Pikachuchu Skrevet 5. september 2017 #38881 Skrevet 5. september 2017 17 minutter siden, Juliannaos skrev: Det var noen skikkelig store pupiller! 1
Rosalie Skrevet 5. september 2017 #38882 Skrevet 5. september 2017 5 timer siden, Pikachuchu skrev: Det var noen skikkelig store pupiller! Og et ekstremt markert hakeparti... 6
Clostebol Skrevet 5. september 2017 #38883 Skrevet 5. september 2017 47 minutes ago, Rosalie said: Og et ekstremt markert hakeparti... Uff, kan dere ikke holde dere for gode for slike kommentarer? 16
Pinkee Skrevet 5. september 2017 #38884 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Clostebol skrev: Uff, kan dere ikke holde dere for gode for slike kommentarer? Er vel fordi haken ser ut som den er dratt ut med en sugekopp. Første jeg så på det bildet. En markert sirkel på haken. Er vel et resultat av PS som har gått litt galt, for tror ikke CBE har en slik strek rundt haken naturlig. 12
Rosalie Skrevet 5. september 2017 #38885 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Clostebol skrev: Uff, kan dere ikke holde dere for gode for slike kommentarer? OK. prøver igjen. Og et ekstremt hakeparti, som må være et resultat av litt vel overivrig fotoshopping, for så markert hakeparti har hun ikke til vanlig. 14
J.. Skrevet 5. september 2017 #38886 Skrevet 5. september 2017 Ærlig talt. Bedre om hun høvler ned haken på operasjonsbordet,eller hva? "Naturlig skjønnhet" så lenge haka ikke er for stor bare. Eller nesa. Eller ørene. Eller.... 2
Gjest Regn Skrevet 5. september 2017 #38887 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Ærlig talt. Bedre om hun høvler ned haken på operasjonsbordet,eller hva? "Naturlig skjønnhet" så lenge haka ikke er for stor bare. Eller nesa. Eller ørene. Eller.... målet er vel at hun kan vise haka som den er på alle bilder uten å redigere bort. Hun er finest når hun ikke er i hjel smnka eller redigert i stykker.
J.. Skrevet 5. september 2017 #38888 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, Regn skrev: målet er vel at hun kan vise haka som den er på alle bilder uten å redigere bort. Hun er finest når hun ikke er i hjel smnka eller redigert i stykker. Hva dere mener om haken hennes kan dere vel holde for dere selv uansett. 2
Gjest Regn Skrevet 5. september 2017 #38889 Skrevet 5. september 2017 (endret) 2 minutter siden, J.. skrev: Hva dere mener om haken hennes kan dere vel holde for dere selv uansett. Ikke si dere. Jeg er ikke endel av en homogenmasse og snakker kun for meg: Jeg mener at det er synd hun gjemmer seg bak redigering. Hun er flott som hun er og den haka er endel av henne. Hun må ha lav selvtillit når hun hele tida skjuler seg, og det har hun da ingen grunn til Endret 5. september 2017 av Regn
Gjest Sirkustjukk Skrevet 5. september 2017 #38890 Skrevet 5. september 2017 3 minutter siden, J.. skrev: Hva dere mener om haken hennes kan dere vel holde for dere selv uansett. Det er vel redigeringen, ikke selve kroppsdelen som man mener noe om.
Gjest Regn Skrevet 5. september 2017 #38891 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, Sirkustjukk skrev: Det er vel redigeringen, ikke selve kroppsdelen som man mener noe om. Sant nok!
J.. Skrevet 5. september 2017 #38892 Skrevet 5. september 2017 Siden det uansett er omtale av kropp/utseende så er det rapportert..
Gjest Loffeliten Skrevet 5. september 2017 #38893 Skrevet 5. september 2017 11 minutter siden, J.. skrev: Siden det uansett er omtale av kropp/utseende så er det rapportert.. Nei, det er ikke omtale av noens kropp. Den haken der er faktisk ikke en del av kroppen til CBE, den er produsert av Herr Fotballfrue. Det som diskuteres er bilderedigering og en overivrig photoshopper. Jeg tror de behandler bildene så voldsomt at de ser seg helt blinde på resultatet - og så overser de ting som den veldig tydelige "ringen" på haken til Fruen. På tide å bremse litt, LKE?
