Stjernekikkeren Skrevet 5. september 2017 #38901 Skrevet 5. september 2017 10 minutter siden, owley skrev: Det som er så ufattelig trist er at begge to virker ha blitt ekstremt opptatt av perfeksjon, og perfekte bilder. Det fører til en vond sirkel der bildene blir redigert ihjel. Jeg bare lurer på hvor mange timer de bruker hver dag for å ta disse "perfekte bildene"? Ifht styling, sminking, location, fotografering og ikke minst: Etterarbeid. For å si det sånn, skjønner at de sier at bloggen er en heltidsjobb for begge.... 8
blåbærpai Skrevet 5. september 2017 #38902 Skrevet 5. september 2017 Ang. haka. Jeg kan ikke dette med imgur. Men bilde nr 5 fra toppen på innlegget "Dalen hotell: dagen før dagen". Det ser jo ikke menneskelig ut. I. Det. hele. Tatt. Tror de har sett seg blind på egne photoshop-evner ja. 8
Gjest Kaktuspotte Skrevet 5. september 2017 #38903 Skrevet 5. september 2017 Å kjenne regn og vind på usminket hud er deilig, og det opplever CBE aldri, tror jeg. Fordi huden er dekket med "maling" Nytt oversminket innlegg på bloggen i dsg, og jeg kan bare ikke skjønne at noen klarer å være så tungt sminket på høylys dag. C er naturlig søt, så jeg skjønner ikke vitsen med den helsparklingen. .
Gjest Skribent Skrevet 5. september 2017 #38904 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, Kaktuspotte skrev: Å kjenne regn og vind på usminket hud er deilig, og det opplever CBE aldri, tror jeg. Fordi huden er dekket med "maling" Nytt oversminket innlegg på bloggen i dsg, og jeg kan bare ikke skjønne at noen klarer å være så tungt sminket på høylys dag. C er naturlig søt, så jeg skjønner ikke vitsen med den helsparklingen. . Jeg er enig. Hun har tidligere nevnt problemer med pigmentflekker, men likevel, jeg ser ikke hvordan det ville skadet bloggen om hun bare trappet ned glamfaktoren og bare var seg selv mer. En ekte CBE ville vel bare gagne både forholdet til leserne samt troverdigheten til virksomheten?
Rubella Skrevet 5. september 2017 #38905 Skrevet 5. september 2017 (endret) Altså, det er mye photoshop i sving - men hun har jo alltid hatt veldig prominent og skarp hake! Endret 5. september 2017 av Rubella 7
MorUgle Skrevet 5. september 2017 #38906 Skrevet 5. september 2017 Tror ikke brevkurset i foto hjalp noe særlig.... 8
Gjest Kaktuspotte Skrevet 5. september 2017 #38907 Skrevet 5. september 2017 19 minutter siden, MorUgle skrev: Tror ikke brevkurset i foto hjalp noe særlig.... Han har sikkert ikke hatt "eksamen"
MorUgle Skrevet 5. september 2017 #38908 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Kaktuspotte skrev: Han har sikkert ikke hatt "eksamen" Enig. 1
Stjernekikkeren Skrevet 5. september 2017 #38909 Skrevet 5. september 2017 Kan nesten lure på om dette er det som driver bloggen, at de med vilje holder på sånn som dette for å piske opp stemningen. Hva ellers skal en tro når en ser nærmere på bildene de legger ut, det er jo ikke mulig at de selv tror det ser naturlig ut eller at de får andre til å tro det? 11
Emilie112 Skrevet 5. september 2017 #38910 Skrevet 5. september 2017 (endret) Er det bare jeg eller har de alt malt den ene stuen hvit? Endret 5. september 2017 av Emilie112 4
Gjest Anne B Skrevet 5. september 2017 #38911 Skrevet 5. september 2017 11 minutter siden, Emilie112 skrev: Er det bare jeg eller har de alt malt den ene stuen hvit? Jeg tenkte det samme. Er det blåfargen som de var sååååå fornøyd med som er malt over?
