Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vaskehjelp som har suppa filla i do og pusser sølvtøy med den senere. Perfekt liv :)

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor mange ganger tror hun at hun kan poste samme "det som kommer frem på tv2 hjelper deg er selvsagt ikke bra"-kommentar i samme kommentarfelt før det blir påfallende ... Lyser jo fornektelse?

Edit: Hittil er hun oppe i 16 ganger...

Endret av fina
  • Liker 18
Skrevet

De hadde en tilsvarende test av vaskebyråer i et forbrukerprogram for flere år siden, og det var ganske ille den gangen også. Så kleint at det ikke har skjedd noen bedring der. Nei, jeg kjøper ingen vasketjenester uansett hvor bra Cbe mener det er, det er så jeg ikke tør altså. 

• Liker 9
Skrevet

Flott med et innlegg uten et eneste produkt som er av typen sponset/reklame/affiliatelinker, hverken sykkel og sykkelvogn eller lue (winter is coming), jakke, tights, sokker og sko som CBE har på seg eller noen av klærene på miniene. Godt gjort! :phaedra:

• Liker 8
Skrevet (endret)
34 minutter siden, Sophia_08 skrev:

Flott med et innlegg uten et eneste produkt som er av typen sponset/reklame/affiliatelinker, hverken sykkel og sykkelvogn eller lue (winter is coming), jakke, tights, sokker og sko som CBE har på seg eller noen av klærene på miniene. Godt gjort! :phaedra:

sykkelvogna er vel sponset - den var det ihvertfall da de brukte den på påskefjellet som pulk.

Synes de har så mye vinterklær på seg for tiden. Er det vinter i Sarpsborg? trodde det var 15 grader i hele Sør-Norge de siste 4 ukene. Har ikke sett noen andre enn familien Eriksen som går rundt med topplue og beksømstøvler. Jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til å kle seg så rart, enn at de trenger å vise frem plaggene. Samme med eplehageinnlegget  - merkelige klesvalg i forhold til vær og årstid. Lukter spons lang vei.

Endret av Amafalathiel
  • Liker 30
Skrevet
16 minutter siden, Amafalathiel skrev:

sykkelvogna er vel sponset - den var det ihvertfall da de brukte den på påskefjellet som pulk.

Synes de har så mye vinterklær på seg for tiden. Er det vinter i Sarpsborg? trodde det var 15 grader i hele Sør-Norge de siste 4 ukene. Har ikke sett noen andre enn familien Eriksen som går rundt med topplue og beksømstøvler. Jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til å kle seg så rart, enn at de trenger å vise frem plaggene. Samme med eplehageinnlegget  - merkelige klesvalg i forhold til vær og årstid. Lukter spons lang vei.

De er som en katalog, de ligger foran. Nå kommer snart Halloween og så juleglamouren. Fra januar kommer våren og sommeren. Slik tjener blader seg rike og. De ligger 2-3 mnd foran vår årstid, for å selge. Pengene rår. 

Skrevet
22 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Litt rart ja...fikk snap av ei venninne i Sarpsborg som satt ute i t-skjorte.

Skrevet

Produktplassering, ja. :jepp: hvor er den  fine luen fra? Dressene til ungene? Sykkelvognen? Anorakken? Alt er merkelig nok produkter man får kjøpt hos sponsorene til cbe. Men tydeligvis helt tilfeldig sammensatt siden det ikke er merket.

• Liker 20
Skrevet

Jeg postet følgende kommentar på bakeinnlegget:

Det hadde vært svært interessant å høre tankene deres om å eksponere jentene såpass mye på bloggen til tross for klare advarsler fra div fagmiljø? Hva slags vurderinger dere tar mtp utfordringer og problemer det kan medføre for barna når store deler av barndommen deres er dokumentert på nett for all ettertid. Alt fra hvordan det ser ut på deres helt private barnerom til når de sluttet med smokk kan man finne med bare få tastetrykk. Et googlesøk på eldste gir mange tusen treff. Er dette noe dere er helt komfortable med og anser som nødvendig for at bedriften skal ha nok inntjening? 

Den ble slettet, gitt. Men hun har uansett lest den, og det er egentlig målet. 

Skrevet

Ingen går kledd med vinterlue nå, særlig ikke når man sykler. Og vinterstøvler når man sykler? Nå? Jeg bruker joggesko med ullsokk (hvis kaldt om morgenen). Nesten så jeg betviler hele syklinga.

