fina Skrevet 5. september 2017 #38921 Skrevet 5. september 2017 (endret) 12 minutter siden, Kollontaj skrev: Artig med briller når noe seriøst skal selges, som lydbok. CBE: det er lydbok. Lyd. 😂 *googler "hvordan se intellektuell ut"* Endret 5. september 2017 av fina 19
Gjest Sirkustjukk Skrevet 5. september 2017 #38922 Skrevet 5. september 2017 Carolines LYD-bokklubb for svarte! Djezzuz!
Gjest Skribent Skrevet 5. september 2017 #38923 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Kollontaj skrev: Artig med briller når noe seriøst skal selges, som lydbok. CBE: det er lydbok. Lyd. Uffa Det er vel et sånt øyeblikk hvor man får litt lyst til å klappe sammen sin solide dokumentmappe og runde av med "I rest my case" Til salgs: Kropp, sjel, barn, familie, venner, integritet. Høystbydende.
Gjest Skribent Skrevet 5. september 2017 #38924 Skrevet 5. september 2017 (endret) For øvrig, Caro, så heter det "i tvil om", ikke "i tvil på". Trenger ikke språkkunnskaper for å kalle seg journalist, si! Endret 5. september 2017 av Skribent
loffen Skrevet 5. september 2017 #38925 Skrevet 5. september 2017 (endret) Det er attpåtil lekebriller uten styrke fra Gina Tricot, ikke lesebriller.. 🤓 Lyttebriller! Så teit. Endret 5. september 2017 av loffen 35
Inocybe Skrevet 6. september 2017 #38926 Skrevet 6. september 2017 Er det de samme brillene som så ivrig ble avbildet da hun liksom tok PT-utdannelse? Det er som rollebeskrivelsen til en amerikansk sit-com. Den interkulturelle nerden går selvfølgelig med briller. Uten briller kan man ikke være smart nemlig. Kleint. 30
penny_ Skrevet 6. september 2017 #38927 Skrevet 6. september 2017 9 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Tenker du på denne kommentaren her? CAROLINE BERG ERIKSEN 2 UKER SIDEN SVAR Det er jo smak og behag, men som nevnt i den forrige kommentaren min så er det ikke alt dette som bare ian tilskrives redigering. På antrekksbilder har jeg en helt annen sminke og vi bruker en helt annen lyssetting enn på vanlige hverdagsbilder. På antrekksbildene fra Elle-festen er det kun to av bildene hvor det er gjort noe under øynene (og da svært lite), på resten er det ikke gjort noe som helst. Så det jeg vil frem til er at denne forskjellen du påpeker ikke kun kan tilskrives redigering, men helt andre ting som lyssetting og sminke Tja, vet ikke jeg... føler ikke dette er noe innrømmelse på noe jeg, mer sånn "ja, nei, vet ikke, kanskje" opplegg hvor de først innrømmer litt redigering, men så er det lyssetting og sminke som har mer å si, og den innrømmelsen om bildene som var gjort noe med var bare bittelitt under øynene, og hun understreket at det var veldig lite. Så ja.. Lite i CBEs verden, ja. De er jo kjent for litt større forandringer. Selvfølgelig vil hun ikke innrømme mer enn akkurat det som er nødvendig. 9
Gjest Anne B Skrevet 6. september 2017 #38928 Skrevet 6. september 2017 8 timer siden, Sirkustjukk skrev: Carolines LYD-bokklubb for svarte! Djezzuz! Ja, men hun prøver å kamuflere det godt ved å hele tiden skrive at hun har lest en bok av Fossum for det tar seg bedre ut.
