Akj Skrevet 26. september 2017 #39861 Skrevet 26. september 2017 Men altså... regulering?! Finnes det ikke en ting med seg selv hun er fornøyd med..... 4
Tjukk Norris Skrevet 26. september 2017 #39862 Skrevet 26. september 2017 Endelig noen som kommenterer at de ikke kjøper noe selv, se nest siste innlegg på Instagram om sponsa løsnegler. lurer på om de er helt sjukt gjerrige eller om det å få alt sponsa har blitt en slags avhengighet...? 16
Aricia Skrevet 26. september 2017 #39863 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Tjukk Norris skrev: Endelig noen som kommenterer at de ikke kjøper noe selv, se nest siste innlegg på Instagram om sponsa løsnegler. lurer på om de er helt sjukt gjerrige eller om det å få alt sponsa har blitt en slags avhengighet...? Det å vise fram sponsede produkter er jo først og fremst jobben, tenker jeg, og dermed bloggens hele og fulle reelle innhold. Tingene i livet deres som ikke er sponset er det ikke så rart om de ikke viser fram i blogginnlegg, ettersom bloggen er en ren reklamekanal, ikke en løpende rapport fra det faktisk hverdagslivet hos Eriksens. Sistnevnte er jo bare det leseren skal tro eller ha som ryggmargsrefleks slik at reklamestuntene skal virke best mulig. Så ingen grunn til å tro at sponsingen i alle sine avskygninger er psykologisk eller irrasjonelt betinget - den er etter alle solemerker derimot svært gjennomtenkt. 13
skruf Skrevet 26. september 2017 #39864 Skrevet 26. september 2017 15 minutter siden, Akj skrev: Men altså... regulering?! Finnes det ikke en ting med seg selv hun er fornøyd med..... Skjønner ikke hvorfor hun har regulering, hun har opptil flere ganger selv uttalt at hun har perfekte tenner og perfekt tannstilling i kommentarfeltet sitt. Så, hvorfor regulering på perfekte tenner? 37
Tjukk Norris Skrevet 26. september 2017 #39865 Skrevet 26. september 2017 12 minutter siden, Aricia skrev: Det å vise fram sponsede produkter er jo først og fremst jobben, tenker jeg, og dermed bloggens hele og fulle reelle innhold. Tingene i livet deres som ikke er sponset er det ikke så rart om de ikke viser fram i blogginnlegg, ettersom bloggen er en ren reklamekanal, ikke en løpende rapport fra det faktisk hverdagslivet hos Eriksens. Sistnevnte er jo bare det leseren skal tro eller ha som ryggmargsrefleks slik at reklamestuntene skal virke best mulig. Så ingen grunn til å tro at sponsingen i alle sine avskygninger er psykologisk eller irrasjonelt betinget - den er etter alle solemerker derimot svært gjennomtenkt. Jo, men neglene for pokker? Tannlege?? 3
Cissacissa Skrevet 26. september 2017 #39866 Skrevet 26. september 2017 Jeg gidder ikke klikke inn på bloggen. Regulering? Kan noen forklare? 2
Aricia Skrevet 26. september 2017 #39867 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Tjukk Norris skrev: Jo, men neglene for pokker? Tannlege?? Ja, du kan så si. Det hadde ikke vært mine valg. 3
Inocybe Skrevet 26. september 2017 #39868 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, skruf skrev: Skjønner ikke hvorfor hun har regulering, hun har opptil flere ganger selv uttalt at hun har perfekte tenner og perfekt tannstilling i kommentarfeltet sitt. Så, hvorfor regulering på perfekte tenner? Tja. Hun har jo også proklamert at hun har perfekt hud mens hun også forteller hvor effektive diverse hudbehandlinger er mot problemhuden hennes. Ikke lett å virke troverdig når man både vil tjene penger alt mellom himmel og jord og framstå som 100% perfekt. 25
Akj Skrevet 26. september 2017 #39869 Skrevet 26. september 2017 39 minutter siden, Cissacissa skrev: Jeg gidder ikke klikke inn på bloggen. Regulering? Kan noen forklare? Fått seg "usynlig" regulering... sånn skinne man skal gå med i 22 timer i døgnet
Gjest Cocosa Skrevet 26. september 2017 #39870 Skrevet 26. september 2017 Jeg finner ikke bloggen troverdig for fem flate øre. Glad jeg sluttet å lese den for lenge siden 👍🏼
Xstrella Skrevet 26. september 2017 #39871 Skrevet 26. september 2017 Regulering kan og fikse på kjeven, underbitt. Mulig hun har sett på Sophie Elise? Og har ikke kylie kjenner også hatt streng+kjeveoperasjon for sitt nye ansikt.
