Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
50 minutter siden, lunalee skrev:

Mulig jeg er litt sent ute her. Men det bildet hvor hun er forlover - altså, hun er så oversminket at bruden blekner helt i forhold. Hvem gjør sånt a? :fart2:

En som har et ekstremt eksponeringsbehov og som enten ikke har "vanlig folkeskikk" eller som ser seg hevet over disse allmenne spillereglene. Et litt i overkant velutviklet ego med andre ord!

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Correct me if I´m wrong, men det bildet på Insta der hun viser babymagen sin i uke 40, er det noe "galt" med gardinen akkurat der magen "strutter" som mest? Har de minsket magen?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Pikachuchu skrev:

En som har et ekstremt eksponeringsbehov og som enten ikke har "vanlig folkeskikk" eller som ser seg hevet over disse allmenne spillereglene. Et litt i overkant velutviklet ego med andre ord!

Enig med deg😊

Skrevet
5 minutter siden, Mädchen skrev:

Correct me if I´m wrong, men det bildet på Insta der hun viser babymagen sin i uke 40, er det noe "galt" med gardinen akkurat der magen "strutter" som mest? Har de minsket magen?

Imgur?

Skrevet
1 minutt siden, MorUgle skrev:

Imgur?

Er ingen kløpper på imgur. Kanskje noen andre som kan fikse det? :)

Skrevet (endret)
30 minutter siden, Mädchen skrev:

Man ser jo at der gardinene er tredd på gardinstanga,så sitter gardina lenger inn,enn nede ved gulvet..

Er nok noe så enkelt som at den nederste delen har blitt dratt litt frem av hund/barn/bevegelse og ingen har rettet på det.. 

Den delen av gardina er jo "løs"..

Endret av J..
Skrevet

Frua har kjøpt inn grønne planter til soverommet. Er det sunt da spør flere. Frua mener det ikke har noe å si for oksygenet om natta for plantene lager jo oksygen..eller? Vinn vinn? Mulig hun snart får grønne fingre?

Skrevet
8 minutter siden, Kleenex skrev:

Frua har kjøpt inn grønne planter til soverommet. Er det sunt da spør flere. Frua mener det ikke har noe å si for oksygenet om natta for plantene lager jo oksygen..eller? Vinn vinn? Mulig hun snart får grønne fingre?

Poenget hennes var at mennesker også produserer karbondioksid, så da bør man i så fall kaste ut gubben også :P 

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, Kleenex skrev:

Kanskje Frua bør ta en titt i naturfagsboken og sjekke hva plantene driver med når det ikke er lys til fotosyntese. 

Når det er sagt så har neppe noen planter stor effekt på oksygennivået på et soverom på nattestid med mindre rommet er hermetisk lukket. 

• Liker 7
Skrevet
34 minutter siden, Inocybe skrev:

Kanskje Frua bør ta en titt i naturfagsboken og sjekke hva plantene driver med når det ikke er lys til fotosyntese. 

Når det er sagt så har neppe noen planter stor effekt på oksygennivået på et soverom på nattestid med mindre rommet er hermetisk lukket. 

Riktig, det eneste som kan bli et problem er om en har allergi mot pollen eller gress så kan en reagere på at det er mye grønt på soverommet. 

• Liker 2
Gjest Skribent
Skrevet

Tatt i betraktning hvilke absurde spørsmål de blir stilt i kommentarfeltet innimellom kan man godt forstå impulser om både å frese litt tilbake igjen og å overse folk - såpass skal jeg gi dem. Nivået i det kommentarfeltet er tidvis skremmende... 

Det unnskylder ikke hårete forretningsdrift og jevnt over dårlig dømmekraft, bare så det er sagt, men det kryper mye rart rundt på nettet. Skal godt gjøres å bli immun mot det. Desto mindre forståelig at de i det hele tatt vil blogge familierelatert, forsåvidt, med barn og for den saks skyld annen familie og venner... De må jo vite bedre enn noen hvordan det oppleves å bli dissekert offentlig. Bra start på livet for ungene :forvirret: 

Skrevet
5 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Riktig, det eneste som kan bli et problem er om en har allergi mot pollen eller gress så kan en reagere på at det er mye grønt på soverommet. 

Det morsomme er egentlig hvordan hun svarer spørsmålet:

CAROLINE BERG ERIKSEN

Haha :D Da tror jeg vedkommende som fortalte deg dette lurte deg ;) Grønne plantet lager oksygen! Google fotosyntese ;)

Tydelig at det er en stund siden hun har åpnet naturfagene bøkene,ja.

• Liker 23
Skrevet
31 minutter siden, Emilie112 skrev:

Det morsomme er egentlig hvordan hun svarer spørsmålet:

CAROLINE BERG ERIKSEN

Haha :D Da tror jeg vedkommende som fortalte deg dette lurte deg ;) Grønne plantet lager oksygen! Google fotosyntese ;)

Tydelig at det er en stund siden hun har åpnet naturfagene bøkene,ja.

Hehe, hun ber folk om å google fotosyntese ja, kanskje hun skulle prøvd det selv.. 

• Liker 17
Skrevet
7 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Hehe, hun ber folk om å google fotosyntese ja, kanskje hun skulle prøvd det selv.. 

Lurer på hvor mange som har gitt henne fakta og hun ikke har publisert 😂

• Liker 7
Gjest Skribent
Skrevet

Hva går jeg glipp av her...? Oksygen er da et avfallsprodukt av fotosyntese. Må jeg lese kommentarfeltet for å skjønne hva som er feil med det hun svarer, eller er det jeg som har et blondt øyeblikk :klo: 

Skrevet
19 minutter siden, Skribent skrev:

Hva går jeg glipp av her...? Oksygen er da et avfallsprodukt av fotosyntese. Må jeg lese kommentarfeltet for å skjønne hva som er feil med det hun svarer, eller er det jeg som har et blondt øyeblikk :klo: 

Fotosyntese er avhengig av lys så når det er mørkt er det ingen fotosyntese. Uten lys så forbruker plantene oksygen for å få energi på samme måte som oss (enkelt forklart).

Kan selvfølgelig hende at CBE fortrinnsvis sover på dagen hvor plantene har netto overskudd av oksygen men jeg tviler :fnise:

• Liker 17
Skrevet
23 minutter siden, Skribent skrev:

For det første er det måten hun svarer på, som å le av vedkommende. Og ja,planter produserer O2, men om man kan litt om fotosyntesen vet man også at for at fotosyntesen skal foregå må grønneplanter tilføres lys. Når de ikke får lys "stjeler" de oksygen. Som skrevet over i tråden har det sikkert ikke noen praktisk betydning, men som jeg nevnte, måten hun svarer leserene sine på er ganske underholdene.

• Liker 20
Skrevet

Kommer nok snart en "naturfaglærer" og gir CBE rett og alle andre feil ;)

• Liker 41
Skrevet
1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

😂😂Hun har nå skrevet i kommentarfeltet at dette er helt trygt.. osv. Så nå kan vi legge til biolog eller naturfaglærer i yrkestitler. Denne bloggen er sannelig et opplysende sannhetsmedium og de har virkelig er bredt spekter av ansatte. Alt fra ernæringsfysiologer, jurister,leger,PT. Og nå utdannelse innen biologi. Jeg bøyer meg i støvet.

• Liker 15
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Lektor-Åge, PT-Åges bror kommer snart på banen :opplyser:

Endret: Se der ja :icon_lol:

Endret av Inocybe
  • Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...