønner det er global innstilling, men LKE driver vel ikke til vanlig og sjekker en Klassekampen-journalists fb-poster? Kan han få et varsel hver gang noen så mye som nevner frua hans i SOME? Han er virkelig all over the place. Ja, det er klart de får. Mange programmer for det. 6
Gjest formula Skrevet 17. november 2017 #43519 Skrevet 17. november 2017 4 minutter siden, Gillians skrev: Men hvordan fikk LKE det med seg så raskt? HAN følger ihvertfall med her inne. det er jeg helt sikker på.
Gjest Asti Skrevet 17. november 2017 #43520 Skrevet 17. november 2017 39 minutter siden, Kollontaj skrev: Synd for henne, hun kunne jo lært noe om hun leste her. Om reklamemerking feks.
Fremhevede innlegg