Stjernekikkeren Skrevet 6. september 2017 #38929 Skrevet 6. september 2017 (endret) Jeg har selv beskyldt andre her for å gi fotballfrueparet for mye kred og godvilje, men ser at jeg selv har trodd bittelitt for godt om dem når hun lager innlegg der hun bruker lekebriller og striglet frisyre for å se passe nerdete ut når hun skal reklamere for lydbøker, hadde aldri trodd de kom til å synke så dypt at de gjorde hele dama til en reklamerekvisitt.... Flaut, det er bare flaut.... Endret 6. september 2017 av Stjernekikkeren Trøtt i trynet, glemte en setning 24
Gjest Clementina Skrevet 6. september 2017 #38930 Skrevet 6. september 2017 (endret) 8 timer siden, loffen skrev: Det er attpåtil lekebriller uten styrke fra Gina Tricot, ikke lesebriller.. 🤓 Lyttebriller! Så teit. Seriøst?? Jeg syns det er morsomt at hun "leser" og "pløyer seg gjennom" lydbøker. Har hun ikke eget bibliotek også?? Som hun skulle fylle opp med bruktbøker som skulle stå til pynt? Det her er jo faktisk kjempemorsomt men jeg tror dessverre at Caroline mener dette helt alvorlig. Jeg regaerte også på at det ikke er en eneste bokhylle eller bok på alle bildene de har av barnerommene, nitrist at de ikke leser for de små engang. Endret 6. september 2017 av Clementina
Kleenex Skrevet 6. september 2017 #38931 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, Clementina skrev: Seriøst?? Jeg syns det er morsomt at hun "leser" og "pløyer seg gjennom" lydbøker. Har hun ikke eget bibliotek også?? Som hun skulle fylle opp med bruktbøker som skulle stå til pynt? Det her er jo faktisk kjempemorsomt men jeg tror dessverre at Caroline mener dette helt alvorlig. Jeg regaerte også på at det ikke er en eneste bokhylle eller bok på alle bildene de har av barnerommene, nitrist at de ikke leser for de små engang. Du vet, det er ikke lett å få barnebøker til å matche fargen på veggen. 28
penny_ Skrevet 6. september 2017 #38932 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, Clementina skrev: Seriøst?? Jeg syns det er morsomt at hun "leser" og "pløyer seg gjennom" lydbøker. Har hun ikke eget bibliotek også?? Som hun skulle fylle opp med bruktbøker som skulle stå til pynt? Det her er jo faktisk kjempemorsomt men jeg tror dessverre at Caroline mener dette helt alvorlig. Jeg regaerte også på at det ikke er en eneste bokhylle eller bok på alle bildene de har av barnerommene, nitrist at de ikke leser for de små engang. 11 minutter siden, Kleenex skrev: Du vet, det er ikke lett å få barnebøker til å matche fargen på veggen. Jeg syns jeg husker at CBE skrev at de har gjemt dem inni noen skuffer eller skap.
mikrobe Skrevet 6. september 2017 #38933 Skrevet 6. september 2017 13 minutter siden, penny_ skrev: Jeg syns jeg husker at CBE skrev at de har gjemt dem inni noen skuffer eller skap. Det der hentet frem tristhet i meg. Bøkenes verden er fantastisk, spesielt for barn. Det kan være mye mestring, læring, spenning og virkelighetsflukt gjemt mellom to permer. 17
Gjest Kaktuspotte Skrevet 6. september 2017 #38934 Skrevet 6. september 2017 Ærlig talt, jeg kan aldri tenke meg at de ikke leser til barnet sitt. Jenta virker både kvikk og lykkelig. "Ta" de for eksponering, oversminket, retusjering og bla bla....., men ikke om hun leser til barnet sitt. Det blir spekulasoner.
Gjest Topptur Skrevet 6. september 2017 #38935 Skrevet 6. september 2017 11 minutter siden, mikrobe skrev: Det der hentet frem tristhet i meg. Bøkenes verden er fantastisk, spesielt for barn. Det kan være mye mestring, læring, spenning og virkelighetsflukt gjemt mellom to permer. Hun har skrevet at bøker, klosser osv ligger i bokser/skuffer på barnerommet. Hun har også sagt at de er med i en bokklubb Man kan kritisere henne for mye, men man har ikke noe belegg for å hevde at de ikke gir ungene sine det de trenger av stimulans og kjærlighet. Hva har kommentarer som dette med bedriften CBE å gjøre!