Rosalie Skrevet 5. september 2017 #38894 Skrevet 5. september 2017 30 minutter siden, Regn skrev: målet er vel at hun kan vise haka som den er på alle bilder uten å redigere bort. Hun er finest når hun ikke er i hjel smnka eller redigert i stykker. Dette. CBE er ei pen dame, og det er trist at hun føler at hun hele tiden må endre utseendet sitt vha PS, om det så er å "stramme opp" overarm, slanke lårene eller å gjøre hakepartiet helt sylskarpt for å unngå antydninger til litt underhudsfett. 10
Gjest Kaktuspotte Skrevet 5. september 2017 #38895 Skrevet 5. september 2017 Her er man på detaljnivå siden det er haken som diskuteres, eller får gjennomgå.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 5. september 2017 #38896 Skrevet 5. september 2017 (endret) Igjen synes jeg er det er spesielt at en amabasadør for et hudpleiemerke (og selverklært fritatt for problemhud) føler et så stort behov for å redigere hud og bruke den mengden med sminke. Endret 5. september 2017 av Sirkustjukk
OppNedPåAlt Skrevet 5. september 2017 #38897 Skrevet 5. september 2017 9 timer siden, Juliannaos skrev: Men altså.... https://imgur.com/a/hL8xO Hvis man først skal photoshoppe og gjøre det litt fint og smooth, kan man gjøre det uten at man ser ALT? 26
Gjest Skribent Skrevet 5. september 2017 #38898 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, OppNedPåAlt skrev: Men altså.... https://imgur.com/a/hL8xO Hvis man først skal photoshoppe og gjøre det litt fint og smooth, kan man gjøre det uten at man ser ALT? Jeg er ikke observant nok eller teknisk nok til å se slikt vanligvis, men det blir veldig tydelig når det fremheves. Da er det selvsagt problematisk at de selv bagatelliserer omfanget av redigeringen. En annen ting er at redigeringen er en helt elendig jobb når det er såpass tydelig. De beholder enkelte elementer, kanskje for å fremstå ikke-redigert - blankt parti ved nesa, skjeggvekst, ujevn hud - men redigerer andre ting? Jeg forstår ikke tanken bak. Hva ser de på skjermen sin som vi ikke ser? Hun er naturlig pen. Hvis man photoshopper noe, bør man ikke gjøre det så det ikke synes? Jeg er som sagt ikke teknisk nok til å påpeke hva som er hva, men reklameplakater etc ser ikke sånn ut. Når de er såpass under lupen for redigering burde de iallfall ta kurs nok til å gjøre jobben skikkelig. Nå gir de jo bort ammunisjon ved dørene?
Stjernekikkeren Skrevet 5. september 2017 #38899 Skrevet 5. september 2017 2 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Men altså.... https://imgur.com/a/hL8xO Hvis man først skal photoshoppe og gjøre det litt fint og smooth, kan man gjøre det uten at man ser ALT? Ser det ganske tydelig når det blir markert, de tror dette er en bra redigeringsjobb mens de egentlig har ødelagt hele ansiktet hennes på dette bildet. Halve panna er glatt og plastlignende før det plutselig blir menneskehud igjen osv. Men for all del, det er nok slik hun ser ut, for de redigerer jo som kjent ikke sine bilder. 16
owley Skrevet 5. september 2017 #38900 Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Men for all del, det er nok slik hun ser ut, for de redigerer jo som kjent ikke sine bilder. Det som er så ufattelig trist er at begge to virker ha blitt ekstremt opptatt av perfeksjon, og perfekte bilder. Det fører til en vond sirkel der bildene blir redigert ihjel. Jeg bare lurer på hvor mange timer de bruker hver dag for å ta disse "perfekte bildene"? Ifht styling, sminking, location, fotografering og ikke minst: Etterarbeid. 13
Fremhevede innlegg