Fantastica Skrevet 18. november 2017 #43641 Skrevet 18. november 2017 7 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Ingen Snap av lørdagskos på morningen i dag nei... LKE sover nok fortsatt etter nattens raljeringer. 22
Gjest Loffeliten Skrevet 18. november 2017 #43642 Skrevet 18. november 2017 Jeg kjenner jeg lurer veldig på hvilke scener som utspilte seg hos familien Eriksen da bedriftens frontfigur kom hjem og fikk referat fra nattens riddervirksomhet. Fotballfruemannen og en viss president har samme fascinerende mangel på selvkontroll foran tastaturet. Gøy for oss andre, da.
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43643 Skrevet 18. november 2017 5 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: De kommer opp hos meg. Ligger som en svar/motsvar-tråd under en av kommentarene. Kan du ta screenshot av det? 2
Stjernekikkeren Skrevet 18. november 2017 #43644 Skrevet 18. november 2017 5 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Måtte sjekke en gang til - og nå er alle raljeringene hans borte. Fant denne skjermdumpen på imgur: https://imgur.com/a/lCMoZ Jeg hadde fått angst på ekte dersom mannen min hadde oppført seg slik på nettet, virkelig måtte vurdert om dette er en person som fortjener passordet til wifi..! Når jeg leser alt han skrev så ser jeg for meg en liten unge som blir bedt om å ta ansvar for det han har gjort og være ydmyk. Lke står i stede og stamper med foten og skriker at det han gjorde er gammalt og ikke bør brukes mot ham, selv om de tok vekk muligheten til å sjekke det, lyver om antall ganger de har fått refs og tilsnakk, og klarer å attpåtil komme med at " andre influencers gjør det også". Vinnende argument. Digget den kommentaren til den ene personen som hadde jobbet på polet i flere år og dermed visste at champagnen de brukte var billig. 32
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43645 Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, Sirkustjukk skrev: Det er i alle fall nok en gang bevist at LKE ikke evner å få skarpe tilbakemeldinger fra kvinnelige meddebattanter uten gå helt amokk. Med halve respekterte medie-Norge som tilskuere i tråden. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 😇 6
Kaffemonsteret Skrevet 18. november 2017 #43646 Skrevet 18. november 2017 I den nye utgaven av Store Norske er det kommet inn en ny definisjon av "løs kanon på dekk": Lars Kristian Eriksen 21
Fotballfluen Skrevet 18. november 2017 #43647 Skrevet 18. november 2017 Jeg skjønner godt at sirkus Berg Eriksen synes de blir tatt hardere en mange andre bloggere. Forskjellen på CBE og de fleste andre bloggere er at CBE er den eneste (jeg vet om) som påberoper seg å være perfekt på alle vis. Når man gjør dette, er det ikke rom til å feile. Når man i tillegg går høyt ut og nekter for at man har feilet, trigger det ikke akkurat sympati og medfølelse. Man kommer langt med en dose selvinnsikt og selvironi. Om man kan le av seg selv og innrømme feil, blir man som oftest tilgitt. 23
Crash Skrevet 18. november 2017 #43648 Skrevet 18. november 2017 (endret) https://imgur.com/a/BGytI Screenshot av den siste kommentaren til LKE som ble slettet. Endret 18. november 2017 av Crash 32
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43649 Skrevet 18. november 2017 29 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Jeg hadde fått angst på ekte dersom mannen min hadde oppført seg slik på nettet, virkelig måtte vurdert om dette er en person som fortjener passordet til wifi..! Når jeg leser alt han skrev så ser jeg for meg en liten unge som blir bedt om å ta ansvar for det han har gjort og være ydmyk. Lke står i stede og stamper med foten og skriker at det han gjorde er gammalt og ikke bør brukes mot ham, selv om de tok vekk muligheten til å sjekke det, lyver om antall ganger de har fått refs og tilsnakk, og klarer å attpåtil komme med at " andre influencers gjør det også". Vinnende argument. Digget den kommentaren til den ene personen som hadde jobbet på polet i flere år og dermed visste at champagnen de brukte var billig. Den samme personen som raljerte mot han 😉 Skulle ha tatt screenshot av hele greia, men men. Han finnes stadig i et kommentarfelt nær deg, si ! 8
Gjest Snøsøta Skrevet 18. november 2017 #43650 Skrevet 18. november 2017 (endret) 46 minutter siden, Crash skrev: "Fjernet av Snøsøta, se ny link til imgur nedenfor" Screenshot av den siste kommentaren til LKE som ble slettet. Shit, den fyren er virkelig ute av kontroll! Endret 18. november 2017 av Snøsøta
Stjernekikkeren Skrevet 18. november 2017 #43651 Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, Viking-girl skrev: Den samme personen som raljerte mot han 😉 Skulle ha tatt screenshot av hele greia, men men. Han finnes stadig i et kommentarfelt nær deg, si ! Han ble så dominert i den diskusjonen der at det ryker av det. Eneste som er flauere enn det han skrev er å slette det og late som om det aldri skjedde, stå for det du gjør og sier, mann! Hvis han husker hvilket navn han opptrådte under da... 29
Kruset Skrevet 18. november 2017 #43652 Skrevet 18. november 2017 En annen ting vedrørende akkurat det, er jo at CBE er et eksmpel på ikke bare en ting, men mange: ufullstendig (tidvis manglende) reklamemerking, eksponering av barn, alkoholreklame, bilderedigering, kroppsfiksering, kommentarjuks, overforbruk. Har jeg glemt noe på lista nå, tro? Når de da viser manglende evne til å ta kritikk, møter avsløringer med å bygge høyere murer rundt seg selv, og stadig går i forsvar ved å legge seg i fosterstilling og sutre om at "vi kjenner ikke dem", er det lett å ta dem som et eksempel på alt som er galt i Blogglandia. Men vi er jo selvsagt bare feite og misunnelige hele gjengen 20
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43653 Skrevet 18. november 2017 (endret) 9 minutter siden, Crash skrev: https://imgur.com/a/co6xy Screenshot av den siste kommentaren til LKE som ble slettet. FANTASTISK!! For en skatt, du fant, du fant ❤️👍🏼 Oy, for et svar! For en mann! Skal jeg bøye meg i hatten, klappe i hendene eller slå hjul? Ble glad for at du fant det, og glad for at han viste sitt sanne jeg nok en gang. Lurer på hvorfor han sletta dette? Og alt det andre han la ut med linker og det hele. Han bare MÅ HA siste ordet. Jeg var for opptatt med å laste ned Fabel, for ikke søttan om jeg skal ha Storytel på mitt øre! Endret 18. november 2017 av Viking-girl skrivefeil 21
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. november 2017 #43654 Skrevet 18. november 2017 Tusen takk @Crash med alle skjermdumpene som nå ligger her, så har man vel et fullstendig bilde av LKEs krumspring. Hadde vært intetessant å få lese CBEs tanker rundt mannens stadige og iherdige forsøk på å senke familieskuta med mann og mus (pun not intended).