loffen Skrevet 26. september 2017 #39872 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, skruf skrev: Skjønner ikke hvorfor hun har regulering, hun har opptil flere ganger selv uttalt at hun har perfekte tenner og perfekt tannstilling i kommentarfeltet sitt. Så, hvorfor regulering på perfekte tenner? Ja, dette reagerte jeg også på. Regulere de perfekte tennene til hva da? Uperfekte? 10
Cissacissa Skrevet 26. september 2017 #39873 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, Akj skrev: Fått seg "usynlig" regulering... sånn skinne man skal gå med i 22 timer i døgnet Sponset da, går jeg utfra...? 4
Gjest Gillians Skrevet 26. september 2017 #39874 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, Inocybe skrev: Tja. Hun har jo også proklamert at hun har perfekt hud mens hun også forteller hvor effektive diverse hudbehandlinger er mot problemhuden hennes. Ikke lett å virke troverdig når man både vil tjene penger alt mellom himmel og jord og framstå som 100% perfekt. Ja, det er dette som gjør at jeg får FF mer opp i halsen enn alle andre bloggere. Alt skal være perfekt HELE tida. Det gjør heller ikke noe å lyve for å få det til. Hun viser aldri noen "blikk bak fasaden", innrømmer aldri feil osv. Det gjør tross alt Sophie Elise, Krissy etc. Og de tør til og med å bli tatt bilder av fra mer enn én vinkel!
På besøk Skrevet 26. september 2017 #39875 Skrevet 26. september 2017 Out of character: Til forsvar for fruen: Hun har sagt at hun sliter med biting i søvne, og det unner jeg ikke min verste fiende! Så hvis det er for å korrigere noe slikt, så håper jeg nesten det kommer et langt, sponsa innlegg om det! 6
cerruti Skrevet 26. september 2017 #39876 Skrevet 26. september 2017 Hun var jo så fornøyd med tennene sine... Tydelig at hun vil vise det frem. Tennene er litt skjeve på den ene siden, så klart hun må fikse på det... Lurer på hvordan hun ser ut etter hvert som hun blir eldre og mer og mer fikset på. 3
Cavatina Skrevet 26. september 2017 #39878 Skrevet 26. september 2017 Bruker man regulering for å utbedre tanngnissing? Jeg trodde man brukte støpte skinner om natten til sånt, for å unngå nedsliting av tennene. 13
filifjonka Skrevet 26. september 2017 #39879 Skrevet 26. september 2017 3 hours ago, skruf said: Skjønner ikke hvorfor hun har regulering, hun har opptil flere ganger selv uttalt at hun har perfekte tenner og perfekt tannstilling i kommentarfeltet sitt. Så, hvorfor regulering på perfekte tenner? Hun skjærer tenner i søvne og det sliter ned tennene, ligger og biter tenna sammen så det knaker i kjevene... 1
På besøk Skrevet 26. september 2017 #39880 Skrevet 26. september 2017 Hun har skrevet at hun spytter den ut om natten. Det gjør jeg og. Hvis dette er pga.helse, så har jeg veldig sympati med dama på dette punktet! 4
Fremhevede innlegg