Gjest Max Potente Skrevet 18. november 2017 #43741 Skrevet 18. november 2017 Takk @Asti ! Mengden av slike kommentarer er overveldende og viser tydelig at forklaringen LKE kom med da det ble oppdaget ikke er riktig. Det har sikkert blitt tatt opp her før, men hvorfor er det ikke noe bevis på slik forfalsking etter 2013? Jeg håper grunnen er at de sluttet med denne uredelige praksisen etter dette, men det virker ikke sannsynlig for dette paret?
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43742 Skrevet 18. november 2017 (endret) 1 time siden, Anne B skrev: CBE får tilbakemeldinger fra lesere hver dag i kommentarfelt og Snapchat, skriver hun. Tilbakemeldinger av typen "du er så vakker, perfekt, nydelig, jordnær osv osv" er jo det som går igjen i kommentarfeltet. Dersom det er dette som motiverer henne til å blogge vil jeg kalle det narsissisme. I 98% av disse tilfellene svarer hun "Tusen takk, søte/snille du" noen ganger også ved navn. Hun kan takke for alle disse komplimentene gjennom hele kommentarfeltet, mens hun glatt og smidig som en røyskatt ikke gidder å svare på hvor hun har kjøpt øredobbene, smykket, blusen osv i innlegget hun får så mye skryt om seg SELV i. Det er utrolig fascinerende å se på! Endret 18. november 2017 av Viking-girl 12
Miranda16 Skrevet 18. november 2017 #43743 Skrevet 18. november 2017 (endret) 37 minutter siden, formula skrev: For en kveld de hadde! Der var hun i Oslo og kosa seg intetanende med venninner, mens han etter å ha fått barna i seng får ut all sin oppdemte aggresjon på en egentlig litt tilfeldig facebookside. For det er klart, dette måtte ut, sikkert mye frustrasjon i denne karen, som jeg tipper ikke er overlykkelig over jobben sin, selv om det gir penger i kassa. Tror han ville hatt veldig godt av å jobbe sammen med andre, i et litt større felleskap. Tror han ville vært litt mer harmonisk og roligere innvendig. Han vil få store problemer med å tilpasse seg retningslinjer, motta saklig kritikk, inngå samarbeide. Elementer som er grunnleggende som ansatt. Hvem vil i det hele tatt ansette han? Skulle han bli ansatt, så vil alle se hvor dårlig han fungerer i en profesjonell arbeidssituasjon Endret 18. november 2017 av Miranda16 11
Gjest formula Skrevet 18. november 2017 #43744 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, Viking-girl skrev: I 98% av disse tilfellene svarer hun "Tusen takk, søte/snille du" noen ganger også ved navn. Hun kan takke for alle disse komplimentene gjennom hele kommentarfeltet, mens hun glatt og smidig som en røyskatt ikke gidder å svare på hvor hun har kjøpt øredobbene, smykket, blusen osv i innlegget hun får så mye skryt om seg SELV i. Det er utrolig fascinerende å se! Ja, det er på en måte fascinerende, men mest litt skremmende at en voksen dame med to barn er så avhengig av bekreftelse på sitt eget utseende. Og litt urovekkende med tanke på at hun har to jenter.