Emilie112 Skrevet 6. september 2017 #38936 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Topptur skrev: Hun har skrevet at bøker, klosser osv ligger i bokser/skuffer på barnerommet. Hun har også sagt at de er med i en bokklubb Man kan kritisere henne for mye, men man har ikke noe belegg for å hevde at de ikke gir ungene sine det de trenger av stimulans og kjærlighet. Hva har kommentarer som dette med bedriften CBE å gjøre! Hvem har skrevet om lite kjærlighet? Er ikke det kraftig overtramp av deg @Topptur? 15
Gjest Topptur Skrevet 6. september 2017 #38937 Skrevet 6. september 2017 10 minutter siden, Emilie112 skrev: Hvem har skrevet om lite kjærlighet? Er ikke det kraftig overtramp av deg @Topptur? Overtramp å hevde at de gir barna sine kjærlighet? Det var det eneste du kunne ta meg på her altså? Jaja. Deg om det.
mikrobe Skrevet 6. september 2017 #38938 Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, Emilie112 skrev: Hvem har skrevet om lite kjærlighet? Er ikke det kraftig overtramp av deg @Topptur? Nettopp! @Topptur Jeg har aldri skrevet, sagt eller ment at barna ikke får kjærlighet selv om bøkene gjemmes bort og indirekte gjøres utilgjengelige. Det får da være måte på å overtolke. Jeg kommenterte kun på hva jeg følte da jeg leste setningen @penny_ skrev. Kanskje det er lettere å forstå meg riktig om du vet at jeg er mann. "Vi" pleier å si/skrive rett frem det vi mener og tenker, det er ikke skjulte betydninger, hint og rom for misforståelser. 15
Gjest Topptur Skrevet 6. september 2017 #38939 Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, mikrobe skrev: Nettopp! @Topptur Jeg har aldri skrevet, sagt eller ment at barna ikke får kjærlighet selv om bøkene gjemmes bort og indirekte gjøres utilgjengelige. Det får da være måte på å overtolke. Jeg kommenterte kun på hva jeg følte da jeg leste setningen @penny_ skrev. Kanskje det er lettere å forstå meg riktig om du vet at jeg er mann. "Vi" pleier å si/skrive rett frem det vi mener og tenker, det er ikke skjulte betydninger, hint og rom for misforståelser. Så om leker og bøker ryddes bort er de utilgjengelige? På rommet til mine barn har de kasser og skuffer til alt - som de selvsagt har full tilgang til. Litt rart at akkurat det gjør deg trist. Og haha, men nei, det hjelper meg ikke at du er mann. Kjære mi tid! Og det at jeg inkluderte kjærlighet i min kommentar selv om det ikke ble nevnt direkte, så er det vel fordi at når noen antyder at man rydder bort - som i å gjøre noe utilgjengelig - leker og bøker fordi de ikke har riktig farge så vitner ikke det om kjærlige foreldre. Jeg kan beklage at det ordet kom med, men resten av innlegget står jeg helt for.
mikrobe Skrevet 6. september 2017 #38940 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, Topptur skrev: Så om leker og bøker ryddes bort er de utilgjengelige? På rommet til mine barn har de kasser og skuffer til alt - som de selvsagt har full tilgang til. Litt rart at akkurat det gjør deg trist. Og haha, men nei, det hjelper meg ikke at du er mann. Kjære mi tid! Og det at jeg inkluderte kjærlighet i min kommentar selv om det ikke ble nevnt direkte, så er det vel fordi at når noen antyder at man rydder bort - som i å gjøre noe utilgjengelig - leker og bøker fordi de ikke har riktig farge så vitner ikke det om kjærlige foreldre. Jeg kan beklage at det ordet kom med, men resten av innlegget står jeg helt for. Små barn leker gjerne med det som er synlig og innen rekkevidde, det er først når de blir eldre at de "husker" å finne frem ting i skuffer og skap. Jeg har mange gode minner fra lesestunder fra jeg selv var barn, det var nok derfor tanken på at bøkene gjemmes bort gjorde meg trist. Det stikker ikke dypere enn som så, jeg anklager dem ikke for å være dårlige foreldre av den grunn. 13
Fremhevede innlegg