Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun har skrevet at hun er misfornøyd fordi de ikke er jevne bakover. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Akj skrev:

Hun har skrevet at hun er misfornøyd fordi de ikke er jevne bakover. 

Hun har også skrevet at tennene er noe av det hun er mest fornøyd med. Tydeligvis ikke. 

• Liker 10
Skrevet

Nå har jeg fulgt denne tråden (og den gamle, litt ufine, som ble stengt) veldig lenge som passiv observatør. Jeg er imponert over hvor flinke og metodiske flere av dere går til verks for å dokumentere fruas gjentatte glipper i merkesammenheng. 

Personlig elsker jeg diskusjonene rundt narrativet de skaper seg; et fasjonabelt og misunnelsesverdig liv der de forsøker å gi inntrykk av å inneha både kulturell kapital og meget herskapelig smak.

Jeg lurer for øvrig på om fruen har latt seg inspirere av svenske Isabella Löwengrip (før Blondinbella) det siste året. Også hun er en såkalt kaffeelsker (nesten alle er vel det, bare så slitsomt når folk må dokumentere det HELE tiden), en travel mor, alltid på farten, opptatt av mote og driver flere selskaper. Hun ER antakelig travel og en faktisk entreprenør med mye ulike greier på CVen i motsetning til vår norske frue. Men, også hun selger "kan jeg - kan du, vær positiv, litt om barna, ditt og datt"-livsstilsgreia. Og hun er en united influencer. Bedre på mote da, og bedre smak generelt. But still, synes det var noe påfallende likt over måten de presenterer seg for omverdenen på. 

• Liker 16
Skrevet

Hva er det jeg ser? Når ble Caroline feminist?! 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Hollie skrev:

Hva er det jeg ser? Når ble Caroline feminist?! 

hver gang noen betaler henne for det?

• Liker 40
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Jeg må le, en (sponsa) vegg med feminizzzmslogans?!

Kutt ut photshopen, prinsesserælet og at mannen tar kampene for deg så kan det blir noe troverdig.

Skrevet (endret)

.

Endret av Cavatina
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Jeg må le, en (sponsa) vegg med feminizzzmslogans?!

Kutt ut photshopen, prinsesserælet og at mannen tar kampene for deg så kan det blir noe troverdig.

Kan være at det rosa matchet? 

Forøvrig: LKE burde ha egne bilder på veggen, men klart; det får man ikke betalt for. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Blondinbolla skrev:

Nå har jeg fulgt denne tråden (og den gamle, litt ufine, som ble stengt) veldig lenge som passiv observatør. Jeg er imponert over hvor flinke og metodiske flere av dere går til verks for å dokumentere fruas gjentatte glipper i merkesammenheng. 

Personlig elsker jeg diskusjonene rundt narrativet de skaper seg; et fasjonabelt og misunnelsesverdig liv der de forsøker å gi inntrykk av å inneha både kulturell kapital og meget herskapelig smak.

Jeg lurer for øvrig på om fruen har latt seg inspirere av svenske Isabella Löwengrip (før Blondinbella) det siste året. Også hun er en såkalt kaffeelsker (nesten alle er vel det, bare så slitsomt når folk må dokumentere det HELE tiden), en travel mor, alltid på farten, opptatt av mote og driver flere selskaper. Hun ER antakelig travel og en faktisk entreprenør med mye ulike greier på CVen i motsetning til vår norske frue. Men, også hun selger "kan jeg - kan du, vær positiv, litt om barna, ditt og datt"-livsstilsgreia. Og hun er en united influencer. Bedre på mote da, og bedre smak generelt. But still, synes det var noe påfallende likt over måten de presenterer seg for omverdenen på. 

Litt vittig, for en av de falske kommentarene av LKE som ble rullet opp var nettopp om Blondinebella, husker ikke ordrett men noe i den duren at Blondinebella når ikke Caroline opp til knærne engang, for Caroline sin blogg oser kvalitet og gull..

• Liker 16
Gjest justcurious
Skrevet

Er det bare jeg som synes det ser barnslig ut med sånne rosa girl power-plakater? 

Skrevet
1 time siden, Blondinbolla skrev:

Blondinbella har hele tiden vist lite av barna, selv om hun også har dem med i bloggen. Mulig de to er litt like, de startet vel opp omtrent samtidig. CBE har gitt uttrykk for at hun mener egen blogg er bedre. (Se skruf)

• Liker 9
Skrevet

jeg blir egentlig ganske gretten når damer med femtitallsverdier bruker feminisme som pynt :angry:

• Liker 36
Skrevet

carolinebergeriksen.no er en salgskanal og da fronter hun det hun får betalt for. Synes ikke det er rart at hun velger denne type plakater/bilder. Det er tilhengerne hun selger til, ikke kritikerne og i tilhengernes øyne er hun en strong woman som har etablert sin egen millionbedrift, er travel småbarnsmor med hektiske dager. De kjøper narrativet og det hun reklamerer for. 

• Liker 12
Skrevet
9 timer siden, Amafalathiel skrev:

jeg blir egentlig ganske gretten når damer med femtitallsverdier bruker feminisme som pynt :angry:

Hun representerer det motsatte ja, dette er bare reklame og totalt latterlig. Her har du en rabattkode, liksom.

Skrevet
12 timer siden, På besøk skrev:

Out of character: Til forsvar for fruen: Hun har sagt at hun sliter med biting i søvne, og det unner jeg ikke min verste fiende! Så hvis det er for å korrigere noe slikt, så håper jeg nesten det kommer et langt, sponsa innlegg om det!

Det kommer et sponsa innlegg. Frua har lovet det i en kommentar. 

• Liker 5
Skrevet

De plakatene til CBE må jo være ironiske?! :sprettoy:

LKE har forøvrig valgt flotte bilder!

• Liker 7
Skrevet

«Kvinne er kvinne verst»-plakaten var kanskje utsolgt?

Hun, feminist? Narr meg ikke til å le....

• Liker 33
Skrevet
9 hours ago, justcurious said:

Er det bare jeg som synes det ser barnslig ut med sånne rosa girl power-plakater? 

Kjempebarnslig, representerer det utvidede prinsessebegrepet. Gi meg en ekte kvinnesakskvinne, ikke det rosa mølet her.

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...