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43745 Skrevet 18. november 2017 6 minutter siden, Max Potente skrev: Takk @Asti ! Mengden av slike kommentarer er overveldende og viser tydelig at forklaringen LKE kom med da det ble oppdaget ikke er riktig. Det har sikkert blitt tatt opp her før, men hvorfor er det ikke noe bevis på slik forfalsking etter 2013? Jeg håper grunnen er at de sluttet med denne uredelige praksisen etter dette, men det virker ikke sannsynlig for dette paret? De stengte muligheten for å sjekke kildekoder og mediebibliotek. Det gir oss en meget god grunn til å tro at de holder på ennå. Om de ikke hadde hatt noe å skjule så kunne det vel likegodt stått åpent som før de ble busta? 12
Gjest Asti Skrevet 18. november 2017 #43746 Skrevet 18. november 2017 (endret) 16 minutter siden, Max Potente skrev: Takk @Asti ! Mengden av slike kommentarer er overveldende og viser tydelig at forklaringen LKE kom med da det ble oppdaget ikke er riktig. Det har sikkert blitt tatt opp her før, men hvorfor er det ikke noe bevis på slik forfalsking etter 2013? Jeg håper grunnen er at de sluttet med denne uredelige praksisen etter dette, men det virker ikke sannsynlig for dette paret? Takk for du spør. Det handlet mest om hva jeg klarte å finne i ettertid, men det ble lagt ut skjermbilder (her inne) av kommentarjuks fra 2014, bl.a. fra SuntVett.no - Lars-Kristian Eriksen sin egen blogg (han holdt på der også). To eksempler jeg hadde liggende (har sikkert flere, men regner med at det holder å legge frem to, for å vise at han også drev med det i 2014...) https://imgur.com/a/jGRza Tilføyelse: Og her fra CBE sitt kommentarfelt 24.10.14: https://imgur.com/a/EQaa5 Endret 18. november 2017 av Asti
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43747 Skrevet 18. november 2017 3 minutter siden, formula skrev: Ja, det er på en måte fascinerende, men mest litt skremmende at en voksen dame med to barn er så avhengig av bekreftelse på sitt eget utseende. Og litt urovekkende med tanke på at hun har to jenter. Nettopp! Fascinerende og ganske trist at hun higer etter sin daglige dose med ros og beundring. Det er vel en form for rus og avhengighet. 3
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43748 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, Asti skrev: Takk for du spør. Det handlet mest om hva jeg klarte å finne i ettertid, men det ble lagt ut skjermbilder av kommentarjuks fra 2014, bl.a. fra SuntVett.no - Lars-Kristian Eriksen sin egen blogg (han holdt på der også). To eksempler jeg hadde liggende (har sikkert flere, men regner med at det holder å legge frem to, for å vise at han også drev med det i 2014...) https://imgur.com/a/jGRza Litt utydelige bilder, klarer ikke å lese teksten. Eller så har jeg stirret uhorvelig mye på mobilen i natt og i dag 1
lurker Skrevet 18. november 2017 #43749 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, Viking-girl said: De stengte muligheten for å sjekke kildekoder og mediebibliotek. Jeg har sett dette bli gjentatt så mange ganger at det har blitt en etablert sannhet, så jeg må bare kommentere det. De har ikke tatt bort muligheten for å sjekke kildekoden, den kan alle fortsatt se. Det som er annerledes nå fra før, er rammeverket de bruker. Tidligere satt dette inn et spesielt parameter i koden om det var en bruker med administratorrettigeter på bloggen om skrev en kommentar. Jeg tipper dette skjedde også om brukeren ikke var logget inn på bloggen når den skrev kommentaren. 5
Gjest Asti Skrevet 18. november 2017 #43750 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, Viking-girl skrev: Litt utydelige bilder, klarer ikke å lese teksten. Eller så har jeg stirret uhorvelig mye på mobilen i natt og i dag Kan åpne opp en og en: - https://i.imgur.com/MuC05U2.jpg - https://i.imgur.com/60hUTsE.jpg Bedre nå? (Og så la jeg til en fra CBE sitt kommentarfelt over).