Gjest formula Skrevet 18. november 2017 #43655 Skrevet 18. november 2017 I alle dager! Hva feiler det fyren? Og sånn som han maser om KG!
Inocybe Skrevet 18. november 2017 #43656 Skrevet 18. november 2017 (endret) 4 timer siden, Aricia skrev: Hvis dette er korrekt gjengitt: Igjen viser han at han ikke har skjønt selve kjernen i denne problematikken. Selvfølgelig tror folk at de vet uten å vite alt, eller rettere: selvfølgelig tror folk hva de vil. For sånn er folk. Og sånn er det med språk og kommunikasjon. Sender man en ytring ut i verden, så leser folk den som de vil, og gjør seg opp egne meninger og oppfatninger. Den som snakker kan ikke styre hva den som lytter gjør med uttalelsen hans når den prosesseres av en annen bevissthet. Da blir en fjær til fem høns, og denslags. Det er derfor alle som ikke selv har valgt en jevnlig framstilling av livene sine på nett må forskånes fra å utsettes for slik eksponering i regi av andre, ikke minst når det er barn det er snakk om. Et viktig moment her er at CBE-bloggen har valgt å bruke bloggerens folkeregistrerte navn som tittel på bloggen, og barnas virkelige navn for å omtale dem. Dermed signaliserer de en leserkontrakt som innebærer at de forteller sanne historier om virkelige mennesker med statsborgerskap og adresse i Norge. Når leserne dermed "tror at de vet alt", gjør de ikke annet enn å respondere på den lesemåten bloggeren selv har lagt opp til - helt til det passer henne og fotballfruemannen å smelle døra igjen og erklære at "dere vet ingenting om oss". Nemlig! Barneeksponering er dypt problematisk uavhengig om det som foreldrene legger ut er hele sannheten, deler av sannheten eller ren løgn. Det at han ikke skjønner dette får meg ærlig talt til å lure på den mentale kapasiteten hans. Det at omverdenen tror de vet noe om barna er ille nok. Takk til @Crash for screenshot Endret 18. november 2017 av Inocybe Slettet link da det var en feil i den 18
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43657 Skrevet 18. november 2017 (endret) 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Tusen takk @Crash med alle skjermdumpene som nå ligger her, så har man vel et fullstendig bilde av LKEs krumspring. Hadde vært intetessant å få lese CBEs tanker rundt mannens stadige og iherdige forsøk på å senke familieskuta med mann og mus (pun not intended). Hennes uttalelse(r) ble det jo etterspurt om i nattens raljering. Men han kunne jo kun svare for seg selv han. I sitt navn. Han spiller ikke dum engang, det er jo det mest skremmende. At han ler av at bloggen blir kalt "bedriften CBE 😂"... Jaaaa, er det ikke nettopp en bedrift de to er da?! Han er med på å senke skuta som det synger 🙄 Endret 18. november 2017 av Viking-girl 15
Crash Skrevet 18. november 2017 #43658 Skrevet 18. november 2017 https://imgur.com/a/BGytI Screenshot av den siste kommentaren til LKE som ble slettet. Det skjedde noe feil, så måtte legge den ut på nytt. 17
Jobbermedbarn Skrevet 18. november 2017 #43659 Skrevet 18. november 2017 Tusen takk for imgur @Crash👍 Jeg må ærlig innrømme at jeg ble bekymret mtp det han skriver rundt eksponeringen av barna. Trodde virkelig de skjønte fagpersoners advarsler, men nå er jeg usikker! Bekymringsfullt! 22
Zokutine Skrevet 18. november 2017 #43660 Skrevet 18. november 2017 4 timer siden, formula skrev: Jeg hadde altså fått angst av å ha en sånn mann. Hadde rett og slett ikke turt å la ham være alene hjemme med pc tilgjengelig. Kanskje det er derfor hun alltid har han med seg overalt? 😉 19
Fremhevede innlegg