Gjest Skribent Skrevet 5. september 2017 #38912 Skrevet 5. september 2017 (endret) 3 minutter siden, Anne B skrev: Jeg tenkte det samme. Er det blåfargen som de var sååååå fornøyd med som er malt over? Hun blir spurt om det i kommentarfeltet og svarer "kanskje det :p". Mørk blått med svarte møbler var nitrist, men kritthvite vegger og svarte møbler er omtrent like ille. Husets ærverdige stil er maltraktert fullstendig. Endret 5. september 2017 av Skribent
Jobbermedbarn Skrevet 5. september 2017 #38913 Skrevet 5. september 2017 Ja, hvorfor ikke bare være seg selv? Det tristeste med redigeringen synes jeg er at mannen din bevisst forandrer på deg! De er en bedrift, de er helt sikkert sammen om det, men innerst inne hvor trist er det ikke å sitte og forandre på sin egen kone? Det må jo gjøre noe med deg... 16
penny_ Skrevet 5. september 2017 #38914 Skrevet 5. september 2017 (endret) 5 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Ser det ganske tydelig når det blir markert, de tror dette er en bra redigeringsjobb mens de egentlig har ødelagt hele ansiktet hennes på dette bildet. Halve panna er glatt og plastlignende før det plutselig blir menneskehud igjen osv. Men for all del, det er nok slik hun ser ut, for de redigerer jo som kjent ikke sine bilder. Nå er det jo kjent at de redigerer bort rynker. Det har hun sagt selv http://www.carolinebergeriksen.no/2017/08/22/nar-resultatet-av-noe-sa-kjedelig-blir-sa-fint/#comment-568850 Endret 5. september 2017 av penny_ 3
Gjest Cocosa Skrevet 5. september 2017 #38915 Skrevet 5. september 2017 Jeg biter meg merke i at bilder CBE legger ut når hun er sammen med andre, alltid er bilder der CBE ser penest ut. Jeg sier IkKE noe negativt om utseende til venner osv, men på mange av bildene ser det ut som om de er på vei til å si noe, er midt i en setning eller lignende, mens CBE ser "smashing" ut. Synes det er urettferdig mot de som legges ut på bloggen...
Mynona Skrevet 5. september 2017 #38916 Skrevet 5. september 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Mynona, mod.
Mme Blavatsky Skrevet 5. september 2017 #38917 Skrevet 5. september 2017 1 minute ago, Cocosa said: Jeg biter meg merke i at bilder CBE legger ut når hun er sammen med andre, alltid er bilder der CBE ser penest ut. Jeg sier IkKE noe negativt om utseende til venner osv, men på mange av bildene ser det ut som om de er på vei til å si noe, er midt i en setning eller lignende, mens CBE ser "smashing" ut. Synes det er urettferdig mot de som legges ut på bloggen... Jeg har lagt merke til det samme. I tillegg så blir hennes sterkt redigerte utseende en nesten komisk kunstig kontrast til den naturlige, uretusjerte personen hun står ved siden av. Det hele er til å riste på hodet av. Hvorfor gjør de det så vanskelig for seg selv? 34
Stjernekikkeren Skrevet 5. september 2017 #38918 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, penny_ skrev: Nå er det jo kjent at de redigerer bort rynker. Det har hun sagt selv http://www.carolinebergeriksen.no/2017/08/22/nar-resultatet-av-noe-sa-kjedelig-blir-sa-fint/#comment-568850 Tenker du på denne kommentaren her? CAROLINE BERG ERIKSEN 2 UKER SIDEN SVAR Det er jo smak og behag, men som nevnt i den forrige kommentaren min så er det ikke alt dette som bare ian tilskrives redigering. På antrekksbilder har jeg en helt annen sminke og vi bruker en helt annen lyssetting enn på vanlige hverdagsbilder. På antrekksbildene fra Elle-festen er det kun to av bildene hvor det er gjort noe under øynene (og da svært lite), på resten er det ikke gjort noe som helst. Så det jeg vil frem til er at denne forskjellen du påpeker ikke kun kan tilskrives redigering, men helt andre ting som lyssetting og sminke Tja, vet ikke jeg... føler ikke dette er noe innrømmelse på noe jeg, mer sånn "ja, nei, vet ikke, kanskje" opplegg hvor de først innrømmer litt redigering, men så er det lyssetting og sminke som har mer å si, og den innrømmelsen om bildene som var gjort noe med var bare bittelitt under øynene, og hun understreket at det var veldig lite. Så ja.. 8
Fredrik29 Skrevet 5. september 2017 #38919 Skrevet 5. september 2017 Synes det er trist at hun føler behov for å redigere ansiktshuden sin slik. Nesten så man kan håpe at det kun er for å skape litt ohoi 8
Populært innlegg Keaton Skrevet 5. september 2017 Populært innlegg #38920 Skrevet 5. september 2017 Artig med briller når noe seriøst skal selges, som lydbok. CBE: det er lydbok. Lyd. 56
Fremhevede innlegg