Stjernekikkeren Skrevet 18. november 2017 #43751 Skrevet 18. november 2017 3 minutter siden, Viking-girl skrev: Nettopp! Fascinerende og ganske trist at hun higer etter sin daglige dose med ros og beundring. Det er vel en form for rus og avhengighet. Rart hun ikke blir flau når man vet at det er de som styrer kommentarfeltet, det er nesten som å skrive de tingene til seg selv. Veldig tydelig at det er en avhengighet for henne, ellers hadde kommentarfeltet gått ut på litt mer enn bare "omg du er så vakker <3" fra tenåringer og unge. 11
Viking-girl Skrevet 18. november 2017 #43752 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, Asti skrev: Kan åpne opp en og en: - https://i.imgur.com/MuC05U2.jpg - https://i.imgur.com/60hUTsE.jpg Bedre nå? (Og så la jeg til en fra CBE sitt kommentarfelt over). Får åpne det på Mac'en 1
Gjest Max Potente Skrevet 18. november 2017 #43753 Skrevet 18. november 2017 @Viking-girl @Asti Takk for svar! Jo mer jeg får vite om disse menneskene, jo mer skremmer det meg at CBE omtales som en "influencer". Om Hitler hadde levd i dag så er det ikke utenkelig at han også hadde vært blogger/influencer,- uten sammenligning med overnevnte, selvfølgelig.
Stjernekikkeren Skrevet 18. november 2017 #43754 Skrevet 18. november 2017 Enda godt de ikke valgte å kalle det for positive influencer eller noe sånt, derned har de iallefall sikra seg når enkelte bloggere oppfører seg totalt bak mål... 5
cerruti Skrevet 18. november 2017 #43756 Skrevet 18. november 2017 Det må være vanskelig å være fruen som er så opptatt av utseendet sitt... Hun er ikke den peneste, yngste, tynneste, sprekeste osv. Hun er passert 30 og helt ordinær. Trist å se alt som stadig fikses på: Leppper, tenner, hår og botox og bilderedigering. Stivere og mer og mer unaturlig. At hun orker. 23
Gjest Topptur Skrevet 18. november 2017 #43757 Skrevet 18. november 2017 2 minutter siden, cerruti skrev: Det må være vanskelig å være fruen som er så opptatt av utseendet sitt... Hun er ikke den peneste, yngste, tynneste, sprekeste osv. Hun er passert 30 og helt ordinær. Trist å se alt som stadig fikses på: Leppper, tenner, hår og botox og bilderedigering. Stivere og mer og mer unaturlig. At hun orker. Jeg synes hun er penere nå enn for noen år siden da hun var så oransje og blond at det skar i øynene. Hun såg ut som Bambi på isen med de enorme hælene hun insisterte på å gå på, så tross alt føler jeg at hun er tryggere på stilen sin nå (selv om den er ganske langt fra hva resten av landets 30 åringer kler seg i). Bildene som viser henne i naturlige settinger viser en søt dame som har et strålende smil, mens der hun er oppstilt og leker modell (med herr som fotograf) ser ut som en av utstillingsdukkene til HM.
Papirfly Skrevet 18. november 2017 #43758 Skrevet 18. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod.
Gjest TulleteKatt Skrevet 18. november 2017 #43759 Skrevet 18. november 2017 Men hvorfor svarer hun aldri selv? Om noen skriver en kronikk, et blogginnlegg eller en kommentar om/til Caroline, er det alltid ridder LK som svarer for henne. Hun er for pokker en voksen kvinne, tobarnsmor og eier av en millionbedrift, allikevel foretrekker hun å stikke hode i sanden (eller legge seg i fosterstilling) mens mannen får rævkjøre det lille som evt er igjen av bedriftens troverdighet. Ser på snap at vina er med i dag igjen, så kanskje vi får en todagers med godzillatendeser i ymse kommentarfelt også?
Gjest Asti Skrevet 18. november 2017 #43760 Skrevet 18. november 2017 1 time siden, lurker skrev: Jeg har sett dette bli gjentatt så mange ganger at det har blitt en etablert sannhet, så jeg må bare kommentere det. De har ikke tatt bort muligheten for å sjekke kildekoden, den kan alle fortsatt se. .... Sant. Det som har blitt sagt tidligere er at vi får ikke sjekket kildekoden for kommentarjuks pga CBE&Co har sperret for det, men selvsagt får vi sjekket kildekoden.
Fremhevede innlegg