• Liker 24
Skrevet (endret)
5 timer siden, Kollontaj skrev:

Ingen går kledd med vinterlue nå, særlig ikke når man sykler. Og vinterstøvler når man sykler? Nå? Jeg bruker joggesko med ullsokk (hvis kaldt om morgenen). Nesten så jeg betviler hele syklinga.

Som den gangen CBE var på en forfriskende sykkeltur og poserte foran blomsterbutikken med flate dekk.

Husker ikke helt når dette var men kanskje noen andre gjør det 💐

Endret av Ultiva
  • Liker 30
Skrevet

At en som har skapet fullt av joggesko velger tunge vintersko når man skal sykle en mil, er ganske så spesielt. 

• Liker 28
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Det er snodig å være kledd som om man var på høyfjellet på vintertur, og særlig når man i bloggen den 20.september skryter av at hun er glad for å gå med bar hud uten å fryse.

Så på noen dager går det fra  bare bein (og Pretty Women-støvletter) til fullt «skiutstyr», mens man er på samme sted i landet, og samme vær.

Skrevet (endret)
46 minutter siden, Ultiva skrev:

Som den gangen CBE var på en forfriskende sykkeltur og poserte foran blomsterbutikken - med flate dekk?

Får ikke til imgur, men innlegget heter flowers in my bisycle (sic!) og er skrevet i august 2016.

Endret av Tørst
bildet ble ikke lagret
  • Liker 9
Skrevet
2 timer siden, Amafalathiel skrev:

Sikkert gråsone.. levert den sponsede vognen og kjøpt sin egent..

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Zinatara skrev:

Jeg lurer veldig på om disse bloggerne tenker på å faktisk betale barna sine for den jobben de gjør. Dersom et barn er modell med et byrå vil de jo få betalt for jobben sin, men jeg tenker at en god del av disse bloggebarna gjerne ikke får sin del av kaka. I tillegg til at de jo blir eksponert gjerne med både navn, bosted og private opplysninger, mens en barnemodell gjerne er nokså anonymisert. 

Overrasker meg stort om de setter penger inn på barnas konto i forbindelse med oppdrag. Da innrømmer de jo at det er jobb? 

Barnemodeller er anonyme, de får betalt, de er ikke plutselig på jobb når de er hjemme og aner fred og ingen fare, det finnes arbeidstidsbestemmelser, det finnes folk (i tillegg til foreldrene) som er opptatt av deres ve og vel på/før/etter jobb, og ofte brukes bildene i kampanjer i andre land enn deres eget. Det er et tydelig skille mellom jobb og privatliv, i motsetning til her hvor mamma og pappa plutselig er arbeidsgivere, helt uten forvarsel. 

• Liker 19
Skrevet
1 hour ago, Ultiva said:

Som den gangen CBE var på en forfriskende sykkeltur og poserte foran blomsterbutikken - med flate dekk?

Eller vi elsker å stå slalom, én gang per sesong...

• Liker 13
Skrevet

forklaringen på vinterklærne kommer i kommentarfeltet - vinden blir så kald når hun sykler. Derfor kunne hun ikke ha shorts, selv om det ifølge en leser var 15 grader i går.

Den forklaringen tar jo ikke høyde for at der finnes mange mellomting mellom shorts og vinterfjellklær. Den tar heller ikke høyde for at man blir varm av å sykle med henger og to unger på slep.

Så jeg fastholder at det lukter skuespill og spons lang vei.

• Liker 38
Skrevet

For en artig tilfeldighet at frua har på seg anorakk fra Twentyfour (og noe som ser ut som den strikkegenseren samme merke har designet sammen med Get Inspired) og barna har klær fra Gullkorn. To klesmerker som eies av samme firma og ingenting er sponset! Wow! 

• Liker 35
Skrevet

La igjen kommentar om at joda, genseren i eplehageinnlegget skulle vært merket. Vel og bra at den er kjøpt for egne penger, og således ikke sponset, men at hun ved å bruke affiliatelenker tjener penger på å anbefale genseren (som selges av forhandler hun har samarbeid med og linker til), og at dette dermed er et reklamesamarbeid.

Ble naturligvis slettet. Sånn apropos alternativ virkelighet. 

• Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...