Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av LilleSnupp
Dobbelt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er nevnt flere ganger

Skrevet

Så hendig at de perfekte støvlene hun endelig har funnet og viser frem i bloggen i dag også var noen hun kunne reklamere for og tjene penger på, sammen med blusen og skjørtet.

Gyselig antrekk, forresten. 

• Liker 20
Skrevet

*dette skjørtet

'et edruelig forbruk...

• Liker 1
Skrevet
3 minutes ago, Undreguri said:

reagerer også på utsagn som "denne skjørtet har jeg ønsket meg i flere uker"

Men tenk da, flere uker faktisk! Lenge!

• Liker 14
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

C har lagt ut antrekksbilder i dag igjen, og hun har ingen stil, som jeg ser det.  Alle, eller de fleste, har en stilart, men C vingler hit og dit.

En dag lave røde støvletter som et så trange at man skulle tro de er malt på beina hennes, en annen dag støvletter til langt opp på lårene,.... hun har ingen gjennomgående stilart verken når det gjelder fottøy eller klær.

Har hun noe rødt på seg er det røde dusker på vesken, rødt på neglene, rødt rundt halsen, rødt på leppene - det blir så myyyyye,

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporing, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet
4 timer siden, Kaktuspotte skrev:

C har lagt ut antrekksbilder i dag igjen, og hun har ingen stil, som jeg ser det.  Alle, eller de fleste, har en stilart, men C vingler hit og dit.

En dag lave røde støvletter som et så trange at man skulle tro de er malt på beina hennes, en annen dag støvletter til langt opp på lårene,.... hun har ingen gjennomgående stilart verken når det gjelder fottøy eller klær.

Har hun noe rødt på seg er det røde dusker på vesken, rødt på neglene, rødt rundt halsen, rødt på leppene - det blir så myyyyye,

Juletre Deluxe!!😉

• Liker 7
Skrevet

Frua og eksfotballfruemannen har lært seg et nytt ord som brukes titt og ofte; perfection.. 

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, Kleenex skrev:

Frua og eksfotballfruemannen har lært seg et nytt ord som brukes titt og ofte; perfection.. 

Så de er på bokstaven P nå ja, ikke så veldig lenge til de kommer til Y da, for ydmykhet... Noe å lære det også, og i deres tilfelle, ikke akkurat for tidlig.

• Liker 12
Skrevet
9 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Så de er på bokstaven P nå ja, ikke så veldig lenge til de kommer til Y da, for ydmykhet... Noe å lære det også, og i deres tilfelle, ikke akkurat for tidlig.

De tolker nok alfabetet på sin egen måte, så den bokstaven velger de bort :)

• Liker 17
Skrevet
41 minutter siden, Kleenex skrev:

Hvilket betyr at de bruker en del tid på å surfe sosiale medier, blant annat instagram. Der ser jeg det ofte, at engelsktalende skriver Perfection som komplement. Men da gjerne om et bilde som er vel arbeidet både i fht lys, skygge, komposisjon, klær og/eller interiør, samt modellens posering (om det er mennesker på bildet da) etc.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Kleenex skrev:

Det er muligens en erstatning for "on fleek" som de fleste andre har sluttet med for noen år siden?

• Liker 8
Skrevet

Hmmm,ser at CBE og Lene Orvik har sansen for de samme røde skoene.... Tilfeldig? Reklame? Ihvertfall ikke merket

• Liker 7
Skrevet
13 timer siden, Topptur skrev:

Ok, men da er det jo skikkelig ufint å sitte her og kritisere henne? Sånn behandler ikke jeg venninnene mine i hvert fall. 

Jeg tror det var ironi!

Skrevet
26 minutter siden, Regn skrev:

Jeg tror det var ironi!

Næh? Tror du? 

Hva tror du mitt svar var da 😂

Skrevet

Kutt ut de tåpelige forsøkene på brukerdebatt. 

• Liker 24
Skrevet

Skjønner virkelig ikke behovet for å dele alle øyeblikk som for folk flest er private på en blogg. Se, 1 år! Er det ikke bra nok å vise frem barna for familie og venner? Er CBE så usikker på seg selv at hun trenger bekreftelse og ros fra vilt fremmede? 

Eller handler det om at en av inntektskildene i hjemmet ikke må skjules for nåværende og potensielle fremtidige annonsører?

Synes det er så unødvendig og betenkelig å bruke barna sine på en kommersiell blogg. 

• Liker 20
Skrevet
Just now, Pikachuchu said:

Synes det er så unødvendig og betenkelig å bruke barna sine på en kommersiell blogg. 

Profitten er viktigst, dessverre.

Det er trist at det ikke finnes noe lovverk som kan beskytte barn mot å bli utlevert i foreldres blogg.

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...