Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hahaha, jeg ler meg skakk av påkledningen. :hoho: 
Sorry, men så barnslig er jeg. :laugh: Hun er jo kledd som om det er 6 minusgrader. Jeg bor også i Østfold og gikk tur i bare T-skjorte i går, selv om det duskregnet litt, så var det jo varmt og deilig! :ler: 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jeg få be om en imgur eller 4 siden noen allerede har vært innom? Vil slippe å gi katalogen flere klikk enn nødvendig. Tusen takk ☺

• Liker 10
Skrevet

La oss ikke glemme at fruen vanligvis går i skjørt og bare ben både i november og februar ellers..

Skrevet
5 timer siden, Sophia_08 skrev:

Flott med et innlegg uten et eneste produkt som er av typen sponset/reklame/affiliatelinker, hverken sykkel og sykkelvogn eller lue (winter is coming), jakke, tights, sokker og sko som CBE har på seg eller noen av klærene på miniene. Godt gjort! :phaedra:

Har kommentert og etterlyst merking om spons på innlegget, men kommentaren min ble ikke godkjent. 

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Tudaisies skrev:

For en artig tilfeldighet at frua har på seg anorakk fra Twentyfour (og noe som ser ut som den strikkegenseren samme merke har designet sammen med Get Inspired) og barna har klær fra Gullkorn. To klesmerker som eies av samme firma og ingenting er sponset! Wow! 

Tror ikke de har betalt klærne selv. Barna er utstillingsdukker på jobb i to innlegg i helgen. Og ser ut som om hun har glemt sin egen sykkelhjelm.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Mynona, mod.

Skrevet

Ser på reprise av "Kjendisrestauranten"...
Så utrolig stor forskjell det er på Caroline der og på bloggen!
All redigeringen på bloggen yter henne IKKE rettferdighet!

• Liker 13
Skrevet

Tro hvorfor hun har byttet ut den berømte knekken mørk sjokolade til morgenkaffen med én stk Minde melkeplett...

• Liker 20
Skrevet
16 minutter siden, penny_ skrev:

Tro hvorfor hun har byttet ut den berømte knekken mørk sjokolade til morgenkaffen med én stk Minde melkeplett...

Fint at det selges islandsk sjokolade på Meny, når man snart går tom for norske sjokoladeprodusenter å støtte opp om. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

6 timer siden, Kollontaj skrev:

At en som har skapet fullt av joggesko velger tunge vintersko når man skal sykle en mil, er ganske så spesielt. 

Det er også ganske så spesielt å dra på sykkeltur med flate dekk (takk @Tørst for at du husket hvilken tur jeg mente 👍)

https://imgur.com/xxpNGkn

https://imgur.com/lEuw4MY

Igjen så viser jo slike innlegg hvor kraftig iscenesatt denne "hverdagen" er. 

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Det er også ganske så spesielt å dra på sykkeltur med flate dekk (takk @Tørst for at du husket hvilken tur jeg mente 👍)

https://imgur.com/xxpNGkn

https://imgur.com/lEuw4MY

Igjen så viser jo slike innlegg hvor kraftig iscenesatt denne "hverdagen" er. 

Frontgaffelen er også montert feil vei.

• Liker 13
Skrevet (endret)
1 time siden, Crash skrev:

Frontgaffelen er også montert feil vei.

Jaggu. Storytelling på høyt nivå. Rundt leirbålet. Og feilmerket. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 8
Skrevet

Fortsatt ikke noe som slår "fjellturen" de hadde i tussmørket i Siljan. Alt for å få vist fram spons fra topp til tå.

Var det ikke LKE som hadde barna bak sin sykkel på Snap? Har de arrangert noen bilder og later som det er frua som dro de?

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Fortsatt ikke noe som slår "fjellturen" de hadde i tussmørket i Siljan. Alt for å få vist fram spons fra topp til tå.

Var det ikke LKE som hadde barna bak sin sykkel på Snap? Har de arrangert noen bilder og later som det er frua som dro de?

På snapchat så det ut som frua IKKE dro på sykkeltralle. Mulig de bytter litt på? Historiefortellingen slår sprekker gang på gang. 

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, Kleenex skrev:

På snapchat så det ut som frua IKKE dro på sykkeltralle. Mulig de bytter litt på? Historiefortellingen slår sprekker gang på gang. 

Har hun skrevet eller sagt at det var hun som dro tralla? Det er vel uansett ingen big deal?

Skrevet
11 minutter siden, Topptur skrev:

Har hun skrevet eller sagt at det var hun som dro tralla? Det er vel uansett ingen big deal?

Nei, men det begynner å bli ganske så typisk for henne å overdrive sin egen innsats i alt hun gjør. 

• Liker 8
Skrevet
38 minutter siden, Topptur skrev:

nei, men det var bilde av henne på sykkelen med tralla bak

• Liker 5
Skrevet

LItt "fælt" å se hvor mange flere likes Frua får på bilder av barna sine på instagram. De får jo mange tusen flere likes enn bilder av henne selv. For sånne som henne gjør vel det det enda mer fristende å poste bilder av dem, de er potensielt mye mer innbringende enn henne. Tragisk. Er det forresten vanlig å ha så ujevnt likerantall på instagram? Syns hennes tall svinger utrolig mye, og er ganske lave uansett med tanke på antall følgere.

Skrevet (endret)

Mange av følgerne er vel såkalte ghost followers, altså kjøpte følgere. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ghost_followers 

Hvem som helst kan, hvis de gidder betale for det, få hundretusenvis av følgere. For all del, hun må jo ha en del reelle følgere, men antall likes er jo bare en veldig liten ptosent av antall oppgitte følgere... 

Selv bilder av barna gir en liten prosent likes, selv om de ofte får flere ganger mer likes enn bilder av bare henne.

Endret av Pikachuchu
  • Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...